abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123778379
Gisteren weer 2 sportscholen bezocht.

Deze op aanraden van Snakey;

http://www.classicgymrotterdam.com/foto-s-classic-gym.html

Vrij simpel; geen gedoe, geen stomme instructeurs. Alle basics aanwezig. Puur gericht op krachttraining/ BB. Leuke sfeer. Redelijke prijs.

En deze op aanraden van een vriend.

http://www.bodies.nl/vest(...)vestiging-delfshaven

Iets hipper, met stomme instructeurs en ''brede'' personeelsleden :') Iets aan de dure kant voor wat ze aanbieden. Maar dat zal wel komen omdat ze een sauna hebben :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2013 09:16:52 ]
pi_123778834
quote:
3:05 die push press. Wtf.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_123779014
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:14 schreef Tinos85 het volgende:
Gasten, moet m'n telefoon ff vullen met nieuwe goede traningsmuziek. Nog aanraders?
http://forum.dutchbodybui(...)e-beuk-metal-288602/
pi_123779091
Do we even lift?
If not now, then when.
pi_123779186
quote:
Nice, thanks. Bruut fysiek heeft die Rob G. trouwens. Natty?
pi_123779251
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik hoor net dat rietsuiker gewoon witte suiker is dat 'bruin is geverfd'.
Was een aflevering van keuringsdienst van waarde over. Google maar even.
pi_123779466
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:20 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nee, poeders en pillen.
pi_123779782
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:04 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

3:05 die push press. Wtf.
Let eens op de stand van z'n knieen en enkels gedurende het filmpje. Dat kan gewoon niet goed zijn.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:48:16 #249
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123779904
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:43 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Let eens op de stand van z'n knieen en enkels gedurende het filmpje. Dat kan gewoon niet goed zijn.
ja dat viel me ook op. wiggle.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:52:00 #250
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123780019
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:20 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

edit:
sorry, dat was een andere Rob
pi_123780189
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:39 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Voor training toch vaak wel de hardere stijlen
Hardcore set: http://www65.zippyshare.com/v/62207034/file.html
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardstyle set: http://www17.zippyshare.com/v/66786163/file.html
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Happy Hardcore set: http://www9.zippyshare.com/v/31058283/file.html
SPOILER
:Y)
l|||-------|||l
pi_123780526
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:57 schreef Silvanovisch het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Tx. Die meuk van Rob G. is niet meer te downloaden.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 10:12:17 #253
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_123780672
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 07:06 schreef Drinky het volgende:

[..]

Moet wel bekennen dat ik vandaag weer aan de alcohol ben gegaan. Temptation is een motherfuckef, maar ik voel me zo fucked up dat ik doe shit niet meer binnenkort zal drinken.
je username doet anders vermoeden ;)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 10:14:20 #254
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_123780750
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 12:54 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Ik doe deze altijd: http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/DBRaises.html

Goede compound oefening en pakt bij mij ook nog eens de upper traps goed mee.
heb deze dus net voor het eerst gedaan. Top oefening! Zo simpel en heb voor het eerst het gevoel dat ik de lateral delts echt heb geïsoleerd

Ook net als in dat filmpje extra opgelet bij het schuggen dat de schouders en traps naar achteren 'vouwen'. Maakt een groot verschil!

Top jongens, hiervoor kom ik naar dit topic ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_123780942
Ik heb een vraag. Hoe verlaag je het LDL cholesterol? Zover ik begrepen heb heeft voedsel geen impact op de cholesterolwaardes. Sporten? Maar hoe verklaar je dan dat gezonde, fitte mensen met een goed dieet een hoog LDL cholesterol hebben? Een collega van mij heeft haar LDL choresterol te hoog namelijk.

Tips zijn welkom.
If not now, then when.
pi_123781105
Inbe4 shitload aan tekst van Stereo en Diabox
  vrijdag 8 maart 2013 @ 10:25:40 #257
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_123781191
Mag van mij, die shitload tekst, het is een interessant vraagstuk.

Ik ben ervan overtuigd dat het niet hebben van overgewicht één van de belangrijkste factoren is. Beweging en voeding zullen ongetwijfeld ook wel een rol spelen, maar er bestaan veel tegenstrijdigheden over welke voedselproducten nou gunstig zijn.

En een klein deel van de mensen heeft gewoon genetisch pech.
This isn't even my final form.
pi_123781224
Ik vind het ook interessant, dat zeker. Heb er verder geen bezwaar tegen hoor :* Altijd interessant zulke onderwerpen.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 10:28:29 #259
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_123781307
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:26 schreef Weissman het volgende:
Ik vind het ook interessant, dat zeker. Heb er verder geen bezwaar tegen hoor :* Altijd interessant zulke onderwerpen.
Die twee doen volgens mij meta-analyses in hun hoofd door allerlei studies te doorspitten, ik vertrouw ze altijd wel als bronnen. :D
Als ik weer een paper moet schrijven zet ik Diabox en Stereo in mijn bronnen.
pi_123781314
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:25 schreef Levolution het volgende:

Ik ben ervan overtuigd dat het niet hebben van overgewicht één van de belangrijkste factoren is. Beweging en voeding zullen ongetwijfeld ook wel een rol spelen, maar er bestaan veel tegenstrijdigheden over welke voedselproducten nou gunstig zijn.

Ze vertelde ook dat het in de familie zat. Haar ooms kregen allerlei hart operaties en shit, moesten lachen want dat klinkt als een positief vooruitzicht. :')
If not now, then when.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 10:31:21 #261
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_123781417
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ze vertelde ook dat het in de familie zat. Haar ooms kregen allerlei hart operaties en shit, moesten lachen want dat klinkt als een positief vooruitzicht. :')
Zwarte humor. :D
pi_123781747
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:14 schreef star_gazer het volgende:

[..]

heb deze dus net voor het eerst gedaan. Top oefening! Zo simpel en heb voor het eerst het gevoel dat ik de lateral delts echt heb geïsoleerd

Ook net als in dat filmpje extra opgelet bij het schuggen dat de schouders en traps naar achteren 'vouwen'. Maakt een groot verschil!

Top jongens, hiervoor kom ik naar dit topic ^O^
Mooi man :)
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een vraag. Hoe verlaag je het LDL cholesterol? Zover ik begrepen heb heeft voedsel geen impact op de cholesterolwaardes. Sporten? Maar hoe verklaar je dan dat gezonde, fitte mensen met een goed dieet een hoog LDL cholesterol hebben? Een collega van mij heeft haar LDL choresterol te hoog namelijk.

Tips zijn welkom.
Volgens mij is het eten van relatief veel koolhydraten, weinig vetten met een hoog gehalte aan omega 6 vetten de grootste oorzaak van een verhoogde LDL. Hoger in vetten (en lager in omega 6 vetten) gaan en lager in koolhydraten verhoogt HDL en verlaagt LDL. Dat is wat ik ervan heb begrepen in ieder geval.
pi_123781826
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:41 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Mooi man :)

[..]

Volgens mij is het eten van relatief veel koolhydraten, weinig vetten met een hoog gehalte aan omega 6 vetten de grootste oorzaak van een verhoogde LDL. Hoger in vetten (en lager in omega 6 vetten) gaan en lager in koolhydraten verhoogt HDL en verlaagt LDL. Dat is wat ik ervan heb begrepen in ieder geval.
Hmm, maar hoe kan het dan dat eieren geen invloed hebben op cholesterolwaardes (waar door de menigte gezegd wordt van wel incl. mijn eigen huisarts) en bovenstaande dan wel invloed heeft?
If not now, then when.
pi_123782097
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hmm, maar hoe kan het dan dat eieren geen invloed hebben op cholesterolwaardes (waar door de menigte gezegd wordt van wel incl. mijn eigen huisarts) en bovenstaande dan wel invloed heeft?
Volgens mij reguleert je lichaam de hoeveelheid cholesterol. Het gaat meer aanmaken als er minder cholesterol binnenkomt via de voeding en andersom. Het is dus niet altijd zo dat eieren je cholesterol verhogen. Het effect is minimaal.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 10:57:58 #265
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123782273
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:25 schreef Levolution het volgende:

In mijn familie heeft bijna iedereen een te hoog cholestorol. Ik zit het laagste maar ben ook de enige die intensief sport. Je zou dus denken dat het daar aan ligt.

Ik weet het niet, maar artsen op zeker ook niet. Die zeggen tegen me: eet wat minder vet.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 11:00:39 #266
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_123782364
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:57 schreef Silvanovisch het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
SPOILER
thanks _O_
  vrijdag 8 maart 2013 @ 11:02:08 #267
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_123782402
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Volgens mij is dat van die eieren iets van de jaren 70, wat nog steeds rondhangt. Het is veel waarschijnlijker wat kevin zegt, te veel carbs en omega6.

Ik las er laatst een stukje over, kan het uiteraard niet meer vinden. :')
pi_123782404
De eerste kilo zit er aan. Heb nog nooit 80 of meer gewogen nu ik er over na denk.
Them beginner gains _O_
  vrijdag 8 maart 2013 @ 11:17:37 #269
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_123782895
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:57 schreef Snakey het volgende:

[..]

In mijn familie heeft bijna iedereen een te hoog cholestorol. Ik zit het laagste maar ben ook de enige die intensief sport. Je zou dus denken dat het daar aan ligt.

Ik weet het niet, maar artsen op zeker ook niet. Die zeggen tegen me: eet wat minder vet.
Mooi voorbeeld inderdaad, we kunnen het op deze manier natuurlijk nooit aantonen, maar het zou goed kunnen dat jij aanleg hebt voor te hoog cholesterol, maar dat door je leefstijl toch tegenwerkt.
We hebben heel veel zelf in de hand, ook al kan het je soms tegenzitten.

quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 11:02 schreef Snakey het volgende:

[..]

Volgens mij is dat van die eieren iets van de jaren 70, wat nog steeds rondhangt. Het is veel waarschijnlijker wat kevin zegt, te veel carbs en omega6.

Ik las er laatst een stukje over, kan het uiteraard niet meer vinden. :')
Op Mark Sisson's website stond een link naar een artikel die aantoonde dat carbs voor verhoogde LDL zorgen, kan het ook niet meer terugvinden. :')

Maar op de vraag van Y_B wat hij dan zou moeten eten, is dit wel een leuke link:
http://www.marksdailyappl(...)foods/#axzz2MwSSs4Zy

Doorklikken op de vele links is ook leerzaam. Nu heb ik niet alles zitten controleren en Mark zal vast ook wel onwaarheden verkondigen, maar volgens mij heeft deze man voor een groot deel gewoon gelijk.
pi_123782938
Een goed artikel over cholesterol is deze trouwens: http://chriskresser.com/cholesterol-doesnt-cause-heart-disease

Volgens de Framingham studie (langst lopende studie naar hart- en vaatziekten) heeft cholesterol in je voeding geen enkel effect op hart- en vaatziekten. Op konijnen en kippen heeft cholesterol wel effect en dit effect is doorgetrokken naar mensen. :')

Een verhoogde cholesterol in je bloed kan zelfs beschermend zijn tegen hart- en vaatziekten. Waar mensen voor moeten oppassen is een te laag cholesterol volgens de studies in het artikel.

Oxidatieve stress en ontstekingen in het lichaam door onder andere teveel omega 6 vetten/te weinig goede vetten en teveel koolhydraten zijn slecht voor je hart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')