Jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:59 schreef mrstylo het volgende:
Nog halve goal toch? Uit doelpunten tellen toch 1.5?
nee. 5,64 keer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:59 schreef mrstylo het volgende:
Nog halve goal toch? Uit doelpunten tellen toch 1.5?
Beter een dikke joden neus dan zo'n vieze inteeltkop als Barton heeft.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen probleem jongens ik scoor met liefde.
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:00 schreef Nober het volgende:
Jonas Gonçalves Oliveira, voetbalnaam Jonas, is een Braziliaans voetballer die momenteel uitkomt voor de Spaanse club Valencia CF. De Spaanse topclub nam hem voor 1,25 miljoen euro van het Braziliaanse Grêmio. Jonas kan spelen als spits, vleugelspeler en aanvallende middenvelder. Hij heeft ook 5 interlands voor Brazilië achter zijn naam staan.
Leuk om te weten, dacht dat 'ie Spaans was en 0 interlands had.
Dat weet je heul niequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Deze 2 clubs zijn geen eens de beste van Gelsjenkirchen
Nee het is een Braziliaans voetballer, voor ongeveer 1,25 miljoen overgenomen van Grêmio volgens mij. Hij heeft 5 interlands gespeeld voor Brazilië.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:00 schreef Nober het volgende:
Jonas Gonçalves Oliveira, voetbalnaam Jonas, is een Braziliaans voetballer die momenteel uitkomt voor de Spaanse club Valencia CF. De Spaanse topclub nam hem voor 1,25 miljoen euro van het Braziliaanse Grêmio. Jonas kan spelen als spits, vleugelspeler en aanvallende middenvelder. Hij heeft ook 5 interlands voor Brazilië achter zijn naam staan.
Leuk om te weten, dacht dat 'ie Spaans was en 0 interlands had.
J Alba is helaas getransferreerd naar Barcelona waar hij al snel de kneepjes van het vak geleerd heeft. Het ouderwete Barça-toneelspel. Zie hem hier in karakteristieke houding (op de grond)quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Ik had het dus over Jordi Alba, maar speelt hij mee vandaag?
Het is een Spanjaard hoor en had 0 interlands.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee het is een Braziliaans voetballer, voor ongeveer 1,25 miljoen overgenomen van Grêmio volgens mij. Hij heeft 5 interlands gespeeld voor Brazilië.
Jones opa en daar de broer van, dus de oom van Jonas zijn moeder en dus niet van vaderskant woonde in de vuvuzela's da's een sloppenwijk in Brazilië hij woonde daar zelf trouwens ook maar goed.quote:
Oh echt, mijn fout sorry.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is een Spanjaard hoor en had 0 interlands.
ja en voetbalt nu voor valencia dacht ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee het is een Braziliaans voetballer, voor ongeveer 1,25 miljoen overgenomen van Grêmio volgens mij. Hij heeft 5 interlands gespeeld voor Brazilië.
Lucas...quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:04 schreef _NZT_ het volgende:
PSG dikke pacewhores met Thiago Silva en Lavezzi..
balletje kan raar rollenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:05 schreef Nober het volgende:
Celtic mag trouwens ook wel uitkijken na die 3-0 thuis.
Die ban die je gaat krijgen, terecht.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die is nog minder mobiel dan Zanka x)
Ja, maar het is wel zo'n speler die de wedstrijd uit het niets open kan breken. Ik zou hem dus goed in de gaten houden.quote:
1,63quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Piatti, die slaapt altijd in een ledikantje.
Mocht PSG vervolgens de 1-2 maken is de kans aanwezig dat het op verlengen aankomt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:07 schreef Shreyas het volgende:
Laten we maar hopen dat Valencia snel op 2-0 komt
Scherpquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom zou je anders je rug vol tatoeëren?
Ja het is ook niet dat hij de finale zal gaan missen door deze kaart, maarja, als hij straks een tweede pakt is het wel dom.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom zou je anders je rug vol tatoeëren?
en 1 keer om niet te winnen?quote:
jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:11 schreef Vermecelli het volgende:
1 goal Valencia voor verlenging toch?
Als als hebben we niks aan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het is ook niet dat hij de finale zal gaan missen door deze kaart, maarja, als hij straks een tweede pakt is het wel dom.
Er is geen zekerheid dat hij ook dan scoort. Het is enigszins vreemd om je shirt bij een inworp uit te trekken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het is ook niet dat hij de finale zal gaan missen door deze kaart, maarja, als hij straks een tweede pakt is het wel dom.
Nee, uitdoelpunten tellen toch dubbel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:11 schreef Vermecelli het volgende:
1 goal Valencia voor verlenging toch?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is geen zekerheid dat hij ook dan scoort. Het is enigszins vreemd om je shirt bij een inworp uit te trekken.
Dat is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee, uitdoelpunten tellen toch dubbel.
ik denk 1 x een op weg naar op weg naar moment daarna rond de blessuretijd een tor van Valenciaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:14 schreef Tyron het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuur tegen de muur! Wanbeleid!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:14 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ja clubs met wanbeleid enn 350mln schulden zijn inderdaad beter
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:15 schreef Gramulanion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:15 schreef Gramulanion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zet Tyron eens uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:15 schreef Tyron het volgende:
vd wiel doet het verdedigend wel goed zie ik, zit eventjes op m te letten
Dan gooi ik de zandbak open, dat zal je bezig houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Oké, jij wintquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan gooi ik de zandbak open, dat zal je bezig houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:16 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof iemand van Valencia hem de bal gaat gevenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef Tyron het volgende:
vd wiel komt telkens op maar krijgt nooit de bal
Dat sowieso.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
stylo ik dacht dat wij fok!vrienden waren
Weer slechtquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Je moeder ook, maar ze heeft wel een natte kut
Hoeft van mij niet hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar dit is om stoer te doen voor de populaire jongens op FOK.
quote:
DEUTSCHLANDquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef KingRoland het volgende:
Niemand heeft het nog gehad over de filosofie van v gaal bij deze wedstrijd.
Van der Wiel kan je niet echt een neger noemen. Hij is meer blank dan neger.quote:
Idd, dat missen we totaalquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef KingRoland het volgende:
Ik zonet nog onder een spoiler.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef KingRoland het volgende:
die filosofie hoort niet in een spoiler.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zonet nog onder een spoiler.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
graag op anoniem
Kan iemand deze man verwijderen?quote:
quote:
Idd, anders een bierdouchequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:21 schreef ValHallen het volgende:
Andere wedstrijden in spoilers bitte. Is algemeen bekend.
quote:
Toppers tegen de middelmaat. Krijg je leuke halve finales.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:23 schreef KingRoland het volgende:
Loting 15 maart
doe maar alles behalve bvb en bayern tegen elkaar aub
Klopt, staat nu een standbeeld op het balkon.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is bij de New Town Hall in Munchen.
hopelijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toppers tegen de middelmaat. Krijg je leuke halve finales.
Past bij het niveau van de wedstrijd.quote:
Ik denk dat je ze nog onderschat. Die kunnen nog een goede eindsprint inzetten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze wedstrijd is best belangrijk voor Valencia. Hun kansen op het kampioenschap zijn geslonken.
Platini.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:24 schreef KingRoland het volgende:
waar zijn de duitsers en nederlanders in de CL? ik bedoel waarom moet de loting in een franstalige gebied?
metjsfiksing weer
1,85 vind ik niet zo heel groot eigenlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Groot talentHIJ IS GROOT EN TALENT
HAHAHA xd
dat dus!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:26 schreef Saekerhett het volgende:
Hoezo Bayern was te sterk voor PSG? Bayern moest tegen Ajax in de halve finale
hihiquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Groot talentHIJ IS GROOT EN HEEFT TALENT
HAHAHA xd
ik ook nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1,85 vind ik niet zo heel groot eigenlijk
Die van mij is 30cm, maar daar kan ik niet mee concurreren hoor!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
voor een voetballer welquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
om maar te zwijgen over de lengte van de gem. FOK!kerquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van mij is 30cm, maar daar kan ik niet mee concurreren hoor!
Best groot ja, maar die Javier is pas toren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Groot talentHIJ IS GROOT EN HEEFT TALENT
HAHAHA xd
Mooi zuur.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wou nog toto leggen op Valencia maar dacht geen zin vandaag.
Jij denkt het beter te kunnen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Fluit dan niet voor buitenspel als die keeper die bal toch klem heeft.
Barcaquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij schijnt naar Barcelona te zijn vertrokken.
Dat vind ik geen leuke opmerking.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis' filosofie zou nu zijn: de dood of de gladiolen.
:lquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:36 schreef Jivis het volgende:
Die commentator lult echt te veel voor deze zaadpot zeg, sjongejongejonge.
Eriksen zou er op wachten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:37 schreef Shreyas het volgende:
Wat dom zeg, die keeper komt niet eens mee
Wat zouden ze zonder hem moeten.quote:
Haha laat eens bewijs zienquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]!
8 vd 10 hoekschoppen van eriksen is een gol
Barca...quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:39 schreef Shreyas het volgende:
Nou, enige spannende wedstrijd is die van Schalke - Galatasaray, de rest is gespeeld eigenlijk.
Robben mist vaker weleens wat.quote:
nouja niet letterlijk natuurlijk, maar de verdedigers scoren niet zomaar zoveel, komt ook vaak door hoekschoppen en vrijetrappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |