kloptquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Dus...dan zou je in principe samen met 1 account 2 steden in 1 regio kunnen bouwen, je kan alleen niet tegelijk bouwen?
Je kan zelfs alle 16 steden zelf bouwen...quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Dus...dan zou je in principe samen met 1 account 2 steden in 1 regio kunnen bouwen, je kan alleen niet tegelijk bouwen?
ze versturen de game ook wel vandaag, een dag voor release..quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:08 schreef _NZT_ het volgende:
Status: Wordt verwerkt. Kom op Bol, heb een keer schijt en stuur um vandaag!
True. Maat van mij is laatst 3 maanden een pakketje kwijt geweest. Stel je voor dat je 3 maand moet wachten op Simcityquote:
Ja fack die shit! Dan heb ik um morgen pas rond 3 uur 's middags... Kan ik ff spelen en dan weer paar dagen wachten voor ik weer kan :squote:
Haal ik um wel ergens in de winkel en dan kan bol.com de tyft tering krijgen .quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True. Maat van mij is laatst 3 maanden een pakketje kwijt geweest. Stel je voor dat je 3 maand moet wachten op Simcity
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja fack die shit! Dan heb ik um morgen pas rond 3 uur 's middags... Kan ik ff spelen en dan weer paar dagen wachten voor ik weer kan :s
En dan is de zwakke maar utopische hypegolf alweer gebroken en rent men weer achter de volgende doorgehypte kythype.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja fack die shit! Dan heb ik um morgen pas rond 3 uur 's middags... Kan ik ff spelen en dan weer paar dagen wachten voor ik weer kan :s
Ondertussen zorgen dat je stad winst maakt, zodat je dagen erna flink wat geld hebtquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kun je nagaan als de mac-versie er is. Servers leeg, geen problemen meer met inloggen en alle hype voor de next-gen Sims 4quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:20 schreef jogy het volgende:
[..]
En dan is de zwakke maar utopische hypegolf alweer gebroken en rent men weer achter de volgende doorgehypte kythype.
Sinds wanneer draait je stad door als je offline bent??quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ondertussen zorgen dat je stad winst maakt, zodat je dagen erna flink wat geld hebt
Naja, je kan nu zien hoe leuk het spel echt is als de server gestopt zijn met roken en dan je beslissing makenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je nagaan als de mac-versie er is. Servers leeg, geen problemen meer met inloggen en alle hype voor de next-gen Sims 4
Niet. En als je offline speelt in je uppie dan blijven alle andere steden waar geen aanwezigheid in is ook stil staan qua ontwikkeling. Boehoe.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds wanneer draait je stad door als je offline bent??
Niet, maar de servers berekenen toch, laat ze dan maar wat nuttigs doenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds wanneer draait je stad door als je offline bent??
Wishfull thinking.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet, maar de servers berekenen toch, laat ze dan maar wat nuttigs doen
het speelt op een kuttige HP-laptop met onboard videokaart, dus hoe slecht is die van jou?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:24 schreef depsycholoog het volgende:
dit ziet er heel vet uit, jammer dat ik alleen een simpel laptopje heb
Zonder dromen gebeurt er niets.quote:
Mijn simpele laptopje is nog altijd beter dan de pc van mijn pa, en het schijnt dat zelfs hij het moet kunnen draaien (will run on your dads pc), dus it's all good.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:24 schreef depsycholoog het volgende:
dit ziet er heel vet uit, jammer dat ik alleen een simpel laptopje heb
2.2 c2d met 4GB ram en intel HD3000. Ik ben niet goed in alles op low zettenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
het speelt op een kuttige HP-laptop met onboard videokaart, dus hoe slecht is die van jou?
Ik kan ook dromen dat WoW mij met terugwerkende kracht ¤2 p/h gaat betalen, zo hard als ik kan, gaat niet gebeuren. En zo geldt dat voor 99,999% van de dromenquote:
Dat laatste moet je je overheen zetten, maar dan werkt ie prima. En zelfs ook op medium.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:30 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
2.2 c2d met 4GB ram en intel HD3000. Ik ben niet goed in alles op low zetten
Tja, en toch zijn er mensen die dromen najagen en er wel succes mee hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan ook dromen dat WoW mij met terugwerkende kracht ¤2 p/h gaat betalen, zo hard als ik kan, gaat niet gebeuren. En zo geldt dat voor 99,999% van de dromen
TotalBiscuit heeft dat en draait op 30FPS, weet niet of je weet op wat voor systeem hij gamed?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:32 schreef _NZT_ het volgende:
Alles tot de max! That's how I roll, bitches! Haters gonna hate!
Misschien niet lastig, maar niet iets wat is ingebouwd, dus het gebeurt niet. Kun je het nog zo makkelijk/leuk/wenselijk vinden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, en toch zijn er mensen die dromen najagen en er wel succes mee hebbenMaar geheel offtopic
Het lijkt me niet lastig om de servers je inkomsten door te simuleren, eigenlijk. Misschien als het wat rustiger is, gezien de bizarre drukte door al die VPN-users op de servers
ik ga het iig proberen dan, als jullie zo optimistisch zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat laatste moet je je overheen zetten, maar dan werkt ie prima. En zelfs ook op medium.
Demo al twee keer geprobeerd op een HP Elitebook 8540, draait prima. En dat is geen hoogvlieger.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:34 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
ik ga het iig proberen dan, als jullie zo optimistisch zijn
Voorstellen opgestuurdquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:23 schreef Troel het volgende:
Er zijn op dit moment 2 voorstellen voor de naam van Regio 2 en een ervan keur ik afGraag nog meer opties
Dat is wel killing natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:30 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
2.2 c2d met 4GB ram en intel HD3000. Ik ben niet goed in alles op low zetten
Dat dus. Gisteren toch weer ff SC4 gespeeld en dat is op zich best verouderd maar erg verslavendquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Simcity hoeft er ook niet supergelikt uit te zien wmb, het is een simulatie.
Hoe heb jij dat beeld? ik heb alleen maar n simpele: het spel is nog niet uitgebracht.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:15 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
die prijzen voor die DLC zijn wel belachelijk... (maar stiekem had ik niks anders verwacht)
even op het info knopje drukken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:38 schreef Karmijn12 het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat beeld? ik heb alleen maar n simpele: het spel is nog niet uitgebracht.
speel voor release? hoe...(zonder vpn)? origin laat je niet spelen tot 01:00 vannachtquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:41 schreef Karmijn12 het volgende:
http://www.ea.com/nl/news(...)city-al-voor-release
Zie link???quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
speel voor release? hoe...(zonder vpn)? origin laat je niet spelen tot 01:00 vannacht
Origin-servers in Europa gaan pas morgen online.quote:
Kijk de link dan!quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Origin-servers in Europa gaan pas morgen online.
dan kan je nog steeds niet spelen voor release schatquote:
En dan? Daar staat niets over servers die speciaal voor die winnaars online gaan?quote:
Er staat wel dat je al voor de release kan spelen op een of andere manier als je een zon simcity hebt gevondenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan? Daar staat niets over servers die speciaal voor die winnaars online gaan?
Er valt altijd wel wat te fixen, hoor, vermoedelijk als je bij EA werkt wordt je ID gewoon losgekoppelt van de regiocheck of wat dan ook. Dus met een prijsvraag is dat hetzelfdequote:Op woensdag 6 maart 2013 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
speel voor release? hoe...(zonder vpn)? origin laat je niet spelen tot 01:00 vannacht
De europaservers zijn al online maar niet bereikbaar vanuit Europa zonder VPN.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan? Daar staat niets over servers die speciaal voor die winnaars online gaan?
Tering wat een hoofd...quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:48 schreef Karmijn12 het volgende:
Iemand heeft m bij madurodam gevonden: https://twitter.com/EA_Benelux/status/309223316785356801/photo/1
Klopt niks van, ik kan niet preloaden.twitter:EA_Benelux twitterde op woensdag 06-03-2013 om 09:50:04@PSPfreaky Downloaden kan als het goed is al (pre-loaden). Hoef je de game enkel nog te activeren morgen. reageer retweet
Zeer slordig... bij steam is het toch wel mogelijk? Gewoon al downloaden en installeren en meteen spelen als ie gereleased word?? Ik vond dit ook al minpuntje van origin tijdens de beta van simcity.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:53 schreef Karmijn12 het volgende:
Klopt niks van, ik kan niet preloaden.twitter:EA_Benelux twitterde op woensdag 06-03-2013 om 09:50:04@PSPfreaky Downloaden kan als het goed is al (pre-loaden). Hoef je de game enkel nog te activeren morgen. reageer retweet
kennelijk is de intentie er wel om te preloaden, maar ik gok een configuratie fout aan hun kantquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zeer slordig... bij steam is het toch wel mogelijk? Gewoon al downloaden en installeren en meteen spelen als ie gereleased word?? Ik vond dit ook al minpuntje van origin tijdens de beta van simcity.
Toch maar even kijken zo..twitter:EA_Benelux twitterde op woensdag 06-03-2013 om 09:00:05Wil jij het tweede #SimCity exemplaar vinden. Ga om 11 uur naar de site van @GamerNL. #SC_Hunt reageer retweet
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:02 schreef mschol het volgende:
gelijk even getweet wanneer ik mijn digital deluxe upgrade kan verwachten
ik heb de LE geregistreerd, maar heb ook de digital deluxe upgrade pack besteld, en ben dus benieuwd wanneer die upgrade doorgevoerd wordtquote:
bij jou gaat hij er denk ik zo uit zien:quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:05 schreef Vinno het volgende:
AMD A10 5800K, 8GB DDR3 geheugen met een Sapphire Radeon 7850 (2 GB).
Dan moet ik toch wel volgas op hoogste instellingen kunnen?
Je zal iig niet op medium hoeven spelenquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:05 schreef Vinno het volgende:
AMD A10 5800K, 8GB DDR3 geheugen met een Sapphire Radeon 7850 (2 GB).
Dan moet ik toch wel volgas op hoogste instellingen kunnen?
Haha dan ga ik die videokaart die ik hiervoor gekocht heb bij die verkoper anaal inbrengen!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
bij jou gaat hij er denk ik zo uit zien:
[ afbeelding ]
als hij er morgen halverwege de dag niet bij staat ga ik EA bellen (ja ik ben ongeduldig, maar dit zijn digitale aankopen die gewoon direct en automatisch verwerkt (zouden) moeten worden)quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:10 schreef tim94 het volgende:
Vandaag komt me game binnen, nu maar afwachten wanneer de Digital Deluxe erbij komt
de voorpret is het allerleukstquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:12 schreef jogy het volgende:
Het is toch eigenlijk wel waar, volgens mij heb ik met dit soort ongein meer lol tijdens het wachten en het opbouwen van de verwachting hoe geweldig het dan al is in mijn hoofd dan wanneer het eindelijk uit is en mijn verwachting dus gerealiseerd of naar beneden bijgesteld is..
Een stukje voorpret, niets mis meequote:Op woensdag 6 maart 2013 10:12 schreef jogy het volgende:
Het is toch eigenlijk wel waar, volgens mij heb ik met dit soort ongein meer lol tijdens het wachten en het opbouwen van de verwachting hoe geweldig het dan al is in mijn hoofd dan wanneer het eindelijk uit is en mijn verwachting dus gerealiseerd of naar beneden bijgesteld is..
De helft van het totale plezier vaak zelfs.quote:
gelukkig dat het bij SimCity niet om de videokaart dan gaat maar om de CPU (de cpu heeft het moeilijk bij de game)quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:08 schreef Vinno het volgende:
[..]
Haha dan ga ik die videokaart die ik hiervoor gekocht heb bij die verkoper anaal inbrengen!
Dat lijkt me niet..quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:22 schreef dekkered het volgende:
[..]
gelukkig dat het bij SimCity niet om de videokaart dan gaat maar om de CPU (de cpu heeft het moeilijk bij de game)
dat ik weet zei totalbiscuit dat. met zen 30fpsquote:
Als je vsync aan hebt bij de opties in Simcity misschien. het kan altijd snellerquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat ik weet zei totalbiscuit dat. met zen 30fps
En in het geval van een gehypte kat in de zak 95% van het totale plezierquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De helft van het totale plezier vaak zelfs.
ja dat is wel allemaal maxxed out natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je vsync aan hebt bij de opties in Simcity misschien. het kan altijd sneller
Yepquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:27 schreef jogy het volgende:
[..]
En in het geval van een gehypte kat in de zak 95% van het totale plezier.
Als het goed is niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:25 schreef garriej het volgende:
jaja dames en heren! ik heb mn key binnen
[ afbeelding ]
nu hopen dat ie wel gewoon in het engels is
Hoe? HOE?!?!?!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als het goed is niet.
Maar je kunt wel engelse taal files downloaden en installeren.
ik had allerlei talen (NL, Engelse e.d.) dus als origintaal = gametaal is (mits beschikbaar) dan heb ikgewoon engelsquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe? HOE?!?!?!
Van de NL vertaling krijg ik altijd buikkrampen bij games... En bij andere zaken ook meestal....
Via GoT:quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe? HOE?!?!?!
Van de NL vertaling krijg ik altijd buikkrampen bij games... En bij andere zaken ook meestal....
Ja dat word inderdaad een language pack gebruiken, want ik kon geen engels kiezen bij het installerenquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Via GoT:
https://skydrive.live.com(...)key=!APA4p8FhNyp7mcs
Language pack zo te zien.
Ik hoop dat ie bij mij niet Nederlands is, anders ook maar ff de engelse pack er overheen gooienquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:48 schreef garriej het volgende:
[..]
Ja dat word inderdaad een language pack gebruiken, want ik kon geen engels kiezen bij het installeren
welke talen had je tot je beschikking bij registratie van de key?quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie bij mij niet Nederlands is, anders ook maar ff de engelse pack er overheen gooien
ik had; Pools, Russisch en hongaarsquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
welke talen had je tot je beschikking bij registratie van de key?
Ik had hetzelfdequote:Op woensdag 6 maart 2013 10:25 schreef garriej het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dat stond niet op de website waar ik besteld heb, dus dat vind ik wel heel erg slecht.quote:
Net even gekeken of met vpn kan installeren en dat lukt inderdaad, dus lekker vanavond al spelen. Nu weer verder werkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:58 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde
Hopen dat de languagepack gewoon werkt
dat is helaas het risico van keysites, ik heb het 1x eerder gehad:quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:58 schreef garriej het volgende:
[..]
Ja maar dat stond niet op de website waar ik besteld heb, dus dat vind ik wel heel erg slecht.
Oeh, even kijken of ik dat ook kan doenquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:59 schreef garriej het volgende:
[..]
Net even gekeken of met vpn kan installeren en dat lukt inderdaad, dus lekker vanavond al spelen. Nu weer verder werken
http://www.freevpntunnel.com/free-vpn-tunnel/quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:02 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Oeh, even kijken of ik dat ook kan doen
Dankuwelquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:04 schreef garriej het volgende:
[..]
http://www.freevpntunnel.com/free-vpn-tunnel/
even de slider onderin de website overhalen en je kan gewoon een vpn verbinding maken in windows
Wel origin uitzetten voor je de VPN aanzet, VPN aanzette Origin aangooien; spel downloaden. nu kan je de vpn eruit gooien, download ie lekker snel. bij het starte van het spel zelfde verhaal, eerste met vpn starte, daarna gewoon op eige verbinding spelen.quote:
Het was zeker geen Bol.com?quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:58 schreef garriej het volgende:
[..]
Ja maar dat stond niet op de website waar ik besteld heb, dus dat vind ik wel heel erg slecht.
Gister geprobeerd met mijn pre-order van Origin, dan werkt het du snietquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:07 schreef garriej het volgende:
[..]
Wel origin uitzetten voor je de VPN aanzet, VPN aanzette Origin aangooien; spel downloaden. nu kan je de vpn eruit gooien, download ie lekker snel. bij het starte van het spel zelfde verhaal, eerste met vpn starte, daarna gewoon op eige verbinding spelen.
Nee, wel goedkoperquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:12 schreef jogy het volgende:
Zal de Poolse versie nou ook sneller bouwen?
QFT!quote:
Dronken Poolse meisjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yep, alleen niet raar opkijken als er hier en daar ineens wat dronken polen rondlopen he.
Sowieso Poolse meisjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:15 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dronken Poolse meisjes
Andere dronken Poolse varianten
Krijg morgen pas game van bol, dus zal wel Nederlands of engels zijn. Bij bèta had ik ook nederlands en kon niet kiezen...quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
welke talen had je tot je beschikking bij registratie van de key?
zet je origin op engels, grote kans dat je dan wel engels krijgt..quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:26 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Krijg morgen pas game van bol, dus zal wel Nederlands of engels zijn. Bij bèta had ik ook nederlands en kon niet kiezen...
ja je kan de game binnen halen met je eigen verbinding.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:33 schreef Metonae het volgende:
Trouwens he. Hoef ik alleen de launcher maar met een VPN binnen te trekken en kan ik daarna de game zelf met mn eigen verbinding downloaden? Die VPN die ik heb is 60kb/s ><
Top! Ik zag 11 GB met 60kb/s downloaden niet zo zittenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:35 schreef garriej het volgende:
[..]
ja je kan de game binnen halen met je eigen verbinding.
'leeg vakje'quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:25 schreef mschol het volgende:
gevonden op tweakers:
[ afbeelding ]
tenenkrommend
Nee geen pre-load... Op sommige gamesites ook al redelijk felle kritiek op EA hiervoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:40 schreef Maichel het volgende:
Kan je de game al binnenhalen via Origin, ook al heb je nog geen key? Zoals dat zeg maar ook bij Diablo 3 was?
Dan is ie dus gewoon 1 van die 3 talenquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:25 schreef garriej het volgende:
[ afbeelding ]
Als die wel werkt, gister hadden ze ook 2x een taalpakket vrijgegeven en die deden het niet. Zodra je die files had installed, kreeg je de melding dat je een product code nodig hadquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Via GoT:
https://skydrive.live.com(...)key=!APA4p8FhNyp7mcs
Language pack zo te zien.
Nou bij mij is de game gewoon pools hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:52 schreef Friday12 het volgende:
je game taal is de taal waar op origin staat ingesteld
Niet met een RU key dusquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:52 schreef Friday12 het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:54 schreef garriej het volgende:
[..]
Nou bij mij is de game gewoon pools hoor.
alleen als de key die taal toestaatquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:52 schreef Friday12 het volgende:
Ach taalpakket downloadenquote:
sommige dingen moet je dan ook niet willen vertalen..quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat er dingen gewoon niet vertaald zijn.
Persoonlijk vind ik dit erg netjes.quote:Beste Klanten,
Een klein deel van onze klanten ervaart met een taalprobleem. We hebben contact gehad met EA ze geven ons aan dat je de taal kunt veranderen.
Bij deze een kleine HOWTO guide hoe dit in zijn werk gaat.
LANGUAGES
1) Download and install the game in RUSSIAN LANGUAGE. Once you’ve totally installed the game, launch the game, wait until Maxis update ends, and then close it again.
2) Download SimCity English language pack
3) Copy this self-extracting archive into SimCity Installation directory, which by default is:
for 32 bit Windows versions:
C:Program Files\Origin Games \SimCity
for 64 bit Windows versions:
C:Program Files(x86)\Origin Games \SimCity
3) Run this self-extracting archive, press EXTRACT, confirm file replace (Yes to all).
4) Start the game again.
Het gaat om een kleine batch van de key's het is nog onduidelijk hoe dit is veroorzaakt.
EA heeft ons toegezegd dat alle keys in het engels kunnen worden geintalleerd.
Excuses voor het ongemak.
Groet,
Ja tot dat je er achter komt dat het niet werktquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:02 schreef garriej het volgende:
Net een mail van Gamecard winkel gekregen:
[..]
Persoonlijk vind ik dit erg netjes.
Als ik zulke mailtjes uitstuurde zou ik ook maar bij het Engels blijven jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:02 schreef garriej het volgende:
Net een mail van Gamecard winkel gekregen:
[..]
Persoonlijk vind ik dit erg netjes.
Ik heb Simcity via Origin besteld omdat ik te lui ben om naar een goede deal te zoeken. Bij mij stond Engels gewoon in de lijst met beschikbare talen en daar kon ik voor kiezen vóór ik de boel betaalde. Dus ik ga ervanuit dat ik Engels speel.quote:
er zitten volgens mij 3 checks op (als je bij origin koopt)quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:04 schreef beelz het volgende:
omdat ik te lui ben om naar een goede deal te zoeken. Bij mij stond Engels gewoon in de lijst met beschikbare talen en daar kon ik voor kiezen vóór ik de boel betaalde
Hahaha, ik heb het nog niet geprobeerd, maar zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja tot dat je er achter komt dat het niet werkt
Want dat is precies dezelfde site die buygamecode gister gaf
quote:Geplaatst door Iemand 6 mrt. 2013
11:43
Ik heb een code ontvangen voor de russisch, poolse en hongaarse versie.. Dat kan natuurlijk niet zo zijn als ik op een nederlandse site bestel.
Admin reactie: We hebben van EA te horen gekregen dat je op de dag van release het spel kunt veranderen van taal. Wij gaan dit uiteraard goed in de gaten houden. Mochten er nog taalpakketten moeten worden gedownload dan zullen wij deze aanleveren.
Bestelde producten (betaling via PayPal):
Sim City » Sim City 2013: Limited Edition
Kto czyta to szaleństwo, który przetłumaczył tyle szalony. Z symulacji polskim mieściequote:Op woensdag 6 maart 2013 12:08 schreef garriej het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb het nog niet geprobeerd, maar zou heel goed kunnen.
Hee ik ben niet gek!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:13 schreef jogy het volgende:
Kto czyta to szaleństwo, który przetłumaczył tyle szalony. Z symulacji polskim mieście
...maar echt snugger ben je ook niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Ik voldoe aan alledrie. Ik speel Engels. En anders niet... dan ben ik even pissig en dan pak ik een biertje.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
er zitten volgens mij 3 checks op (als je bij origin koopt)
1) bij aanschaf spel (de taalkeuze)
2) interfacetaal van origin
3) toegestane talen van de cd key die jou wordt toegewezen
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:15 schreef Metonae het volgende:
[..]
...maar echt snugger ben je ook niet?Goed punt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
Nie, nie jesteśmyquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Kto czyta to szaleństwo, który przetłumaczył tyle szalony. Z symulacji polskim mieście
Wat gebeurd er bij "Meedoen aan spel" dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:25 schreef mschol het volgende:
gevonden op tweakers:
[ afbeelding ]
tenenkrommend
Dan kan je met random mensen mee spelen, of filteren op "friends"quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:18 schreef Vinno het volgende:
[..]
Wat gebeurd er bij "Meedoen aan spel" dan?
Kan je dan vragen aan een regio of je mee kan doen?
aaah tuurlijk jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan kan je met random mensen mee spelen, of filteren op "friends"
Dat gaat mijn Engelse vriend die amper Nederlands kan leuk vindenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:32 schreef mschol het volgende:
ik vind het bloedirritant van EA dat ze op basis van je IP adres je taal bepalen..
origin is engels, de store, de account settings e.d. zijn allemaal nederlands, terwijl mijn taalvoorkeur op engels staat
Bij open regio's kan je gewoon binnen vallen ,een digitale drol leggen en weer gaanquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:18 schreef Vinno het volgende:
[..]
Wat gebeurd er bij "Meedoen aan spel" dan?
Kan je dan vragen aan een regio of je mee kan doen?
Misschien tijd dat hij dat eens gaat leren dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gaat mijn Engelse vriend die amper Nederlands kan leuk vinden
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dus. NL > EN woordenboek erbijquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien tijd dat hij dat eens gaat leren dan?
Die laatste fix schijnt wel te werken (die skydrive link), al is niet alles vertaaldquote:
Nicequote:
Ja, je kan mensen inviten, of je ook public kan maken durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Kan je trouwens in een private region later weer mensen inviten terwijl je aan het spelen bent?
Dat is wat ik wilde weten, bedanktquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:36 schreef garriej het volgende:
[..]
Ja, je kan mensen inviten, of je ook public kan maken durf ik niet te zeggen.
Correct!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:37 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat is wat ik wilde weten, bedankt
Als we vannacht de regions aanmaken hoeven we dus niet gelijk iedereen te inviten of wachten met het aanmaken
Leuk als je in Almere woontquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)en-je-mag-hem-houden
Nee, private/public staat vast.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:36 schreef garriej het volgende:
[..]
Ja, je kan mensen inviten, of je ook public kan maken durf ik niet te zeggen.
Die stemquote:
niet echt iets speciaals/nieuws als je al wat zooi gekeken had wist je dit allemaal al.quote:
ook de mensen die aan het zeiken zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)en-je-mag-hem-houden
Misschien betekent dit dat wij ook vanavond kunnen pre-loaden?quote:Just got an email from origin:
Thank you for ordering on Origin Store. The product that you preordered is now available for preload. Click the link below to preload your product.
It's 7 hours before it officially opens at midnight!
I guess EA learnt from their mistakes with Asia and NA release
ze houden ook echt van gemixte info geven bij EA... Eeerst wel dan weer niet en nu toch weer wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:46 schreef LeaderRoel het volgende:
It's 7 hours before it officially opens at midnight!
Je kunt ook niks goed doen hequote:Op woensdag 6 maart 2013 12:44 schreef dekkered het volgende:
[..]
ook de mensen die aan het zeiken zijn
Gaat al de hele maand zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:47 schreef dekkered het volgende:
[..]
ze houden ook echt van gemixte info geven bij EA... Eeerst wel dan weer niet en nu toch weer wel.
Ach mensen snappen niet dat je niet EN een geweldige simulatie kan hebben EN enorme steden.quote:
Ik moet morgen tot 5. Daarna is het speedingtickets verzamelen onderweg naar huis. Heb al geregeld dat ik overdag vanaf t werk remote ik kan loggen om te downloaden en alles klaar te zettenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:50 schreef Aloria het volgende:
Hoera![]()
![]()
![]()
BESTELLING IS VERZONDEN
Opmerkingen bestelling en levering:
OOK CODE PER MAIL
![]()
Helaas kan ik vanavond niet spelen, morgen gaat om 6 uur de wekker, gelukkig maar 4 uurtjes werken en daarna het hele weekend vrij![]()
![]()
Goud.quote:
Danku, hij is nu aant downloaden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:07 schreef garriej het volgende:
[..]
Wel origin uitzetten voor je de VPN aanzet, VPN aanzette Origin aangooien; spel downloaden. nu kan je de vpn eruit gooien, download ie lekker snel. bij het starte van het spel zelfde verhaal, eerste met vpn starte, daarna gewoon op eige verbinding spelen.
haha nu wil je toch gewoon spelen als je dit allemaal ziet + de screens van sommige amerikanen op bepaalde games site's? :pquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:57 schreef Aloria het volgende:
We plaatsen deze link hier ook weer gewoon, dit is echt super
http://imgur.com/a/gUFqn
iemand? Dan kan ik beslissen of ik zo nog de trein uitstap om naar de mediamarkt te gaanquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:56 schreef GlenSpey het volgende:
Ligt t spel vandaag al in de winkels of pas morgen ?
Download-only. En die is er dus nog niet. We worden weer een gevalletje mosterd na de maaltijd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:02 schreef Der_Michael het volgende:
Kan ik de Mac versie ook gewoon in de winkel kopen? Of moet ik deze echt downloaden?
Damn!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Download-only. En die is er dus nog niet. We worden weer een gevalletje mosterd na de maaltijd.
http://www.simcity.com/en_US/blog/article/simcity-mac-faq
haha en morgen nog werken zeker? of ben je vrij vanaf vanavond:P?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goddome, nu ik dat filmpje gezien heb kan ik echt niet wachten. Vanavond even een bouwplan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
Stage man.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:10 schreef Borias het volgende:
[..]
haha en morgen nog werken zeker? of ben je vrij vanaf vanavond:P?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:10 schreef LinQ het volgende:
Yourgamezone verstuurd de keys vanavond trouwenseven nagevraagd.
Klopt Plus ze verzenden de gewone game nu ook al, zodat je morgen de cd rom gewoon thuis hebt + gratis key verzenden vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie mijn post, heb hem ook bij yourgamezone
![]()
Morgen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:13 schreef GlenSpey het volgende:
Nou echt niemand hier die mij kan vertellen of t spel morgen of vandaag in de winkels ligt?
Bij sommige mediamarkt vestigingen ligt hij al 2 dagen in de schappen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:13 schreef GlenSpey het volgende:
Nou echt niemand hier die mij kan vertellen of t spel morgen of vandaag in de winkels ligt?
In de fysieke winkels? Vanaf morgen dus. Maar als je een medewerker lief aankijkt wil hij je misschien wel ééntje meegeven vandaag.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:13 schreef GlenSpey het volgende:
Mensen die hemel en aarde bewegen om een uurtje eerder te kunnen spelen zeg..quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:52 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Ik moet morgen tot 5. Daarna is het speedingtickets verzamelen onderweg naar huis. Heb al geregeld dat ik overdag vanaf t werk remote ik kan loggen om te downloaden en alles klaar te zetten
Anders struin je ff de mediamarktjes af om te kijken of ze weer schijt hebben aan de release dagquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:13 schreef GlenSpey het volgende:
game zelf zal wel engels zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Morgen pas. Nou ja kan toch vandaag niet spelen.quote:"Uw bestelling wordt vandaag door ons verzonden en zou morgen bij u moeten binnen komen.
Hopelijk heb ik u voldoende geïnformeerd."
arnhem toevallig ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:15 schreef garriej het volgende:
[..]
Bij sommige mediamarkt vestigingen ligt hij al 2 dagen in de schappen.
Ik heb net geprobeerd de game taal te veranderen naar Nederlands maar dat wou hij niet hebben dus. Hoop niet dat het echt zo is dat de taal bepaald wordt door waar je woont, dat slaat helemaal nergens op =/quote:
Kijk eens bij de Game mania. Die geven nieuwe games altijd op woensdag uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:13 schreef GlenSpey het volgende:
hij staat al in de OPquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:57 schreef Aloria het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:57 schreef Aloria het volgende:
durf ik niet te zeggen, bel ze even op.quote:
quote:We do our best to send the keys out as soon as possible. It mostly depends on our supplier. Your key should be delivered within two days. As soon as we receive the serials we will start sending them out. If we will receive them today, we will send them today. As for now I think that you should receive the key by Friday the 8th March, our release date. They don't seem to be too sure on when we will receive them.
Hmm de mijne is gewoon in het Nederlandsquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik heb net geprobeerd de game taal te veranderen naar Nederlands maar dat wou hij niet hebben dus. Hoop niet dat het echt zo is dat de taal bepaald wordt door waar je woont, dat slaat helemaal nergens op =/
Hm, apart. Vanavond eens een beetje experimenteren met de taal enzo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm de mijne is gewoon in het Nederlands
Is KAzoo basin nog vrij ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Attentie iedereen van Regio 1!
Vanavond om 0:01 komt het spel uit, dus ik ga dan ook meteen regio 1 maken en mensen uitnodigen wanneer zodra ik ze online zie.
Als je het nog niet gedaan hebt geef dan A.U.B je voorkeur door voor welk stukje land je wil. Sommige zijn al bezet, zie deze site voor beschikbare steden: http://digital-directive.com/simcity
Wanneer je je uitnodiging krijgt hou je dan A.U.B aan de verdeling zoals hij staat aangegeven en neem niet zomaar een paar steden in beslag. Dank!
Nja origin staat hier volgens mij op NL, dus misschien ligt het daar aan? Ga hem niet opnieuw installeren voor een andere taalquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hm, apart. Vanavond eens een beetje experimenteren met de taal enzo.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja origin staat hier volgens mij op NL, dus misschien ligt het daar aan? Ga hem niet opnieuw installeren voor een andere taal
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
er zitten volgens mij 3 checks op (als je bij origin koopt) (en 2 als je een key regged)
1) bij aanschaf spel (de taalkeuze)
2) interfacetaal van origin
3) toegestane talen van de cd key die jou wordt toegewezen
tofquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:34 schreef Karmijn12 het volgende:
Iemand heeft Maxis een taart gestuurd!
Als je koopt bij Origin zit en je puntje 3 ook mee wilt nemen, zit je niet met een RU versie te kijken hequote:
Nee, maar jij staat al op Harper Plains. Ik heb nog niets van Willie gehoord dus ik kan je wel op Kazoo Basin zetten als je dat echt heel graag wil?quote:
Dat ziet er gaaf uit, maar ze moeten wel online blijven om de taart te kunnen eten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:34 schreef Karmijn12 het volgende:
Iemand heeft Maxis een taart gestuurd!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:36 schreef garriej het volgende:
[..]
Dat ziet er gaaf uit, maar ze moeten wel online blijven om de taart te kunnen eten.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:36 schreef garriej het volgende:
[..]
Dat ziet er gaaf uit, maar ze moeten wel online blijven om de taart te kunnen eten.
twitter:EA_Benelux twitterde op woensdag 06-03-2013 om 12:18:01Door een misverstand hebben wij verkeerd gecommuniceerd dat SimCity te preloaden zal zijn via #Origin. Dit blijkt helaas niet mogelijk. reageer retweet
Er waren toch geen plekken vrij? Of heeft nog niet iedereen zijn stukje grond gekozen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Attentie iedereen van Regio 1!
Vanavond om 0:01 komt het spel uit, dus ik ga dan ook meteen regio 1 maken en mensen uitnodigen wanneer zodra ik ze online zie.
Als je het nog niet gedaan hebt geef dan A.U.B je voorkeur door voor welk stukje land je wil. Sommige zijn al bezet, zie deze site voor beschikbare steden: http://digital-directive.com/simcity
Wanneer je je uitnodiging krijgt hou je dan A.U.B aan de verdeling zoals hij staat aangegeven en neem niet zomaar een paar steden in beslag. Dank!
als jij via de RU store van Origin koopt wellicht welquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je koopt bij Origin zit en je puntje 3 ook mee wilt nemen, zit je niet met een RU versie te kijken he
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:37 schreef mschol het volgende:
twitter:EA_Benelux twitterde op woensdag 06-03-2013 om 12:18:01Door een misverstand hebben wij verkeerd gecommuniceerd dat SimCity te preloaden zal zijn via #Origin. Dit blijkt helaas niet mogelijk. reageer retweet
Godver, wat een amateurs daarquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:37 schreef mschol het volgende:
Zie edit, wist niet dat ik al een plot had.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Nee, maar jij staat al op Harper Plains. Ik heb nog niets van Willie gehoord dus ik kan je wel op Kazoo Basin zetten als je dat echt heel graag wil?
Check de site. Alle namen waar nog geen eigenaar voor is is nog vrij om te kiezen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er waren toch geen plekken vrij? Of heeft nog niet iedereen zijn stukje grond gekozen?
probleem is dat er te weinig communicatie en (denk ik) geen uniforme release structuur isquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Godver, wat een amateurs daar. Gaat de hele week al zo.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij via de RU store van Origin koopt wellicht wel
Hmm misschien als er 2 plekken vrij zijn, eerst met iemand anders een regio maken om alles uit te proberenquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Check de site. Alle namen waar nog geen eigenaar voor is is nog vrij om te kiezen.
Snap ik, maar het blijft amateuristisch.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat er te weinig communicatie en (denk ik) geen uniforme release structuur is
waardoor je dit soort misverstanden krijgt: de NL EA is slechts een communicatie luik naar de NL spelers, de USA teams doen developing e.d.
laat wel mooi zien waarom je altijd met het internet verbonden moet zijn. (niet dat dat dan goed is of zo. Maar het is dus niet alleen maar DRM gezeik.)quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:39 schreef _NZT_ het volgende:
Check dit... dat de servers overbelast zijn ok, maar deze bug -_-
PostNL: Ja sorry, pakketje komt een dagje later, bezorger heeft een lekker bandquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:43 schreef _NZT_ het volgende:
Halleluja: mijn bestelling op bol.com , bestelstatus: verzonden...
Inderdaad, maar is nou niet echt chil.. hopen dat het gefixt is voor de EU release.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
laat wel mooi zien waarom je altijd met het internet verbonden moet zijn. (niet dat dat dan goed is of zo. Maar het is dus niet alleen maar DRM gezeik.)
Als ie er morgen rond 10 uur maar is... vandaag hoeft nog niet perse (ga vanavond toch niet spelen) maar heb geen zin morgen de hele dag te wachten tot mn pakketje er is...quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
PostNL: Ja sorry, pakketje komt een dagje later, bezorger heeft een lekker band
Ze zijn uiteindelijk allemaal even groot, dus jij bent gekquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:48 schreef jogy het volgende:
Die Viridian Woods regio en dan Gaugin valley is toch helemaal geen al te kleine map of ben ik nou gek?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ze zijn uiteindelijk allemaal even groot, dus jij bent gek
Maar het gedeelte waar je kan bouwen wil wel zeker verschillen ... Sommige lots kan je maar voor 60% volgooien, terwijl andere voor 100%quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ze zijn uiteindelijk allemaal even groot, dus jij bent gek
waar?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Net voor 10 dollar de Prima Strategy Guide gekocht. Genoeg leesvoer tot vanavond
Waar??quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Net voor 10 dollar de Prima Strategy Guide gekocht. Genoeg leesvoer tot vanavond
Naja, dat dusquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Maar het gedeelte waar je kan bouwen wil wel zeker verschillen ... Sommige lots kan je maar voor 60% volgooien, terwijl andere voor 100%
WOARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:51 schreef TigerXtrm het volgende:
quote:
quote:
quote:
kan je linkje naar de guide niet eff fixenquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
[..]
[..]. Gewoon op de Prima site. E-guide.
Kan em alleen op de site bekijken in mijn eigen account volgens mijquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je linkje naar de guide niet eff fixen![]()
als iedereen die em wil zien 1 euro doneert ben jij maar 6 euro kwijt geweest
Of gewoon op één of andere manier downloaden naar pdf ofzo en sharen!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je linkje naar de guide niet eff fixen![]()
als iedereen die em wil zien 1 euro doneert ben jij maar 6 euro kwijt geweest
hmm..quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kan em alleen op de site bekijken in mijn eigen account volgens mij
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef _NZT_ het volgende:
Tering, gaat de deurbel, dus ik denk: Aiitttt, mn Simcity... Godverdomme, zijn het van die hoerenkut kinderen die belletje te lopen lellen.
Zal ff kijken of ik iets kan regelen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:56 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Of gewoon op één of andere manier downloaden naar pdf ofzo en sharen!
Als iedereen idd wat doneert zijn we allemaal goedkoop uit!
Link waar te kopen ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kan em alleen op de site bekijken in mijn eigen account volgens mij
Dat dus.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.primagames.com/games/simcity/primaguides/336
Anders wacht je een dag en kijk je op de torrentsites.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:05 schreef Karmijn12 het volgende:
Zou handig zijn als je n PDF van t hele boek maakt, dan kan iedereen t gratis bekijken en hoef je niet 15 euro betalen
eerst kijken of het werkt op me computerquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sowieso mensen die dit spel illegaal gaan bemachtigen. Droeftoeters.
Nee, dit keer een guidequote:Op woensdag 6 maart 2013 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sowieso mensen die dit spel illegaal gaan bemachtigen. Droeftoeters.
Als je een 486dx pc hebt niet, anders werkt het.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
eerst kijken of het werkt op me computer
Damn, creditcard nodig, nu niet op zakquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.primagames.com/games/simcity/primaguides/336
Can you run it.com Ik had het tijdens de beta al getest, gelukkig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
eerst kijken of het werkt op me computer
Die sim guide?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dit keer een guide__!
Gewoon lekker zelf spelen, dingen uitzoeken en ontdekken
Nee. Helpt wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:08 schreef _NZT_ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met medium en high wealth?? Krijg je dat alleen met het aanleggen van parks??
Dat vooral.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:08 schreef Pheno het volgende:
Gewoon lekker zelf spelen, dingen uitzoeken en ontdekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |