quote:
Megahit-potentie?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben niet overtuigd van de nieuwe single van Stevie Ann.
Of ze is niet beter geworden sinds haar 1e cd of mijn muzieksmaak is veranderd.
Na de iets wat heftige single van Fall out Boy zou het best nog wel kunnen...quote:
De huidige MH hoorde ik pas voor het eerst toen ik vanmiddag naar huis reedquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Na de iets wat heftige single van Fall out Boy zou het best nog wel kunnen...
Maar er was toch ook een nieuwe single van Kodeline?
Die eerste klinkt wel aardigquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee.
Zal denk ik Sonnentanz worden of Cat Empire - Brighter Than Gold.
Of de nieuwe Muse.
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee.
Zal denk ik Sonnentanz worden of Cat Empire - Brighter Than Gold.
Of de nieuwe Muse.
Ik dacht dat het Bastille ging worden?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaeen hele week Zonnedans
Ik stem voor
Doe Lara de groeten en zet een tissuebox naast je neerquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:35 schreef wolfrolf het volgende:
Tsjuk berrie
Omgomg ik ga nu tomb raider spelennnnn
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:39 schreef minthy het volgende:
Alain Clark schijnt ook een nieuwe MH uit te hebben...
Morgen is zijn nieuwe single toch te horen bij Giel? Ben benieuwd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:39 schreef minthy het volgende:
Alain Clark schijnt ook een nieuwe single uit te hebben...
Met geforceerde cowbellquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:39 schreef minthy het volgende:
Alain Clark schijnt ook een nieuwe single uit te hebben...
Wordt al gedraaid.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:54 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Morgen is zijn nieuwe single toch te horen bij Giel? Ben benieuwd.
Wat een hectisch, maar tof begin.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe Lara de groeten en zet een tissuebox naast je neer
Waarom nooit andere nummers van dat albumquote:
Tof!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een hectisch, maar tof begin.
Ik merk alleen dat ik er te moe voor benDus morgen maar ff verder spelen.
Precies!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarom nooit andere nummers van dat album
Het is best een tof bandje namelijkquote:
Love is all I got vond ik helemaal primaquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is best een tof bandje namelijk
Als ik moe ben dan gieren de zenuwen bij het minste geringste door mijn lijf. Ik zit te shaken hier man. Belachelijk gestress in die gamequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Ik zit er wel eens aan te denken om ook weer eens het één en ander aan games op te pakken, maar ben bang dat ik erin doorsla...
Dat heb ik al bij Patience. dan weet je even hoe gestresst ik erbij hangquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ik moe ben dan gieren de zenuwen bij het minste geringste door mijn lijf. Ik zit te shaken hier man. Belachelijk gestress in die game
Effe onder douche duiken hihi
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Love is all I got vond ik helemaal prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:23 schreef FZN05 het volgende:
Haha, ik was net op de radio!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! vertel!
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:23 schreef FZN05 het volgende:
Haha, ik was net op de radio!Baas! Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Wat voor muziek is dit?quote:
Er komt nog vorst aan he. Niks lente.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:30 schreef minthy het volgende:
Editors![]()
![]()
![]()
Lekker om bij schoon te maken, ik heb de kolder in de kop gekregen.
Hihi![]()
quote:
Je kunt daar bij de opening altijd inbellen voor alles wat je wil. Ik luister nu drie weken ofzo naar zijn show (Gunther D.) en het is echt een leuke show!quote:
Ik vind het lentequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er komt nog vorst aan he. Niks lente.
Sowieso speciaal schoonmaken omdat het <insert seizoen> is
Ik kan zelfs in de winter de kolder in de kop krijgen, heeft niet veel met het voorjaar te maken. Iets te lang de boel laten versloffen hier en nu heb ik er zin in/tijd voor. Misschien ga ik wel zo moe worden dat ik kan slapen vannachtquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er komt nog vorst aan he. Niks lente.
Sowieso speciaal schoonmaken omdat het <insert seizoen> is
Minterd! Als je nou eens StuBru zou luisteren had je me net gehoordquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan zelfs in de winter de kolder in de kop krijgen, heeft niet veel met het voorjaar te maken. Iets te lang de boel laten versloffen hier en nu heb ik er zin in/tijd voor. Misschien ga ik wel zo moe worden dat ik kan slapen vannacht
FUUUUUUUUU!!!!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:47 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Minterd! Als je nou eens StuBru zou luisteren had je me net gehoord
Nee, natuurlijk niet!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
FUUUUUUUUU!!!!!![]()
Heb je het opgenomen?
Als ik eraan ga denken dan zal ik het terugluisteren!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet!
Morgen/vannacht staat het waarschijnlijk wel op http://www.stubru.be/programmas/vandaag
Knoflook!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
houdt jij eens even fijn je knoflooksmoel
Geen knoflooksaus over de shoarma?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
van knoflook moet ik nekken
das heul wat anders
Oke, ik zal je er ook proberen aan te herinneren danquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik eraan ga denken dan zal ik het terugluisteren!
Al heb ik wel een kop als een zeef momenteel...![]()
Doen!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:56 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Oke, ik zal je er ook proberen aan te herinneren dan
dat welquote:
Ja, maar je moet dan ook niet met je collega's gaan bekken... Dat geeft altijd gelazerquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dat wel
maar ik heb 1x, en 1x alleen, bijna zitten barfen bij een collega in de auto. dat was echt draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaama.
Sorry... Ik heb nu eenmaal een reputatie hoog te houden, nu was jij even het slachtofferquote:
Nah. Die rode saus met uitjes mag dan weer wel!quote:
dies flauw manquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah. Die rode saus met uitjes mag dan weer wel!
Ja, maar daarom moet je er ook nog een lepel knoflooksaus erbij doordoenquote:
Ga gewoon een keer naar Bella en bestel daar een broodje Doner met whiskysausquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah. Die rode saus met uitjes mag dan weer wel!
True thatquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar daarom moet je er ook nog een lepel knoflooksaus erbij doordoen
Hee als ik dat nou eens niet doequote:Op woensdag 6 maart 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga gewoon een keer naar Bella en bestel daar een broodje Doner met whiskysaus![]()
Boh dat is genieten![]()
.
kon beterquote:
Is dat een goede tent, ja?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga gewoon een keer naar Bella en bestel daar een broodje Doner met whiskysaus![]()
Boh dat is genieten![]()
.
Idem. En ik heb verdorie net een vrij weekend gehad!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
Is het al weekend?
ben kapot mensen. kapot.
Dat is een verdomd goedequote:Op woensdag 6 maart 2013 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat een goede tent, ja?![]()
Afgelopen vrijdag voor het eerst lahmacun gegeten, damn
quote:
Hoeveel cupmaten zijn er bij gekomen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat een goede tent, ja?![]()
Afgelopen vrijdag voor het eerst lahmacun gegeten, damn
Pfff... Iets van Hawaii oid, geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is een verdomd goede![]()
Aardige lui ook.
Bij welke ben je geweest? Sofra?
Je moet ook weer niet teveel tijd in de chickiesjacht stoppen he.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
neh, 5 studiepuntjes vernaaid denk ik zo.
Er zijn geen cupmaten meer over, ik zit aan de maxquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoeveel cupmaten zijn er bij gekomen?
ik naai toch liever iets cq. iemand andersquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
neh, 5 studiepuntjes vernaaid denk ik zo.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet ook weer niet teveel tijd in de chickiesjacht stoppen he.
project. denk ik. Wat te afwachtend gehandeld op de verkeerde momenten en 2 (kleine) stukken niet goed gemaakt in eerste instantie, dus paar groepsgenoten hebben me redelijk neergesabeld.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:06 schreef Pino112 het volgende:
Nee geintje man. Tentamen verneukt dus? Waarover?
Potverdrie, ik dacht eindelijk van dat klereding af te zijn...quote:
Nooiquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Potverdrie, ik dacht eindelijk van dat klereding af te zijn...
Rockie keek een Japanse film en daarna een aflevering van The Following en ga nu ff iets van die aflevering uitzoeken dat ik niet snapquote:
Ik had je hulp nodig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rockie keek een Japanse film en daarna een aflevering van The Following en ga nu ff iets van die aflevering uitzoeken dat ik niet snap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |