Well played steam, well played!!quote:
quote:
quote:
Nee, maar ik deel even de euforie van oa AppleMartini. Werkt het nu niet dan werkt het over een paar dagen wel, want dat is hoe EA roltquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:39 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Het installeren is alleen het probleem niet!
Weet je wat het is, ik zie het allemaal wel. Weinig verwachtingen, weinig teleurstellingen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:40 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar ik deel even de euforie van oa AppleMartini. Werkt het nu niet dan werkt het over een paar dagen wel, want dat is hoe EA roltBlij
jerp. al zeggen ze dat ze nu wel met de servers bezig zijn. ofzo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]![]()
Wat is de stand van zaken 7 uur later? Nog steeds het zelfde?
precies; gewoon vooraf verwachten dat het kut is, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:42 schreef AppleMartini het volgende:
Weet je wat het is, ik zie het allemaal wel. Weinig verwachtingen, weinig teleurstellingen.
Ik had ook verwacht dat het kut was. Maar niet dat het zo kut wasquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:42 schreef Danny het volgende:
[..]
precies; gewoon vooraf verwachten dat het kut is, dan kan het alleen maar meevallen
Realistisch denken heet dat. Iedereen die van te voren had verwacht, zelfs na het debacle in Amerika, dat het soepel zou draaien, is redelijk naďef.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:42 schreef Danny het volgende:
[..]
precies; gewoon vooraf verwachten dat het kut is, dan kan het alleen maar meevallen
van hun twitterquote:We are working on the servers 24/7 - expect performance fluctuations. Our fans are our number one priority. Thank you for your patience.
Om te kijken hoe alle mensen reageren zodat ze dat kunnen verwerken in The Sims 4quote:
quote:
en dus is klagen niet normaal, want je weet vooraf dat je geld uitgeeft aan lucht. helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Realistisch denken heet dat. Iedereen die van te voren had verwacht, zelfs na het debacle in Amerika, dat het soepel zou draaien, is redelijk naďef.
Maxis team heeft hier vrij weinig mee te maken. Dit is gewoon puur EA en een board of directors die zei "Nee dat kost veel te veel geld, dit kan ook prima, dat hebben onze experts berekend" toen de server techs zeiden dat de servers amper toereikend warenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..], is gewoon een onderzoek, hoe veel geduld heeft de SC community. Ocean Quigley lacht op dit moment een krul in z'n lul. Af en toe een tweet eruit gooien dat men bezig is aan de servers en je kan helemaal kapot gaan (en ondertussen zelf gewoon offline spelen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |