"Kunnen jullie ons even alleen laten?"quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:10 schreef Frey het volgende:
Aysen nog steeds bij de politie is ook zo geloofwaardig.
Kan makkelijk; de politie heeft het daar extreem rustig sinds de schrijvers de criminaliteit uit de serie hebben geweerdquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
"Kunnen jullie ons even alleen laten?"
"Natuurlijk, ga maar lekker met Bing geilen in plaats van werken!"
Ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:22 schreef MissJ het volgende:
ik word onpasselijk van Sjors die steeds voor Bing aan het denken is
Ik word sowieso onpasselijk van die tweequote:Op donderdag 14 maart 2013 20:22 schreef MissJ het volgende:
ik word onpasselijk van Sjors die steeds voor Bing aan het denken is
Ik word sowieso onpasselijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik word sowieso onpasselijk van die twee![]()
![]()
Ze gaat voor de verandering eens werken sinds jaar en dag.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:10 schreef Frey het volgende:
Aysen nog steeds bij de politie is ook zo geloofwaardig.
Dat niet. Bram 1 jaar oud.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:05 schreef Kyubey het volgende:
Bram1 jaar oud en dan al feestjes?
Sjors, fuck off. Laat die Bing in zijn eigen sop gaarkoken.
Oorbellen? Dat is me niet opgevallen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat niet. Bram 1 jaar oud.
Kan al lopen én praten.
En draagt al oorbellen.
Nieuwe plotwending: als Sjoerd drugs gaat halen bij een dealer, blijkt Bram die dealer te zijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat niet. Bram 1 jaar oud.
Kan al lopen én praten.
En draagt al oorbellen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nieuwe plotwending: als Sjoerd drugs gaat halen bij een dealer, blijkt Bram die dealer te zijn
Nou ja hij draagt ze niet. Maar zn oortjes hebben wel gaatjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oorbellen? Dat is me niet opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |