Er zijn gesloten communities voor speciaal muziek of films waar je een bepaald aantal moet uploaden en toevoegen om er bij te mogen blijven.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
En een hele grote voor tv-series, je zou denken dat ze die ook wel zouden willen pakken.
Ik zat (of zit nog eigenlijk) op een site voor Aziatische films, maar het duurt eeuwen voordat je je upload hebt bereikt. En dan krijg je weer een standjequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn gesloten communities voor speciaal muziek of films waar je een bepaald aantal moet uploaden en toevoegen om er bij te mogen blijven.
Zat een tijdje op eentje voor muziek, maar je moet echt heel veel uploaden. Daardoor wel extreem snel downloaden, muziekalbum in een minuut
Scandinavië wordt sowieso vaker met kou en sneeuw geassocieerd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
Dat is wel vaker met die Zweedse dingen.
En dan benadrukken ze het ook nog extra.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Scandinavië wordt sowieso vaker met kou en sneeuw geassocieerd.
In de USA doen ze het erger, een willekeurige downloader een miljoenenboete gevenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Voorbeeldfunctie he? De rest hopelijk bang maken. Denk ik.
Dat vind ik zo kansloos, alsof er maar iemand is die dat kan betalenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In de USA doen ze het erger, een willekeurige downloader een miljoenenboete geven
torrentz.eu misschienquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik gebruik ze nu nog steeds niet. Ik vond die site nooit handig. Er is er nog eentje uit de lucht, waar ik nu even de naam opeens niet meer van weetdie was veel handiger. Mininova? En nog eentje dacht ik.
Ja. En terug gezonden naar Zweden en daarna vast gezet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zover ik weet is dat baardje gevlucht naar cambodja ofzo en later weer getraceert
Uit activistische/politieke redenen lijkt me het wel tof. Concreet is het extreem saai werk denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk lijkt het me best tof om zoiets te doen. Behalve dat het proces wat je aan je broek krijgt.
Inderdaad. Het is aantrekkelijk, maar de processen inderdaad, nee dankjewel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk lijkt het me best tof om zoiets te doen. Behalve dat het proces wat je aan je broek krijgt.
Ja inderdaad irritantquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Ze hadden wel even mogen vertalen hoeveel een half miljoen kronen is en de andere bedragen die worden genoemd.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Huh, ik snap het flattr verhaal nog niet
Soort digitale portemonnee en het geld wat er op staat kun je uitgeven op sites aan ??? aan wie dat was me niet helemaal duidelijk. Filmmaatschappijen/artiesten? Zodat ze geld verdienen aan de downloads?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu is het duidelijk.quote:Users are able to pay a small amount every month (minimum 2 euros) and then click Flattr buttons on sites to share the money they paid among those sites, comparable to an Internet tip jar. (The word "flattr" is used as a verb, to indicate payments through the Flattr system-so when a user clicks a Flattr button and they are logged in to the Flattr site, they are said to be "flattring" the page they are on.)
Dat idee is er al sort of met spotify toch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Soort digitale portemonnee en het geld wat er op staat kun je uitgeven op sites aan ??? aan wie dat was me niet helemaal duidelijk. Filmmaatschappijen/artiesten? Zodat ze geld verdienen aan de downloads?
Je hebt een potje, bijvoorbeeld 120 euro. Je zegt wat je per maand wilt verdelen. bijvoorbeeld 10 euro. Dan vind je een website met daarop een flattr knop. Drukt er op en aan de eind van de maand wordt gekeken op hoeveel van die knoppen op verschillende websites hebt gedrukt en die 10 euro wordt verdeeld over die websites.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je doneert dus gewoon geld aan sitesquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:00 schreef OProg het volgende:
Users are able to pay a small amount every month (minimum 2 euros) and then click Flattr buttons on sites to share the money they paid among those sites, comparable to an Internet tip jar. (The word "flattr" is used as a verb, to indicate payments through the Flattr system-so when a user clicks a Flattr button and they are logged in to the Flattr site, they are said to be "flattring" the page they are on.)
Draadloos internetquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Al die kabels altijd, dat ze daar nog nooit iets op hebben verzonnen.
Ik ook.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb ook piratenpartij gestemd, helaas geen zetel gekregen
Ik zat er net aan te denken.quote:
www.fucktimkuik.orgquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Post uit Nederland, dat was Tim Kuik natuurlijk
Oh verrek ja dat was ik alweer vergeten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
www.fucktimkuik.org
Kijk maar waar die uitkomtc
Ze blijven er zo nuchter onder, terwijl het gaat om potentieel gevangenisstrafquote:
Dat blijkt, maar dus toch celstraf. Tussen de gangleden en moordenaarsquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Misschien denken ze nog steeds: oh het zal wel loslopen.
Dat wel. Maar aan het begin had je toch nog zoiets dat het vrijbuiters waren met een geweldig leven en nu zitten ze daar ver weg bier te zuipen en de veroordeling te bekijken. De ideologie is er niet meer wat ook logisch is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze blijven er zo nuchter onder, terwijl het gaat om potentieel gevangenisstraf
Baardje zit vastquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Mooie docu![]()
Wat zag die laatste dude, die 'hacker', eruit zeg![]()
Is het al bekend of ze hun straf aan het uitzitten zijn?
Voor meer dan alleen de TPB?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Baardje zit vast![]()
Rest weet ik niet, waarschijlnijk ook gewoon vast
2 van de 3 hebben hun straf uitgezeten dacht ik, alleen gottfrid is laatst opgepakt en zit op moment zijn straf uit. Heb ergens geruchten gehoord dat hij nog veroordeeld is voor andere dingen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Mooie docu![]()
Wat zag die laatste dude, die 'hacker', eruit zeg![]()
Is het al bekend of ze hun straf aan het uitzitten zijn?
Ja. Want hij was ook bij de Zweedse belastingdienst ingebroken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
2 van de 3 hebben hun straf uitgezeten dacht ik, alleen gottfrid is laatst opgepakt en zit op moment zijn straf uit. Heb ergens geruchten gehoord dat hij nog veroordeeld is voor andere dingen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |