En die vrouw in een leugen laten leven, heeft die vrouw ook niet recht op de waarheid?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
Wat levert het jou op om andersmans relatie kapot te maken? Hou de eer aan jezelf. Dump je vriendin en stuur het niet door.
Wie weet wil die vrouw wel in een leugen geloven of hebben ze een open relatie of weet ik veel wat. Het is jouw zaak toch niet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:39 schreef schommelstoel het volgende:
En die vrouw in een leugen laten leven, heeft die vrouw ook niet recht op de waarheid?
Wie weet wil de vrouw wel helemaal niet in een leugen geloven, of wil ze helemaal geen open relatie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie weet wil die vrouw wel in een leugen geloven of hebben ze een open relatie of weet ik veel wat. Het is jouw zaak toch niet?
Nu weet je dat je getrouwde collega vreemdgaat. Ga je dan ook zijn vrouw inlichten? Zoveel mensen gaan vreemd. Enige reden dat TS dit overweegt is omdat hij uit is op wraak. Zijn inmiddels ex-vriendin is de slet in dit verhaal, die kerel en zijn vrouw staan er los van.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:42 schreef schommelstoel het volgende:
Wie weet wil de vrouw wel helemaal niet in een leugen geloven, of wil ze helemaal geen open relatie.
Het tegen over gestelde van wat jij zegt kan dus net zo goed van toepassing zijn
Die man had dan beter na moeten denken, hij heeft er namelijk voor gezorgd dat het dus wel TS zijn zaak is geworden.
Jij praat over een derde.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nu weet je dat je getrouwde collega vreemdgaat. Ga je dan ook zijn vrouw inlichten? Zoveel mensen gaan vreemd. Enige reden dat TS dit overweegt is omdat hij uit is op wraak. Zijn inmiddels ex-vriendin is de slet in dit verhaal, die kerel en zijn vrouw staan er los van.
Wel echt super klote voor je trouwens. Sterktequote:Op woensdag 6 maart 2013 01:46 schreef Gizlijntje het volgende:
Klopt helemaal. Die kerel boeit mij niet. Aan de andere kant hoop ik echt dat iemand mij wel inlicht als er tegen mij gelogen wordt. Gelukkig heb ík geen drie kinderen..
quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
Wat levert het jou op om andersmans relatie kapot te maken? Hou de eer aan jezelf. Dump je vriendin en stuur het niet door.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:46 schreef Asgard het volgende:
Houd de eer aan jezelf en dump alleen je vriendin. Laat die man en zijn vrouw het maar uitzoeken.
TS is slachtoffer in het verhaal, maar heeft geen enkele band met de vrouw van die getrouwde kerel. Daarom haalde ik het voorbeeld van een collega ook aan. Daar sta je ook los van, tenzij je goed bevriend met met de vrouw van je collega. Handelen uit wraak is nooit een oplossing. Stel zij komt er niet achter en die getrouwde vent heeft een keer een seksdate en leeft daarna nog 40 gelukkige jaren met zijn vrouw, dan zou jij dat uit wraak op het spel zetten door haar erover in te lichten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:47 schreef schommelstoel het volgende:
Jij praat over een derde.
TS is samen met de andere drie, een hoofdpersoon, en niet zomaar een collega.
Je kan praten en zeggen wat jij wilt, maar ik denk dat jij het ook graag zou willen weten.
Ik begrijp de wraak van TS, dat is misschien niet slim, maar hij kan een vrouw ook helpen door in te laten zien bij wat voor een vieze man ze nu is.
Hoe later de avond hoe eigenwijzer de dames?
Het gaat je dus helemaal niet om het belang van de echtgenote, je wilt gewoon wraak en dat verpak je als iets "nobels" door voor haar te beslissen dat ze dat graag wil weten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:43 schreef Gizlijntje het volgende:
Nou eigenlijk boeit dat me niet zo... het is puur wraak omdat ik zwaar over de zeik ben en ook vreselijk veel verdriet heb.
Maar gun je zijn vrouw ook het verdriet en de pijn die jij nu voelt? Jij maakt je deelverantwoordelijk voor dat stukje namelijk als je eraan toe zou geven. Wil jij dat op je geweten hebben?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:52 schreef Gizlijntje het volgende:
Nobel? Helemaal niet, dat beweer ik ook nergens. Mijn motieven zijn puur uit wraak. Ik gun de man zijn huwelijkscrisis en mijn ex het gezeik ervan.
Zijn vrouw heeft het gezeik ervan en je ex vooral profijt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:52 schreef Gizlijntje het volgende:
Nobel? Helemaal niet, dat beweer ik ook nergens. Mijn motieven zijn puur uit wraak. Ik gun de man zijn huwelijkscrisis en mijn ex het gezeik ervan.
Hij wil idd gewoon wraak en heeft dat ook al toegegeven. Niks nobels aan dus..quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat je dus helemaal niet om het belang van de echtgenote, je wilt gewoon wraak en dat verpak je als iets "nobels" door voor haar te beslissen dat ze dat graag wil weten.
Ongeacht het feit dat ze misschien al decennia getrouwd is en dat ook graag zo wil houden.
En je gaat voorbij aan de mogelijkheid dat je je ex er misschien een groot plezier mee doet, want stel dat de echtgenote haar man idd de deur wijst, dan heeft ze hem waarschijnlijk voor zichzelf, terwijl ze nu gewoon de tweede viool speelt.
Maar doe in je drang naar wraak vooral domme dingen, dat helpt
Nee dat houdt me ook tegen... aan de andere kant ben ik nu onvrijwillig medeplichtig omdat ik het weet en het voor haar verzwijg. Zonder dat ík er iets aan kan doen. Dus ik moet liegen/zwijgen omdat zij het stiekem met elkaar doen. Dat zit me ook wel dwars.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar gun je zijn vrouw ook het verdriet en de pijn die jij nu voelt? Jij maakt je deelverantwoordelijk voor dat stukje namelijk als je eraan toe zou geven. Wil jij dat op je geweten hebben?
Dat vergeet helemaal niemand. Maar bemoei je niet met relaties van anderen..quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:03 schreef schommelstoel het volgende:
Een aantal users vergeten blijkbaar dat vreemdgaan iets is dat je niet doet in een relatie.
En als iemand dat wel doet, mag die gene best de gevolgen voelen.
Zo simpel kan je het ook zien, wie weet help jij die vrouw een heel eind met deze bekentenis.
Het lijkt mij namelijk erger om te horen dat je partner al jaren vreemd gaat en dat alles gelogen is.
Ik zou het meteen willen weten en geen energie willen stoppen in iets wat het helemaal niet waard is.
Serieus?quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vergeet helemaal niemand. Maar bemoei je niet met relaties van anderen..
Ik snap je dilemma wel, maar toch zou ik er niet aan beginnen. Wat je wel zou kunnen doen is dat je die kerel een bericht stuurt dat je volgende week woensdag om 12.00 zijn vrouw laat weten wat voor een viezerik het is en dat hij dus tot die tijd de tijd heeft om het eerst zelf op te biechten. Dus dan doe je alsof je het haar echt gaat laten weten, dat het geen loos dreigement is, maar dat je hem nog de gelegenheid wil bieden het eerst zelf te vertellen. Weet zeker dat hij flink zal gaan zweten en wellicht biecht hij het dan zelf op.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:00 schreef Gizlijntje het volgende:
Nee dat houdt me ook tegen... aan de andere kant ben ik nu onvrijwillig medeplichtig omdat ik het weet en het voor haar verzwijg. Zonder dat ík er iets aan kan doen. Dus ik moet liegen/zwijgen omdat zij het stiekem met elkaar doen. Dat zit me ook wel dwars.
En waarom is dat beter?quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik snap je dilemma wel, maar toch zou ik er niet aan beginnen. Wat je wel zou kunnen doen is dat je die kerel een bericht stuurt dat je volgende week woensdag om 12.00 zijn vrouw laat weten wat voor een viezerik het is en dat hij dus tot die tijd de tijd heeft om het eerst zelf op te biechten. Dus dan doe je alsof je het haar echt gaat laten weten, dat het geen loos dreigement is, maar dat je hem nog de gelegenheid wil bieden het eerst zelf te vertellen. Weet zeker dat hij flink zal gaan zweten en wellicht biecht hij het dan zelf op.
Ja, dan zet je hem onder druk en pak je degene waar je eigenlijke wraak op gericht is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:09 schreef Gizlijntje het volgende:
Hmm betere optie, dan mag hij ermee dealen ipv zijn vrouw. Ook al zijn derde trouwens zag ik.. zegt ook wel genoeg.
Omdat ik het gevoel van TS wel begrijp dat als je er helemaal niks mee doet, je iemand er wel erg makkelijk mee laat wegkomen. Het is uiteindelijk aan die vent zelf of hij het gaat vertellen of niet, maar je schut hem wel even goed wakker.quote:
Dit inderdaad. Als ze het weet heeft ze tenminste zelf de keuze of ze door wil gaan met die man of niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:03 schreef schommelstoel het volgende:
Een aantal users vergeten blijkbaar dat vreemdgaan iets is dat je niet doet in een relatie.
En als iemand dat wel doet, mag die gene best de gevolgen voelen.
Zo simpel kan je het ook zien, wie weet help jij die vrouw een heel eind met deze bekentenis.
Het lijkt mij namelijk erger om te horen dat je partner al jaren vreemd gaat en dat alles gelogen is.
Ik zou het meteen willen weten en geen energie willen stoppen in iets wat het helemaal niet waard is.
Het eindresultaat is toch gewoon hetzelfde??quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik het gevoel van TS wel begrijp dat als je er helemaal niks mee doet, je iemand er wel erg makkelijk mee laat wegkomen. Het is uiteindelijk aan die vent zelf of hij het gaat vertellen of niet, maar je schut hem wel even goed wakker.
En dat vind je normaal..quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:36 schreef Gizlijntje het volgende:
Mijn vriendin blijkt geile sexchats te hebben met een oudere getrouwde kerel
Dat wel, maar als er een feitelijke date afgesproken wordt, vind ik het minder normaalquote:
Nou ik zou het echt niet chill vinden als mijn vriend geile chat gesprekken heeft met een ander..quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:15 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Dat wel, maar als er een feitelijke date afgesproken wordt, vind ik het minder normaal
1. Je weet wat er met de boodschapper gebeurtquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:14 schreef Gizlijntje het volgende:
Dat kapotmaken doen zij hoor, als ik iets zou vertellen zou ik de boodschapper zijn, maar niet de veroorzaker.
Duh, ik ben dan ook cynisch! Ik lees ook nog: 'hij weet het niet maar hij weet wel meer niet' .quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik zou het echt niet chill vinden als mijn vriend geile chat gesprekken heeft met een ander..Maar goed that's me hehe
Als jij die vrouw was, zou je het dan liever niet weten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Je weet wat er met de boodschapper gebeurt
2. Wat geeft het jou voor voldoening die vrouw in het ongeluk te storten?
1. Prima, kom maar opquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan die chatlog en waarom zit je jezelf nog te pijnigen met het weer te lezen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:18 schreef Gizlijntje het volgende:
Het is een vrouw die getrouwd is met een man die nu aan zijn derde toe is. Die kan ik niet serieus nemen
Duh, ik ben dan ook cynisch! Ik lees ook nog: 'hij weet het niet maar hij weet wel meer niet' .
Hoer van het jaar award
Ben jij TS zijn ex?quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat hem niet aan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als jij die vrouw was, zou je het dan liever niet weten?
In hoeverre stort hij haar in het ongeluk, of helpt hij haar juist de waarheid te ontdekken?
Maar je kunt het nu nog steeds lezen of heb je het opgeslagen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:21 schreef Gizlijntje het volgende:
Ze had haar laptop open staan en facebookchat was geactiveerd omdat hij even moest melden dat hij een harde paal in zijn broek had. Toen kon ik het niet laten om even terug te scrollen naar de rest van het gesprek. Fout he..
Dat ging het die man ook niet, die aan het mengen was in een relatie van een ander.quote:
Zou je ook een ban opleveren, dat is het al helemaal niet waardquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:22 schreef Gizlijntje het volgende:
Lijkt me wel cool om hier de contactgegevens te plakken en te kijken wat er gebeurt, maar ik ben helaas een nette jongen
Hoezo niet?quote:
Doe dat maar nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:22 schreef Gizlijntje het volgende:
Lijkt me wel cool om hier de contactgegevens te plakken en te kijken wat er gebeurt, maar ik ben helaas een nette jongen
Omdat het zijn relatie niet is. Hij niet weet wat de afspraken zijn tussen die man en zijn vrouw. Hij niet weet of ze eea wel weet maar verkiest het door de vingers te zien etc.quote:
Ik weet dat wel.. de man vertelt namelijk dat het absoluut geheim moet blijven omdat dit anders voor zijn vrouw de laatste druppel zal zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het zijn relatie niet is. Hij niet weet wat de afspraken zijn tussen die man en zijn vrouw. Hij niet weet of ze eea wel weet maar verkiest het door de vingers te zien etc.
Wijze regel: bemoei je slechts met je eigen relatie en niet met die van anderen. Dat TS het heeft uitgemaakt lijkt me logisch en terecht. Verder moet hij mijns inziens niet gaan. En al helemaal niet om wraak te nemen..
Maar door er niets van te zeggen maakt hij net zo goed een beslissing voor hun relatie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het zijn relatie niet is. Hij niet weet wat de afspraken zijn tussen die man en zijn vrouw. Hij niet weet of ze eea wel weet maar verkiest het door de vingers te zien etc.
Wijze regel: bemoei je slechts met je eigen relatie en niet met die van anderen. Dat TS het heeft uitgemaakt lijkt me logisch en terecht. Verder moet hij mijns inziens niet gaan. En al helemaal niet om wraak te nemen..
'Vrouw van klant van hoer inlichten?'quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:27 schreef NightH4wk het volgende:
Maak het uit en stuur het door.
De TT had wel wat sappiger gemogen.
Als hij geen info had viel er sowieso niks te zeggen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar door er niets van te zeggen maakt hij net zo goed een beslissing voor hun relatie.
Sterker nog, door hem te zeggen er niets over te zeggen bemoei jij je zelfs met hun relatie.
Het zou anders zijn als hij de informatie niet had. Maar nu hij het weet is het gevolg dat wat hij ook beslist (wel, niet, die man dwingen het te vertellen) hij ongeacht welke beslissing hij neemt invloed op de uitkomst zal hebben.
Dat had veul views opgeleverd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:28 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
'Vrouw van klant van hoer inlichten?'
Hoe heb je haar laten weten dat je het wist en hoe reageerde ze?quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:30 schreef Gizlijntje het volgende:
Tja. De opmerking van haar van 'er is wel meer dat hij niet weet' zit me ook wel dwars. Even schetsten dat we het hier over een type hebben dat de mond vol heeft van 'eerlijkheid' en 'alles uitpraten' en 'spiritualiteit' en 'reiki' enzo. Ze heeft de mond kennelijk wel vol van meer concretere zaken ook.
Been there, done that. En wat ik al zei: heb ook geen brandschoon blazoen. Maar nooit achterbax. Dat komt op mijn urn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:31 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dat had veul views opgeleverd.
Je gaat er btw wel sterk mee om.
Klopt, maar aangezien hij die wel heeft, betekent dus dat welke beslissing hij ook neemt, het invloed zal hebben op de uitkomst, Daarom is het argument "je moet de relatie van iemand anders niet beinvloeden" dus nogal een moot point omdat hij die sowieso zal beinvloeden ongeacht zijn keuze.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als hij geen info had viel er sowieso niks te zeggen.
Nee. Als hij niks zegt verandert er niks.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien hij die wel heeft, betekent dus dat welke beslissing hij ook neemt, het invloed zal hebben op de uitkomst, Daarom is het argument "je moet de relatie van iemand anders niet beinvloeden" dus nogal een moot point omdat hij die sowieso zal beinvloeden ongeacht zijn keuze.
Briefje op haar aanrecht gelegd. Ik houd zielsveel van je en begrijp dat je nu verliefd bent of spanning voelt en dat het nu geen zin heeft om daar over te discussiëren. Hier zijn je spullen, zoek het uit, doe vooral voorzichtig. Besef wel dat het me enorm veel pijn doet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe heb je haar laten weten dat je het wist en hoe reageerde ze?
ga niet zo mierenneuken zegquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien hij die wel heeft, betekent dus dat welke beslissing hij ook neemt, het invloed zal hebben op de uitkomst, Daarom is het argument "je moet de relatie van iemand anders niet beinvloeden" dus nogal een moot point omdat hij die sowieso zal beinvloeden ongeacht zijn keuze.
Wow respect voor je reactie joh! Maar richt je woede en boosheid niet op hem. Zij is de foute in jullie verhaal en laat je idd niet verleiden door de cliché excuses die nu gaan komen. Negeren is de enige manier om haar niet de kans te geven het recht te praten en daarmee jezelf weer in de verleiding te brengen haar leugens te geloven.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:36 schreef Gizlijntje het volgende:
Briefje op haar aanrecht gelegd. Ik houd zielsveel van je en begrijp dat je nu verliefd bent of spanning voelt en dat het nu geen zin heeft om daar over te discussiëren. Hier zijn je spullen, zoek het uit, doe vooral voorzichtig. Besef wel dat het me enorm veel pijn doet.
Of iets in die trant. Later appjes met 'het valt allemaal wel mee' en 'we hebben nog niets gedaan' blabla zoals ik ooit ook zelf al eens gedaan had. Maar goed, het heeft inderdaad geen zin, als ze verliefd is of die spanning daar zoekt kan ik daar op korte termijn niets aan veranderen. Dat heb ik wel geleerd.
Ohhhhhhhhh nee hoor. Daar sta ik ver boven. Maar ik ga hem morgen wel ff een smsje sturen en hem veel plezier wensen. Groetjes 'de ex'.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:38 schreef NightH4wk het volgende:
Het is dat het juridisch wat gezeik op kan leveren, maar anders kan je hem natuurlijk beetje anoniem chanteren. Misschien is het niet weten van zijn vrouw hem wel wat knaken waard. Na het incasseren van de cash het wel gewoon doorsturen iig.
Hehe, is goed ouwe. Je instelling is uitstekend.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:40 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh nee hoor. Daar sta ik ver boven. Maar ik ga hem morgen wel ff een smsje sturen en hem veel plezier wensen. Groetjes 'de ex'.
NEE. Dat is gewoon wraak en het helpt hem ook niksquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:40 schreef sufkop. het volgende:
[..]
dan vertel je het die vrouw toch gewoon
want zodra iemand vreemdgaat blijft die persoon liegen, kan niet leren van de fouten, iddquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wow respect voor je reactie joh! Maar richt je woede en boosheid niet op hem. Zij is de foute in jullie verhaal en laat je idd niet verleiden door de cliché excuses die nu gaan komen. Negeren is de enige manier om haar niet de kans te geven het recht te praten en daarmee jezelf weer in de verleiding te brengen haar leugens te geloven.
Het kutte is.. als ze over anderhalf jaar als een zielig hoopje mens op de stoep staat, moet ik echt die chatlog weer opzoeken anders is ze zo weer binnen. Ben zo trouw als een hond, zwaar irritant is dat. En vind haar gewoon ook .. ja jezus ze hoort al tien jaar bij me zeg maar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wow respect voor je reactie joh! Maar richt je woede en boosheid niet op hem. Zij is de foute in jullie verhaal en laat je idd niet verleiden door de cliché excuses die nu gaan komen. Negeren is de enige manier om haar niet de kans te geven het recht te praten en daarmee jezelf weer in de verleiding te brengen haar leugens te geloven.
Idd en ik had het wel gedaan in zo'n situatiequote:Op woensdag 6 maart 2013 02:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE. Dat is gewoon wraak en het helpt hem ook niks
Jij denkt ECHT dat je over anderhalf jaar nog van haar houdt??quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:42 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Het kutte is.. als ze over anderhalf jaar als een zielig hoopje mens op de stoep staat, moet ik echt die chatlog weer opzoeken anders is ze zo weer binnen. Ben zo trouw als een hond, zwaar irritant is dat. En vind haar gewoon ook .. ja jezus ze hoort al tien jaar bij me zeg maar.
Dan ben je niks meer of niks minder dan een wraakzuchtig kreng. Die voor haar eigen genoegdoening ook nog wat levens van onschuldige anderen wil verpesten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:42 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Idd en ik had het wel gedaan in zo'n situatie
Dat heeft het verleden al meerdere malen bewezen inderdaad. Het is een ziektequote:Op woensdag 6 maart 2013 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij denkt ECHT dat je over anderhalf jaar nog van haar houdt??
Leren van je fouten als je heel bewust sekschats hebt met iemand en ook daadwerkelijk plannen hebt om bewust met die persoon af te spreken achter de rug van je partner om? Dit gaat wel iets verder dan een keer met je dronken kop een random iemand zoenen in de kroeg. Dat vind ik al niet kunnen, maar dat zou nog onder een 'stomme fout' kunnen vallen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:42 schreef sufkop. het volgende:
want zodra iemand vreemdgaat blijft die persoon liegen, kan niet leren van de fouten, iddmet je negeren
Bovendien gaat het daar niet eens om. Ik kan echt heeel veel vergeven maar wees in godsnaam eerlijk. Zoenen in de kroeg doe ik echt niet moeilijk over maar doe er niet spastisch over.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leren van je fouten als je heel bewust sekschats hebt met iemand en ook daadwerkelijk plannen hebt om bewust met die persoon af te spreken achter de rug van je partner om? Dit gaat wel iets verder dan een keer met je dronken kop een random iemand zoenen in de kroeg. Dat vind ik al niet kunnen, maar dat zou nog onder een 'stomme fout' kunnen vallen.
Dus je houdt nog van al je exen?? Lastig lijkt me dat..quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:44 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Dat heeft het verleden al meerdere malen bewezen inderdaad. Het is een ziekte
Wraakzuchtig soms. Nee, die partner heeft best wel het recht om te weten dat ze wordt bedrogen. Als ik bedrogen word door iemand wil ik dat ook weten, hoe eerder hoe beter. Dus in het belang van de vrouwquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan ben je niks meer of niks minder dan een wraakzuchtig kreng. Die voor haar eigen genoegdoening ook nog wat levens van onschuldige anderen wil verpesten.
NIet van allemaal. Maar een paar wel ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus je houdt nog van al je exen?? Lastig lijkt me dat..
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Sterker nog: het kan haar leven tot een hel maken,,quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:45 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Wraakzuchtig soms. Nee, die partner heeft best wel het recht om te weten dat ze wordt bedrogen. Als ik bedrogen word door iemand wil ik dat ook weten, hoe eerder hoe beter. Dus in het belang van de vrouw
Natuurlijk, ook bewuste vreemdgangers (ik keur het niet goed) verdienen een kans en blijken soms echt trouw na alles.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leren van je fouten als je heel bewust sekschats hebt met iemand en ook daadwerkelijk plannen hebt om bewust met die persoon af te spreken achter de rug van je partner om? Dit gaat wel iets verder dan een keer met je dronken kop een random iemand zoenen in de kroeg. Dat vind ik al niet kunnen, maar dat zou nog onder een 'stomme fout' kunnen vallen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Sterker nog: het kan haar leven tot een hel maken,,
Het eerste: absoluut. Het tweede... dat heb ik nog niet meegemaakt in mijn carriere...quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:47 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Natuurlijk, ook bewuste vreemdgangers (ik keur het niet goed) verdienen een kans en blijken soms echt trouw na alles.
En ik zeg dus niet dat ik per se trouw ben... maar ik ben er wel eerlijk over. Die achterbaxheid maakt me kots- en kotsmisselijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:48 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Het eerste: absoluut. Het tweede... dat heb ik nog niet meegemaakt in mijn carriere...
Maar daarom bestaat het nog wel. Ik wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:48 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Het eerste: absoluut. Het tweede... dat heb ik nog niet meegemaakt in mijn carriere...
Denk er zelf nog maar eens over naquote:
snap het heel goed. Maar uiteindelijk wil niemand bedonderd worden en in deze situatie wil de vrouw jet volgens mij wel degelijk wetenquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk er zelf nog maar eens over na
Nou dan mogen ze die trouw mooi bij een andere partner laten zien. Je maakt zeker met bewust vreemdgaan zoveel kapot dat het nooit meer hetzelfde zou zijn en als het vertrouwen weg is in een relatie dan is er nog weinig basis over om door te gaan. Ik begin niet meer aan het geloven in een 2e kans als iemand zo bewust vreemdgaat. Wat TS ook aangeeft, het liegen en verzwijgen maakt de relatie kapot, het vreemdgaan ansich nog niet eens zo zeer. Bij zeer bewust vreemdgaan zit er eigenlijk gewoon al iets compleet verkeerd in de relatie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:47 schreef sufkop. het volgende:
Natuurlijk, ook bewuste vreemdgangers (ik keur het niet goed) verdienen een kans en blijken soms echt trouw na alles.
Ideaal. Gewoon vertellen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:51 schreef Gizlijntje het volgende:
HIj heeft met haar een goedlopend bedrijf. Ik ken haar niet maar weet wel wie het is.
Ik heb dat wel eens gedaan en direct verteld. Ben in ieder geval niet hypocriet. Het verwijt is ook niet zozeer dat het gebeurt maar dat het stiekem gebeurt. Daar gaat het mij om.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
TS is zelf een vreemdganger, enkele users die reageren ook.. En dan zo moreel correct doen over een vreemdgaan wat nog niet eens plaats heeft gevonden![]()
En de arme vrouw er nog bij willen betrekken ook..
Ja, en jij hebt het toen ook opgebiecht aan de partner van degene waar je mee vreemd ging??quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:53 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan en direct verteld. Ben in ieder geval niet hypocriet. Het verwijt is ook niet zozeer dat het gebeurt maar dat het stiekem gebeurt. Daar gaat het mij om.
Klopt. Toch kan iemand alsnog te vertrouwen zijn en kan een relatie goed komen als beide partijen echt willen en dr veel tijd in stoppen. Vertrouwen terugwinnen enzo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou dan mogen ze die trouw mooi bij een andere partner laten zien. Je maakt zeker met bewust vreemdgaan zoveel kapot dat het nooit meer hetzelfde zou zijn en als het vertrouwen weg is in een relatie dan is er nog weinig basis over om door te gaan. Ik begin niet meer aan het geloven in een 2e kans als iemand zo bewust vreemdgaat. Wat TS ook aangeeft, het liegen en verzwijgen maakt de relatie kapot, het vreemdgaan ansich nog niet eens zo zeer. Bij zeer bewust vreemdgaan zit er eigenlijk gewoon al iets compleet verkeerd in de relatie.
Want je kunt alleen vreemdgaan met mensen die ook een relatie hebben?quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, en jij hebt het toen ook opgebiecht aan de partner van degene waar je mee vreemd ging??
Ik ken de mensen gelukkig niet persoonlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:53 schreef oompaloompa het volgende:
Algemene indruk die ik tot nu toe krijg is:
1. Veel vrouwen zouden het graag willen weten, en als dat zo is zou je het moeten vertellen.
2. Misschien zou ze het niet willen weten en dan zou je het niet moeten vertellen.
Aangezien het voor jou onmogelijk is om te weten of ze het wel of niet zou willen weten, is je enige oplossing het tegen haar beste vriendin te vertellen en die vriendin laten beslissen
Die had geen partner.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en jij hebt het toen ook opgebiecht aan de partner van degene waar je mee vreemd ging??
Waarom die man nou weer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:55 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Ik ken de mensen gelukkig niet persoonlijkEh behalve mijn ex dan, althans dat dacht ik. Ik ga maar één ding doen en dat is een prepaid halen en die man een beetje opnaaien.
Mocht dat wel zo geweest zijn?quote:
Omdat zij in heaven is en verliefd en daar valt dus geen eer aan te behalen. Hij heeft wat te verliezen. Zijn zaak, zijn vrouw en zijn kinderen. Indirect breng ik een boodschap over aan mijn ex. Bovendien kan ik zo ook andere mensen een beetje opvoeden. Ook belangrijkquote:
What goes around comes around.. Hard lesje..quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:56 schreef Gizlijntje het volgende:
Hum en dat was ZIJ waar dit alles om draait
Simpel. Dan was het aan haar om dat thuis te vertellen. Zoals ik dat zelf ook heb gedaan.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:57 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Omdat zij in heaven is en verliefd en daar valt dus geen eer aan te behalen. Hij heeft wat te verliezen. Zijn zaak, zijn vrouw en zijn kinderen. Indirect breng ik een boodschap over aan mijn ex. Bovendien kan ik zo ook andere ONSCHULDIGE mensen een beetje opvoeden fiks beschadigen, niet in de laatste plaats de kinderen. Ook belangrijk
Dat geldt NU dus ook. Niet mee moeien.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:58 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Simpel. Dan was het aan haar om dat thuis te vertellen. Zoals ik dat zelf ook heb gedaan.
Ja grappig eigenlijk.. ze heeft mij uit mijn relatie getrokken en dat heeft ze al veel vaker met mannen gedaan. Ik was de enige die consequenties heeft getrokken, bij mijn partner weg gegaan en met haar verder. Nu ben ik aan de beurt. Moet bijna lachenquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
What goes around comes around.. Hard lesje..
Je ex is zeker onzeker en afzichtelijk met zo'n oude getrouwde viesterd met 3 kinderen. Blij dat je er vanav bent.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:57 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Omdat zij in heaven is en verliefd en daar valt dus geen eer aan te behalen. Hij heeft wat te verliezen. Zijn zaak, zijn vrouw en zijn kinderen. Indirect breng ik een boodschap over aan mijn ex. Bovendien kan ik zo ook andere mensen een beetje opvoeden. Ook belangrijk
Klinkt als een leuke meid. Ik zou die deur mooi weer openzetten als ze weer komt aanjankenquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:00 schreef Gizlijntje het volgende:
Ja grappig eigenlijk.. ze heeft mij uit mijn relatie getrokken en dat heeft ze al veel vaker met mannen gedaan. Ik was de enige die consequenties heeft getrokken, bij mijn partner weg gegaan en met haar verder. Nu ben ik aan de beurt. Moet bijna lachen
Niet naar zijn vrouw toe, wel naar hem.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat geldt NU dus ook. Niet mee moeien.
Absoluut onzeker en op zoek naar een vaderfiguur. Da's zielig maar dat is niet voldoende om het te accepteren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:00 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Je ex is zeker onzeker en afzichtelijk met zo'n oude getrouwde viesterd met 3 kinderen. Blij dat je er vanav bent.
Effect is hetzelfde. NIET doen. En je woede en walging moet richting je ex, niet richting hem. ZIJ maakte een verkeerde keus.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:00 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Niet naar zijn vrouw toe, wel naar hem.
Rationeel: nee natuurlijk niet. Maar jaaaa .....quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke meid. Ik zou die deur mooi weer openzetten als ze weer komt aanjanken
Kort haar, groot en vadsig?quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:01 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Absoluut onzeker en op zoek naar een vaderfiguur. Da's zielig maar dat is niet voldoende om het te accepteren.
HIj weet ook dat zij een relatie heeft.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Effect is hetzelfde. NIET doen. En je woede en walging moet richting je ex, niet richting hem. ZIJ maakte een verkeerde keus.
Hij ook ,quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Effect is hetzelfde. NIET doen. En je woede en walging moet richting je ex, niet richting hem. ZIJ maakte een verkeerde keus.
En dus? ZIJ neemt de beslissing iets met zijn toenaderingspogingen te doen. Ze had hem ook kunnen afwijzen..quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:02 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
HIj weet ook dat zij een relatie heeft.
Daar was hij ook al achter las ik.. nadat zij 'm foto's had gestuurd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:03 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Lang haar, groene ogen met bruine vlekjes en fantastische tieten.
Was het maar zo mooi, het initiatief lag bij haar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dus? ZIJ neemt de beslissing iets met zijn toenaderingspogingen te doen. Ze had hem ook kunnen afwijzen..
Hopen dat hij ook fantastische tieten heeft waar zij mee mag spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:03 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Lang haar, groene ogen met bruine vlekjes en fantastische tieten.
Nog erger, en dus DUIDELIJK haar schuld.. Laat hem erbuiten, jij trapte er zelf ook in ooit (en jij had ook een relatie. Je deed dus hetzelfde als hij)quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:04 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Was het maar zo mooi, het initiatief lag bij haar.
Oh kan best. Welke ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:04 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Hopen dat hij ook fantastische tieten heeft waar zij mee mag spelen.
Je reactie is trouwens wel gay.
ze kennen elkaar via internet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:03 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Daar was hij ook al achter las ik.. nadat zij 'm foto's had gestuurd.
Sorry hoor, maar vind je vrij naïef als je hiermee doorgaat. Je ziet toch wat voor een patroon ze heeft? Ze wil alleen maar mannen die bezet zijn. Het klinkt als iemand die niet gaat voor de persoon, maar voor de spanning en kick en het continu nodig hebben van bevestiging dat je pas goed genoeg bent als je iemand kan krijgen die niet beschikbaar is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:02 schreef Gizlijntje het volgende:
Rationeel: nee natuurlijk niet. Maar jaaaa .....
Klopt. Helaas was ik op een gegeven moment wel beschikbaar. Daar ging het ook een beetje mis, haha. Maar dat geneuzel heeft wel jarenlang aangehouden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar vind je vrij naïef als je hiermee doorgaat. Je ziet toch wat voor een patroon ze heeft? Ze wil alleen maar mannen die bezet zijn. Het klinkt als iemand die niet gaat voor de persoon, maar voor de spanning en kick en het continu nodig hebben van bevestiging dat je pas goed genoeg bent als je iemand kan krijgen die niet beschikbaar is.
Ach.. I'll make your day. Toen zij mij uit een relatie haalde, had ik die relatie met een man.quote:
En jij hebt ook zo'n gebrek aan eigenwaarde dat je je laat bespelen door haar ipv voor een gezonde relatie te gaan? Je kunt haar niet 'redden' want dat wil ze helemaal niet. Je bent alleen jezelf meer in de vernieling aan het helpen als je haar kansen blijft geven.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:07 schreef Gizlijntje het volgende:
Klopt. Helaas was ik op een gegeven moment wel beschikbaar. Daar ging het ook een beetje mis, haha. Maar dat geneuzel heeft wel jarenlang aangehouden.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog erger, en dus DUIDELIJK haar schuld.. Laat hem erbuiten, jij trapte er zelf ook in ooit (en jij had ook een relatie. Je deed dus hetzelfde als hij)
Beetje vaag figuur ben jij dusquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:08 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Ach.. I'll make your day. Toen zij mij uit een relatie haalde, had ik die relatie met een man.
Alsof ze hem onder schot hield om die dingen in te typen, kom op zeg. Waarom blijf je die man zo enorm hard verdedigen?quote:
Nee zeker geen gebrek aan eigenwaarde. Ik weeg de voordelen tegen de nadelen af en dat viel tot nu toe positief uit. Ze heeft ook veel goede kanten hoor.... Maar klopt, ik schiet er nix mee op.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En jij hebt ook zo'n gebrek aan eigenwaarde dat je je laat bespelen door haar ipv voor een gezonde relatie te gaan? Je kunt haar niet 'redden' want dat wil ze helemaal niet. Je bent alleen jezelf meer in de vernieling aan het helpen als je haar kansen blijft geven.
Ik verdedig die man niet, ik verdedig de vrouw van die man.. En TS heeft een berg boter op zijn hoofd waar je eng van wordt..quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Alsof ze hem onder schot hield om die dingen in te typen, kom op zeg. Waarom blijf je die man zo enorm hard verdedigen?
Hoho hij verneukt zijn vrouw én weet dat zij een relatie had met mij. Daar is niets 'per ongeluks' aan hoor.quote:
Raar/apart. Met je sentimentele brief. Ik zou hysterisch zijn en aanvallen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:10 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ben heel helder altijd.
Lekkerquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:12 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Raar/apart. Met je sentimentele brief. Ik zou hysterisch zijn en aanvallen.
Ik snap wat je zegt maar ik vind dat ik geen boter op mijn hoofd heb omdat ik precies weet wat ik doe en daar helder over ben tegenover iedereen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik verdedig die man niet, ik verdedig de vrouw van die man.. En TS heeft een berg boter op zijn hoofd waar je eng van wordt..
nee jij, als die vrouw zo graag de waarheid niet wilt weten is ze gewoon zwak (ja echt)quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik verdedig die man niet, ik verdedig de vrouw van die man.. En TS heeft een berg boter op zijn hoofd waar je eng van wordt..
Waar schrijf ik dat dat "per ongeluk"zou zijn??quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:12 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Hoho hij verneukt zijn vrouw én weet dat zij een relatie had met mij. Daar is niets 'per ongeluks' aan hoor.
Door te vorkomen dat ze achter de waarheid komt. Ik hoop dat je mij nooit verdedigt dan in ieder gevalquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zij verleidde die oude man? :quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar schrijf ik dat dat "per ongeluk"zou zijn??
Ik zeg dat JOUW vriendin fout was (zij verleidde die ouwe man), en dat jij zelf fout was toen je een relatie aan ging met haar (jij was bezet toen, net als die oude man nu).. Wat klopt er niet??
Oh dus je weet het wel maar je doet net of je het niet weet, en dat moet ik dan maar in stand houden, met andere woorden je moet andere mensen hun naiviteit gunnen ? Maar goed we waren er al uit hoor, ik ga de man wat berichtjes sturen to freak 'm out. Haar niet. Zij mag inderdaad het vrouwtje blijven zoals er zo velen zijn: oogjes dicht en net doen of het er niet is. Die houden het lekker in stand..quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:14 schreef sufkop. het volgende:
[..]
nee jij, als die vrouw zo graag de waarheid niet wilt weten is ze gewoon zwak (ja echt)
Ook to de kinderen is de waarheid fijn
Nou ik vind dat je ex-vriendin er makkelijk mee weg komt en zie het eigenlijk gebeuren dat je binnen no-time weer met haar geweldige tieten aan het spelen bent en haar in haar groene ogen aankijkt en vertelt hoe geweldig ze wel niet isquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:13 schreef Gizlijntje het volgende:
Ik snap wat je zegt maar ik vind dat ik geen boter op mijn hoofd heb omdat ik precies weet wat ik doe en daar helder over ben tegenover iedereen.
Waarom was ik fout? Ik had een relatie en ging een andere relatie aan. Dat kan gebeuren. Het verschil met deze situatie is dat ik het niet stiekem deed.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar schrijf ik dat dat "per ongeluk"zou zijn??
Ik zeg dat JOUW vriendin fout was (zij verleidde die ouwe man), en dat jij zelf fout was toen je een relatie aan ging met haar (jij was bezet toen, net als die oude man nu).. Wat klopt er niet??
Meh ik heb nu ook iets waarvan ik weet dat als ik het doorspeel aan het slachtoffer in kwestie die persoon er nevernooit meer overheen komt. Dus mijn keuze is juist weer om het niet te vertellen omdat ik dr buiten sta en het niet aan mij is. Bovendien weet de dader ook niet dat ik het weet :p. En sommige dingen komen niet uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Door te vorkomen dat ze achter de waarheid komt. Ik hoop dat je mij nooit verdedigt dan in ieder geval
Ik heb een keer in mijn leven gehad dat ik iets heel ergs wist waarvan het ethische was dat andere mensen het zouden horen. Tegelijkertijd wist ik dat die kennis heel veel levens door de war zou gooien.
Ben nu terugkijkend echt superblij dat ik die informatie gedeeld heb, zou mezelf echt niet in de spiegel aan kunnen kijken als ik het geheim had gehouden.
Denk ook dat in de long run hun levens beter zijn. Het was uiteindelijk toch een keer uitgekomen en door eerder te weten wat er speelde, konden ze eerder verder met hun leven.
Ik denk van niet..quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Door te vorkomen dat ze achter de waarheid komt. Ik hoop dat je mij nooit verdedigt dan in ieder geval
Ik heb een keer in mijn leven gehad dat ik iets heel ergs wist waarvan het ethische was dat andere mensen het zouden horen. Tegelijkertijd wist ik dat die kennis heel veel levens door de war zou gooien.
Ben nu terugkijkend echt superblij dat ik die informatie gedeeld heb, zou mezelf echt niet in de spiegel aan kunnen kijken als ik het geheim had gehouden.
Denk ook dat in de long run hun levens beter zijn. Het was uiteindelijk toch een keer uitgekomen en door eerder te weten wat er speelde, konden ze eerder verder met hun leven.
Het wordt steeds mooier, nog even en het is de schuld van die andere vrouw dat jouw ex een slet isquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:16 schreef Gizlijntje het volgende:
Oh dus je weet het wel maar je doet net of je het niet weet, en dat moet ik dan maar in stand houden, met andere woorden je moet andere mensen hun naiviteit gunnen ? Maar goed we waren er al uit hoor, ik ga de man wat berichtjes sturen to freak 'm out. Haar niet. Zij mag inderdaad het vrouwtje blijven zoals er zo velen zijn: oogjes dicht en net doen of het er niet is. Die houden het lekker in stand..
Oh ja ik zie dat ook gebeuren. Vrij levendig nuquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ik vind dat je ex-vriendin er makkelijk mee weg komt en zie het eigenlijk gebeuren dat je binnen no-time weer met haar geweldige tieten aan het spelen bent en haar in haar groene ogen aankijkt en vertelt hoe geweldig ze wel niet isEn ondertussen ben je je wraak aan het botvieren op een vent die gewoon ook met haar tieten wil spelen waarmee je ex-vriendin hem aan het verleiden is. Mijn respect begint toch een beetje af te nemen en ik schaar me zoals in het begin van het topic weer in kamp Whiskers
Fijn om te horenquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ik vind dat je ex-vriendin er makkelijk mee weg komt en zie het eigenlijk gebeuren dat je binnen no-time weer met haar geweldige tieten aan het spelen bent en haar in haar groene ogen aankijkt en vertelt hoe geweldig ze wel niet isEn ondertussen ben je je wraak aan het botvieren op een vent die gewoon ook met haar tieten wil spelen waarmee je ex-vriendin hem aan het verleiden is. Mijn respect begint toch een beetje af te nemen en ik schaar me zoals in het begin van het topic weer in kamp Whiskers
Je kunt ook al niet lezenquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:16 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Oh dus je weet het wel maar je doet net of je het niet weet, en dat moet ik dan maar in stand houden, met andere woorden je moet andere mensen hun naiviteit gunnen ? Maar goed we waren er al uit hoor, ik ga de man wat berichtjes sturen to freak 'm out. Haar niet. Zij mag inderdaad het vrouwtje blijven zoals er zo velen zijn: oogjes dicht en net doen of het er niet is. Die houden het lekker in stand..
Absoluut niet, maar als je als vrouw ervoor kiest om de ogen te sluiten faciliteer je het wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het wordt steeds mooier, nog even en het is de schuld van die andere vrouw dat jouw ex een slet is
Da zijn de enge vrouwen. Vind ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:19 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar als je als vrouw ervoor kiest om de ogen te sluiten faciliteer je het wel.
Betrek dit even op jezelf dan. Jij sluit je ogen voor het feit dat je ex een slet is die misbruik maakt van haar sloerie gedrag om bezette mannen te verleiden en jij neemt haar straks doodleuk weer terug.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:19 schreef Gizlijntje het volgende:
Absoluut niet, maar als je als vrouw ervoor kiest om de ogen te sluiten faciliteer je het wel.
Het ligt inderdaad aan heel veel zaken, ook bv of je denkt dat de dader het gedrag zal herhalen (zoals in mijn geval)quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:18 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Meh ik heb nu ook iets waarvan ik weet dat als ik het doorspeel aan het slachtoffer in kwestie die persoon er nevernooit meer overheen komt. Dus mijn keuze is juist weer om het niet te vertellen omdat ik dr buiten sta en het niet aan mij is. Bovendien weet de dader ook niet dat ik het weet :p. En sommige dingen komen niet uit.
Je denkt niet dat het uiteindelijk beter is? Ik weet namelijk vrij zeker van wel omdat ik 100% zeker weet dat het anders ook uitgekomen zou zijn, op veel naardere manier en met ondertussen veel meer gedane schade.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk van niet..
Rotvraag, maar hoe jong/oud ben je?
Daar heb je dan weer gelijk in. Trouw tot de dood ons scheidt! (ik dan)quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Betrek dit even op jezelf dan. Jij sluit je ogen voor het feit dat je ex een slet is die misbruik maakt van haar sloerie gedrag om bezette mannen te verleiden en jij neemt haar straks doodleuk weer terug.
En dat mag niet?? Bovendien was jouw vriendin de verleidster volgens jou.. Niet de echtgenoot van die vrouw.. Neem dan maar lekker wraak op je ex ipv die vrouw ongelukkig te maken, of die man te chanteren..quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:19 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Totaal geen zelfrespect. Zulke vrouwen zijn storend. Zie je in het topic ook weer. Vrouw wordt bedrogen door haar man, samen hebben ze 3 kinderen maar ze mag het niet weten omdat haar leven een hel kan worden. Haar leven is al een hel.quote:
Nee, hij weet dat ze een onzekere meid is die op vieze oude kerels valt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Betrek dit even op jezelf dan. Jij sluit je ogen voor het feit dat je ex een slet is die misbruik maakt van haar sloerie gedrag om bezette mannen te verleiden en jij neemt haar straks doodleuk weer terug.
Niet exact want ik heb het gewoon verteld thuis dus hoefde mij in zo'n chat niet op te winden of iemand er misschien achter zou komen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat mag niet?? Bovendien was jouw vriendin de verleidster volgens jou.. Niet de echtgenoot van die vrouw.. Neem dan maar lekker wraak op je ex ipv die vrouw ongelukkig te maken, of die man te chanteren..
Een man die EXACT hetzelfde deed als jij toen je ex jou probeerde te verleiden.. Hypocriet!!
Maakt hem niet uit, lees maar even terugquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:24 schreef sufkop. het volgende:
Nee, hij weet dat ze een onzekere meid is die op vieze oude kerels valt.
Nou ja rijpe vruchtjes voor een recent vrijgezelle man als ik...quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:23 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Totaal geen zelfrespect. Zulke vrouwen zijn storend. Zie je in het topic ook weer. Vrouw wordt bedrogen door haar man, samen hebben ze 3 kinderen maar ze mag het niet weten omdat haar leven een hel kan worden. Haar leven is al een hel.
Ja klopt!quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maakt hem niet uit, lees maar even terug
Hij is zelf ook stom en valsquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maakt hem niet uit, lees maar even terug
Dus jij vindt het goed dat er daar iemand rondloopt waarvan je weet dat zijn of haar partner vreemd gaat maar dat diegene er niets van mag weten omdat die dan misschien wel ongelukkig zou kunnen worden?quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat mag niet?? Bovendien was jouw vriendin de verleidster volgens jou.. Niet de echtgenoot van die vrouw.. Neem dan maar lekker wraak op je ex ipv die vrouw ongelukkig te maken, of die man te chanteren..
Een man die EXACT hetzelfde deed als jij toen je ex jou probeerde te verleiden.. Hypocriet!!
Idd. In deze situatie had ik 't wel verteld iigquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad aan heel veel zaken, ook bv of je denkt dat de dader het gedrag zal herhalen (zoals in mijn geval)
[..]
Je denkt niet dat het uiteindelijk beter is? Ik weet namelijk vrij zeker van wel omdat ik 100% zeker weet dat het anders ook uitgekomen zou zijn, op veel naardere manier en met ondertussen veel meer gedane schade.
Ik zeg trouwens ook niet dat ts het per se moet zeggen, er zijn alleen bepaalde dingen om over na te denken, zoals bv de gevolgen voor die vrouw. Jij zegt: niets zeggen omdat je haar leven overhoop kan halen, maar tegelijkertijd zou het net zo goed kunnen zijn dat het haar wel zeggen uiteindelijk beter voor haar is dan het niet te zeggen.
Ik ga niet beantwoorden hoe oud ik ben, maar iig ouder dan 25.
Kijk.. daar kan ik wat meequote:Op woensdag 6 maart 2013 03:26 schreef oompaloompa het volgende:
Zou gewoon een catfish faken en die man wijsmaken dat ie de hele tijd met jou heeft zitten chatten
En jij gaat als moraalridder iedereen melden als zijn of haar partner vreemd gaat?quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:26 schreef Bitterlemon het volgende:
Dus jij vindt het goed dat er daar iemand rondloopt waarvan je weet dat zijn of haar partner vreemd gaat maar dat diegene er niets van mag weten omdat die dan misschien wel ongelukkig zou kunnen worden?
Kom op zeg.
De partner van de vieze ouwe man die welbewust zijn vrouw bedriegt. Is niet iedereen mag ik hopen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En jij gaat als moraalridder iedereen melden als zijn of haar partner vreemd gaat?
Omgekeerde wereld eigenlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dus jij vindt het goed dat er daar iemand rondloopt waarvan je weet dat zijn of haar partner vreemd gaat maar dat diegene er niets van mag weten omdat die dan misschien wel ongelukkig zou kunnen worden?
Kom op zeg.
Moet wel zeggen dat ik die dingen pas achteraf wist, toen lang over getobd wat ermee te doen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:27 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Idd. In deze situatie had ik 't wel verteld iig
Ja, want ze hebben er recht op om dat te weten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En jij gaat als moraalridder iedereen melden als zijn of haar partner vreemd gaat?
En dat pleit voor jequote:Op woensdag 6 maart 2013 03:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik die dingen pas achteraf wist, toen lang over getobd wat ermee te doen.
Daarna toen ik achteraf dus hoorde dat het anders ook zeker uit zou zijn gekomen etc was ik voral opgelucht dat ik dus niet het verkeerde had beslist. Maar weet vrij zeker dat ik er niet mee had kunnen leven.
1. TS is een hypocriete lulquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Nou succes met de wereld te verbeteren. Er zijn zoveel getrouwde mannen én vrouwen die vreemdgaan. Dat jij hem vies en oud vindt maakt geen verschil.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:28 schreef Gizlijntje het volgende:
De partner van de vieze ouwe man die welbewust zijn vrouw bedriegt. Is niet iedereen mag ik hopen.
Haha zie al voor me dat je het allemaal doorspeelt naar die vrouw en zij boos wordt op jou omdat ze nu maaaaanden ongelukkig is en de waarheid niet had willen wetenquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:29 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Zei ik al: laten we het niet omdraaien
Ik heb het topic niet geheel doorgelezen dus ik weet niets van hypocrisie, hij ruïneert geen leven, hij zet wat recht en het gaat hem natuurlijk wel degelijk wat aan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. TS is een hypocriete lul
2. Hij wil het leven van die vrouw slechts verruineren uit wraak
3. Het gaat hem niet aan
Je trekt wel mooie conclusies (2)quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3. Het gaat hem niet aan
quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve hypocriet
Ik had al gezegd dat ik hem berichtjes ga sturen, niet haar. Weest gerust, ik zal haar het naieve vrouwtje laten waarvan jij zo graag wilt dat ze moet blijven.
3. Het gaat hem niet aan
Ja het gaat mij wel aan, het gaat mij zelfs heel erg aan
Erg onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:31 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Haha zie al voor me dat je het allemaal doorspeelt naar die vrouw en zij boos wordt op jou omdat ze nu maaaaanden ongelukkig is en de waarheid niet had willen weten
Een maand? Dat hele leven van die vrouw kan wel veranderen naar driehoog achter, met drie kinderen te voeden, te kleden etc en geen cent te makken..quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, want ze hebben er recht op om dat te weten.
Liever een maand ongelukkig vanwege een scheiding dan een of andere lul die vreemd gaat zonder dat je er zelf iets van af weet.
Watquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:31 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Haha zie al voor me dat je het allemaal doorspeelt naar die vrouw en zij boos wordt op jou omdat ze nu maaaaanden ongelukkig is en de waarheid niet had willen weten
Ha het gaat om deze situatie. Trek het niet zo naar jet algemeenquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou succes met de wereld te verbeteren. Er zijn zoveel getrouwde mannen én vrouwen die vreemdgaan. Dat jij hem vies en oud vindt maakt geen verschil.
nou enquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een maand? Dat hele leven van die vrouw kan wel veranderen naar driehoog achter, met drie kinderen te voeden, te kleden etc en geen cent te makken..
Ja hoor je moet iemand de kans gunnen om zich te laten verneuken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een maand? Dat hele leven van die vrouw kan wel veranderen naar driehoog achter, met drie kinderen te voeden, te kleden etc en geen cent te makken..
Lees het eerst maar WEL door dan.. Hij is op dezelfde manier aan zijn nu ex gekomen.. Ook was het zijn ex die die "vieze oude man" verleidde ipv andersom..quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet geheel doorgelezen dus ik weet niets van hypocrisie, hij ruïneert geen leven, hij zet wat recht en het gaat hem natuurlijk wel degelijk wat aan.
Het gaat juist wél om het algemeen. TS zou dit topic nooit openen over zijn collega die vreemd zou gaan. Hij is nu boos en verdrietig omdat zijn ex hem dit heeft geflikt. Dat is een dubbele moraal hanteren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:32 schreef sufkop. het volgende:
Ha het gaat om deze situatie. Trek het niet zo naar jet algemeen
Als ze dat niet zou willen zou ze altijd net kunnen doen alsof ze er niks vanaf weet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alimentatie, een uitkering/baan en kinderbijslag voor drie kinderen dekt de kosten echt wel hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het gaat juist wél om het algemeen. TS zou dit topic nooit openen over zijn collega die vreemd zou gaan. Hij is nu boos en verdrietig omdat zijn ex hem dit heeft geflikt. Dat is een dubbele moraal hanteren.
Nou en?? Dat zeg je serieus???quote:
Nee. Maar twee mensen die van hun partner houden welbewust voorliegen maakt wel verschil. Dat is mijn punt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou succes met de wereld te verbeteren. Er zijn zoveel getrouwde mannen én vrouwen die vreemdgaan. Dat jij hem vies en oud vindt maakt geen verschil.
Als zijn ex was vreemdgegaan met een collega van hem had hij dit topic natuurlijk wel geopend.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het gaat juist wél om het algemeen. TS zou dit topic nooit openen over zijn collega die vreemd zou gaan. Hij is nu boos en verdrietig omdat zijn ex hem dit heeft geflikt. Dat is een dubbele moraal hanteren.
ja. Als je het zo schetst is ze dis afhankelijk van dr man. Wordt wel tijd om op eigen benen te staan. Wordt ze uiteindelijk sterker van.quote:
Niet op dezelfde manier want ik deed het niet stiekem.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees het eerst maar WEL door dan.. Hij is op dezelfde manier aan zijn nu ex gekomen.. Ook was het zijn ex die die "vieze oude man" verleidde ipv andersom..
Jij hebt al je punten al verspeeld met je zwakke gedrag richting je ex.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:36 schreef Gizlijntje het volgende:
Nee. Maar twee mensen die van hun partner houden welbewust voorliegen maakt wel verschil. Dat is mijn punt.
Die ongelofelijke lul is wel verleid door die ongelofelijke kut van een ex van TS. Die ook zo aan TS kwan (die dus ook in een relatie zat toen). Dat maakt noch de : vieze oude man" noch TS een minder grote lul.. Maar TS richt zijn rancune op de verkeerde persoonquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Alimentatie, een uitkering/baan en kinderbijslag voor drie kinderen dekt de kosten echt wel hoor.
En ik zie niet in waarom iemand überhaupt langere tijd ongelukkig zou zijn in deze situatie aangezien die kerel gewoon een ongelooflijke lul is en vreemd gaat. Niet zij.
Nee hoor. Ik doe daar niet dubbel over. Dat is inderdaad de reden. Wat is daar dubbel aanquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lees toch het topic maar even doorquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:37 schreef Bitterlemon het volgende:
Volgens mij realiseert niet iedereen zich hier dat een relatie ook niet persé hoeft te eindigen als iemand vreemd gaat.
Dan had ik ervoor gezorgd dat de collega zou worden ontslagen. Echt, dat je in mijn privéleven een probleem bent oké maar niet ook nog op mijn werk.Serieus.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als zijn ex was vreemdgegaan met een collega van hem had hij dit topic natuurlijk wel geopend.
Wat is zwak? Vergeven ? Jij bent lekkerquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt al je punten al verspeeld met je zwakke gedrag richting je ex.
Ze zijn tot de conclusie gekomen dat zodra iemand is vreemdgegaan het meteen over is omdat vertrouwen weg is enz.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:37 schreef Bitterlemon het volgende:
Volgens mij realiseert niet iedereen zich hier dat een relatie ook niet persé hoeft te eindigen als iemand vreemd gaat.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ongelofelijke lul is wel verleid door die ongelofelijke kut van een ex van TS. Die ook zo aan TS kwan (die dus ook in een relatie zat toen). Dat maakt noch de : vieze oude man" noch TS een minder grote lul.. Maar TS richt zijn rancune op de verkeerde persoon
Prima. Mijn punt is het stiekeme gedoe. En dat kan je mij niet aansmeren, dat heb ik nooit gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ongelofelijke lul is wel verleid door die ongelofelijke kut van een ex van TS. Die ook zo aan TS kwan (die dus ook in een relatie zat toen). Dat maakt noch de : vieze oude man" noch TS een minder grote lul.. Maar TS richt zijn rancune op de verkeerde persoon
Als TS inderdaad ook vreemd is gegaan maakt hem dat natuurlijk een even grote lul.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De aanraking is komende donderdag om 20.00. Ik zal de resultaten hier posten. Goed ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:38 schreef sufkop. het volgende:
Ach al met al is er geen aanraking geweest maar een paar hete chatsessies. Overdrijven is ook een vak.
Ik ook niet. Maar ik vind het wel lastig als het niet gecommuniceerd wordt.. Mijn punt de hele avond al.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:39 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Ze zijn tot de conclusie gekomen dat zodra iemand is vreemdgegaan het meteen over is omdat vertrouwen weg is enz.
Ik ben het er niet mee eens maarja toe maar
Ja, je ex vergeven in deze situatie, haar achtergrond wetende en het bewust verleiden van een ander door haar en dan alle schuld in de schoenen van die kerel te schuiven vind ik zeer zwak ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:39 schreef Gizlijntje het volgende:
Wat is zwak? Vergeven ? Jij bent lekker
quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als TS inderdaad ook vreemd is gegaan maakt hem dat natuurlijk een even grote lul.
Maar je moet niet vergeten dat beide partijen vreemd zijn gegaan, verleid of niet, en dat dat nog altijd voor het grootste deel bij jezelf weg komt. Een beetje gezond verstand zorgt er wel voor dat je niet zo'n soort beslissing maakt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als TS inderdaad ook vreemd is gegaan maakt hem dat natuurlijk een even grote lul.
Ik bestrijd dat, omdat ik heb verteld dat ik verliefd was op een ander en heb gekozen voor die ander. Nooit achterbax.
Maar je moet niet vergeten dat beide partijen vreemd zijn gegaan, verleid of niet, en dat dat nog altijd voor het grootste deel bij jezelf weg komt. Een beetje gezond verstand zorgt er wel voor dat je niet zo'n soort beslissing maakt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:42 schreef oompaloompa het volgende:
Geef mij die naam van die vrouw + de log dan vertel ik het haar wel, dilemma opgelost
Vergeven? Nee hoor, ik heb een zwak voor haar en hoop in godsnaam dat ik weerstand kan bieden. Liefde he..quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, je ex vergeven in deze situatie, haar achtergrond wetende en het bewust verleiden van een ander door haar en dan alle schuld in de schoenen van die kerel te schuiven vind ik zeer zwak ja.
Vreemd gegaan, direct verteld, blablabla, uitgemaakt. De enige juiste manier.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je hebt het dus uitgemaakt en bent nooit vreemd gegaan?
Ja hallon ik ben oompaloompa van FOK! en TS zijn ex gaat vreemd met uw manquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:42 schreef oompaloompa het volgende:
Geef mij die naam van die vrouw + de log dan vertel ik het haar wel, dilemma opgelost
De enige juiste manier is: uitmaken, dan pas naar een anderquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:44 schreef Gizlijntje het volgende:
Vreemd gegaan, direct verteld, blablabla, uitgemaakt. De enige juiste manier.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja hallon ik ben oompaloompa van FOK! en TS zijn ex gaat vreemd met uw man
Gr gr
Nouja dr phil zei dat relaties die voortkomen uit ontrouw gedoemd zijn om te mislukken!! Bij dezequote:Op woensdag 6 maart 2013 03:44 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
De enige juiste manier is natuurlijk een beslissing maken alvorens je met een ander gaat, of dus juist niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:44 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Moraalridsterquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De enige juiste manier is: uitmaken, dan pas naar een ander
Ja hoor: 'ik ga het uitmaken want ik heb een collega waar ik volgende week koffie mee ga drinken en dat zou wel eens heftige sex kunnen gaan worden'quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De enige juiste manier is: uitmaken, dan pas naar een ander
Ik zou dat niemand verwijten. Waar het mij om gaat is het stiekeme gedoe en niet het vreemdgaan op zich. Je kunt verliefd worden op een ander of behoefte hebben aan spanning. Dat heb je te accepteren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De enige juiste manier is natuurlijk een beslissing maken alvorens je met een ander gaat, of dus juist niet.
Maar deze manier is in principe ook niets mis mee en maakt je nog niet tot een hypocriet.
Dat is dan doorgaans ook het dilemma.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:46 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Ja hoor: 'ik ga het uitmaken want ik heb een collega waar ik volgende week koffie mee ga drinken en dat zou wel eens heftige sex kunnen gaan worden'
quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja hallon ik ben oompaloompa van FOK! en TS zijn ex gaat vreemd met uw man
Gr gr
Hij is vreemdgegaan, heeft het (uiteindelijk?) verteld en en met de verleidster verder gegaan.. Die verleidster heeft nu weer een ander op het oog, die verleidt, die is er in meegegaan (net als TS eerder die ook in een relatie zat toen)..quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]aan.. Maar Volgens TS is de man de grote schoft en niet de ex...
Je hebt het dus uitgemaakt en bent nooit vreemd gegaan?
Dat is goed, als je je daar van bewust bent (dat er een dilemma is). Maar soms gaat dat net even wat anders he..quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat is dan doorgaans ook het dilemma.
Je weet niet of het wat gaat worden met die andere maar je kan niet een stapje verder gaan, want dat zou leiden tot vreemdgaan.
nee, die man is slachtoffer natuurlijk, de arme kerelquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is vreemdgegaan, heeft het (uiteindelijk?) verteld en en met de verleidster verder gegaan.. Die verleidster heeft nu weer een ander op het oog, die verleidt, die is er in meegegaan (net als TS eerder die ook in een relatie zat toen)..
Maar die man is de grote boosdoener en niet de ex van TS.. Nee.. Zij was alleen maar de initiator..
Maar TS weet het al, hij kan het moeilijk zichzelf gaan vertellenquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is vreemdgegaan, heeft het (uiteindelijk?) verteld en en met de verleidster verder gegaan.. Die verleidster heeft nu weer een ander op het oog, die verleidt, die is er in meegegaan (net als TS eerder die ook in een relatie zat toen)..
Maar die man is de grote boosdoener en niet de ex van TS.. Nee.. Zij was alleen maar de initiator..
Dat stiekeme, achterbakse gedoe is inderdaad niet goed en ik zou er dan ook wat aan doen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:47 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Ik zou dat niemand verwijten. Waar het mij om gaat is het stiekeme gedoe en niet het vreemdgaan op zich. Je kunt verliefd worden op een ander of behoefte hebben aan spanning. Dat heb je te accepteren.
Beide.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En toch doe ik datquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar TS weet het al, hij kan het moeilijk zichzelf gaan vertellen
Hypocriete lul, jij ging er ook op in, en jij had ook een relatie toen..quote:
TS zegt dat hij het direct heeft verteld, dus dat maakt hem dan nog geen hypocriet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog even: niet uiteindelijk, maar direct verteld. Dat had ik al eerder gezegd maar je leest nogal selectief valt me op.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
jet is toch gewoon zo johquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hypocriete lul, jij ging er ook op in, en jij had ook een relatie toen..
Ik bekritiseer ook niet het vreemdgaan maar het verzwijgen en het stiekeme gedoe. Voor de honderdste keer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hypocriete lul, jij ging er ook op in, en jij had ook een relatie toen..
PARDON?? TS WEET hoe zijn ex te werk gaat.. En hij heeft het zeker niet meteen verteld.. Hij heeft het verteld toen hij wist dat hij met sloerie (nu ex) verder wilde..quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
TS zegt dat hij het direct heeft verteld, dus dat maakt hem dan nog geen hypocriet.
Maar inderdaad, niet alleen die man zit fout, ook TS zijn ex.
Half lezen kan je niemand kwalijk nemen om 03:53.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:52 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Nog even: niet uiteindelijk, maar direct verteld. Dat had ik al eerder gezegd maar je leest nogal selectief valt me op.
Nee, hou vooral je relatie aan voor het geval de heftige seks toch tegen valt. Stel je voor zeg dat je vrijgezel zou zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:46 schreef Gizlijntje het volgende:
Ja hoor: 'ik ga het uitmaken want ik heb een collega waar ik volgende week koffie mee ga drinken en dat zou wel eens heftige sex kunnen gaan worden'
Direct na wat precies?quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:52 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Nog even: niet uiteindelijk, maar direct verteld. Dat had ik al eerder gezegd maar je leest nogal selectief valt me op.
ok het zit diep, zelf becrogen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
PARDON?? TS WEET hoe zijn ex te werk gaat.. En hij heeft het zeker niet meteen verteld.. Hij heeft het verteld toen hij wist dat hij met sloerie (nu ex) verder wilde..
quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, hou vooral je relatie aan voor het geval de heftige seks toch tegen valt. Stel je voor zeg dat je vrijgezel zou zijnAls je al behoefte hebt aan heftige seks met je collega, wat doe je dan uberhaupt nog bij je vriendin? Eng hoor om alleen te zijn
Oh was je erbij? Vreemdgegaan: zelfde avond verteld, blablabla uiteindelijk met haar verder. Nooit gelogen. Sorry als dat niet in je straatje past.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
PARDON?? TS WEET hoe zijn ex te werk gaat.. En hij heeft het zeker niet meteen verteld.. Hij heeft het verteld toen hij wist dat hij met sloerie (nu ex) verder wilde..
het wS gewoon iets drinken hoor :p is geen schandequote:Op woensdag 6 maart 2013 03:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, hou vooral je relatie aan voor het geval de heftige seks toch tegen valt. Stel je voor zeg dat je vrijgezel zou zijnAls je al behoefte hebt aan heftige seks met je collega, wat doe je dan uberhaupt nog bij je vriendin? Eng hoor om alleen te zijn
Oké, je leest inderdaad selectief.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus eerst vreemdgaan als je het daarna verteld mag wel??quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:54 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Oh was je erbij? Vreemdgegaan: zelfde avond verteld, blablabla uiteindelijk met haar verder. Nooit gelogen. Sorry als dat niet in je straatje past.
Daar mag iedereen het zijne van vinden, maar ik vind dat 'mogen' ja. Als je maar eerlijk bent.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus eerst vreemdgaan als je het daarna verteld mag wel??
DIRECT NA het vreemdgaan.. Is dat ineens loffelijk ofzo?? "Ja je bent wel vreemd gegaan, maar dat is niet erg want je vertelde het meteen daarna"???quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oké, je leest inderdaad selectief.
Aangezien TS de enige bron is op dit moment geloof ik gewoon wat hij zegt.
Invullen en daaruit conclusies trekken kom je nergens mee.
Dus nogmaals: TS heeft het direct verteld.
Ik zou het ook 'vertelt' noemen in deze context.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want eerlijkheid maakt alles goed? Dan kwets je je partner niet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:56 schreef Gizlijntje het volgende:
Daar mag iedereen het zijne van vinden, maar ik vind dat 'mogen' ja. Als je maar eerlijk bent.
Direct daarna wel ja, dat is lang niet zo erg als het gedurende lange tijd verzwijgen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie vorige post.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DIRECT NA het vreemdgaan.. Is dat ineens loffelijk ofzo?? "Ja je bent wel vreemd gegaan, maar dat is niet erg want je vertelde het meteen daarna"???
Je mag een andere mening hebben. Ik vind dat oké, mijn probleem was het stiekeme gedoe. Dat roep ik al vier bladzijden lang.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DIRECT NA het vreemdgaan.. Is dat ineens loffelijk ofzo?? "Ja je bent wel vreemd gegaan, maar dat is niet erg want je vertelde het meteen daarna"???
Ja dat komt wel goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:57 schreef sufkop. het volgende:
Conclusie: ex van ts is sletvana met adoratie voor oude mannen en ts is biseksuele vreemdganger. Komt wel weer een ander in het leven.
Het is 4 uur en ik typ ff snel, maar hgquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:57 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Ik zou het ook 'vertelt' noemen in deze context.
Ja ik ook.. Als het geen 4:00 uur was en het me niet meer om de argumenten ging dan de spelling..quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:57 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Ik zou het ook 'vertelt' noemen in deze context.
Jawel. Zeg ik van niet? Ik vind vreemdgaan an sich minder erg dan vreemdgaan én erover liegen. Mag ik ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want eerlijkheid maakt alles goed? Dan kwets je je partner niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |