klopt het voelt als een zwoele zomerse avond,leuk topic titel trouwensquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is idd nog absurd zacht buiten nu.
het lijkt zwoel omdat het zo lang koud is geweest. Maar ik zit gewoon met een trui aanquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:10 schreef Wessell het volgende:
[..]
klopt het voelt als een zwoele zomerse avond,leuk topic titel trouwens
that's the spiritquote:
Met 12 graden loop ik al wel zonder jas buiten, en ook iets dunners dan een trui.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
het lijkt zwoel omdat het zo lang koud is geweest. Maar ik zit gewoon met een trui aan
ik ook hoor! maar als je op de fiets zit heb je het al snel warmerquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
het lijkt zwoel omdat het zo lang koud is geweest. Maar ik zit gewoon met een trui aan
ja, op de fiets had ik mn jas ook uit vandaagquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:16 schreef Wessell het volgende:
[..]
ik ook hoor! maar als je op de fiets zit heb je het al snel warmer
Vandaag ook al als een gek lopen niezen inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:34 schreef TommyGun het volgende:
Fijn die lente, jammer van de;
1) hooikoorts
2) insecten![]()
![]()
Insecten gaan eraan in het weekend!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:34 schreef TommyGun het volgende:
1) hooikoorts
2) insecten![]()
![]()
Inderdaad, de hele druilerige lange winter verheug je je op de zomer en als het dan zo ver is nies je je uit elkaar.:')quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:34 schreef TommyGun het volgende:
1) hooikoorts
2) insecten![]()
![]()
Ja he?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Insecten gaan eraan in het weekend!
We maken nu net echt gewoon een mug dood!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja he?Dat is toch het lichtpuntje van die hele koude ellende die vlgde week terug komt toch? Toch?
twitter:weermanreinier twitterde op woensdag 06-03-2013 om 22:58:17Middagtemperatuur a.s maandag rond 0 graden. Bovendien stevige noordoostenwind, gevoelstemperatuur dik onder nul ;-( Brrr reageer retweet
JHAAAAAAAAAAAAAAA Winterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |