Ja wat wil je dat ik er nu aan doe, kan op m'n kop gaan staan of niet, heb ik zelf toch niks aan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:48 schreef Danny het volgende:
[..]
zo redeneer ik ook als ik iets koop dat niet werkt; gewoon later nog eens proberen en er niet moeilijk over doen.
oh, wacht
In europa west 2 gaat de tutorial vastzitten... IK WIL GODVERDEGODVER SPELEN!quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Addicted to SimCity
Europe West 2 prima wmb!
Hoe dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:52 schreef Troel het volgende:
Sluit die tut dan ook meteen af. Er is nog maar 50 keer geroepen hoe je dat moet doen
LEES EENS WAT JE MOET DOEN IPV TE SCHREEUWEN! ZELFS IK WEET HET EN IK HEB DE GAME NIET EENS!quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:49 schreef Karmijn12 het volgende:
[..]
In europa west 2 gaat de tutorial vastzitten... IK WIL GODVERDEGODVER SPELEN!
Dit kan ik bevestigenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:55 schreef Karmijn12 het volgende:
Hmm ze hebben het gefixed zo te zien op europe west 1
gaat t spel dan fout of faal je zelf?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:58 schreef Karmijn12 het volgende:
En het gaat weer foutIk kan niet bouwen omdat ik op bezoek zit in mijn eigen stad
Rustig aanquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:49 schreef Karmijn12 het volgende:
[..]
In europa west 2 gaat de tutorial vastzitten... IK WIL GODVERDEGODVER SPELEN!
Lees een paar reacties terugquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Ben net wakker, is het spel weer speelbaar?
voor zover ik gemerkt heb niet.. regio 2 staat op europa west 1 en ik zie hem niet vanaf europa east 2quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:04 schreef IceDustbin2 het volgende:
Zien je steden niet gewoon server-interchangable? Had eignelijk verwacht dat dat er wel in zou zitten. Dat je elke server kan pakken die je wilt dus.
ik alleen totdat west 1 weer functioneert.. aangezien daar de regio op zitquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Wacht, zit iedereen nu ineens op EU West 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |