Elite mijn reet. Verveelde huismoeders en Jan Modaaltjes ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:13 schreef Re het volgende:
ach ja, polariseren is het nieuwe (nou ja nieuwe) discussiëren, daar doe ik lekker niet aan mee hoor, beetje proberen te discussiëren met de (ver)rechtse elite van dit land alhier
Kan niet, alles is verbrand. Laten we hem aanklagen voor vernieling van openbaar bezit, mag hij gelijk zijn uitkering terugbetalen.quote:
Jan Modaal mocht willen dat hij mijn paycheck kreeg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Elite mijn reet. Verveelde huismoeders en Jan Modaaltjes ja.
Jan Modaal mocht willen dat hij deel uitmaakte van ons familiebedrijfquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jan Modaal mocht willen dat hij mijn paycheck kreeg.
Jan Modaalquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:16 schreef Chahna het volgende:
[..]
Jan Modaal mocht willen dat hij deel uitmaakte van ons familiebedrijf
ja immers alleen (s)linkse profiteurs komen overdag op het internet om de boel bij elkaar te flamen, dat was het toch?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Elite mijn reet. Verveelde huismoeders en Jan Modaaltjes ja.
Op welke toer?quote:
En gisteren zat je nog te zeiken dat je 900 euro uitgaf.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jan Modaal mocht willen dat hij mijn paycheck kreeg.
Ik zie het verband niet tussen inkomsten en uitgaven in dit geval.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En gisteren zat je nog te zeiken dat je 900 euro uitgaf.
Ik vind het knap dat jij met een bovenmodaal inkomen kennelijk een paar honderd kwijt bent aan woonlasten. Aan je hypotheek ben je maandelijks toch al snel zo'n bedrag kwijt en een sociale huurwoning kom je niet in met zo'n salaris. Maar goed, misschien ben je een babyboomer, dan kan dat heel goed allemaal.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen inkomsten en uitgaven in dit geval.
Zo knap is het niet hoor, kom een keer op de koffie, overleg ik je mijn financiele situatie en mag je daarna verzuurd afscheid nemen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat jij met een bovenmodaal inkomen kennelijk een paar honderd kwijt bent aan woonlasten. Aan je hypotheek ben je maandelijks toch al snel zo'n bedrag kwijt en een sociale huurwoning kom je niet in met zo'n salaris. Maar goed, misschien ben je een babyboomer, dan kan dat heel goed allemaal.
Zeg hallo, Yvonne leest mee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Elite mijn reet. Verveelde huismoeders
Heeft meer met instelling te maken. Kijk naar al die PvdA-politici. Hoog salaris maar desalniettemin slinkse profiteurs als het kan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:20 schreef Re het volgende:
wat moet je brutoinkomen eigenlijk hier zijn om als dan niet als slinkse profiteur of rechtse elite te moeten worden neergezet?
Links lullen rechts zakkenvullenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heeft meer met instelling te maken. Kijk naar al die PvdA-politici. Hoog salaris maar desalniettemin slinkse profiteurs als het kan.
Je staat te boek als excuustruus omdat het altijd de schuld van een ander is en omdat je altijd wel een smoesje weet te verzinnen waarom iets niet gaat lukken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Slachtofferrol? Ik geef alleen waarom ik te boek sta als excuustruus.
Het is allemaal de schuld van het grootkapitaal en de multinationals, wat ik je brom.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je staat te boek als excuustruus omdat het altijd de schuld van een ander is en omdat je altijd wel een smoesje weet te verzinnen waarom iets niet gaat lukken.
Overigens wil ik verder best geloven dat je kapitalen verdient. Dat doet immers elke FOK!ker. Vind het alleen knap dat je je uitgaven weet te beperken tot 900 p/m.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo knap is het niet hoor, kom een keer op de koffie, overleg ik je mijn financiele situatie en mag je daarna verzuurd afscheid nemen.
Een bootje van 15 meter waar meneer al 10 jaar mee bezig en het was nog niet eens af laat staan of het zeewaardig was. Zelfde met een oudere man welke afgekeurd is welke ik dan weer ken heeft de hobby met oude auto's.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen absoluut niets doen en een jacht bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |