quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het de grootste verrassing van vorig jaar, topspel.
Bron? Tot nu toe ziet het er mooi uit, (de pc-versie dan), maar ik vraag me af of het knallende gameplay gaat bezorgen. We hebben 1 actiescene gezien, maar zelfs die duurde wel erg lang om op te zetten. Niet dat ik deze erg graag zelf eens wil spelen, al is het een demo.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Goede TT, kort, krachtig, straight to the message, I like
De bron ben ikzelf!quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bron? Tot nu toe ziet het er mooi uit, (de pc-versie dan), maar ik vraag me af of het knallende gameplay gaat bezorgen. We hebben 1 actiescene gezien, maar zelfs die duurde wel erg lang om op te zetten. Niet dat ik deze erg graag zelf eens wil spelen, al is het een demo.
Ik vond hem ook erg tof.quote:
Hypeboysquote:
Besturing is gewoon wennen imo en ik had dat laatste juist helemaal niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond hem ook erg tof.
voor een paar uurtjes.
de autobesturing is echt iets om je als gamemaker voor te schamen, en het gevoel van steeds hetzelfde doen kwam bij dit spel sneller dan bij andere....
Precies, dit dusquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond hem ook erg tof.
voor een paar uurtjes.
de autobesturing is echt iets om je als gamemaker voor te schamen, en het gevoel van steeds hetzelfde doen kwam bij dit spel sneller dan bij andere....
Ik noteer dit even en kom er op terug als de game uit is.quote:
Je gaat hem nu hypen en roepen dat het de beste game ever is, om hem vervolgens pas 3 jaar na releasedatum zelf eens te spelen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik noteer dit even en kom er op terug als de game uit is.
Sleeping Dogs is dan ook kwalitatief niet echt te vergelijken met de eerdere True Crime games als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Precies, dit dus
Vond het ook wel grappig dat True Crime games vaak als middelmatig worden gezien, maar een rebranding naar Sleeping Dogs en ineens is het de verrassing van het jaar
Dan is er daadwerkelijk iets om te gamen. Tot nu toe is dat niet het geval en doen we het met trailers en leuk aan elkaar geknoopte PR-verhaaltjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik noteer dit even en kom er op terug als de game uit is.
Hij is echt exact hetzelfdequote:Op woensdag 6 maart 2013 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sleeping Dogs is dan ook kwalitatief niet echt te vergelijken met de eerdere True Crime games als je het mij vraagt.
Kwalitatief gezien?quote:
Pfff dat was nog op mijn PC, weet ik veel... jaar of 5-10 geleden?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kwalitatief gezien?
Hoelang geleden is het dat je True Crime hebt gespeeld?
TC was echt middelmaat in alle opzichten, in SD hebben ze praktisch alles zo opgepoetst dat het de middelmaat ruim ontstijgt. Origineel is het allemaal niet maar het werkt allemaal prima.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pfff dat was nog op mijn PC, weet ik veel... jaar of 5-10 geleden?Toen vond ik de games erg ok, en deze is ook wel aardig maar verschilt weinig van de oude games.
Fallout heb ik nu nog niet eens gespeeldquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je gaat hem nu hypen en roepen dat het de beste game ever is, om hem vervolgens pas 3 jaar na releasedatum zelf eens te spelen?
Fallout 3 much?
Nou dat belooft als je straks ook een open wereld in Watch_Dogs voorgeschoteld krijgt. En Fallout en Skyrim zijn ook an sich " wat langzamere bedachtzamere gameplay ipv knallen als een malle."quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fallout heb ik nu nog niet eens gespeeld![]()
Ofjawel totdat je uit de Vault komt en dan kun je alle kanten op en had ik er geen zin meer in. Net als Skyrim ook nog niet gedaan! Dat soort games was mijn topfavoriet maar ik vind ze nu altijd te groot om er aan te beginnen
Watch Dogs voorzie ik geen probleem! Maar heb nu best veel van die rpg's laten liggen dat is wel klote opzichquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou dat belooft als je straks ook een open wereld in Watch_Dogs voorgeschoteld krijgt. En Fallout en Skyrim zijn ook an sich " wat langzamere bedachtzamere gameplay ipv knallen als een malle."
Bij dat soort games heb je dat niet! GTA bijvoorbeeld is ook niet veel te vinden verder want ik bedoel ook niet zozeer collectibles vinden maar dat je echt in elke kist wil kijken voor ammo of noem maar op en dat heb je in die games niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:24 schreef Pheno het volgende:
En in Watch_Dogs wil je dat niet?
Geen idee voor welk systeem ik het ga halen. Pc niet iig, want die heb ik niet en ga ik ook niet kopen. Dus een van de next-gens, maar dat is nog even afwachten tot Microsoft het doek van hun console afhaalt. Elke uitgever met aankondiging zegt tegenwoordig PS4 en andere next-gens, dus wel mooi dat Microsoft zo lang wacht
Als ze dat nog zouden doen zijn ze net als Boogerdquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:27 schreef Rossdale het volgende:
Ach MS ontkent het tenminste niet meer, dat is al heel wat
Het hoeft ook niet he, je kan er ook prima aan beginnen, dan weer tijd laten liggen, weer oppakken en ander soort quests doen. Dat is wat ik doe met Fallout: New Vegas, nu +- 50 uur in zitten, geen zin meer om te spelen, tijdje laten liggen en dan ooit weer een DLC spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is jammer maar zo'n 100 tot 200 uur in zon game stoppen daar heb ik vaak geen zin meer in al kwam ik bij Borderlands 2 onverwacht toch ook een heel eind
Dat lukt mij dus nooit, als ik zulke RPGs even een tijdje niet speel kom ik er nooit meer in.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet he, je kan er ook prima aan beginnen, dan weer tijd laten liggen, weer oppakken en ander soort quests doen. Dat is wat ik doe met Fallout: New Vegas, nu +- 50 uur in zitten, geen zin meer om te spelen, tijdje laten liggen en dan ooit weer een DLC spelen.
Ik speel altijd maar 1 game en als ik hem helemaal uit heb ga ik door met een anderequote:Op woensdag 6 maart 2013 10:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet he, je kan er ook prima aan beginnen, dan weer tijd laten liggen, weer oppakken en ander soort quests doen. Dat is wat ik doe met Fallout: New Vegas, nu +- 50 uur in zitten, geen zin meer om te spelen, tijdje laten liggen en dan ooit weer een DLC spelen.
De 2 oude games zitten in het menu van MGS3.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:49 schreef emokid het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Metal_Gear_Solid_HD_Collection
Als je hem retail koopt krijg je er blijkbaar Metal Gear Solid en Metal Gear Solid 2:Solid Snake bij.Bij de Games on Demand versie heb ik alleen in het hoofdmenu MGS2 en MGS3.
gta speelde ik maanden dus wij zien dat echt andersquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Besturing is gewoon wennen imo en ik had dat laatste juist helemaal niet.
Waar ik in Saints Row 3 en vooral GTA 4 moeite had om verder te gaan met de missies die nogal eentonig werden vloog ik er in Sleeping Dogs doorheen.
Johnny waarom nu ineens allemaal tegelijk kopen? Als je nu eerst uitspeelt wat je hebt dan is FC 3 tegen die tijd ook weer goedkoper.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:27 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Damn, heb Sleeping Dogs nu geregeld, maar Far Cry 3 is nergens voor een mooi prijsje te koop. (dacht aan 20) op marktplaats enzo..
Ik heb FC3 wel te ruil.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:27 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Damn, heb Sleeping Dogs nu geregeld, maar Far Cry 3 is nergens voor een mooi prijsje te koop. (dacht aan 20) op marktplaats enzo..
Precies ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Johnny waarom nu ineens allemaal tegelijk kopen? Als je nu eerst uitspeelt wat je hebt dan is FC 3 tegen die tijd ook weer goedkoper.
Ach, ik heb nog minstens 8 games waar ik mee ben begonnen die ik nog moet afmaken, maar ik heb wel mooi Gears of War: Judgment besteld (komt 19 maart!), dus die overige games moeten dan weer wachten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Johnny waarom nu ineens allemaal tegelijk kopen? Als je nu eerst uitspeelt wat je hebt dan is FC 3 tegen die tijd ook weer goedkoper.
Kijk eens een film voor 20 minuten en zet dan een andere op. Herhaal dit 8x.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:12 schreef OMG het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog minstens 8 games waar ik mee ben begonnen die ik nog moet afmaken, maar ik heb wel mooi Gears of War: Judgment besteld (komt 19 maart!), dus die overige games moeten dan weer wachten..
Vast wel, want een film kijk ik altijd vanaf het begin.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:14 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Kijk eens een film voor 20 minuten en zet dan een andere op. Herhaal dit 8x.
Heb je nog interesse in de 1e film?
Zo gaat het bij mij en is gewoon zonde.
Wat een onzin!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Logisch dat MP3 5 euro was. Wat een dom spel.
Cutscenes niet te skippen. Spaanse stukjes zijn ondertiteld met spaanse subs, waarom niet engels?
Deze missie;
Begin je met 30 kogels in een Uzi.En je kan niet eens zien welke missie je bent of wat dan ook.
Zo ben ik helaas, heb ook nog stapels en stapels blurays en dvds liggenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
- Niet elke cutscene is met A te skippen, want dan zie je steeds "Still loading" staan. Loading me ass..quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat een onzin!
- Cutscenes zijn wel te skippen, als je op start drukt pauzeert ie, druk een paar keer op A en hij skipt
- Is Portugees en dat is Rockstar, willen de shit real houden, en besides: Max snapt er ook geen kut van, hoort bij de ervaring
- Aan het begin van een chapter krijg je altijd te zien welk chapter het is, plus je kan bij replay chapter kijken waar je gebleven bent
- 30 kogels in een uzi, dus? Headshots maken en nieuwe wapens oppakken.
Wat een onzinpost
Omdat je tegenstander of teamgenoot anders een voorsprong heeft?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:05 schreef emokid het volgende:
Heb van Max Payne 3 alleen nog maar multiplayer gedaan. Redelijk krakkemikkig maar op een of andere manier beviel het wel. Die bullet time is wel echt vreselijk. Waarom moet mijn mannetje in slowmotion gaan omdat een teamgenoot bullet time gebruikt? Echt, totaal niet praktisch.
Ja, no shit. Haal het er dus gewoon helemaal uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat je tegenstander of teamgenoot anders een voorsprong heeft?
Jawel maar het is ook zonde van je geld!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik game al tig jaar zo eigenlijk.
(teveel games kopen en zodoende zelden tot nooit een game uitspelen)
En toch vermaak ik me opperbest!
Daarom pas games kopen als ze budget zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel maar het is ook zonde van je geld!
Huh? Gratis DLC? Ben al begonnen, dus waar ergens zou ik niet verder moeten komen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daarom pas games kopen als ze budget zijn.
Edit: Mensen die aan MP3 beginnen, haal eerst de dlc binnen anders kom je niet verder.
Spelen dan, is een toffe game. En best makkelijk op 1000/1000G te krijgen ook nog.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb prototype 2 nog wel liggen trouwens die lijkt me super tof!
Ben nog heel even bezig met Minecraft 360 maar daarna ga ik er aan beginnen. Prototype 1 vond ik in elk geval echt heel erg goed! Heb die ook 2 keer gespeeld en dat doe ik zelden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:03 schreef OMG het volgende:
[..]
Spelen dan, is een toffe game. En best makkelijk op 1000/1000G te krijgen ook nog.
Content DLC, als je bij chapter 7 aankomt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef OMG het volgende:
[..]
Huh? Gratis DLC? Ben al begonnen, dus waar ergens zou ik niet verder moeten komen?
Chapter 7, beetje Walter White look.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:58 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik ben alweer een tijd aan het spelen, alleen wacht ik nog steeds tot ie een kale knikker heeft
Ik moet eigenlijk nog een play&charge kit want die is bijna lam.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Voor wie nog een bedrade controller wilt.
http://www.alternate.nl/h(...)ls.html?artno=njzm24
Is het al herfst?quote:Walking Dead krijgt tweede seizoen deze herfst
Nieuws | 7 maart 2013 -
Adventuregame The Walking Dead keert deze herfst terug voor een tweede seizoen.
Dat er meer episodes aan zaten te komen, was een zekerheidje. Het eerste seizoen werd miljoenen keren gedownload. Toch komen de nieuwe afleveringen sneller dan verwacht.
Aan de andere kant kon ontwikkelaar Telltale direct na seizoen 1 aan de slag met nieuw materiaal, omdat het spel niet echt een verbeterde engine of baanbrekende nieuwe mechanics nodig heeft. Alhoewel; Telltale denkt eraan om het volgende seizoen (ook) naar next-gen te brengen, maar de ontwikkelaar heeft te weinig info van Sony om daar concrete aankondigingen over te doen.
Geeoon terug naar penlites, veel fijner.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog een play&charge kit want die is bijna lam.
Dit dus, oude zijn binnen paar seconden vervangen en je kan weer door.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geeoon terug naar penlites, veel fijner.
In het begin ja, maar na een paar maanden al moesten ze continu aan de lader anders doen ze 't gewoon niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:34 schreef AQuila360 het volgende:
Mij beviel die juist heel goed?
Omdat je gewoon kunt opladen onder het spelen en daarna had ik zeker in het begin weer heel veel playtime op die lading.
Volgens mij klopt dit bericht niet, en moet het volgende herfst zijn.quote:
Nee, de maker heeft in een interview gelukkig al aangegeven dat het om herfst 2013 gaat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit bericht niet, en moet het volgende herfst zijn.
Ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:53 schreef Xa1pt het volgende:
Is er al een 2e seizoen van De Lopende Doden onderweg / in de maak?
Oké!quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
- Niet elke cutscene is met A te skippen, want dan zie je steeds "Still loading" staan. Loading me ass..
- Nou, wel irritant dus.
- Zo moeilijk is het niet om in het pause menu een titel van de chapter neer te zetten toch?
- Jij begon zeker op easy of nie? Ondertussen is dat stukje me al gelukt. Veel bullet time gebruiken.
Geen onzinpost, maar Rockstar onzin.
Ja en nee. Watchdogs lijkt me tof, maar Ubisoft kennende zal het eerste deel weer iets tegenvallen en zullen ze ook weer flink aan de DLC gaan, dus dan wacht ik wel liever even af tot de game inclusief alle DLC verkrijgbaar is, en tot die tijd zal ik me echt wel goed gaan vermaken met GTA5.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
!
Ik kijk meer uit naar Watchdogs dan naar GTA 5
dat spel ziet er zo vet uit dat het vrijwel zeker gaat tegenvallenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
!
Naja ik weet het nog niet hoor. Ik kijk toch echt meer uit naar GTA V.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
!
True. Ziet er erg dik uit, maar in bijv. de scene met het hacken van traffic lights komt wel duidelijk naar voren dat het erg scripted is allemaal. Nee, doe dan maar The Last Of Us. Die verdomme niet naar de Xbox komt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:14 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat spel ziet er zo vet uit dat het vrijwel zeker gaat tegenvallen
ben ook bang dat het te scripted wordt.
Furious 4 heeft nog niet eens een release datum.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
hoezo kan ik brothers in arms furious 4 wel huren bij oneplay maar nergens gameplay beelden vinden?
heb nu
South Park: The Stick of Truth
Tomb Raider (2013)
Brothers in Arms Furious 4
en BioShock Infinite
bovenaan mn lijst staan en ze zijn in stock, maar volgens mij is alleen tomb raider al uit![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Furious 4 heeft nog niet eens een release datum.
Jep had ik ook... ben tot de eerste "bossfight" gekomen op het schip en toen was ik er wel klaar mee... Ooit nog eens opnieuw oppakken maar de motivatie mist een beetjequote:Op zondag 10 maart 2013 23:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik snap echt de ballen van de controls van Metal Gear Solid 2, heb nu de manual op m'n laptop en ben echt iedere seconde shit aan het opzoeken... Wat een enorm onhandig gebruik van iedere knop op de controller zeg
Respect, het lukt mij amper om om een hoekje te kijken en 1st person te schieten, dat zijn al drie knoppen plus linkerstick voor mikken...quote:Op zondag 10 maart 2013 23:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep had ik ook... ben tot de eerste "bossfight" gekomen op het schip en toen was ik er wel klaar mee... Ooit nog eens opnieuw oppakken maar de motivatie mist een beetje
Gast ik dacht dat jij een andere UI had, nu heb ik in dat simcity topic tegen de verkeerde zitten lullenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Furious 4 heeft nog niet eens een release datum.
Volgens mij zouden die oorspronkelijk nu ongeveer uitkomen ofzo maar ze zijn daar niet heel stipt. Ik heb iets van 15 games in die lijst staan in die lijst van games die nog uit moeten komen een stuk of 10 dus we zien het wel wat we krijgen steeds.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
hoezo kan ik brothers in arms furious 4 wel huren bij oneplay maar nergens gameplay beelden vinden?
heb nu
South Park: The Stick of Truth
Tomb Raider (2013)
Brothers in Arms Furious 4
en BioShock Infinite
bovenaan mn lijst staan en ze zijn in stock, maar volgens mij is alleen tomb raider al uit![]()
dat noemen ze misleidingquote:Op maandag 11 maart 2013 09:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij zouden die oorspronkelijk nu ongeveer uitkomen ofzo maar ze zijn daar niet heel stipt. Ik heb iets van 15 games in die lijst staan in die lijst van games die nog uit moeten komen een stuk of 10 dus we zien het wel wat we krijgen steeds.
Nice toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat noemen ze misleiding
krijg nu nr.7 van de lijst, need for speed most wanted
ja, krijg er volgens mij wel betere games door.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nice toch?
Ik heb nu Prototype! Maak jij wel gebruik van die Fast return service.
alleen afhalenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Een aantal spellen weer afgeprijsd bij Dixons.nl:
Ik denk dat ik skip om deze reden. Uiteindelijk laat ik ze altijd liggen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:52 schreef CaasS het volgende:
Verleidelijk. Vooral Enslaved. Leek me altijd een tof spel. Probleem alleen met dat soort spellen is dat ik ze nooit uitspeel.Oudere afgeprijsde spellen dus.
True, ik heb alleen F3AR gereserveerd, voor 3 euro kan me weinig gebeurenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:22 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik skip om deze reden. Uiteindelijk laat ik ze altijd liggen.
Same, anders gewoon verpatsen via marktplaatsquote:Op maandag 11 maart 2013 20:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True, ik heb alleen F3AR gereserveerd, voor 3 euro kan me weinig gebeuren
Mee eens, erg toffe game!quote:Op maandag 11 maart 2013 22:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Enslaved is echt wel de moeite waard hoor, ook al speel je hem niet uit, leuke ervaring!
Mij bleef het juist wel erg boeien, en dat terwijl ik zulke platform/hack n slash-games normaal helemaal niet kan waarderen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Apart dat jullie dat vinden, ik ben best fan van dat type games en was vooraf best hyped voor Enslaved vanwege het kleurgebruik en de setting, maar ik vond het erg saai na twee à drie hoofdstukken.
Waar mooie digitale prammen wel niet toe leiden!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mij bleef het juist wel erg boeien, en dat terwijl ik zulke platform/hack n slash-games normaal helemaal niet kan waarderen.
Ook datquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waar mooie digitale prammen wel niet toe leiden!
Ik. Mijn preorder bonus is de classic Hammerburst en een "Young Dom" character skin. Zin in!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Iemand hier nog de nieuwe Gears halen? Ik heb een code voor een ondergekwakte Lancer-skin
PM maar
Gister nog even verder gespeeld. Top game.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Sleeping Dogs is deze week 15 euro op de marketplace.
Kan je deze btw al ophalen? In de mail stond dat een medewerker contact zou opnemen, maar heb nog steeds geen bericht of belletje gehad.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True, ik heb alleen F3AR gereserveerd, voor 3 euro kan me weinig gebeuren
Ik heb zelf maar belletje gedaan, was uitverkochtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:06 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Kan je deze btw al ophalen? In de mail stond dat een medewerker contact zou opnemen, maar heb nog steeds geen bericht of belletje gehad.
Dat is echt triestquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar belletje gedaan, was uitverkochtMail stond reservering e.d, maar blijkbaar telt dat niet. Dus geen game voor mij. Dooie mus enzo.
Ik wil hem ooit wel spelen maar je hoort bijna niets over deze game? Volgens mij is alles en iedereen al lang bezig met de 720 en krijgen we straks een epic conferentie met 10+ dikke games.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Iemand hier nog de nieuwe Gears halen? Ik heb een code voor een ondergekwakte Lancer-skin
PM maar
Naar mijn weten kan dat niet, wel kan je broertje gewoon via jouw account inloggen op zijn xbox en alles dan downloaden en splelen op jouw account.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:06 schreef Greenpeas het volgende:
Even een kort vraagje. Weet niet of het toegestaan is, maar zo niet dan mijn oprechte excuses.
Mijn broertje en ik hebben altijd samen op een Xbox gespeeld. Nu ga ik binnenkort op mezelf wonen en heb daarom een eigen Xbox voor hem gekocht. Nu zit ik op mijn eigen Xbox met +/- 75 arcade games waarvan we een deel samen gekocht hebben. Is het toegestaan om de licenties van de gedownloade spellen naar de nieuwe Xbox over te zetten via de tool op Xbox.com, zodat mijn broertje deze spellen daar op mijn account kan downloaden en daarna zelf op zijn eigen account kan spelen?
Heb jij dat gedaan? Want ik heb ooit eens geprobeerd en toen werkte niet meen ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Naar mijn weten kan dat niet, wel kan je broertje gewoon via jouw account inloggen op zijn xbox en alles dan downloaden en splelen op jouw account.
dit betekend uiteraard wel dat hij alleen kan spelen als jij niet op jouw account zit.
en zal je hem telkens moeten "recoveren" d.m.v. je wachtwoord invoeren iedere keer als je inlogt op een andre console.
FOK!games natuurlijk! Anders gewoon Eurogamer.net, de Engelse variant dus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:06 schreef Buitendam het volgende:
Mensen, wat zijn de betere/beste sites waar 360 games worden gereviewed? Zowel Nederlands als Engelse sites?
Gamekings! video items al ligt het er wel aan wie er zitten! Skate is de beste reviewer van deze wereld.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:06 schreef Buitendam het volgende:
Mensen, wat zijn de betere/beste sites waar 360 games worden gereviewed? Zowel Nederlands als Engelse sites?
Ah nee, Gamekings. Ik erger me zo aan de manier waarop die mannen praten. Ik vind IGN tot nu toe wel de beste, denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gamekings! video items al ligt het er wel aan wie er zitten! Skate is de beste reviewer van deze wereld.
Een aantal zijn gek daar heb je niet veel aan maar ik zweer bij skate!quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah nee, Gamekings. Ik erger me zo aan de manier waarop die mannen praten. Ik vind IGN tot nu toe wel de beste, denk ik.
Wat heeft jouw voorkeur boven IGN?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef SpankmasterC het volgende:
IGN is niet geweldig, vind altijd dat ze vrij veel dingen missen in de games die ze reviewen (plus de legio questionable dingen waarmee ze in de jaren mee bezig zijn geweest)
classic game roomquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat heeft jouw voorkeur boven IGN?
Voor mij ook (het engelse) eurogamer.net.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eurogamer.net inderdaad maar ook op youtube wat reviewers/let's play-ers, gametrailers vind ik altijd wel aardig en mensen als totalbiscuitquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wes jouw 'stukjes' weet ik te waarderen maar ik mis de review van Jorien dat was kwaliteit.quote:
Ligt eraan hoe je het verwijderd hebt. Er zijn opties om alle gamedata te verwijderen, en opties om alle losse gegevens te verwijderen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef Enchanter het volgende:
Als je een spel verwijderd van je harde schijf haalt hij dan ook de savegames weg?
Nieuwe patch voor Borderlands 2 gedownload , maar nu wil hij niet opstarten en zeg dat ik het spel opnieuw moet downloaden (ze zullen wel installeren bedoelen neem ik aan)
Ik heb nog niets verwijderd , ik ga het dus maar handmatig verwijderen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het verwijderd hebt. Er zijn opties om alle gamedata te verwijderen, en opties om alle losse gegevens te verwijderen.
Andere games doen het gewoon?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:21 schreef Enchanter het volgende:
Hij kan de disc dus niet lezen , geen krasje te zien 😒
Gewoon op metacritic.com kijken. staan alle reviews van tientallen websites per spel..quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:06 schreef Buitendam het volgende:
Same here. Ik zou het dolgraag willen (kunnen), zodat ik al die andere toffe games (BlazBlue etc) ook kan spelen, maar helaas.quote:
Nooit leuk gevonden helaas..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Over precies een maand komt Injustice : Gods Among Us uit.
Aangezien ik praktisch ieder vechtspel van deze gen inmiddels heb moet deze er ook bij natuurlijk.
Meer gegadigden hier?
Klopt, maar met een first / third person shooter kan ik iets sneller meekomen. En een kill hier en daar zit er dan ook nog wel eens in. Om 1 of andere reden word ik altijd genadeloos afgemaakt bij vechtspellen, ook al probeer ik de controls onder de knie te krijgen. En combos en special moves... dan voel ik me helemaal spastisch.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, oefenen oefenen en nog eens oefenen.
Een spel als Fifa of Battlefield heb je ook niet zo even onder de knie toch?
Ik.quote:
En is het nog beetje leuk, ik vond 1 nogal saai worden. Ook omdat ik vaak het zelfde trukje keer op keer deed en verder niet echt het gevoel had dat ik alles deed wat er in zatquote:
Deel 1 vond ik echt super vet en deel 2 daarom ook maar deel 2 speelt misschien wel iets beter weg en je hebt die 2 verschillende zone's wat ook wel tof is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En is het nog beetje leuk, ik vond 1 nogal saai worden. Ook omdat ik vaak het zelfde trukje keer op keer deed en verder niet echt het gevoel had dat ik alles deed wat er in zat
Ik vond hem leuk, maar ik vond deel 1 dan ook tof. Meer van hetzelfde, ga hier heen, consume iemand, ga naar binnen, sloop dit, dat, zus, zo.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En is het nog beetje leuk, ik vond 1 nogal saai worden. Ook omdat ik vaak het zelfde trukje keer op keer deed en verder niet echt het gevoel had dat ik alles deed wat er in zat
whutquote:Op woensdag 20 maart 2013 05:40 schreef OMG het volgende:
Gears of War: Judgment is best gaaf. Declassify gedoe in de campaign is een toffe aanvulling. Survival is best een toffe nieuwe multiplayer mode. Team deathmatch leuk als altijd. De rest probeer ik morgen!
Omdat ik in de VS woon en de release date voor hier 19 maart was.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whut
Je hebt hem al? Hoe komt dat
hij heeft onze reviewcopyquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whut
Je hebt hem al? Hoe komt dat
Haha ja, je ziet ze nooit posten maar als Gears dan voorbij komtquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:42 schreef AQuila360 het volgende:
Angel en Paashaas nog altijd gears fan![]()
Precies!quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha ja, je ziet ze nooit posten maar als Gears dan voorbij komt
Elloquote:
Dit lijkt mij echt een briljant spel eigenlijk. Snap niet waarom ik hem nog niet gehaald heb. Ligt bijna bij iedere Gamemania wel tweedehands.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/artikele(...)ts-twin-peaks-meets/
Ik wil deze toch nog wel eens spelen ook al is die slecht!
Het is zo wacky dat het weer tof wordt denk ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Dit lijkt mij echt een briljant spel eigenlijk. Snap niet waarom ik hem nog niet gehaald heb. Ligt bijna bij iedere Gamemania wel tweedehands.
Uiteraardquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:42 schreef AQuila360 het volgende:
Angel en Paashaas nog altijd gears fan![]()
ow.... Kut Nederlandquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:16 schreef OMG het volgende:
[..]
Omdat ik in de VS woon en de release date voor hier 19 maart was.
Vind ik wel tof! Speel je nu ook nog deel 3 online op het moment?quote:
gears 1quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vind ik wel tof! Speel je nu ook nog deel 3 online op het moment?
quote:
Ben benieuwd wat je er van vind want zowel de SP als de MP zijn wel veranderd las ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al heb ik nog wel wat achievements nodig voor 3
en vrijdag sta ik om 10:00 voor de saturn
ik heb hem nu ook!!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vind want zowel de SP als de MP zijn wel veranderd las ik.
wat zijn dat voor dwazen.quote:
Sweet!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem nu ook!!!
Vanavond pas spelen, ben nu nog op het werk
Dit niet wetenquote:
Haaa ik wist wat het was omdat ik het PU item al gezien hadquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit niet weten
Artikel komt er nog aan, ben ermee bezig. Was best tof om eens mee te maken
Niets mis mee, 10K in het handje en kans op een miljoen op het WK.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haaa ik wist wat het was omdat ik het PU item al gezien hadMaar mijn vraag was meer wat voor mafketels het waren. wat er mis is met die lui.
Ik heb het over die lui die daar zo agressief lopen doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets mis mee, 10K in het handje en kans op een miljoen op het WK.
Het ging om geld, minder erg dan een voetbalwedstrijd van kinderen waarbij de ouders gaan gillen en schreeuwen en dreigen, eigenlijk. Heat of the moment.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het over die lui die daar zo agressief lopen doen
Nare lui zijn het.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Zulke lui en Pheno zijn de reden dat ik iedereen mute op XBL.
best dom van je, ik heb geen Xboxquote:
Er zijn helaas wel meer pheno achtige lui op XBL.quote:
Het is wat, kleine meid.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zijn helaas wel meer pheno achtige lui op XBL.
Oh het ging om geld, nee dan is het geoorloofd.....quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ging om geld, minder erg dan een voetbalwedstrijd van kinderen waarbij de ouders gaan gillen en schreeuwen en dreigen, eigenlijk. Heat of the moment.
Dat zeg ik niet, ikz eg alleen dat ik nietverbaasd ben. Heat of the moment, het gebeurt. Volgens mij is voetbal ook niet zonder publiek, ondanks dat debiele gedrag van mensenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh het ging om geld, nee dan is het geoorloofd.....
Laat die gast hij praat alles goed!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh het ging om geld, nee dan is het geoorloofd.....
Trashtalk prima, je als een mongool gedragen niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ikz eg alleen dat ik nietverbaasd ben. Heat of the moment, het gebeurt. Volgens mij is voetbal ook niet zonder publiek, ondanks dat debiele gedrag van mensen
Nee, jouw getroll kan ik niet goedpratenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laat die gast hij praat alles goed!
Klopt! Dit soort dingen ging over het algemeen op een sportieve manier. alhoewel je toen dat kleine PGR gastje had dat aardig kon flippenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Trashtalk prima, je als een mongool gedragen niet.
Er moet gewoon geband kunnen worden. Beetje zoals bij DIII, lastig doen? Idlen? Vote kick en doei.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:28 schreef OMG het volgende:
Bij Gears kom ik het ook weer tegen, hoor.
Het ene potje verloopt geweldig qua communicatie, ook al verliezen we. Volgende potje bij een ander team krijg ik een match lang (15+ minuten) een tirade over me heen over het feit dat iedereen er geen reet van kan, de tering kan krijgen, en meer van dat soort onzin als je per ongeluk een pixel teveel in het pad van deze gozer terecht komt, begeleid met de nodige scheldwoorden en racistische opmerkingen. En dan nog verliezen, want blijkbaar kan de beste kerel er zelf ook geen reet van. Dan gaat bij mij na een paar minuten de chat op mute of de headset af.
Trashtalk hier en daar, een opmerking als je iemands shot blocked en dergelijke, okay, maar een complete match alleen maar gekanker is toch wel wat anders.
Je hebt ook gelijk alleen is dat toch niet haalbaar blijkbaar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:28 schreef OMG het volgende:
Bij Gears kom ik het ook weer tegen, hoor.
Het ene potje verloopt geweldig qua communicatie, ook al verliezen we. Volgende potje bij een ander team krijg ik een match lang (15+ minuten) een tirade over me heen over het feit dat iedereen er geen reet van kan, de tering kan krijgen, en meer van dat soort onzin als je per ongeluk een pixel teveel in het pad van deze gozer terecht komt, begeleid met de nodige scheldwoorden en racistische opmerkingen. En dan nog verliezen, want blijkbaar kan de beste kerel er zelf ook geen reet van. Dan gaat bij mij na een paar minuten de chat op mute of de headset af.
Trashtalk hier en daar, een opmerking als je iemands shot blocked en dergelijke, okay, maar een complete match alleen maar gekanker is toch wel wat anders.
waar gekauft? Ik kreeg m niet mee vanmiddagquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem nu ook!!!
Vanavond pas spelen, ben nu nog op het werk
Ik mag al blij zijn als ik uberhaupt een game uitspeel, laat staan dat ik het voor een tweede keer speel. Games voor de tweede keer spelen deed ik op de Nintendo 64 nog wel omdat het me langer boeide, maar sinds dat tijdperk nooit meer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
Prototype 2 uitgespeeld was tof, en nu nog even de new game+ mode doen.
Ik ben echt fan van die new game+ mode![]()
Wie speelt die mode nog meer altijd? Als die er niet bij zit speel ik eigenlijk nooit een game voor de 2de keer.
Bij Prototype 2 heeft het nog zin, omdat je dan verder kunt op een hogere difficulty, met alles wat je al hebt unlocked. Als het zoiets is, waar je je character nog door kunt levelen (net zoals bij een nieuwe playthrough in Borderlands (2)), dan wil ik het wel doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
Prototype 2 uitgespeeld was tof, en nu nog even de new game+ mode doen.
Ik ben echt fan van die new game+ mode![]()
Wie speelt die mode nog meer altijd? Als die er niet bij zit speel ik eigenlijk nooit een game voor de 2de keer.
Ja precies dat is ook die New Game+ mode dan is het leuk idd anders niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:05 schreef OMG het volgende:
[..]
Bij Prototype 2 heeft het nog zin, omdat je dan verder kunt op een hogere difficulty, met alles wat je al hebt unlocked. Als het zoiets is, waar je je character nog door kunt levelen (net zoals bij een nieuwe playthrough in Borderlands (2)), dan wil ik het wel doen.
Als het alleen een nieuwe playthrough is met weinig tot geen nieuwe / extra dingen, dan niet.
Ik heb hetzelfde met de meeste hedendaagse games.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:57 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik mag al blij zijn als ik uberhaupt een game uitspeel, laat staan dat ik het voor een tweede keer speel. Games voor de tweede keer spelen deed ik op de Nintendo 64 nog wel omdat het me langer boeide, maar sinds dat tijdperk nooit meer.
tot nu toe is de campaignquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sweet!
Maar hij lijkt me wel minder dan de vorige..
Noooo, ik kan het niet meer aan. Ik ga Max Payne 3 maar eens spelen om alvast ruimte vrij te maken op mijn hdd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.xbox.com/en-gb/live/spring-sale
Komen weer koopjes aan
saturnquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
waar gekauft? Ik kreeg m niet mee vanmiddag
Ik moet zeggen dat ik die Declassify stukken best tof vind. Is weer eens wat anders dan door een stuk van een missie raggen, zeker als je maar beperkt ammo heb, of alleen een snub pistol of zo.quote:
Ik had sowieso al geen ruimte dus de vorige keer ook niets gekocht.. Hoop nu op wat toffe Xbla spul.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:46 schreef emokid het volgende:
[..]
Noooo, ik kan het niet meer aan. Ik ga Max Payne 3 maar eens spelen om alvast ruimte vrij te maken op mijn hdd.
Haha handig!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
saturn
Maar inclusief pruillipje en beetje flirten
geen verhaal?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha handig!
Maar die SP is toch korte stukjes en ook soms wat horde elementen erbij en weinig verhaal? Want dat is niet echt wat ik dan leuk vind.
ja die missies moet je allemaal accepteren voor achievement toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:02 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die Declassify stukken best tof vind. Is weer eens wat anders dan door een stuk van een missie raggen, zeker als je maar beperkt ammo heb, of alleen een snub pistol of zo.
Niet geen maar weinigquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen verhaal?
Mijn Engels is niet super. Maar ik speel wel degelijk een verhaal
Hij is echt supervet
En nog pittig ook
Ja, snap het ook niet. Oude XBLA-games verkopen volgens mij totaal niet, alleen grote klassiekers als Trials HD en zulks... Gewoon de games in de uitverkoop, hatsee! Of desnoods de Steam-methode: eens per kwartaal een dikke 75% uitverkoop, dan heb je waarschijnlijk na de sale ook weer wat meer full-price verkopen (vanwege enthousiasme en mensen die het rond gaan vertellen enzo)quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze eigenlijk niet de games ouder dan 2 jaar ofzo gewoon voor 100 points er neer zetten standaard want ik wil er nog best wel wat spelen maar die zijn echt geen 800 tot 1200 waard tegenwoordig.
Heb ook nog zat van die oude games niet gespeeld, zoals Castle Crashers. Al schijnt dat tegenwoordig een grote glitch en hackbende te zijn online.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, snap het ook niet. Oude XBLA-games verkopen volgens mij totaal niet, alleen grote klassiekers als Trials HD en zulks... Gewoon de games in de uitverkoop, hatsee! Of desnoods de Steam-methode: eens per kwartaal een dikke 75% uitverkoop, dan heb je waarschijnlijk na de sale ook weer wat meer full-price verkopen (vanwege enthousiasme en mensen die het rond gaan vertellen enzo)
Ik wil nog altijd een keer outpost kaloki X das een van de eerste Xbla games die uitkwam. Toen kwam er nog om de 2 weken op woensdag een nieuwe uit en speelde ik nog alle trials ervan want toen kon je het nog bijhoudenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, snap het ook niet. Oude XBLA-games verkopen volgens mij totaal niet, alleen grote klassiekers als Trials HD en zulks... Gewoon de games in de uitverkoop, hatsee! Of desnoods de Steam-methode: eens per kwartaal een dikke 75% uitverkoop, dan heb je waarschijnlijk na de sale ook weer wat meer full-price verkopen (vanwege enthousiasme en mensen die het rond gaan vertellen enzo)
Wat is het Roy?! VERTEL HET ONS VERTEL HET ONS!!!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vannacht een prijsvraag op FOK!games. Speciaal voor jullie Xbox'ers!
vannacht dat is nu?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vannacht een prijsvraag op FOK!games. Speciaal voor jullie Xbox'ers!
De demo was tof in ieder geval. Ik zou die even downloaden als ik jou wasquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:22 schreef emokid het volgende:
Over een maand komt 'Dragon's Dogma: Dark Arisen' uit, dat is DD zelf met alle expansions en nog wat extra's erbij, al voor ¤25 te pre-orderen op Nederlandse webshops. Ben heel geneigd om het te gaan spelen, want het schijnt best een goede game te zijn ondanks de gemengde reviews.
Iemand hier ervaringen met dit spel?
Tsja, same here. Ik heb bijvoorbeeld Pokémon ook gigantisch vaak uitgespeeld. Misschien is het ook omdat ik als kind (oh oh wat klink ik nu oudquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:14 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met de meeste hedendaagse games.
Op m'n SNES heb ik destijds Super Mario World een keer of 12+ keer volledig uitgespeeld (ben de tel kwijtgeraakt). Je weet wel, op je start scherm 3x het nummer 94 in blauw te zien (voor het halen van alle eindes van alle levels).
Tegenwoordig kunnen de meeste games me na 1x al niet heel erg meer boeien. Ik doe dan meestal 1 playthrough, en als je missies kan herspelen, dan wil ik dat nog wel eens doen (zoals bijvoorbeeld in Sleeping Dogs, om bepaalde wapens te gebruiken die alleen maar in een paar missies voor komen).
Ik kan me er echt niet toe zetten om een game als Skyrim voor een tweede keer te spelen; ik ben best een completionist, dus ik probeer alles te doen wanneer ik die game speel. Heb er nu tussen de 150 en 200 uur opzitten, en moet ooit Dragonborn eens doen. Maar ik ga echt niet nog eens 200+ uur in die game steken.
Is ook een beetje de schuld van achievements. Aan de ene kant blijf ik een game langer spelen en doe een hoop dingen die ik normaal gesproken niet zou doen (alle duiven kapot schieten in GTA4 bijvoorbeeld), aan de andere kant is mijn aandacht ook wel vrij snel weg als ik alles heb gedaan (zoals het 1x keer spelen van een Skyrim bijvoorbeeld).
En dan heb ik gisteren de demo gedownload van The Cave, een game die je minstens 5 keer moet uitspelen om alle achievements te halen!.
Ze zijn er nog mee bezig hoor. (voor current-gen en next-gen consoles)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:48 schreef Slickk het volgende:
Jammer dat Diablo 3 bijvoorbeeld nooit op consoles is uitgekomen uiteindelijk. Ik had het wel verwacht/gehoopt, aangezien je het volgens mij redelijk prima kunt spelen met een controller. Een game als Diablo 3 zou ik nog wel ontzettend veel tijd in willen steken, puur dankzij de multiplayer optie.
aanvulling:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze zijn er nog mee bezig hoor. (voor current-gen en next-gen consoles)
quote:The Great Jewel of PAX East
Gather your gear, heroes, and get ready to face down the Burning Hells on the PlayStation 3!
Our action-packed single-player hands-on demo will showcase several key elements that make Diablo III on the PS3 so much fun, including a reimagined interface and inventory system, direct character control, updated camera, and bosses and monsters specifically tuned for console. Players will also get to experience gameplay from Act III of the campaign where they’ll get to test their mettle as either the cunning Demon Hunter or mighty Barbarian.
We'll have demo stations available from 10 a.m. to 6 p.m. EDT in booth #1036 of the Expo Hall, so if you’re in the area (and in the mood for some ritual demon slaughter), be sure to stop by and check it out!
http://www.mmo-champion.com/content/
Zag gisteren ook al screens van de ps3 versie, maar kon ze zo snel niet meer terugvinden.quote:
klik maar op de linkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zag gisteren ook al screens van de ps3 versie, maar kon ze zo snel niet meer terugvinden.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
klik maar op de link
of als je lui bent, en met 1 screen genoegen neemt.
[ afbeelding ]
Niet doen!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:22 schreef emokid het volgende:
Over een maand komt 'Dragon's Dogma: Dark Arisen' uit, dat is DD zelf met alle expansions en nog wat extra's erbij, al voor ¤25 te pre-orderen op Nederlandse webshops. Ben heel geneigd om het te gaan spelen, want het schijnt best een goede game te zijn ondanks de gemengde reviews.
Iemand hier ervaringen met dit spel?
Vertel.quote:
quote:New Content
A massive new underground realm to explore featuring over 25 terrifying new enemies
More skills/equipment/augments:
Level 3 Skills DD: DA provides each character class with a new tier of skills, giving players new devastating abilities and skills to master
Over 100 pieces of new equipment
All new high level weapons and armour sets for players venturing into the underground caverns
14 new character/Pawn augments
New tiers of equipment enhancement
Increased character customisation options
Item appraisal
Option to select Japanese voice over
Het is idd heel clunkt maar het is ook niet interessant qua verhaal enzulks het is te veel los zand en soms is het weer ff tergend lastig en dan weer makkelijk. En die gasten die je meeneemt in je team werkt ook niet echt heel goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:42 schreef emokid het volgende:
[..]
Vertel.![]()
Net even gespeeld, het speelt best tof. Wel een beetje clunky, maar het heeft wel iets. Vond het overigens totaal niet vergelijkbaar met bijv. Skyrim.
Ik ga hem wel halen over een maand. Met die Japanse voice-overs zal het ook wel toffer klinken, nu is het net een Amerikaanse b-film. Dit zit erbij:
[..]
Het is ook meer een actie-RPG toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is idd heel clunkt maar het is ook niet interessant qua verhaal enzulks het is te veel los zand en soms is het weer ff tergend lastig en dan weer makkelijk. En die gasten die je meeneemt in je team werkt ook niet echt heel goed.
Deed me meer denken aan Monster Hunter en bijvoorbeel lost planet 2 dat je gewoon losstaande stukjes hebt.
Misschien anders Demon Souls halen ofzo? die wil ik ook nog wel een keer maar alleen dat hele lastige staat me een beetje tegen.
Fifa 13 game on demand voor $40, terwijl die al is afgeprijsd naar ¤30 in de winkels. Wanneer leren ze nou eens dat ze downloads goedkoper moeten maken dan de retailprijs.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:44 schreef emokid het volgende:
Hier trouwens de details van die Xbox Live spring sale http://majornelson.com/20(...)13-starts-march-26th.
Bijna alleen maar DLC.
maar die chapters zijn niet zolang tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:28 schreef OMG het volgende:
Ik doe het expres rustig aan. 1 chapter per dag..
Klopt, maar ik vind het zonde om 'em in 1 keer uit te spelen. Zou het vanavond / van het weekend kunnen doen, maar ga denk ik eerst maar wat multiplayer spelen voordat ik weer met de campaign verder ga.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar die chapters zijn niet zolang toch
10 uur ongeveer
ik doe altijd eerst campaign en dan mpquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:36 schreef OMG het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het zonde om 'em in 1 keer uit te spelen. Zou het vanavond / van het weekend kunnen doen, maar ga denk ik eerst maar wat multiplayer spelen voordat ik weer met de campaign verder ga.
Nee, gisternacht nog uren gespeeld dus bij mij niets aan de hand!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:11 schreef KrentebolHooft het volgende:
Heeft iemand ook problemen met xbox live sinds vrijdagavond?
Ik kan amper op mn profiel inloggen, hij zegt telkens dat ik me moet inloggen op mn email account, en als ik dat doe zegt ie dat het wachtwoord niet klopt. Na een aantal keer proberen kan ik wel offline spelen.
Bij Halo 4 kon dat door de Locatie (dus niet taal) van je xbox op engeland te zetten.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:19 schreef Wouter2006 het volgende:
Is jullie Gears Judgment ook in het nederlands alle menu teksten? Ik wil het graag in het engels maar kan het nergens vinden
JAquote:Op zondag 24 maart 2013 00:19 schreef Wouter2006 het volgende:
Is jullie Gears Judgment ook in het nederlands alle menu teksten? Ik wil het graag in het engels maar kan het nergens vinden
Ga ik eens proberen, thanks.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Bij Halo 4 kon dat door de Locatie (dus niet taal) van je xbox op engeland te zetten.
Wouter is er ook ineens weerquote:Op zondag 24 maart 2013 00:19 schreef Wouter2006 het volgende:
Laatst heb ik dat ook wel moeten doen met zo'n code die mail bevestigen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:54 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ja wat een onzin is dit allemaal. Ik kreeg allerlei berichten over dat mn account veiliger gemaakt moet worden. Als ik wou in signen op xbox live wou die dat ik inlog op mijn email account, maar het wachtwoord was verandert (zonder dat ik hier ooit bericht van heb gekregen).
Lange klaagpost lees je hier:
Mijn wachtwoord werkte niet meer, dus die moest ik herstellen (kan me niet voorstellen dat deze email gehackt is, ik gebruik hem enkel voor mn xbox live account en nog 1 ander online game). Moest ik eerst wachtwoord resetten, naar andere email om dat te bevestigen, weer terug en opnieuw inloggen, instellen dat die andere email bevestigd is als veilig, dan weer naar die email om dat te bevestigen, dan op de xbox eindelijk succesvol kunnen inloggen, moet ik daar ook nog bevestigen dat mn email klopt, dan moet ik daarnast NOG een beveiliging doen. Dus ik kies text message, krijg ik weer spam op mn phone, moet ik die code invoeren op de xbox, dan weer naar mn email account om dat telefoon nummer te bevestigen, dan weer naar mn andere email account om te bevestigen dat ik dat telefoon nummer heb toegevoegd, en dan linkt ie je terug naar je originele email account dus kan je weer daar op in loggen en is het eindelijk afgerond
Ja klopt ik heb hem daar ook altijd standaard op staan.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:53 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Haha je weet toch..
Maar het werkt idd om je locatie op UK te zetten, beter zo..
Same hier, dus je missie om mij te blokken is weer misluktquote:Op zondag 24 maart 2013 10:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laatst heb ik dat ook wel moeten doen met zo'n code die mail bevestigen.
Waar doe ik datquote:Op zondag 24 maart 2013 10:53 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Haha je weet toch..
Maar het werkt idd om je locatie op UK te zetten, beter zo..
Bij instellingen zie je het staan, weet alleen niet of dan ook je hele menu naar engels gaat.quote:
Ik blijf het proberenquote:Op zondag 24 maart 2013 10:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Same hier, dus je missie om mij te blokken is weer mislukt
Geluktquote:Op zondag 24 maart 2013 11:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij instellingen zie je het staan, weet alleen niet of dan ook je hele menu naar engels gaat.
Nee! Is ook niet m'n dingquote:
Te eng voor je ?quote:
Nee, het is niet mijn genre!quote:
oki.quote:
Ik weet!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
oki.
Heb hem op de laptop staan, en vond het wel een keer wat anders dan al die shooters.
Beetje hakken je weet wel dit dat en zo.
Demo op de 360 is heel kort, en wilde eerst een betere indruk vandaarquote:
Dat mag niet man!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Demo op de 360 is heel kort, en wilde eerst een betere indruk vandaar![]()
Piet piraat piet piraat schip ahoihoihoi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |