quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:10 schreef roos85 het volgende:
ONZ / Paint hier die Ferry in marktkleding (maar iets anders mag ook)
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:13 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ga je me slaan met je handtasje?"
Nickquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:13 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ga je me slaan met je handtasje?"
En ze kon geen kinderen meer krijgen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:28 schreef Wildervankstertje het volgende:
Begint goed op te vallen dat Inge Schrama zwanger is. Buikje was duidelijk te zien in door haar blauwe shirtje.
En daarna: "ga weg" "hou op"quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:16 schreef Kyubey het volgende:
Ik wil dat ze opdondert! Ik verdraag haar niet om mij heen!
Mam? Mag ik geld lenen? Vraag niet waar het voor is.
Absurde karakter inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:16 schreef Kyubey het volgende:
Inderdaad, toen met dat geld lenen was helemaal belachelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:19 schreef Aoibhin het volgende:
Nina kan ik inderdaad ook echt niet uitstaan. Het is sowieso raar dat zij naar het hotel komt waar haar moeder woont en haar dan beveelt om weg te gaan als ze voorbij komt.Als ze haar moeder niet wilt zien, waarom gaat ze dan zelf naar De Rozenboom?
Het was volgens mij nog net iets onbeleefder.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:16 schreef Kyubey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~~♥
Ik vind die bitches niks meer aan de laatste tijd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Aysen en Rikki zijn weer op hun bitchbest vanavond. Lorena en Nina zijn morgen weer op hun bitchbest.
Zitten er dan nog überhaupt bitches in de serie?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik vind die bitches niks meer aan de laatste tijd.
Lorena, heeft die het niet druk genoeg met haar salon, sapbar en hotel? Nee, ga liever kleine meisjes opsluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |