Begin maar te geven danquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:22 schreef Jivis het volgende:
Als Kees niet de mol is geef ik een rondje.
Neuh, daar is een ander topic voor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:21 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Dacht dat het een hint was
Geeft maar weer eens aan hoe je als kijker een heel andere WIDM meemaakt dan de kandidaten.quote:
zouden die cameramensen e.d. ook weten wie de mol is voordat het begint ?quote:
Volgens mij alleen de redactie die niet erg groot is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:23 schreef TLC het volgende:
[..]
zouden die cameramensen e.d. ook weten wie de mol is voordat het begint ?
Normaal niet. Alleen een heel select groepje redacteurs.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:23 schreef TLC het volgende:
[..]
zouden die cameramensen e.d. ook weten wie de mol is voordat het begint ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:55 schreef Toad het volgende:
Daarnet bij Shownieuws zei die presentatrice iets raars over de mol:Die zit daar al zowat de hele weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Nee, ik zei het niet voor niets toch. Arjen heeft even uitgelegd hoe het één en ander werkt met camera's en tijden enzo.quote:
India lijkt me, net als Zuid-Afrika, ook prachtigquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:52 schreef TLC het volgende:
Art weet ook al de volgende locatie van WIDM maar dat mag hij niet zeggen![]()
Ik hoop India of zo
Ah, op die fiets.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ik zei het niet voor niets toch. Arjen heeft even uitgelegd hoe het één en ander werkt met camera's en tijden enzo.
quote:
Zou het serieus een verspreking zijn? Wel heel erg stom.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zit daar al zowat de hele week
Ja. Omdat ik niet tegen m'n verlies kanquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik roep al vanaf aflevering 1 dat het Kees is. Ik zeg straks: Ik zei het toch?!
Ben ik dan zelfingenomen?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Omdat ik niet tegen m'n verlies kan.
Zijn er zat die dadelijk zeggen dat ze vanaf afl 1 op de mol zaten, blijf je toch houdenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ergst aan het fout aanwijzen van de mol vind ik altijd dat de mensen die het goed hebben altijd zo zelfingenomen worden.
Paulien heeft wel tieten hoor, ben je blind.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is iig zeker dat de mol geen tieten heeft
Ik weet het nog nietquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon doen. Dan kan ik je inmaken
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Omdat ik niet tegen m'n verlies kan.
Hmm dan heb ik bewust er niet goed naar gekekenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Paulien heeft wel tieten hoor, ben je blind.
wut?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Art the red nose reindeeer.
Wraaawwwrrrr
Het is helemaal niet in Zuid-Afrika opgenomen! Het is een complot, net als de maanlanding.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:34 schreef DaMart het volgende:
Ze zijn in het spoorwegmuseum zo te zien.
Pien!quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:35 schreef themole het volgende:
Oh ze zijn ook echt in het spoorwegmuseum.
Goed dat ze het er bij zeggen idd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:37 schreef Stickertje het volgende:
oh gelukkig.. ik dacht dat het een vetrol was van tania
Ze had er waarschijnlijk bij Art op aangedrongen om het te vragenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goed dat ze het er bij zeggen idd.
Verstopt achter zijn stoppelsquote:
Ik voel me diep beledigd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Carolien![]()
. "Die mensen zijn gek die dit programma kijken!"
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie is de motherfucking mol, zou één van de kandidaten zeggen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hee mensen, Kees Tol rijmt op mol
Jup, het volk in die regio is erg honkvast.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
kees heeft een inteelt kop.. als je zegt dat hij familie is van jan smit zeg je 'ja idd, ik zie de gelijkenis' maar als je het van nick en/of simon zegt zeg je ook 'ja idd, ik zie de gelijkenis'
Die reactie lijkt me prachtigquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die zarayda word gek als Kees de mol is
Misschien dat ze daarom langs Kees zitquote:
Ah, vandaarquote:
Cloud Atlasquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooie muziek wel, lekker dramatisch. Weet iemand waar dit van is?
quote:
Cloud Atlas dacht ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nelson en de Mandela's.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Het begin leek op GoT, maar is het toch niet gelukkigquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Cloud Atlas hoor ik net.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeker!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Een van de mooist vormgegeven ontknopingen ook
Inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Een van de mooist vormgegeven ontknopingen ook
Cloud Atlas gok ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso is het niet echt een kleur rood die bij Paulien past (en die ze veel te vaak draagt).quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
rode lippenstift bij een paarse jurk
Paulien staat allesquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
Wel gezien hoor, alleen de soundtrack niet meteen gememoriseerdquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:43 schreef merino het volgende:
ga es Cloud Atlas kijken jullie
Wachowski's
Kan me er niet aan storenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
Een stijlcoon!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
ze moet zowiezo geen accent op dr mond leggen..quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sowieso is het niet echt een kleur rood die bij Paulien past (en die ze veel te vaak draagt).
fucking film draait zo'n beetje om de soundtrackquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel gezien hoor, alleen de soundtrack niet meteen gememoriseerd.
Niet zo zelfingenomen doenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
ZIE JE ERIK. IK HEB VANAF AFLEVERING 1 GELIJK!![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
ZIE JE ERIK. IK HEB VANAF AFLEVERING 1 GELIJK!![]()
En toch hoor je het nu achteraf duidelijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:45 schreef tochweerhenk het volgende:
The mole is aa hadden we het toch fout
Ik had het de meeste weken goed, ondanks Fok.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
al 2 jaar achter elkaar de verkeerde mol gekozen... dit maal vooral door Fok
Ik ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:47 schreef Steve het volgende:
Ik zou het zo tof hebben gevonden als Paulien de mol was geweest..
En ook helemaal niet verrassend ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:47 schreef Steve het volgende:
Ik als Carolien de mol was, want dan had ik tenminste een keer gelijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:47 schreef Steve het volgende:
Ik was al trots dat ik er vanaf aflevering 3, 4 op zatquote:
Ik had Ewout.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik als Carolien de mol was, want dan had ik tenminste een keer gelijk.
Zal wel briljant zijn als de pot 0 euro isquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef henkde_j het volgende:
Ben benieuwd wat hij met de pot gedaan heeft
Hier na het Krugerpark.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:47 schreef marcodej het volgende:
Ik had Kees pas als Mol bij de Zulu-opdracht.
Heeft hij opengedraaid waarschijnlijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef Remzz het volgende:
Vind het nog steeds raar dat Kees die koker met die foto vond in dat winkeltje
Juist wel, want ze is geen 'typische' mol.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ook helemaal niet verrassend ook.
Wat Maarten al bij DWDD zeiquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zal wel briljant zijn als de pot 0 euro is
Misschien meer gevonden,en maar 1tje laten zienquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef Remzz het volgende:
Vind het nog steeds raar dat Kees die koker met die foto vond in dat winkeltje
Ja maar ik verdacht haar al vanaf aflevering 2, dus het had me niet verrastquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Juist wel, want ze is geen 'typische' mol.
quote:
Klopt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar dit vind ik allebei nog niet echt molacties. Het is nog niet echt saboteren van opdrachten.
Kloptquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar dit vind ik allebei nog niet echt molacties. Het is nog niet echt saboteren van opdrachten.
idd, vind kees steeds een betere mol nu ik dit allemaal hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Goed bedacht met het verkopen van die vrijstellingen
Smoothquote:
Meer een antimolactie.quote:
Eigenlijk juist nietquote:
Nee want ze hadden nooit voor de minste fouten gekozenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eigenlijk juist niet, als ze zijn gedicht gekozen hadden dan hadden ze het meeste geld gewonnen
.
Jaquote:
Ja idd er zit altijd wel iemand die wil mollenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee want ze hadden nooit voor de minste fouten gekozen
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee want ze hadden nooit voor de minste fouten gekozen
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:57 schreef DaMart het volgende:
Dit is wel een goede molactie, met dieenveloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |