PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nu alle Feyenoorders uit deze rijtjes. [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ajax is ook slechtquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoeveel informs heeft Feyenoord dit jaar eigenlijk al gekregen?
Als Feyenoorder moest ik hier best om lachenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoeveel informs heeft Feyenoord dit jaar eigenlijk al gekregen?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja beide zullen niet zo leuk worden..quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
Sla 'm denk ik over. Gisteren waren wel 2 top wedstrijden
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En het zou toch een onbruikbare kaart zijn
Elke kaart kan je gebruiken. Ik zou hem wel gebruiken. Skill toch nooit en speel liever met mijn favoriete spelers dan met spelers die ik niet moetquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En het zou toch een onbruikbare kaart zijn
Dat kan inderdaad maar dan breek je de FIFA disc kapot uit frustratie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Elke kaart kan je gebruiken. Ik zou hem wel gebruiken. Skill toch nooit en speel liever met mijn favoriete spelers dan met spelers die ik niet moet
Speel dan manager mode in plaats van FUTquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Elke kaart kan je gebruiken. Ik zou hem wel gebruiken. Skill toch nooit en speel liever met mijn favoriete spelers dan met spelers die ik niet moet
Ik heb voor moeilijkere dingen gestaan de afgelopen jaren, dus een FIFA disc breken zit er niet bij voor mij dan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad maar dan breek je de FIFA disc kapot uit frustratie.
Ik heb FIFA verkochtquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:50 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Speel dan manager mode in plaats van FUT
In dat geval wel apart dat Feyenoord 0 informs heeft.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:52 schreef vandermar het volgende:
Ik snap het al, EA geeft enkel IF's aan clubs die geen eigen jeugd hebben maar gekochte spelers wel eigen jeugd noemen
plusmienus 500 ka.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:53 schreef Bmo89 het volgende:
Wat zou die SIF Suarez nou gaan kosten jongens? wat denken jullie?
gr gr
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:52 schreef vandermar het volgende:
Ik snap het al, EA geeft enkel IF's aan clubs die geen eigen jeugd hebben maar gekochte spelers wel eigen jeugd noemen
Thx, ik vond die vorige al gruwelijk en heb nog 600k over.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In dat geval wel apart dat Feyenoord 0 informs heeft.
[..]
plusmienus 500 ka.
Mocht je nog een misclick maken, er staan hier genoeg coins op je te wachten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:55 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Thx, ik vond die vorige al gruwelijk en heb nog 600k over.
gr gr
Kan je nog een beetje rondkomen? Ik was natuurlijk je favoriete crackie wat dat betreft.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mocht je nog een misclick maken, er staan hier genoeg coins op je te wachten.
3 tot 4 keer jouw gehele budget.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:04 schreef TBakkert het volgende:
hoeveel denken jullie dat IF Chiellini waard zal worden?
zo'n 600 tot 800k dusquote:
in dat geval miss wel 5 keer je budgetquote:
Nee johquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
in dat geval miss wel 5 keer je budget
ik ook. Wel gek, stond in elk van de prediction threads wel óf Moisander óf Alderweireld maar nu dus geen van beidequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemiddag
Ik had toch minstens wel een Ajax CB verwacht eigenlijk
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemiddag
Ik had toch minstens wel een Ajax CB verwacht eigenlijk
Ja en sowieso werd het ook wel eens tijd. Er is nog geen een eredivisie verdediger IF, en nu beiden een goal in een uitwedstrijd bij een andere titelkandidaat. Chiellini maakt een goal in een gelijkspel, Varane maakt de 3-0 tegen Barca. Toch wel wat andersquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ook. Wel gek, stond in elk van de prediction threads wel óf Moisander óf Alderweireld maar nu dus geen van beide
quote:
We zijn in ieder geval Welbeck @ the topquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zou als Feyenoorder wel helemaal [ afbeelding ] worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |