Nah kan morgenochtend toch niet spelen dus dan maakt het niet uitquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:26 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarom ga je morgen dan niet langs gamemania??
Oook vpn gebruikt? en heb jij wel gewoon een engels/nl spel?quote:
ja, ff kijken of ie een beetje snel is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:34 schreef garriej het volgende:
[..]
Oook vpn gebruikt? en heb jij wel gewoon een engels/nl spel?
ah oke, ja bij mij was de installer ook al poolsquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, ff kijken of ie een beetje snel is.
ik heb een nl-spel volgens mij. Origin is in het nederlands bij mij
Tegen de tijd dat je het binnen hebt is de Mac-versie al uitquote:
lijkt er wel op jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je het binnen hebt is de Mac-versie al uit
ik kan de mijne in het nederlands spelenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef Zipportal het volgende:
Ondersteund Sim City ook de NL-taal? Niet dat Engels een probleem is, maar NL zou wel leuk zijn erbij.
Wel makkelijk, nu alles naar de uitgever schuivenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Van wat ik nu lees baalt Maxis er verschrikkelijk van hoe EA met het spel nu omgaat
yupquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:43 schreef GlenSpey het volgende:
Iemand hier die de deluxe edition heeft besteld?
quote:Dear Customer,
With great regret, we have to inform you that one of our suppliers is no longer able to supply Sim City Limited as they promised. A long story told short, they “supplied” us with stock that they did not have. Pushing the blame to them is easy, but we are also to blame because we trusted them.
What does this mean to you as a customer?
We have two options:
1. You will receive a full refund
2. You will receive the game but at a later date. There is no guaranteed date, but 8-11 of March is very likely
With sincerest apologies,
Shiro Nagase, on behalf of DirectGameCards
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kan de mijne in het nederlands spelen
Okay. Ik zit te twijfelen namelijk. Vraag me af of die gebouwen de 20 euro extra waard zijn...quote:
dr vu en die hero zijn wel grappigquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Okay. Ik zit te twijfelen namelijk. Vraag me af of die gebouwen de 20 euro extra waard zijn...
tuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:43 schreef GlenSpey het volgende:
Iemand hier die de deluxe edition heeft besteld?
Die zitten ook in de limitedquote:
geld terug en bij origin kopen....quote:
briljant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |