PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nu alle Feyenoorders uit deze rijtjes. [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ajax is ook slechtquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoeveel informs heeft Feyenoord dit jaar eigenlijk al gekregen?
Als Feyenoorder moest ik hier best om lachenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoeveel informs heeft Feyenoord dit jaar eigenlijk al gekregen?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja beide zullen niet zo leuk worden..quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
Sla 'm denk ik over. Gisteren waren wel 2 top wedstrijden
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En het zou toch een onbruikbare kaart zijn
Elke kaart kan je gebruiken. Ik zou hem wel gebruiken. Skill toch nooit en speel liever met mijn favoriete spelers dan met spelers die ik niet moetquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En het zou toch een onbruikbare kaart zijn
Dat kan inderdaad maar dan breek je de FIFA disc kapot uit frustratie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Elke kaart kan je gebruiken. Ik zou hem wel gebruiken. Skill toch nooit en speel liever met mijn favoriete spelers dan met spelers die ik niet moet
Speel dan manager mode in plaats van FUTquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Elke kaart kan je gebruiken. Ik zou hem wel gebruiken. Skill toch nooit en speel liever met mijn favoriete spelers dan met spelers die ik niet moet
Ik heb voor moeilijkere dingen gestaan de afgelopen jaren, dus een FIFA disc breken zit er niet bij voor mij dan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad maar dan breek je de FIFA disc kapot uit frustratie.
Ik heb FIFA verkochtquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:50 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Speel dan manager mode in plaats van FUT
In dat geval wel apart dat Feyenoord 0 informs heeft.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:52 schreef vandermar het volgende:
Ik snap het al, EA geeft enkel IF's aan clubs die geen eigen jeugd hebben maar gekochte spelers wel eigen jeugd noemen
plusmienus 500 ka.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:53 schreef Bmo89 het volgende:
Wat zou die SIF Suarez nou gaan kosten jongens? wat denken jullie?
gr gr
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:52 schreef vandermar het volgende:
Ik snap het al, EA geeft enkel IF's aan clubs die geen eigen jeugd hebben maar gekochte spelers wel eigen jeugd noemen
Thx, ik vond die vorige al gruwelijk en heb nog 600k over.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In dat geval wel apart dat Feyenoord 0 informs heeft.
[..]
plusmienus 500 ka.
Mocht je nog een misclick maken, er staan hier genoeg coins op je te wachten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:55 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Thx, ik vond die vorige al gruwelijk en heb nog 600k over.
gr gr
Kan je nog een beetje rondkomen? Ik was natuurlijk je favoriete crackie wat dat betreft.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mocht je nog een misclick maken, er staan hier genoeg coins op je te wachten.
3 tot 4 keer jouw gehele budget.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:04 schreef TBakkert het volgende:
hoeveel denken jullie dat IF Chiellini waard zal worden?
zo'n 600 tot 800k dusquote:
in dat geval miss wel 5 keer je budgetquote:
Nee johquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
in dat geval miss wel 5 keer je budget
ik ook. Wel gek, stond in elk van de prediction threads wel óf Moisander óf Alderweireld maar nu dus geen van beidequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemiddag
Ik had toch minstens wel een Ajax CB verwacht eigenlijk
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemiddag
Ik had toch minstens wel een Ajax CB verwacht eigenlijk
Ja en sowieso werd het ook wel eens tijd. Er is nog geen een eredivisie verdediger IF, en nu beiden een goal in een uitwedstrijd bij een andere titelkandidaat. Chiellini maakt een goal in een gelijkspel, Varane maakt de 3-0 tegen Barca. Toch wel wat andersquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ook. Wel gek, stond in elk van de prediction threads wel óf Moisander óf Alderweireld maar nu dus geen van beide
quote:
We zijn in ieder geval Welbeck @ the topquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zou als Feyenoorder wel helemaal [ afbeelding ] worden.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
We zijn in ieder geval Welbeck @ the top
Belhanda heeft slechte workrates, dus ik zou Pastore kiezen. Valbuena kan ook.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Belhanda of Pastore op CAM in 3-5-2?
Ik zou 4-3-3 proberen, want crossenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
maar in welke formatie zal ik IF Negredo zetten?
als er iets geen crossformatie is, dan is het wel 433quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou 4-3-3 proberen, want crossen
Crossen werkt alleen in formaties met 2 spitsen en buitenspelers.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou 4-3-3 proberen, want crossen
wel als je een linkspoot op LW hebt en een rechtspoot op RW. Mijn Klose haalde daar zijn hoogste matches/goals ratioquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als er iets geen crossformatie is, dan is het wel 433
Ik mis Jean-Paulquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)off#f8jAIdw3nJbiZ:pc
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wel als je een linkspoot op LW hebt en een rechtspoot op RW. Mijn Klose haalde daar zijn hoogste matches/goals ratio
lekker crosses geven naar je wingers.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Crossen werkt alleen in formaties met 2 spitsen en buitenspelers.
Ik vond het anders wel kunnen. Empirisch argument jwzquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
lekker crosses geven naar je wingers.
Haha geniaal!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:33 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ge_klotewekkers.html
Dat team van POTS of gewoon brazilquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:56 schreef BDIL het volgende:
Iemand een low budget squad voor die 6 league's toernooi ?
Heb je al een werkende headset?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:56 schreef BDIL het volgende:
Iemand een low budget squad voor die 6 league's toernooi ?
Gvd helemaal vergeten te kopenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:04 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Heb je al een werkende headset?
Waar is dat team van POTS ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat team van POTS of gewoon brazil
Timquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:12 schreef Tim86 het volgende:
Niemand die deze cup met een NL team speelt? Zoiets is ook makkelijk..Donk kan er ook uit voor een ander en dan is er ruimte voor Gala Sneijder bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Ik speel er zelf niet meequote:
Beste silverspits van het spel imoquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Castaignosalle ballen gaan er via de keeper ook gewoon in
![]()
In welk team?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Castaignosalle ballen gaan er via de keeper ook gewoon in
![]()
Lukaku is de enige silverspits die ik beter vond. Maar dat scheelt ook een factortje 20 in prijs.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Beste silverspits van het spel imo
Lukaku zit er bij mij vlak achter. Samen met Lacazette. Mlapa, Elyounnousi en Sio zijn ook erg goed.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lukaku is de enige silverspits die ik beter vond. Maar dat scheelt ook een factortje 20 in prijs.
Post ik straks wel ff, ben nu bezigquote:
Ik vind Benteke beter dan Lukakuquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lukaku is de enige silverspits die ik beter vond. Maar dat scheelt ook een factortje 20 in prijs.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:21 schreef detennismaster het volgende:
We hebben nieuw internet hier thuis.![]()
[ afbeelding ]
wifi en eerst was het 7 download dus ben echt dik tevreden.quote:
dat verklaart het een en ander.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
wifi en eerst was het 7 download dus ben echt dik tevreden.
De rest heeft geen purno nodig?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ach, voor een gedeelde studentenwoning.Het kan slechter.
[ afbeelding ]
Sowieso heb ik het idee dat ik de enige ben die er gebruik van maakt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:52 schreef vandermar het volgende:
POTS loopt dat team van jou ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De rest heeft geen purno nodig?
Als een trein. Dat deed het al maanden eigenlijk. Gold cups mee gewonnen enzo, en ben ermee op mijn tweede account van div5 naar 1 gegaan, en die direct gewonnen. 32 wedstrijden mee gewonnen, 1 gelijk, en 1 verloren. Had eerst een Serie A LW (Gomez), maar nu moest ik Lavezzi nemen voor die 6e league. Hij voegt absoluut wat toe, maar is geen must. Middenveld speelt heerlijk met Costa en Luchoquote:
dat soort potjes zijn de moeite van het voorspellen niet waardquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:36 schreef jepperdeprep het volgende:
Voorspelling voor PSG - Valencia vanavond?![]()
Ik gok 0-2
DM mag ook hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Post ik straks wel ff, ben nu bezig
[..]
Ik vind Benteke beter dan Lukaku
Nooit. PSG won 1-2 uit. Valencia 90ste min nog een goal. Ik denk eerder 2-1 ofzo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:36 schreef jepperdeprep het volgende:
Voorspelling voor PSG - Valencia vanavond?![]()
Ik gok 0-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |