www.fucktimkuik.orgquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Post uit Nederland, dat was Tim Kuik natuurlijk
Oh verrek ja dat was ik alweer vergeten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
www.fucktimkuik.org
Kijk maar waar die uitkomtc
Ze blijven er zo nuchter onder, terwijl het gaat om potentieel gevangenisstrafquote:
Dat blijkt, maar dus toch celstraf. Tussen de gangleden en moordenaarsquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Misschien denken ze nog steeds: oh het zal wel loslopen.
Dat wel. Maar aan het begin had je toch nog zoiets dat het vrijbuiters waren met een geweldig leven en nu zitten ze daar ver weg bier te zuipen en de veroordeling te bekijken. De ideologie is er niet meer wat ook logisch is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze blijven er zo nuchter onder, terwijl het gaat om potentieel gevangenisstraf
Baardje zit vastquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Mooie docu![]()
Wat zag die laatste dude, die 'hacker', eruit zeg![]()
Is het al bekend of ze hun straf aan het uitzitten zijn?
Voor meer dan alleen de TPB?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Baardje zit vast![]()
Rest weet ik niet, waarschijlnijk ook gewoon vast
2 van de 3 hebben hun straf uitgezeten dacht ik, alleen gottfrid is laatst opgepakt en zit op moment zijn straf uit. Heb ergens geruchten gehoord dat hij nog veroordeeld is voor andere dingen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Mooie docu![]()
Wat zag die laatste dude, die 'hacker', eruit zeg![]()
Is het al bekend of ze hun straf aan het uitzitten zijn?
Ja. Want hij was ook bij de Zweedse belastingdienst ingebroken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
2 van de 3 hebben hun straf uitgezeten dacht ik, alleen gottfrid is laatst opgepakt en zit op moment zijn straf uit. Heb ergens geruchten gehoord dat hij nog veroordeeld is voor andere dingen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |