nopequote:
Nope.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem net op West 1 nog drie keer weggekliktquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:17 schreef Thrilled het volgende:
troel, je weet dat momenteel de tutorial bugegd is he? je kan de tutorial zo vaak starten als je wilt, maar hij start niet op.. dus je zit in een cirkel waar je niet uit komt omdat hij denkt dat je de tutorial niet gespeeld hebt, maar als je hem speelt, ziet hij niet dat je hem speelt
Ik ben 12, wat is dit?quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)-5-simcity-2013-pc-3![]()
![]()
voor zover dit nog niet gepost is.quote:We are aggressively undergoing maintenance on the servers and adding capacity to meet demand. Performance will fluctuate during this process. Our fans are important to us, and we thank you for your continued patience.
Sterkquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
![]()
Ik denk dat het juist een zegen is als ze m later leveren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:24 schreef _NZT_ het volgende:
Begin een donkerbruin vermoeden te krijgen dat Post-NL me weer eens flink gaat naaien...
gewoon blijven zitten in je game. Het kán zijn dat de connectie weer automagisch hersteld wordtquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:23 schreef Cowamundo het volgende:
Hmm... en ineens was de connectie met de server weg!
Beetje jammer dat er geen re-connect knop is en je weer het spel uit moet... terug bij af!
- Checking for updates, checking for updates etc etc
- Geen servers beschikbaar bla bla
Niet als je komende weken vrij weinig tijd hebtquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist een zegen is als ze m later leveren.
Godverdommequote:Op donderdag 7 maart 2013 10:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
![]()
die optie is er nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat kan niet kloppen...![]()
abort!
Ik zat nog niet eens in de game maar gewoon in het hoofdmenu toen ik een melding kreeg dat de connectie weg was... Anders was ik idd wel blijven hangen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gewoon blijven zitten in je game. Het kán zijn dat de connectie weer automagisch hersteld wordt
vis een optie?quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:27 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Ik zat nog niet eens in de game maar gewoon in het hoofdmenu toen ik een melding kreeg dat de connectie weg was... Anders was ik idd wel blijven hangen.
wat een map heb je gekozen zeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:29 schreef Thrilled het volgende:
En wat zoethoudertjes tussendoor voor de haters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb er geen keuze in gehad hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat een map heb je gekozen zeg.
wees blij, je hebt er toch niks aan. 5 kwartier naar 'installatie voorbereiden' aan kijken word je ook niet blij van kan ik je vertellenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:24 schreef _NZT_ het volgende:
Begin een donkerbruin vermoeden te krijgen dat Post-NL me weer eens flink gaat naaien...
Bij mij hielp het bij connecten om af te sluiten en te herstarten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
wees blij, je hebt er toch niks aan. 5 kwartier naar 'installatie voorbereiden' aan kijken word je ook niet blij van kan ik je vertellen
postnl komt hier altijd met boersma transport ofzo. daar zit dan een postnl sticker op het raamquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:32 schreef _NZT_ het volgende:
UPS, DHL,Fed ex, ze komen allemaal voorbij in de straat... Post-NL remains to be unseen
Kan je de game alvast installeren zonder key?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
wees blij, je hebt er toch niks aan. 5 kwartier naar 'installatie voorbereiden' aan kijken word je ook niet blij van kan ik je vertellen
Neequote:Op donderdag 7 maart 2013 10:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je de game alvast installeren zonder key?
die zijn nog 10 keer erger dan postnl zelf.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:34 schreef Danny het volgende:
[..]
postnl komt hier altijd met boersma transport ofzo. daar zit dan een postnl sticker op het raam
Ik haal m'n shitbucket maar weer uit de kast en ga maar aan de slag met BF3quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:34 schreef Danny het volgende:
[..]
postnl komt hier altijd met boersma transport ofzo. daar zit dan een postnl sticker op het raam
zelfs de autorun is gefaald. Dat is toch wel erg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:37 schreef Danny het volgende:
ha, hij installeert. heb door autorun.exe niet uit te voeren, maar gewoon setup.exe voor elkaar gekregen dat hij installeert
Misschien kan ik straks wel haperend een paar minuten spelen
Het installeren is alleen het probleem niet!quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:37 schreef Danny het volgende:
ha, hij installeert. heb door autorun.exe niet uit te voeren, maar gewoon setup.exe voor elkaar gekregen dat hij installeert
Misschien kan ik straks wel haperend een paar minuten spelen
Well played steam, well played!!quote:
quote:
quote:
Nee, maar ik deel even de euforie van oa AppleMartini. Werkt het nu niet dan werkt het over een paar dagen wel, want dat is hoe EA roltquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:39 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Het installeren is alleen het probleem niet!
Weet je wat het is, ik zie het allemaal wel. Weinig verwachtingen, weinig teleurstellingen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:40 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar ik deel even de euforie van oa AppleMartini. Werkt het nu niet dan werkt het over een paar dagen wel, want dat is hoe EA roltBlij
jerp. al zeggen ze dat ze nu wel met de servers bezig zijn. ofzo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]![]()
Wat is de stand van zaken 7 uur later? Nog steeds het zelfde?
precies; gewoon vooraf verwachten dat het kut is, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:42 schreef AppleMartini het volgende:
Weet je wat het is, ik zie het allemaal wel. Weinig verwachtingen, weinig teleurstellingen.
Ik had ook verwacht dat het kut was. Maar niet dat het zo kut wasquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:42 schreef Danny het volgende:
[..]
precies; gewoon vooraf verwachten dat het kut is, dan kan het alleen maar meevallen
Realistisch denken heet dat. Iedereen die van te voren had verwacht, zelfs na het debacle in Amerika, dat het soepel zou draaien, is redelijk naïef.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:42 schreef Danny het volgende:
[..]
precies; gewoon vooraf verwachten dat het kut is, dan kan het alleen maar meevallen
van hun twitterquote:We are working on the servers 24/7 - expect performance fluctuations. Our fans are our number one priority. Thank you for your patience.
Om te kijken hoe alle mensen reageren zodat ze dat kunnen verwerken in The Sims 4quote:
quote:
en dus is klagen niet normaal, want je weet vooraf dat je geld uitgeeft aan lucht. helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Realistisch denken heet dat. Iedereen die van te voren had verwacht, zelfs na het debacle in Amerika, dat het soepel zou draaien, is redelijk naïef.
Maxis team heeft hier vrij weinig mee te maken. Dit is gewoon puur EA en een board of directors die zei "Nee dat kost veel te veel geld, dit kan ook prima, dat hebben onze experts berekend" toen de server techs zeiden dat de servers amper toereikend warenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..], is gewoon een onderzoek, hoe veel geduld heeft de SC community. Ocean Quigley lacht op dit moment een krul in z'n lul. Af en toe een tweet eruit gooien dat men bezig is aan de servers en je kan helemaal kapot gaan (en ondertussen zelf gewoon offline spelen
)
dan moeten we maar gewoon stil zijn, want over het spel valt verder niets te zeggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:48 schreef Thrilled het volgende:
Gaan we nou weer die discussie starten ja? Hoop topic-vulling voor niks.. de servers staan er geen seconde eerder door online hoor kinders..
je kan bomen planten!quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:48 schreef Curlbrah het volgende:
Je moet in de eerste tien minuten nadat je een nieuwe stad aanmaakt wel even goed kijken naar de layout.. je zit er namelijk min of meer aan vast..Vooral bij sommige gebouwen die je in de toekomst aardig moet uitbreiden.
Kun je trouwens wat doen aan grond / luchtvervuiling in je stad of is dat permanent?
oh, de Limited dusquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:09 schreef Danny het volgende:
[..]
ja.
kijk op bartsmit.nl even op de achterpagina van de folder.
luchtvervuiling kan je tegengaan door veel bomen te planten die de vervuiling weg filteren, wel steeds bij blijven planten want ze gaan ook dood.. grondvervuiling door een sewage treatment plant ofzo.. en parkjes bouwen, maar daardoor gaan ook sims in die vieze parkjes en worden ze ziekquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:48 schreef Curlbrah het volgende:
Je moet in de eerste tien minuten nadat je een nieuwe stad aanmaakt wel even goed kijken naar de layout.. je zit er namelijk min of meer aan vast..Vooral bij sommige gebouwen die je in de toekomst aardig moet uitbreiden.
Kun je trouwens wat doen aan grond / luchtvervuiling in je stad of is dat permanent?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:48 schreef Danny het volgende:
[..]
dan moeten we maar gewoon stil zijn, want over het spel valt verder niets te zeggen
Tja, jij kan slotjes zettenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:48 schreef Danny het volgende:
[..]
dan moeten we maar gewoon stil zijn, want over het spel valt verder niets te zeggen
Niks is permanent.. alles kan kapot en her-opgebouwd worden!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:48 schreef Curlbrah het volgende:
en het naar je buurman gaat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:51 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Niks is permanent.. alles kan kapot en her-opgebouwd worden!!
Luchtvervuiling wordt later beter als je medium of high grade tech industrie krijgt of onderzoek heb gedaan naar schonere verbranders voor bv je coal power plant.
Grondvervuiling opruimen kun je wel wat versnellend door bomen of parken in dat gebied te plaatsen.
Ook veranderd grondvervuiling heel langzaam aan in luchtvervuiling en verlaat dan zo je stad.
Klagen is heel normaal menselijk gedrag. Alleen hier op FOK! lopen klagen, heeft evenveel nut als je zaad over een heet fornuis heen te spuiten als je je vrouw wil bezwangeren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:47 schreef Danny het volgende:
[..]
en dus is klagen niet normaal, want je weet vooraf dat je geld uitgeeft aan lucht. helemaal mee eens
servers zijn gewoon diep triest.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:52 schreef _NZT_ het volgende:
Origin alvast op English gezet! Enige vooruitgang die ik vandaag ga boeken waarschijnlijk
Ondanks het gezeur met de servers op dit moment valt er ook weinig over het spel te klagen... Dat is gewoon een toppertje!quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:48 schreef Danny het volgende:
[..]
volgens mij kun je alleen parken bouwen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:53 schreef Jorwol het volgende:
Stomme vraag, maar waar kan ik de bomen vinden?
Ligt eraan wat je vrouw met het fornuis doet hequote:Op donderdag 7 maart 2013 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klagen is heel normaal menselijk gedrag. Alleen hier op FOK! lopen klagen, heeft evenveel nut als je zaad over een heet fornuis heen te spuiten als je je vrouw wil bezwangeren.
waar je parken ook kan vinden maar dan een pagina verder.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:53 schreef Jorwol het volgende:
Ergens in een van die parken menu's helemaal rechtsquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:53 schreef Jorwol het volgende:
Waarom zweeds?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:54 schreef NatteBever het volgende:
Ik ben inmiddels de handleiding in het Zweeds aan het lezen, hopen dat alles werkt tegen de tijd dat ik bij slutet am
Ook al gaat ze er met haar blote doos opzitten, tis niet dat het dan in gasvorm de boel bevrucht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je vrouw met het fornuis doet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |