SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Hahaha. Touché. Zo boeiend vind ik jequote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een boek voor je![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahaha. Touché. Zo boeiend vind ik je
Zolang ik maar geen burger ben vind ik alles bestquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tof trouwens dat er zoveel mensen naar de meet willen komen![]()
Dat wordt een leuk potje Weerwolven van Wakkerdam
Klopt. Dat is tenminste nog goed.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zolang ik maar geen burger ben vind ik alles bestAnders doe ik alsof ik weerwolf ben, ga ik af en ga ik mezelf katjelam zuipen
Burger is inderdaad het meest saai, maar je kan moeilijk zeggen ja nee als ik burger ben dan doe ik niet mee, dat verpest het hele spel. En iemand moet nou eenmaal burger zijn!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zolang ik maar geen burger ben vind ik alles bestAnders doe ik alsof ik weerwolf ben, ga ik af en ga ik mezelf katjelam zuipen
Klopt moppie, ik maakte een grapjequote:Op woensdag 6 maart 2013 13:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Burger is inderdaad het meest saai, maar je kan moeilijk zeggen ja nee als ik burger ben dan doe ik niet mee, dat verpest het hele spel. En iemand moet nou eenmaal burger zijn!
quote:
Oh plz moppie?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klopt moppie, ik maakte een grapje
Dat bepaal ik op dat moment wel. Ik vind het alleen niet leuk dat je dit zo doetquote:
was een grapjequote:Op woensdag 6 maart 2013 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat bepaal ik op dat moment wel. Ik vind het alleen niet leuk dat je dit zo doet
Bakkes dicht.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, oke. Genoeg. Het is al goed
Ik heb geen idee. Ik laat het allemaal maar over me heen komen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:59 schreef Tamashii het volgende:
Nee is gewoon geen stijl deze.
Pas over een half uur pauze.
TGND is dus spelleider?
Als de regels maar wel goed uitgelegd worden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:59 schreef Tamashii het volgende:
TGND is dus spelleider?
Ik weet niet wie het spel allemaal nog meer zouden kunnen leiden, maar die mogen dat ook gewoon doen hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:59 schreef Tamashii het volgende:
TGND is dus spelleider?
That's what she saidquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik laat het allemaal maar over me heen komen.
Thats what she saidquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
That's what she saidquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja want dan kan ze ongestoord mensen aanrakenquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:59 schreef Tamashii het volgende:
TGND is dus spelleider?
quote:
Nu nog iemand vinden die dat tegen me wil zeggen.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:59 schreef Tamashii het volgende:
TGND is dus spelleider?
Ssshquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want dan kan ze ongestoord mensen aanraken
Oooh, ja nee ik kan het niet heel goed.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het spel allemaal nog meer zouden kunnen leiden, maar die mogen dat ook gewoon doen hoor
Hhaha, is dat zo?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Who needs style when you got swagg?
Als iedereen de ogen dicht heeft, kom TGND even een rondje makenquote:
Wat?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch wel op een vuige plek he?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel gewoon de eerste ronde in ieder geval doen, zodat iedereen ziet hoe het leiden van een spel gaat. Want het is eigenlijk heel makkelijk, maar je moet wel het overzicht houden en weten wat je moet doenquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooh, ja nee ik kan het niet heel goed.
hehehehehe.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als iedereen de ogen dicht heeft, kom TGND even een rondje maken
Ok dan kom ik niet.quote:
Ik hoop echt dat jij komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
[..]
Dat wil ik wel zien dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Parttime levenquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen heeft een leven![]()
Gisteren ging ik spontaan shoppen in RotterdamPrimark, NewYorker en H&M
Echt goed geslaagd. Ik ben klaar voor de lente
Ik heb even geen leven. Best lekker wel, maar ik kan slecht tegen vervelingquote:
Je ging naar Rotterdam en liet het niet eens even weten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)erugkeer-winter.htmlquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb even geen leven. Best lekker wel, maar ik kan slecht tegen verveling
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)erugkeer-winter.html
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je ging naar Rotterdam en liet het niet eens even weten?
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)erugkeer-winter.html
Vooruit danquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaMaar ik ging met een vriend van me shoppen. Ultiem shopmaatje
[..]
Ja, ik weet hetBen die klotesneeuw fucking zat
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Maar ik moet nu betalen voor mijn treinreizenRetourtje naar Rotterdam Alexandrium 13,40.
Alles lijkt dan ineens zo ver weg. Ofzoquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? je wil toch gewoon goed kunnen slapen?
Het is wel heel erg lekker weer buiten nuquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alles lijkt dan ineens zo ver weg. Ofzo
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:17 schreef Evie het volgende:
[..]lekker slapen is op de borst van je kerel liggen met je hoofd en zn deken jatten
Of lepeltje lepeltje.. als ze niet te veel kietelen en aaien, en gewoon knuffen..
Waarom nou weer deken jatten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:17 schreef Evie het volgende:
[..]lekker slapen is op de borst van je kerel liggen met je hoofd en zn deken jatten
Of lepeltje lepeltje.. als ze niet te veel kietelen en aaien, en gewoon knuffen..
Lekker terrasweerquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is wel heel erg lekker weer buiten nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |