Jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:59 schreef mrstylo het volgende:
Nog halve goal toch? Uit doelpunten tellen toch 1.5?
nee. 5,64 keer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:59 schreef mrstylo het volgende:
Nog halve goal toch? Uit doelpunten tellen toch 1.5?
Beter een dikke joden neus dan zo'n vieze inteeltkop als Barton heeft.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen probleem jongens ik scoor met liefde.
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:00 schreef Nober het volgende:
Jonas Gonçalves Oliveira, voetbalnaam Jonas, is een Braziliaans voetballer die momenteel uitkomt voor de Spaanse club Valencia CF. De Spaanse topclub nam hem voor 1,25 miljoen euro van het Braziliaanse Grêmio. Jonas kan spelen als spits, vleugelspeler en aanvallende middenvelder. Hij heeft ook 5 interlands voor Brazilië achter zijn naam staan.
Leuk om te weten, dacht dat 'ie Spaans was en 0 interlands had.
Dat weet je heul niequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Deze 2 clubs zijn geen eens de beste van Gelsjenkirchen
Nee het is een Braziliaans voetballer, voor ongeveer 1,25 miljoen overgenomen van Grêmio volgens mij. Hij heeft 5 interlands gespeeld voor Brazilië.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:00 schreef Nober het volgende:
Jonas Gonçalves Oliveira, voetbalnaam Jonas, is een Braziliaans voetballer die momenteel uitkomt voor de Spaanse club Valencia CF. De Spaanse topclub nam hem voor 1,25 miljoen euro van het Braziliaanse Grêmio. Jonas kan spelen als spits, vleugelspeler en aanvallende middenvelder. Hij heeft ook 5 interlands voor Brazilië achter zijn naam staan.
Leuk om te weten, dacht dat 'ie Spaans was en 0 interlands had.
J Alba is helaas getransferreerd naar Barcelona waar hij al snel de kneepjes van het vak geleerd heeft. Het ouderwete Barça-toneelspel. Zie hem hier in karakteristieke houding (op de grond)quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Ik had het dus over Jordi Alba, maar speelt hij mee vandaag?
Het is een Spanjaard hoor en had 0 interlands.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee het is een Braziliaans voetballer, voor ongeveer 1,25 miljoen overgenomen van Grêmio volgens mij. Hij heeft 5 interlands gespeeld voor Brazilië.
Jones opa en daar de broer van, dus de oom van Jonas zijn moeder en dus niet van vaderskant woonde in de vuvuzela's da's een sloppenwijk in Brazilië hij woonde daar zelf trouwens ook maar goed.quote:
Oh echt, mijn fout sorry.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is een Spanjaard hoor en had 0 interlands.
ja en voetbalt nu voor valencia dacht ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee het is een Braziliaans voetballer, voor ongeveer 1,25 miljoen overgenomen van Grêmio volgens mij. Hij heeft 5 interlands gespeeld voor Brazilië.
Lucas...quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:04 schreef _NZT_ het volgende:
PSG dikke pacewhores met Thiago Silva en Lavezzi..
balletje kan raar rollenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:05 schreef Nober het volgende:
Celtic mag trouwens ook wel uitkijken na die 3-0 thuis.
Die ban die je gaat krijgen, terecht.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die is nog minder mobiel dan Zanka x)
Ja, maar het is wel zo'n speler die de wedstrijd uit het niets open kan breken. Ik zou hem dus goed in de gaten houden.quote:
1,63quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Piatti, die slaapt altijd in een ledikantje.
Mocht PSG vervolgens de 1-2 maken is de kans aanwezig dat het op verlengen aankomt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:07 schreef Shreyas het volgende:
Laten we maar hopen dat Valencia snel op 2-0 komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |