Helaas wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sommige lieden hebben verduidelijking nodig.
Uiterlijk vertoon en niks klopt... KM?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
Huh? Is dit de sc? Zulks een schrale OP.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uiterlijk vertoon en niks klopt... KM?
Goed plan, ff een koffie, dan douchen, aftanken en op naar Almere en daarna Bussumquote:
Vergeet de rittenstaat niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed plan, ff een koffie, dan douchen, aftanken en op naar Almere en daarna Bussum
Ohh jaquote:
Nee, helaas, is er ergens een link van? dan zal ik dat zodra ik tijd heb eens ff bekijken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:57 schreef Wasmachinu het volgende:
ER, heb je toevallig 'Lichting 12-8' kunnen volgen? Serie van TV Gelderland over de luchtmobiele opleiding volgens het nieuwe concept. Was benieuwd wat je er van vond
Jazeker, kijk op www.omroepgelderland.nl even bij programma's, dan staat het daar ergens tussen. Ben benieuwd, vond het zelf nogal tam. Kan ook fout in beeld zijn gebracht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, helaas, is er ergens een link van? dan zal ik dat zodra ik tijd heb eens ff bekijken.
Dank. Zal het morgenochtend eens bekijken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:10 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Jazeker, kijk op www.omroepgelderland.nl even bij programma's, dan staat het daar ergens tussen. Ben benieuwd, vond het zelf nogal tam. Kan ook fout in beeld zijn gebracht.
Juist dat is 'm, bedankt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:12 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.omroepgelderla(...).htm?p=Lichting+12-8
Ik heb je die link 2x gegeven ofzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, helaas, is er ergens een link van? dan zal ik dat zodra ik tijd heb eens ff bekijken.
Ziekee cabrio tochquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:42 schreef jitzzzze het volgende:
Chop Shop, wat blijft het toch een prachtig programma
[ afbeelding ]
Wordt:
[ afbeelding ]
![]()
Ja; doe maar googlen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n TV programma?
Nee joh, dat leek maar zoquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wel veel gestolen van Pimp my Ride met die ene neger
Nee, dat is echt een compleet ander programmaquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Evenals Oh Oh Cherso / Jersey Shore.
Meen je deze?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat is echt een compleet ander programma
De man met de baard ben ik ondertussen al gewend hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Smileys begrijpen is niet jouw sterkste kant
Maar je weet nog steeds niet wat ie betekend.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De man met de baard ben ik ondertussen al gewend hoor
Jouw sarcastische posts worden er altijd mee aangekondigd vriendquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar je weet nog steeds niet wat ie betekend.
Denk je?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jouw sarcastische posts worden er altijd mee aangekondigd vriend
Ik denk van niet. Hoe is het met je rukarm?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Misschien is het allemaal wel een spel
Magisch genoeg, is het nu opeens weg. Ik weet wel dat het met dat telefoonbotje heeft te maken, vanavond ff opdrukken en kijken of er wat van te merken isquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Hoe is het met je rukarm?
Van 20 keer opdrukken kan je arm nooit moe wordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Magisch genoeg, is het nu opeens weg. Ik weet wel dat het met dat telefoonbotje heeft te maken, vanavond ff opdrukken en kijken of er wat van te merken is
M'n arm wordt ook niet moe, ik krijg bij elk gewicht dat ik weg moet drukken een felle steek door m'n elleboog heen, nu voel ik er nog niks van. Maar als het weer wordt als een maand geleden doet een fles wijn optillen al zeerquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van 20 keer opdrukken kan je arm nooit moe worden
Dat wat zo erg! Al was die blonde stoot als presentatrice wel errug lekkerquote:
Nee, is te vinden op VKmag.quote:
Go see the doctor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
M'n arm wordt ook niet moe, ik krijg bij elk gewicht dat ik weg moet drukken een felle steek door m'n elleboog heen, nu voel ik er nog niks van. Maar als het weer wordt als een maand geleden doet een fles wijn optillen al zeer
Dat was ook de enige reden om te kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat wat zo erg! Al was die blonde stoot als presentatrice wel errug lekker
Hé!quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:34 schreef Pumatje het volgende:
Al die moeite genomen om die teringzooi om de schietbuis heen te vouwen..hmja.
Neee de vijand kijkt niet raar op als ze een boomstam horizontaal in een bos zien bewegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |