Op 1 hand.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:05 schreef Karina het volgende:
Heej daar zijn mijn rode nagels weer te zien.
Niks mis mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig! En drinkze.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:22 schreef OProg het volgende:
Ik was vanmiddag vrij en heb me nuttig gemaakt door mijn auto netjes te wassen en het dak en de motorkap in de was te zetten.![]()
![]()
En ga straks ergens bier drinken.
Ja je weet het niet he?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee.Kan mij het schelen, het was lekker even slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je. Dan mis ik maar het 1 en ander zoals de meeste vrijdagen en eindig ik weer in een volkomen delerium een keer in bed.quote:
Drink je zoveelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Dank je. Dan mis ik maar het 1 en ander zoals de meeste vrijdagen en eindig ik weer in een volkomen delerium een keer in bed.
Voor een delirium moet je eerst structureel lang veel drinken en dan ineens stoppen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Dank je. Dan mis ik maar het 1 en ander zoals de meeste vrijdagen en eindig ik weer in een volkomen delerium een keer in bed.
Vrijdag gaat altijd wel hard ja. Normaal ga je op andere avonden een keer om 11 uur naar de kroeg. Nu is het straks iets over half 7 en als je dat rekt tot sluit een uur of 2 ben je een aardig eind verder.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Drink je zoveelDaar ben ik dan een beginneling bij.
80% van dat topic is boven de 30.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
Ja maar jij bent raar, welke volwassen man kijkt er nou naar Spangas?
Tenminste, ik ga ervan uit dat je volwassen bent maar dat weet je ook maar nooit natuurlijk.
Ja dat ken ik nog wel van vroegerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Vrijdag gaat altijd wel hard ja. Normaal ga je op andere avonden een keer om 11 uur naar de kroeg. Nu is het straks iets over half 7 en als je dat rekt tot sluit een uur of 2 ben je een aardig eind verder.
Is dat zo? Dan lijkt het me toch meer iets voor vrouwen dan voor mannen eigenlijk. Ik vraag me wel af of iedereen zo kijkt als hier op FOK! of dat de rest het meer serieus neemt, al kan ik me dat laatste niet voorstellen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
80% van dat topic is boven de 30.
Was volgens mij ook niet helemaal de bedoeling van de makers.
Figuurlijk dan. Misschien kan je het beter de Hangover noemen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor een delirium moet je eerst structureel lang veel drinken en dan ineens stoppen.
Een vriend van me doet dat nog wel eens. Die gaat dit jaar ook 50 worden maar trekt het wel. Maar mannen zijn natuurlijk wel het sterkere geslacht.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat ken ik nog wel van vroegerNu trek ik dat niet meer.
Ja "wel eens" maar niet elke week.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Een vriend van me doet dat nog wel eens. Die gaat dit jaar ook 50 worden maar trekt het wel. Maar mannen zijn natuurlijk wel het sterkere geslacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |