PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nu alle Feyenoorders uit deze rijtjes. [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ajax is ook slechtquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoeveel informs heeft Feyenoord dit jaar eigenlijk al gekregen?
Als Feyenoorder moest ik hier best om lachenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoeveel informs heeft Feyenoord dit jaar eigenlijk al gekregen?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja beide zullen niet zo leuk worden..quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
Sla 'm denk ik over. Gisteren waren wel 2 top wedstrijden
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En het zou toch een onbruikbare kaart zijn
Elke kaart kan je gebruiken. Ik zou hem wel gebruiken. Skill toch nooit en speel liever met mijn favoriete spelers dan met spelers die ik niet moetquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En het zou toch een onbruikbare kaart zijn
Dat kan inderdaad maar dan breek je de FIFA disc kapot uit frustratie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Elke kaart kan je gebruiken. Ik zou hem wel gebruiken. Skill toch nooit en speel liever met mijn favoriete spelers dan met spelers die ik niet moet
Speel dan manager mode in plaats van FUTquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Elke kaart kan je gebruiken. Ik zou hem wel gebruiken. Skill toch nooit en speel liever met mijn favoriete spelers dan met spelers die ik niet moet
Ik heb voor moeilijkere dingen gestaan de afgelopen jaren, dus een FIFA disc breken zit er niet bij voor mij dan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad maar dan breek je de FIFA disc kapot uit frustratie.
Ik heb FIFA verkochtquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:50 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Speel dan manager mode in plaats van FUT
In dat geval wel apart dat Feyenoord 0 informs heeft.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:52 schreef vandermar het volgende:
Ik snap het al, EA geeft enkel IF's aan clubs die geen eigen jeugd hebben maar gekochte spelers wel eigen jeugd noemen
plusmienus 500 ka.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:53 schreef Bmo89 het volgende:
Wat zou die SIF Suarez nou gaan kosten jongens? wat denken jullie?
gr gr
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:52 schreef vandermar het volgende:
Ik snap het al, EA geeft enkel IF's aan clubs die geen eigen jeugd hebben maar gekochte spelers wel eigen jeugd noemen
Thx, ik vond die vorige al gruwelijk en heb nog 600k over.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In dat geval wel apart dat Feyenoord 0 informs heeft.
[..]
plusmienus 500 ka.
Mocht je nog een misclick maken, er staan hier genoeg coins op je te wachten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:55 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Thx, ik vond die vorige al gruwelijk en heb nog 600k over.
gr gr
Kan je nog een beetje rondkomen? Ik was natuurlijk je favoriete crackie wat dat betreft.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mocht je nog een misclick maken, er staan hier genoeg coins op je te wachten.
3 tot 4 keer jouw gehele budget.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:04 schreef TBakkert het volgende:
hoeveel denken jullie dat IF Chiellini waard zal worden?
zo'n 600 tot 800k dusquote:
in dat geval miss wel 5 keer je budgetquote:
Nee johquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
in dat geval miss wel 5 keer je budget
ik ook. Wel gek, stond in elk van de prediction threads wel óf Moisander óf Alderweireld maar nu dus geen van beidequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemiddag
Ik had toch minstens wel een Ajax CB verwacht eigenlijk
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemiddag
Ik had toch minstens wel een Ajax CB verwacht eigenlijk
Ja en sowieso werd het ook wel eens tijd. Er is nog geen een eredivisie verdediger IF, en nu beiden een goal in een uitwedstrijd bij een andere titelkandidaat. Chiellini maakt een goal in een gelijkspel, Varane maakt de 3-0 tegen Barca. Toch wel wat andersquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ook. Wel gek, stond in elk van de prediction threads wel óf Moisander óf Alderweireld maar nu dus geen van beide
quote:
We zijn in ieder geval Welbeck @ the topquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zou als Feyenoorder wel helemaal [ afbeelding ] worden.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
We zijn in ieder geval Welbeck @ the top
Belhanda heeft slechte workrates, dus ik zou Pastore kiezen. Valbuena kan ook.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Belhanda of Pastore op CAM in 3-5-2?
Ik zou 4-3-3 proberen, want crossenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
maar in welke formatie zal ik IF Negredo zetten?
als er iets geen crossformatie is, dan is het wel 433quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou 4-3-3 proberen, want crossen
Crossen werkt alleen in formaties met 2 spitsen en buitenspelers.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou 4-3-3 proberen, want crossen
wel als je een linkspoot op LW hebt en een rechtspoot op RW. Mijn Klose haalde daar zijn hoogste matches/goals ratioquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als er iets geen crossformatie is, dan is het wel 433
Ik mis Jean-Paulquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)off#f8jAIdw3nJbiZ:pc
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wel als je een linkspoot op LW hebt en een rechtspoot op RW. Mijn Klose haalde daar zijn hoogste matches/goals ratio
lekker crosses geven naar je wingers.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Crossen werkt alleen in formaties met 2 spitsen en buitenspelers.
Ik vond het anders wel kunnen. Empirisch argument jwzquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
lekker crosses geven naar je wingers.
Haha geniaal!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:33 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ge_klotewekkers.html
Dat team van POTS of gewoon brazilquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:56 schreef BDIL het volgende:
Iemand een low budget squad voor die 6 league's toernooi ?
Heb je al een werkende headset?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:56 schreef BDIL het volgende:
Iemand een low budget squad voor die 6 league's toernooi ?
Gvd helemaal vergeten te kopenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:04 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Heb je al een werkende headset?
Waar is dat team van POTS ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat team van POTS of gewoon brazil
Timquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:12 schreef Tim86 het volgende:
Niemand die deze cup met een NL team speelt? Zoiets is ook makkelijk..Donk kan er ook uit voor een ander en dan is er ruimte voor Gala Sneijder bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Ik speel er zelf niet meequote:
Beste silverspits van het spel imoquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Castaignosalle ballen gaan er via de keeper ook gewoon in
![]()
In welk team?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Castaignosalle ballen gaan er via de keeper ook gewoon in
![]()
Lukaku is de enige silverspits die ik beter vond. Maar dat scheelt ook een factortje 20 in prijs.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Beste silverspits van het spel imo
Lukaku zit er bij mij vlak achter. Samen met Lacazette. Mlapa, Elyounnousi en Sio zijn ook erg goed.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lukaku is de enige silverspits die ik beter vond. Maar dat scheelt ook een factortje 20 in prijs.
Post ik straks wel ff, ben nu bezigquote:
Ik vind Benteke beter dan Lukakuquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lukaku is de enige silverspits die ik beter vond. Maar dat scheelt ook een factortje 20 in prijs.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:21 schreef detennismaster het volgende:
We hebben nieuw internet hier thuis.![]()
[ afbeelding ]
wifi en eerst was het 7 download dus ben echt dik tevreden.quote:
dat verklaart het een en ander.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
wifi en eerst was het 7 download dus ben echt dik tevreden.
De rest heeft geen purno nodig?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ach, voor een gedeelde studentenwoning.Het kan slechter.
[ afbeelding ]
Sowieso heb ik het idee dat ik de enige ben die er gebruik van maakt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:52 schreef vandermar het volgende:
POTS loopt dat team van jou ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De rest heeft geen purno nodig?
Als een trein. Dat deed het al maanden eigenlijk. Gold cups mee gewonnen enzo, en ben ermee op mijn tweede account van div5 naar 1 gegaan, en die direct gewonnen. 32 wedstrijden mee gewonnen, 1 gelijk, en 1 verloren. Had eerst een Serie A LW (Gomez), maar nu moest ik Lavezzi nemen voor die 6e league. Hij voegt absoluut wat toe, maar is geen must. Middenveld speelt heerlijk met Costa en Luchoquote:
dat soort potjes zijn de moeite van het voorspellen niet waardquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:36 schreef jepperdeprep het volgende:
Voorspelling voor PSG - Valencia vanavond?![]()
Ik gok 0-2
DM mag ook hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Post ik straks wel ff, ben nu bezig
[..]
Ik vind Benteke beter dan Lukaku
Nooit. PSG won 1-2 uit. Valencia 90ste min nog een goal. Ik denk eerder 2-1 ofzo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:36 schreef jepperdeprep het volgende:
Voorspelling voor PSG - Valencia vanavond?![]()
Ik gok 0-2
jawelquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
dat soort potjes zijn de moeite van het voorspellen niet waard
en iwan koop niet dezelfde headset als rijstbal
PSG is wel zonder Ibra.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nooit. PSG won 1-2 uit. Valencia 90ste min nog een goal. Ik denk eerder 2-1 ofzo.
Gast ik heb nu al nachtmerries over jou en Mathijs samen in een party. Als Iwan dan ook nog eens als een downie gaat schreeuwen (en dan ook nog Thad)quote:
Zullen we een eigen club beginnen Thorb?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gast ik heb nu al nachtmerries over jou en Mathijs samen in een party. Als Iwan dan ook nog eens als een downie gaat schreeuwen (en dan ook nog Thad)
Hoezo? Heb je een verbod in de andere?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zullen we een eigen club beginnen Thorb?
Ha-ha. Nee maar dan hoeven we niet met die luidruchtige Brabanders te clubben.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je een verbod in de andere?
Zegt de Limbo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ha-ha. Nee maar dan hoeven we niet met die luidruchtige Brabanders te clubben.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gast ik heb nu al nachtmerries over jou en Mathijs samen in een party. Als Iwan dan ook nog eens als een downie gaat schreeuwen (en dan ook nog Thad)
Ik hou mij rustig de laatste tijdquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
200k ongeveerquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:53 schreef quer het volgende:
Wat een OP totw... if palacio lijkt me wel betaalbaar
Overtoom CAM, Aboubakar spitsquote:
Geen league teveel maar Iddrisou heeft hoge total statsquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Overtoom CAM, Aboubakar spits
OF heb je dan een league teveel? Dan alleen Aboubakar spits
Vorig jaar was hij ziek goed. Longshots en Finesse shots waren echt altijd raakquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:54 schreef Thorb het volgende:
Wat zit iedereen op Palacio te geilen dan. Hij is 1.75 en heeft 3 weak foot.
89 pace he
NOSquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:03 schreef Thorb het volgende:
Op de radio (nos op 3) hebben ze het over Barca-Milan vanavond
Vorig jaar kon je met de rechter van Poldi nog een finesse van 20 meter in de kruising krullen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij ziek goed. Longshots en Finesse shots waren echt altijd raak
Klopt ja..had hem op CAM in mijn team met TOTY Zlatan. Geniaal was die gast.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij ziek goed. Longshots en Finesse shots waren echt altijd raak
Stuur je gegevens maarquote:
ok leuk vor jequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar kon je met de rechter van Poldi nog een finesse van 20 meter in de kruising krullen.
Zeurquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:10 schreef Thezeurminator het volgende:
Boetius weer geen IF. Belachelijk! Suarez scoort 2 intikkers en een kopbal en krijgt een IF. Terwijl hij er al 1 had.
Het zit diep he.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:10 schreef Thezeurminator het volgende:
Boetius weer geen IF. Belachelijk! Suarez scoort 2 intikkers en een kopbal en krijgt een IF. Terwijl hij er al 1 had.
Hoe is het 2 weken terug? Heeft Robben zijn IF al?quote:
twitter:jpflathead twitterde op woensdag 06-03-2013 om 19:09:43This is bizarre, I had a Cercle Brugge home kit for sale for 31.500 for transfer to my main account. Somebody bought the card! reageer retweet
Nee jij was 2 weken geleden lekker op tijdquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe is het 2 weken terug? Heeft Robben zijn IF al?
86 Clasie als CDM en 90 Pellè voorin natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:26 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk zoiets doen, maar helaas EA
Difficulty: Amateurquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
L-U-C-H-O![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/153021461
zet de verlichting in je stadions eens aan, beeld blijft zwart.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LOL....alsof ik offline speel
Bij mij speelt-ie gewoon af hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
zet de verlichting in je stadions eens aan, beeld blijft zwart.
Andere flashdingen werken wel?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:36 schreef n0ir het volgende:
Ik kan die replays op de EA-site sinds enkele weken niet meer kijken in Chrome, iemand een oplossing?
telkens firefox opstarten![]()
Harde kartelafspraken hier want met zoveel aanbod is ¤10,- voor 100k wel aan de hoge kantquote:
Jahwoor, van YouTube tot de webapp werkt alles verder primaquote:
THADCASTLE ZIT TE UNDERCUTTENquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Harde kartelafspraken hier want met zoveel aanbod is ¤10,- voor 100k wel aan de hoge kant
[..]
Jahwoor, van YouTube tot de webapp werkt alles verder prima
Ik kan die jakhals niet meer serieus nemen sinds hij zich ineens als hardcore Twente fan ging profileren op het moment dat het goed ging met zequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die Peter R de Vries is weer zwaar irritant bij DWDD
Erik van de Jakhalzen daarentegen
Die heeft tenminste ook verstand van wielrennen
?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
THADCASTLE ZIT TE UNDERCUTTEN
En Kevin ook
Dat zou best kunnen, met voetbal vind ik hem nooit zo sterk. Bij wielrennen heeft hij echter al vaak bewezen echt wel verstand van zaken te hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan die jakhals niet meer serieus nemen sinds hij zich ineens als hardcore Twente fan ging profileren op het moment dat het goed ging met ze
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
THADCASTLE ZIT TE UNDERCUTTEN
En Kevin ook
nou het is niet zo dat we coins pricefixen hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
PricefixesZit er nog steeds met 16 opgescheept
Ik dacht dat je die al had weggedaan die onderstequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:54 schreef detennismaster het volgende:
Zal ik dit maken:
[ afbeelding ]
Of deze updaten met IF Chiellini:
[ afbeelding ]
Oh verkeerd gelezen, sollyquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
nou het is niet zo dat we coins pricefixen hoor
Nee, ik kon geen afscheid nemen en de laatste wedstrijden liep het weer met dat team. James vind ik best goed eigenlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die al had weggedaan die onderste?
Ik heb besloten binnekort een nieuwe Squad met Jackson te maken, James is te slecht
Okequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, ik kon geen afscheid nemen en de laatste wedstrijden liep het weer met dat team. James vind ik best goed eigenlijk.Maar welke zal ik doen? Beide wordt te duur...
Kloptquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OkeNaja bij mij stond ie ook aan de verkeerde kant, dat kan meewerken.
Ik zou 4222 houden. Punt 1 vanwege de opstelling, punt 2 omdat dat andere team een exacte kopie van Tim is
Ik kan nu al . CL is toch fucking saai vanavondquote:
Ja natuurlijk moet je zien ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je een team waar hij in past dan?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kan nu al . CL is toch fucking saai vanavond
opblaasfietsquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn fiets oppompen. Daarna ben ik er klaar voor.
Fietsenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn fiets oppompen. Daarna ben ik er klaar voor.
Bij mij was dat ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:03 schreef detennismaster het volgende:
Wel raar dat de NIF Jackson bij mij veel vaker heeft gescoord dan de IF. Misschien omdat de IF zijn doelpunten met IF Balo moet delen en de NIF eerst met Muriel.
Precies hetzelfde bij mij hoor. De NIF had een geniaal record uit de tijd met Muriel, maar toen Falcao er eenmaal naast kwam liep dat al terug en met de IF is het niet anders. Loopt net 1 op 1 denk ik. Maar ik scoor met dat team ook echt heel veel met de rest van het team altijd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:03 schreef detennismaster het volgende:
Wel raar dat de NIF Jackson bij mij veel vaker heeft gescoord dan de IF. Misschien omdat de IF zijn doelpunten met IF Balo moet delen en de NIF eerst met Muriel.
Met dat soort dingen is hij wel altijd op zijn bestquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geniaal jaDat die mond ook zo goed meebeweegt
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:14 schreef Djeetje het volgende:
Stel ik gebruik dit met een ander acc kan ik gewoon proberen toch ?
Zonder dat ik een keylogger krijg ?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
huuu heb je een team met Balo en Jackson samen? Show meeee
Wat een skkltjequote:Een grote politiemacht snelde zich naar de Grote Markt wegens een stil alarm vanuit de kamer van burgemeester Peter Rehwinkel. De burgervader mankeerde echter niets. Het was FC Groningen-directeur Hans Nijland die een foutje had gemaakt.
Nijland had een afspraak met Rehwinkel. Laatstgenoemde liet nogal op zich wachten, waardoor de nieuwsgierige directeur een rondje maakte door het kantoor. Zonder er bij na te denken, drukte Nijland op een knopje. Dat bleek een alarm te zijn.
Die ken ik alquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:27 schreef detennismaster het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/03/helemaal-mis/
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/03/spijt/quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die ken ik alWaarom staat de nieuwe er nog niet op
Speelt ook wel goed nu. Na 10 wedstrijden stond ik op het punt om het weg te doen maar ik deed dat toen toch niet en nu speelt het lekkerder.quote:
Weet niet hoe je dat wil doen? Maar IF Sissoko/Diaby is sws al een bazenduoquote:
Ik snap hem niet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee jij was 2 weken geleden lekker op tijd
[ afbeelding ]
Jij zei dat ik langzaam was omdat jij blijkbaar dat nummer 2 weken geleden al aan beveelde terwijl dat nummer veel ouder is dan 2 weken.quote:
Je hebt bewezen dat je slimmer bent dan Mathijsquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij zei dat ik langzaam was omdat jij blijkbaar dat nummer 2 weken geleden al aan beveelde terwijl dat nummer veel ouder is dan 2 weken.
Ouwe rukker donder dan op als je niks toe te voegen hebt.quote:
Oo... ooooooo.... zo !quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij zei dat ik langzaam was omdat jij blijkbaar dat nummer 2 weken geleden al aan beveelde terwijl dat nummer veel ouder is dan 2 weken.
En dan is het hij dus ook slimmer als jouw. Domme proleet dat je bentquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:43 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je hebt bewezen dat je slimmer bent dan Mathijs
Wel ziek, ook wel een verbetering denk ik maar Diaby vind ik echt een opperbaas.quote:
Och och och het heeft zich aangesloten bij die wannabe corps-kakkers hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan is het hij dus ook slimmer als jouw. Domme proleet dat je bent
Maak een nieuw accountquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:48 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil me online nnaam kunnen veranderen op PS3
Dan ben ik me record enzo weer kwijtquote:
Nee?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan ben ik me record enzo weer kwijt
Had je trouwens gelezen waarom mijn internet zo slecht is ?
Mijn router haalt dus maar 15mb per seconde wat meer dan 50 moet zijn.quote:
laat je papa een goede internet kopen danquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn router haalt dus maar 15mb per seconde wat meer dan 50 moet zijn.
Heb ik het al een keer over gehad hier.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laat je papa een goede internet kopen dan
2-3k. Da's niks, in vergelijking met een nieuwe hypotheek. Ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb ik het al een keer over gehad hier.
Dan moeten we een kabel aan laten leggen van 2-3 duizend euro en we gaan wss toch verhuizen.
Alleen woon ik dan nog steeds aan het eind van de wereld waardoor ik geen goed internet hebquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
2-3k. Da's niks, in vergelijking met een nieuwe hypotheek. Ik zou het wel weten
huh?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:10 schreef Djeetje het volgende:
Neemt een tv Mb in beslag ?
En hoeveel neemt een iPad, iPhone etc in beslag van je mb ?
watquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:10 schreef Djeetje het volgende:
Geschorst.quote:
Niks.. Totdat je gaat downloaden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:10 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de trein SMLENO'en is niet zo'n succes.. veel te langzaam internet waardoor het te lang duurt om te zoeken. Ik ben nu bijna thuis, over 5 minuten kom ik aan in Leeuwarden en dan moet ik binnen 4 minuten naar de andere trein. Als ik die mis moet ik nog een uur wachten.
Gast....maak je je nou serieus alleen druk om die vertraging omdat je dan een uur traden mist?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de trein SMLENO'en is niet zo'n succes.. veel te langzaam internet waardoor het te lang duurt om te zoeken. Ik ben nu bijna thuis, over 5 minuten kom ik aan in Leeuwarden en dan moet ik binnen 4 minuten naar de andere trein. Als ik die mis moet ik nog een uur wachten.
Dat is toch prima te doen? Of moet je nog even op het station staand kakken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, maar dan heb ik een uur lang niks te doen op het station.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast....maak je je nou serieus alleen druk om die vertraging omdat je dan een uur traden mist?
even wat bijverdienen door je kontje te verkopenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb ik een uur lang niks te doen op het station.
Chickies scoren dude.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb ik een uur lang niks te doen op het station.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
even wat bijverdienen door je kontje te verkopen
beestquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Repost, speciaal voor jou
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/153021461
Lucho is de naam
Fucking baas.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef detennismaster het volgende:
Mijn vader heeft vandaag dit shirt aan mij cadeau gegeven.
[ afbeelding ]
Baaasquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ligt het aan mij. maar wat is er zo speciaal aan dat shirt? De print is op zich wel grappig ja, maar dat is het dan toch ook wel? Mis ik iets?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Komt van 1 van de beste tv seriesquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij. maar wat is er zo speciaal aan dat shirt? De print is op zich wel grappig ja, maar dat is het dan toch ook wel? Mis ik iets?
Is van Breaking badquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij. maar wat is er zo speciaal aan dat shirt? De print is op zich wel grappig ja, maar dat is het dan toch ook wel? Mis ik iets?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is traag voor een spelleke van 10 uurquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
The Walking Dead seizoen twee uit in herfst 2014
GODVERDOMME
Weet je waar die hem vandaan heeftquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Breaking Bad, de beste serie die ik ooit heb gezien. Mijn pa en ik kijken samen. Dus echt een heel tof cadeau om dan zo'n shirt te krijgen wat ook gewoon prima casual te dragen is.
http://www.realslicktees.(...)ng-class-139901.htmlquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet je waar die hem vandaan heeft?
Ah, oke. Ikke niet weetquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Komt van 1 van de beste tv series
The Wire heb ik idd nog niet gezien, ook geen tijd voor voorlopig. Met Breaking Bad en The Walking Dead heb ik prima kijkvoerquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef Kamikazie het volgende:
Breaking bad de beste serie
Jullie hebben allemaal The Wire nog niet gezien
Toch Tim86?!
Ja, die heb ik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:31 schreef psychedelicate het volgende:
Grijs: http://www.amazon.co.uk/H(...)id=1362601762&sr=1-8.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Is het Pastore überhaupt al gelukt om een actie zonder balverlies af te ronden vandaag? Ieder schot geblokt, iedere pass naar de verkeerde kleur, ieder duel verloren..het is echt pijnlijk om te zien gewoon
Hij lijkt zijn eigen wedstrijd te spelen. Zoveel mogelijk (mislukte) hakballetjes in een wedstrijdquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Is het Pastore überhaupt al gelukt om een actie zonder balverlies af te ronden vandaag? Ieder schot geblokt, iedere pass naar de verkeerde kleur, ieder duel verloren..het is echt pijnlijk om te zien gewoon
Ik weet niet waarom, maar ik moest hardoplachen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is toch prima te doen? Of moet je nog even op het station staand kakken?
haha echt slechtquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:01 schreef Djeetje het volgende:
Altijd genieten als je 5-2 verliezen van iemand met Mayuka en Agbonlahor en hij scoort alles via LB Y en dan sweaty goals
Kau hanya burukquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:01 schreef Djeetje het volgende:
Altijd genieten als je 5-2 verliezen van iemand met Mayuka en Agbonlahor en hij scoort alles via LB Y en dan sweaty goals
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik moest hardoplachen.
Ik ben Ajacied en speelde met Pellè.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:03 schreef Djeetje het volgende:
Ik moet tegen iemand die voor Feyenoord is.
hij heet Rotterdam nog wat en in zijn team heeft hij van Rhijn
Fucking voorspelbaar joh, jbgsquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:01 schreef Djeetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |