kloptquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Dus...dan zou je in principe samen met 1 account 2 steden in 1 regio kunnen bouwen, je kan alleen niet tegelijk bouwen?
Je kan zelfs alle 16 steden zelf bouwen...quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Dus...dan zou je in principe samen met 1 account 2 steden in 1 regio kunnen bouwen, je kan alleen niet tegelijk bouwen?
ze versturen de game ook wel vandaag, een dag voor release..quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:08 schreef _NZT_ het volgende:
Status: Wordt verwerkt. Kom op Bol, heb een keer schijt en stuur um vandaag!
True. Maat van mij is laatst 3 maanden een pakketje kwijt geweest. Stel je voor dat je 3 maand moet wachten op Simcityquote:
Ja fack die shit! Dan heb ik um morgen pas rond 3 uur 's middags... Kan ik ff spelen en dan weer paar dagen wachten voor ik weer kan :squote:
Haal ik um wel ergens in de winkel en dan kan bol.com de tyft tering krijgen .quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True. Maat van mij is laatst 3 maanden een pakketje kwijt geweest. Stel je voor dat je 3 maand moet wachten op Simcity
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja fack die shit! Dan heb ik um morgen pas rond 3 uur 's middags... Kan ik ff spelen en dan weer paar dagen wachten voor ik weer kan :s
En dan is de zwakke maar utopische hypegolf alweer gebroken en rent men weer achter de volgende doorgehypte kythype.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja fack die shit! Dan heb ik um morgen pas rond 3 uur 's middags... Kan ik ff spelen en dan weer paar dagen wachten voor ik weer kan :s
Ondertussen zorgen dat je stad winst maakt, zodat je dagen erna flink wat geld hebtquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kun je nagaan als de mac-versie er is. Servers leeg, geen problemen meer met inloggen en alle hype voor de next-gen Sims 4quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:20 schreef jogy het volgende:
[..]
En dan is de zwakke maar utopische hypegolf alweer gebroken en rent men weer achter de volgende doorgehypte kythype.
Sinds wanneer draait je stad door als je offline bent??quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ondertussen zorgen dat je stad winst maakt, zodat je dagen erna flink wat geld hebt
Naja, je kan nu zien hoe leuk het spel echt is als de server gestopt zijn met roken en dan je beslissing makenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je nagaan als de mac-versie er is. Servers leeg, geen problemen meer met inloggen en alle hype voor de next-gen Sims 4
Niet. En als je offline speelt in je uppie dan blijven alle andere steden waar geen aanwezigheid in is ook stil staan qua ontwikkeling. Boehoe.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds wanneer draait je stad door als je offline bent??
Niet, maar de servers berekenen toch, laat ze dan maar wat nuttigs doenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds wanneer draait je stad door als je offline bent??
Wishfull thinking.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet, maar de servers berekenen toch, laat ze dan maar wat nuttigs doen
het speelt op een kuttige HP-laptop met onboard videokaart, dus hoe slecht is die van jou?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:24 schreef depsycholoog het volgende:
dit ziet er heel vet uit, jammer dat ik alleen een simpel laptopje heb
Zonder dromen gebeurt er niets.quote:
Mijn simpele laptopje is nog altijd beter dan de pc van mijn pa, en het schijnt dat zelfs hij het moet kunnen draaien (will run on your dads pc), dus it's all good.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:24 schreef depsycholoog het volgende:
dit ziet er heel vet uit, jammer dat ik alleen een simpel laptopje heb
2.2 c2d met 4GB ram en intel HD3000. Ik ben niet goed in alles op low zettenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
het speelt op een kuttige HP-laptop met onboard videokaart, dus hoe slecht is die van jou?
Ik kan ook dromen dat WoW mij met terugwerkende kracht ¤2 p/h gaat betalen, zo hard als ik kan, gaat niet gebeuren. En zo geldt dat voor 99,999% van de dromenquote:
Dat laatste moet je je overheen zetten, maar dan werkt ie prima. En zelfs ook op medium.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:30 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
2.2 c2d met 4GB ram en intel HD3000. Ik ben niet goed in alles op low zetten
Tja, en toch zijn er mensen die dromen najagen en er wel succes mee hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan ook dromen dat WoW mij met terugwerkende kracht ¤2 p/h gaat betalen, zo hard als ik kan, gaat niet gebeuren. En zo geldt dat voor 99,999% van de dromen
TotalBiscuit heeft dat en draait op 30FPS, weet niet of je weet op wat voor systeem hij gamed?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:32 schreef _NZT_ het volgende:
Alles tot de max! That's how I roll, bitches! Haters gonna hate!
Misschien niet lastig, maar niet iets wat is ingebouwd, dus het gebeurt niet. Kun je het nog zo makkelijk/leuk/wenselijk vinden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, en toch zijn er mensen die dromen najagen en er wel succes mee hebbenMaar geheel offtopic
Het lijkt me niet lastig om de servers je inkomsten door te simuleren, eigenlijk. Misschien als het wat rustiger is, gezien de bizarre drukte door al die VPN-users op de servers
ik ga het iig proberen dan, als jullie zo optimistisch zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat laatste moet je je overheen zetten, maar dan werkt ie prima. En zelfs ook op medium.
Demo al twee keer geprobeerd op een HP Elitebook 8540, draait prima. En dat is geen hoogvlieger.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:34 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
ik ga het iig proberen dan, als jullie zo optimistisch zijn
Voorstellen opgestuurdquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:23 schreef Troel het volgende:
Er zijn op dit moment 2 voorstellen voor de naam van Regio 2 en een ervan keur ik afGraag nog meer opties
Dat is wel killing natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:30 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
2.2 c2d met 4GB ram en intel HD3000. Ik ben niet goed in alles op low zetten
Dat dus. Gisteren toch weer ff SC4 gespeeld en dat is op zich best verouderd maar erg verslavendquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Simcity hoeft er ook niet supergelikt uit te zien wmb, het is een simulatie.
Hoe heb jij dat beeld? ik heb alleen maar n simpele: het spel is nog niet uitgebracht.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:15 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
die prijzen voor die DLC zijn wel belachelijk... (maar stiekem had ik niks anders verwacht)
even op het info knopje drukken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:38 schreef Karmijn12 het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat beeld? ik heb alleen maar n simpele: het spel is nog niet uitgebracht.
speel voor release? hoe...(zonder vpn)? origin laat je niet spelen tot 01:00 vannachtquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:41 schreef Karmijn12 het volgende:
http://www.ea.com/nl/news(...)city-al-voor-release
Zie link???quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
speel voor release? hoe...(zonder vpn)? origin laat je niet spelen tot 01:00 vannacht
Origin-servers in Europa gaan pas morgen online.quote:
Kijk de link dan!quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Origin-servers in Europa gaan pas morgen online.
dan kan je nog steeds niet spelen voor release schatquote:
En dan? Daar staat niets over servers die speciaal voor die winnaars online gaan?quote:
Er staat wel dat je al voor de release kan spelen op een of andere manier als je een zon simcity hebt gevondenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan? Daar staat niets over servers die speciaal voor die winnaars online gaan?
Er valt altijd wel wat te fixen, hoor, vermoedelijk als je bij EA werkt wordt je ID gewoon losgekoppelt van de regiocheck of wat dan ook. Dus met een prijsvraag is dat hetzelfdequote:Op woensdag 6 maart 2013 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
speel voor release? hoe...(zonder vpn)? origin laat je niet spelen tot 01:00 vannacht
De europaservers zijn al online maar niet bereikbaar vanuit Europa zonder VPN.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan? Daar staat niets over servers die speciaal voor die winnaars online gaan?
Tering wat een hoofd...quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:48 schreef Karmijn12 het volgende:
Iemand heeft m bij madurodam gevonden: https://twitter.com/EA_Benelux/status/309223316785356801/photo/1
Klopt niks van, ik kan niet preloaden.twitter:EA_Benelux twitterde op woensdag 06-03-2013 om 09:50:04@PSPfreaky Downloaden kan als het goed is al (pre-loaden). Hoef je de game enkel nog te activeren morgen. reageer retweet
Zeer slordig... bij steam is het toch wel mogelijk? Gewoon al downloaden en installeren en meteen spelen als ie gereleased word?? Ik vond dit ook al minpuntje van origin tijdens de beta van simcity.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:53 schreef Karmijn12 het volgende:
Klopt niks van, ik kan niet preloaden.twitter:EA_Benelux twitterde op woensdag 06-03-2013 om 09:50:04@PSPfreaky Downloaden kan als het goed is al (pre-loaden). Hoef je de game enkel nog te activeren morgen. reageer retweet
kennelijk is de intentie er wel om te preloaden, maar ik gok een configuratie fout aan hun kantquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zeer slordig... bij steam is het toch wel mogelijk? Gewoon al downloaden en installeren en meteen spelen als ie gereleased word?? Ik vond dit ook al minpuntje van origin tijdens de beta van simcity.
Toch maar even kijken zo..twitter:EA_Benelux twitterde op woensdag 06-03-2013 om 09:00:05Wil jij het tweede #SimCity exemplaar vinden. Ga om 11 uur naar de site van @GamerNL. #SC_Hunt reageer retweet
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:02 schreef mschol het volgende:
gelijk even getweet wanneer ik mijn digital deluxe upgrade kan verwachten
ik heb de LE geregistreerd, maar heb ook de digital deluxe upgrade pack besteld, en ben dus benieuwd wanneer die upgrade doorgevoerd wordtquote:
bij jou gaat hij er denk ik zo uit zien:quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:05 schreef Vinno het volgende:
AMD A10 5800K, 8GB DDR3 geheugen met een Sapphire Radeon 7850 (2 GB).
Dan moet ik toch wel volgas op hoogste instellingen kunnen?
Je zal iig niet op medium hoeven spelenquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:05 schreef Vinno het volgende:
AMD A10 5800K, 8GB DDR3 geheugen met een Sapphire Radeon 7850 (2 GB).
Dan moet ik toch wel volgas op hoogste instellingen kunnen?
Haha dan ga ik die videokaart die ik hiervoor gekocht heb bij die verkoper anaal inbrengen!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
bij jou gaat hij er denk ik zo uit zien:
[ afbeelding ]
als hij er morgen halverwege de dag niet bij staat ga ik EA bellen (ja ik ben ongeduldig, maar dit zijn digitale aankopen die gewoon direct en automatisch verwerkt (zouden) moeten worden)quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:10 schreef tim94 het volgende:
Vandaag komt me game binnen, nu maar afwachten wanneer de Digital Deluxe erbij komt
de voorpret is het allerleukstquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:12 schreef jogy het volgende:
Het is toch eigenlijk wel waar, volgens mij heb ik met dit soort ongein meer lol tijdens het wachten en het opbouwen van de verwachting hoe geweldig het dan al is in mijn hoofd dan wanneer het eindelijk uit is en mijn verwachting dus gerealiseerd of naar beneden bijgesteld is..
Een stukje voorpret, niets mis meequote:Op woensdag 6 maart 2013 10:12 schreef jogy het volgende:
Het is toch eigenlijk wel waar, volgens mij heb ik met dit soort ongein meer lol tijdens het wachten en het opbouwen van de verwachting hoe geweldig het dan al is in mijn hoofd dan wanneer het eindelijk uit is en mijn verwachting dus gerealiseerd of naar beneden bijgesteld is..
De helft van het totale plezier vaak zelfs.quote:
gelukkig dat het bij SimCity niet om de videokaart dan gaat maar om de CPU (de cpu heeft het moeilijk bij de game)quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:08 schreef Vinno het volgende:
[..]
Haha dan ga ik die videokaart die ik hiervoor gekocht heb bij die verkoper anaal inbrengen!
Dat lijkt me niet..quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:22 schreef dekkered het volgende:
[..]
gelukkig dat het bij SimCity niet om de videokaart dan gaat maar om de CPU (de cpu heeft het moeilijk bij de game)
dat ik weet zei totalbiscuit dat. met zen 30fpsquote:
Als je vsync aan hebt bij de opties in Simcity misschien. het kan altijd snellerquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat ik weet zei totalbiscuit dat. met zen 30fps
En in het geval van een gehypte kat in de zak 95% van het totale plezierquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De helft van het totale plezier vaak zelfs.
ja dat is wel allemaal maxxed out natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je vsync aan hebt bij de opties in Simcity misschien. het kan altijd sneller
Yepquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:27 schreef jogy het volgende:
[..]
En in het geval van een gehypte kat in de zak 95% van het totale plezier.
Als het goed is niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:25 schreef garriej het volgende:
jaja dames en heren! ik heb mn key binnen
[ afbeelding ]
nu hopen dat ie wel gewoon in het engels is
Hoe? HOE?!?!?!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als het goed is niet.
Maar je kunt wel engelse taal files downloaden en installeren.
ik had allerlei talen (NL, Engelse e.d.) dus als origintaal = gametaal is (mits beschikbaar) dan heb ikgewoon engelsquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe? HOE?!?!?!
Van de NL vertaling krijg ik altijd buikkrampen bij games... En bij andere zaken ook meestal....
Via GoT:quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe? HOE?!?!?!
Van de NL vertaling krijg ik altijd buikkrampen bij games... En bij andere zaken ook meestal....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |