SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Hahaha. Touché. Zo boeiend vind ik jequote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een boek voor je![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahaha. Touché. Zo boeiend vind ik je
Zolang ik maar geen burger ben vind ik alles bestquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tof trouwens dat er zoveel mensen naar de meet willen komen![]()
Dat wordt een leuk potje Weerwolven van Wakkerdam
Klopt. Dat is tenminste nog goed.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zolang ik maar geen burger ben vind ik alles bestAnders doe ik alsof ik weerwolf ben, ga ik af en ga ik mezelf katjelam zuipen
Burger is inderdaad het meest saai, maar je kan moeilijk zeggen ja nee als ik burger ben dan doe ik niet mee, dat verpest het hele spel. En iemand moet nou eenmaal burger zijn!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zolang ik maar geen burger ben vind ik alles bestAnders doe ik alsof ik weerwolf ben, ga ik af en ga ik mezelf katjelam zuipen
Klopt moppie, ik maakte een grapjequote:Op woensdag 6 maart 2013 13:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Burger is inderdaad het meest saai, maar je kan moeilijk zeggen ja nee als ik burger ben dan doe ik niet mee, dat verpest het hele spel. En iemand moet nou eenmaal burger zijn!
quote:
Oh plz moppie?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klopt moppie, ik maakte een grapje
Dat bepaal ik op dat moment wel. Ik vind het alleen niet leuk dat je dit zo doetquote:
was een grapjequote:Op woensdag 6 maart 2013 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat bepaal ik op dat moment wel. Ik vind het alleen niet leuk dat je dit zo doet
Bakkes dicht.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, oke. Genoeg. Het is al goed
Ik heb geen idee. Ik laat het allemaal maar over me heen komen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:59 schreef Tamashii het volgende:
Nee is gewoon geen stijl deze.
Pas over een half uur pauze.
TGND is dus spelleider?
Als de regels maar wel goed uitgelegd worden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:59 schreef Tamashii het volgende:
TGND is dus spelleider?
Ik weet niet wie het spel allemaal nog meer zouden kunnen leiden, maar die mogen dat ook gewoon doen hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:59 schreef Tamashii het volgende:
TGND is dus spelleider?
That's what she saidquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik laat het allemaal maar over me heen komen.
Thats what she saidquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
That's what she saidquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja want dan kan ze ongestoord mensen aanrakenquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:59 schreef Tamashii het volgende:
TGND is dus spelleider?
quote:
Nu nog iemand vinden die dat tegen me wil zeggen.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:59 schreef Tamashii het volgende:
TGND is dus spelleider?
Ssshquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want dan kan ze ongestoord mensen aanraken
Oooh, ja nee ik kan het niet heel goed.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het spel allemaal nog meer zouden kunnen leiden, maar die mogen dat ook gewoon doen hoor
Hhaha, is dat zo?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Who needs style when you got swagg?
Als iedereen de ogen dicht heeft, kom TGND even een rondje makenquote:
Wat?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch wel op een vuige plek he?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel gewoon de eerste ronde in ieder geval doen, zodat iedereen ziet hoe het leiden van een spel gaat. Want het is eigenlijk heel makkelijk, maar je moet wel het overzicht houden en weten wat je moet doenquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooh, ja nee ik kan het niet heel goed.
hehehehehe.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als iedereen de ogen dicht heeft, kom TGND even een rondje maken
Ok dan kom ik niet.quote:
Ik hoop echt dat jij komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
[..]
Dat wil ik wel zien dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Parttime levenquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen heeft een leven![]()
Gisteren ging ik spontaan shoppen in RotterdamPrimark, NewYorker en H&M
Echt goed geslaagd. Ik ben klaar voor de lente
Ik heb even geen leven. Best lekker wel, maar ik kan slecht tegen vervelingquote:
Je ging naar Rotterdam en liet het niet eens even weten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)erugkeer-winter.htmlquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb even geen leven. Best lekker wel, maar ik kan slecht tegen verveling
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)erugkeer-winter.html
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je ging naar Rotterdam en liet het niet eens even weten?
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)erugkeer-winter.html
Vooruit danquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaMaar ik ging met een vriend van me shoppen. Ultiem shopmaatje
[..]
Ja, ik weet hetBen die klotesneeuw fucking zat
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Maar ik moet nu betalen voor mijn treinreizenRetourtje naar Rotterdam Alexandrium 13,40.
Alles lijkt dan ineens zo ver weg. Ofzoquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? je wil toch gewoon goed kunnen slapen?
Het is wel heel erg lekker weer buiten nuquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alles lijkt dan ineens zo ver weg. Ofzo
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:17 schreef Evie het volgende:
[..]lekker slapen is op de borst van je kerel liggen met je hoofd en zn deken jatten
Of lepeltje lepeltje.. als ze niet te veel kietelen en aaien, en gewoon knuffen..
Waarom nou weer deken jatten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:17 schreef Evie het volgende:
[..]lekker slapen is op de borst van je kerel liggen met je hoofd en zn deken jatten
Of lepeltje lepeltje.. als ze niet te veel kietelen en aaien, en gewoon knuffen..
Lekker terrasweerquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is wel heel erg lekker weer buiten nu
Jij was toch van het mannen knuppelen, ze uit bed duwen en andere dingen om manvolk te kwellen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:17 schreef Evie het volgende:
Wel redelijk, ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is wel heel erg lekker weer buiten nu
Kietelen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:17 schreef Evie het volgende:
Omdat ik ook iets nodig heb om te knuffelen..quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom nou weer deken jatten?
Stelletje hebberds
Voorverwarmde hoofdkussens jahquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij was toch van het mannen knuppelen, ze uit bed duwen en andere dingen om manvolk te kwellen?
extra kussens.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat ik ook iets nodig heb om te knuffelen..![]()
Daar heb je die kerel dan toch voor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat ik ook iets nodig heb om te knuffelen..![]()
[..]
Voorverwarmde hoofdkussens jah
Jah... zucht.. mannen die het leuk vinden als ze erachter komen dat je niet tegen kietelen kan zijn niet leuk. Echt een grote marteling..quote:
Daarom heb ik idd iets van 20 kussensquote:
Dan zou ik ze ook het bed uit trappen ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah... zucht.. mannen die het leuk vinden als ze erachter komen dat je niet tegen kietelen kan zijn niet leuk. Echt een grote marteling..
[..]
Daarom heb ik idd iets van 20 kussens![]()
Ja duhquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar heb je die kerel dan toch voor.
Moet ik nu echt alles uitleggen
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zou ik ze ook het bed uit trappen ja.
Dat vind ik juist grappig!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah... zucht.. mannen die het leuk vinden als ze erachter komen dat je niet tegen kietelen kan zijn niet leuk. Echt een grote marteling..
Zo verleidelijk om nu de ik heb wel iets anders waar je aan kunt zuigen opmerking te maken he.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja duh
Maar ben een beetje snel aangebrand en afgeleid, want ik wil roken grmblMaar ga het lekker niet doen.. up yours kutsigaret
[..]
quote:
Of ze verstikken met je vetrollen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ze zo uitgeput zijn dat ze daar helemaal geen zin in hebben.
Was je bang dat hij je ging kietelen? Na 1 of 2 keer is de grap er wel weer (evenquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:26 schreef Evie het volgende:
[..]Heb de hele nacht geen oog dicht gedaan omdat ik naast een grapjas sliep die het leuk vond dat ik niet tegen kietelen kan
(nouja wel een paar uurtjes misschien).
Niks grappigs aan
Nee hij ging steeds me kietelen..quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was je bang dat hij je ging kietelen? Na 1 of 2 keer is de grap er wel weer (even) vanaf.
Ik zou daar wel op afknappen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:26 schreef Evie het volgende:
[..]Heb de hele nacht geen oog dicht gedaan omdat ik naast een grapjas sliep die het leuk vond dat ik niet tegen kietelen kan
(nouja wel een paar uurtjes misschien).
Niks grappigs aan
Daarom bind jij ze ook gewoon vast hequote:Op woensdag 6 maart 2013 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou daar wel op afknappen.
Nouja, even is wel ok, maar als ik wil slapen wil ik slapen.
Jupquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon niet grappig meer
Je moet ook weten wanneer je ergens mee moet ophouden
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:29 schreef Evie het volgende:
[..]
JupMaar ga even een uurtje powernappen en dan weer leren
![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom bind jij ze ook gewoon vast he
Ik wil wel een keer een nauwkeurige meting doenquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:46 schreef Fera het volgende:
BH maten zijn me nog steeds een raadsel. Ik moest ineens een B bestellen terwijl ik altijd een C heb.
Dat heb ik zelf al gedaan. B85 it is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer een nauwkeurige meting doen
Royco en ik kunnen dat samen perfect zien via fotos.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:46 schreef Fera het volgende:
BH maten zijn me nog steeds een raadsel. Ik moest ineens een B bestellen terwijl ik altijd een C heb.
Ik woon in de buurt, ik kan er wel even langs om te metenquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Royco en ik kunnen dat samen perfect zien via fotos.
maak gelijk een paar fotos voor second opinionquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt, ik kan er wel even langs om te meten
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Royco en ik kunnen dat samen perfect zien via fotos.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt, ik kan er wel even langs om te meten
Als we het niet zouden doen dan zou je jezelf weer onzeker gaan voelen.quote:
Heel erg nobel, maar ik voel me niet onzeker als een stel geilerds niet aan m'n tieten wil zitten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als we het niet zouden doen dan zou je jezelf weer onzeker gaan voelen.
Wij doen dit voor jou, niet voor ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hoi Fax.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel erg nobel, maar ik voel me niet onzeker als een stel geilerds niet aan m'n tieten wil zitten.Graag gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik hoorde dat ze weer gingen sneeuwenquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geniet er maar van, nu het nog kan
glasvezel gastquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:53 schreef Faxie het volgende:
Zitten ze voor m'n deur die fokking glasvezel aan te leggen
M'n parkeerplekkie helemaal open
Harde windquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En hagel....en harde wind...en overdag 2 graden of zo![]()
Drama's drama's
zomaar he, asof wij dat verdienen!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En hagel....en harde wind...en overdag 2 graden of zo![]()
Drama's drama's
surfen vliegen over het internetquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat moet ik met die fokking glasvezel?
Jij een B. Wut?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:46 schreef Fera het volgende:
Oké, jij bent lief.quote:
Ja, ik snap er zelf ook niks van. Maar de C was te ruim.quote:
Meer muziek binnenhalen! En veel sneller!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n pc staat al 3 jaar dag en nacht aanquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meer muziek binnenhalen! En veel sneller!
Niks meer als dat je nu al met kabel kunt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
ja lekker weertje hequote:Op woensdag 6 maart 2013 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Heerlijk dit.... Lekker in het zonnetje in mijn voortuintje
Idd. Heeft totaal geen meerwaarde voor mij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks meer dan dat je nu al met kabel kunt.
Nog aardig wat kinderziektes
En straks kan je alles binnen een uurtje of 2 binnenhalen! Kan de computer ook af en toe uitstaan, scheelt weer in de stroomrekening en is beter voor het milieu!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n pc staat al 3 jaar dag en nacht aanDat spul komt echt wel binnen hoor
Je haalt echt niet ineens veel hogere downloadsnelheden hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En straks kan je alles binnen een uurtje of 2 binnenhalen! Kan de computer ook af en toe uitstaan, scheelt weer in de stroomrekening en is beter voor het milieu!
Continu aan staan is beter voor de PCquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En straks kan je alles binnen een uurtje of 2 binnenhalen! Kan de computer ook af en toe uitstaan, scheelt weer in de stroomrekening en is beter voor het milieu!
PI!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je haalt echt niet ineens veel hogere downloadsnelheden hoor.
Ik had een 100 mb lijn in het cafe en was niks sneller dan nu de 50 mb lijn.
Ik ben net m'n lente/herfst jas aan het wassen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geniet er maar even van want zoals ik las is het van korte duur.
Helaas
Ik zal vrijdag een pm uitsturen, is dit tijdig genoeg voor je gezien de data?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tof trouwens dat er zoveel mensen naar de meet willen komen![]()
Dat wordt een leuk potje Weerwolven van Wakkerdam
Nijmegen.quote:
ach de zomer komt vanzelf wel...quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geniet er maar even van want zoals ik las is het van korte duur.
Helaas
Ook als het in mijn ondertitel staat?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pomp sletje in mijn perverse brein.
Klep. Als in: hou je klep.quote:
Wat?quote:
juistquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook als het in mijn ondertitel staat?
[..]
Klep. Als in: hou je klep.
Oh dear.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht dat juist omdat ie bij jou stond.
correctie dan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst even genieten van de lente hoor
* LovelyLady lentekindje is
Ik vind het al een mooie dag als ik een zekere dame in mijn armen mag sluitenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
correctie dan.
de echte mooie dagen komen vanzelf wel
I know, ik speel mee.quote:
Ik vind het al een mooie dag als ik een onzekere dame in mijn armen mag sluiten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het al een mooie dag als ik een zekere dame in mijn armen mag sluiten.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik wel.quote:
Weehehehe en dan ontvoerenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het al een mooie dag als ik een onzekere dame in mijn armen mag sluiten.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het al een mooie dag als ik een onzekere dame in mijn armen mag sluiten.
Hallo, met blanco ..quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:21 schreef Fera het volgende:
Ook stom. Kun je bellen voor een bezichtiging, zetten ze er geen telefoonnummer bij. Staat er: Tel. (blanco).
Maar het adres staat er wel bij, dus een telefoonnummer is zo gevonden (lijkt me).quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die geniet er ook van.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Heb je er wel eens 1 die wel tegenstribbelt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:22 schreef Fera het volgende:
Geef mij maar een heer. Eentje die niet tegenstribbelt.
Geen ideequote:Op woensdag 6 maart 2013 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het adres staat er wel bij, dus een telefoonnummer is zo gevonden (lijkt me).
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
Die had ik bijna meegenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mannen stribbelen niet gauw tegen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je er wel eens 1 die wel tegenstribbelt?
[..]
Geen idee, succes!
Dat hoor je nu ook te doen, want vriendin.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, bij sommige vrouwen zou ik flink tegenstribbelen.
[..]
Nagels in mijn buik alles.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hoor je nu ook te doen, want vriendin.![]()
That's what you get when you play with my pussyquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, bij sommige vrouwen zou ik flink tegenstribbelen.
[..]
Nagels in mijn buik alles.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
That's what you get when you play with my pussy
Geen idee?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:36 schreef Fera het volgende:
Sinds wanneer is mijn omslagfoto op facebook zo verneukt?
Het ziet er nu heel raar uit, m'n gezicht staat er niet meer op.quote:
xDquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Betekent "ja" in het Japans
/funnymode
Zal ik sproeten in je gezicht ploppenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
De zon is weg...![]()
zo krijgen mijn sproeten toch niet de kans om te ploppen
Ow ik kan nu niet kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ziet er nu heel raar uit, m'n gezicht staat er niet meer op.
Volgens mij meer ''oké'', toch?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Betekent "ja" in het Japans
/funnymode
Ik heb de foto gewoon veranderd, nu is het goed.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik sproeten in je gezicht ploppen.
[..]
Ow ik kan nu niet kijken.
Hoe?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik sproeten in je gezicht ploppen.
[..]
Ow ik kan nu niet kijken.
Details detailsquote:
Straks weer een rondje stalkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:43 schreef Fera het volgende:
Ik heb de foto gewoon veranderd, nu is het goed.
quote:
Kapitein overduidelijk tot de redding.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hallo
betekent 'Hallo' in het Nederlands
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Details detailsDaarom stelde ik het ook als vraag, omdat ik het niet zeker wist. Volgens mij is het allebei ''hai''. Het enige Japans wat ik ken is van anime.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Het is nu een foto van Bogie als pup.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Straks weer een rondje stalken.
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom stelde ik het ook als vraag, omdat ik het niet zeker wist. Volgens mij is het allebei ''hai''. Het enige Japans wat ik ken is van anime.
Ik kan geen YouTube bekijken.quote:
ik had het alleen maar over het weerquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik in haar kuchi zou willen stoppenquote:
Ik heb een jaartje Japans gedaan (omdat ik anime leuk vondquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom stelde ik het ook als vraag, omdat ik het niet zeker wist. Volgens mij is het allebei ''hai''. Het enige Japans wat ik ken is van anime.
Liever tussen haar tieten ....quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik in haar kuchi zou willen stoppen
Ik kan 'm nu wel zien.quote:
Nee hoor.quote:
Het is meneer de Apache voor jouquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn excuses aldo
liever tussen haar voorgevel
*proest*quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is meneer de Apache voor jou
quote:
Jij bent echt de baas in bed ofniet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Hallo! Ik heb weer pauze!
Ik las in een vorig topic iets over dekens jatten en dat de oplossing dan 2 dekens is.
Hoax! Er zijn koukleumen die dan gewoon allebei de dekens pakken.
Stelletje egofielen dat het zijn!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Hallo! Ik heb weer pauze!
Ik las in een vorig topic iets over dekens jatten en dat de oplossing dan 2 dekens is.
Hoax! Er zijn koukleumen die dan gewoon allebei de dekens pakken.
*SCHEUR!*quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:53 schreef rival het volgende:
ik deel mijn deken wel, de helft. meer niet. pak je meer dan pak ik extra terug
Ik lag te bibberen! Vin had het heerlijk warm.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Jij bent echt de baas in bed ofniet?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lag te bibberen! Vin had het heerlijk warm.
Yesquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal vrijdag een pm uitsturen, is dit tijdig genoeg voor je gezien de data?
Wat is respectloos aan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
ja kan het wel 2013 zijn maar kom op zeg!
daar is wel wat voor nodig iddquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Knap als het je lukt overigens.
nou ik moet zeggen hier gaat het er meestal gewoon vriendelijk aan toe, en anders doet de ander altijd nog boink hequote:
Zodra je een beginnetje hebt zal het al een heel stuk makkelijker gaan. Gewoon alvast ergens inknippen en dan 's nachts *RAATSJ!* 2 dekensquote:
En een hoop veren/vulmateriaal...en dan de kat de schuld geven!quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodra je een beginnetje hebt zal het al een heel stuk makkelijker gaan. Gewoon alvast ergens inknippen en dan 's nachts *RAATSJ!* 2 dekens
nee daarna met je vuisten op je borst slaan en brullen natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En een hoop veren/vulmateriaal...en dan de kat de schuld geven!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En een hoop veren/vulmateriaal...en dan de kat de schuld geven!
Klinkt als een uitdaging!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik moet zeggen hier gaat het er meestal gewoon vriendelijk aan toe, en anders doet de ander altijd nog boink he
Whaha. Bring it on!quote:
Weet je ook een keer hoe dat isquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag (vanwege afkicken van serieuze koffieverslaving) geen koffie na 12:00quote:
Wat is deze?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als een ware internetheld.quote:
Wil je het ontkennen?quote:
Nee. Ik wist niet waar het over ging, maar heb even terug gelezen en nu weet ik het wel en je hebt gelijkquote:
je kan het jezelf makkelijker maken door haar gewoon bij voorbaat gelijk te gevenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Ik wist niet waar het over ging, maar heb even terug gelezen en nu weet ik het wel en je hebt gelijk
Wijze woorden!quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
je kan het jezelf makkelijker maken door haar gewoon bij voorbaat gelijk te geven
Ik heb nog vaker gelijk dan jij zelfsquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wijze woorden!
Wanneer ga je er zelf naar luisteren?
Jij vindt vaker dat je gelijk hebt!quote:
same shitquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vindt vaker dat je gelijk hebt!
Subtiel verschil.
www.voetbalzone.nlquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:06 schreef Tamashii het volgende:
Ik verveel me kapot. Wie heeft er nog goede SFW websites?
Zit nu op 9gag.com ja, maar op een gegeven moment is dat niet tof meer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je mij lachen?
Dan gewoon 9gag.com
tweakers.netquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:06 schreef Tamashii het volgende:
Ik verveel me kapot. Wie heeft er nog goede SFW websites?
http://failblog.cheezburger.com/ugliesttattoosquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zit nu op 9gag.com ja, maar op een gegeven moment is dat niet tof meer.
ga dan gewoon wat extra's doen op je werkquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zit nu op 9gag.com ja, maar op een gegeven moment is dat niet tof meer.
Ik ben een vrouw en noob wat betreft computers enzo.quote:
Lol, ik ben afhankelijk van de klanten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
ga dan gewoon wat extra's doen op je werk
Dan kun je er een hoop leren!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en noob wat betreft computers enzo.
Ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zag ik nu goed op je fb dat je in Arnhem kijkt voor een woning?
Liever Nijmegen, maar dat is echt enorm moeilijk. Vooral met prijzen. In Arnhem is wel wat meer te vinden, heb ik ontdekt. Nog steeds leuk, als ik dat lelijke gebouw niet hoef te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |