Doe ik dus ook niet. Bovendien heb ik een wijze les van stal gehaald die ik mijzelf lang geleden al eens had aangeleerd: verliefde of geile mensen zijn niet vatbaar voor je drama of zielige gedoe. Accepteer dat het gebeurt, vertel wat je voelt en laat haar het uitzoeken. Ga ondertussen afreageren en kijk later hoe je er voor staat. Maar ja, soms vergeet je dat wel eens in je zelfmedelijden he..quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:30 schreef eriksd het volgende:
Er waren kinderen in het spel hé? Dan zou ik het sowieso niet doen: teveel collaterale schade om je wraakgevoelens te botvieren. Wees de grotere man hier en kijk over een tijdje erop terug in de wetenschap dat jij juist hebt gehandeld.
Ga eerst maar eens een tijdje vrijgezel zijn en ervaren wat het is om op jezelf terug te vallen, dan ben je misschien ook niet meer zo vatbaar voor een wispelturige meid.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:35 schreef Gizlijntje het volgende:
Doe ik dus ook niet. Bovendien heb ik een wijze les van stal gehaald die ik mijzelf lang geleden al eens had aangeleerd: verliefde of geile mensen zijn niet vatbaar voor je drama of zielige gedoe. Accepteer dat het gebeurt, vertel wat je voelt en laat haar het uitzoeken. Ga ondertussen afreageren en kijk later hoe je er voor staat. Maar ja, soms vergeet je dat wel eens in je zelfmedelijden he..
En nu... pff moet ik écht aan de internetdates ? 1x8 jaar, 1x6 jaar. Hallo wereld!
Dat weet ik al wel... ben al oud hoor!quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens een tijdje vrijgezel zijn en ervaren wat het is om op jezelf terug te vallen, dan ben je misschien ook niet meer zo vatbaar voor een wispelturige meid.
Maar je wil na 8 jaar direct door naar de volgende? En wat is oud?quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:38 schreef Gizlijntje het volgende:
Dat weet ik al wel... ben al oud hoor!
Nou ja die acht jaar is niet onafgebroken. Het is zo iemand die in je leven blijft (tot nu dan). Ik wil niet door naar de volgende maar een sappige tussenpauzin voor een avondje zou me wel goed doen, haha.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar je wil na 8 jaar direct door naar de volgende? En wat is oud?
Dat kan altijd wel denk ik. Iedereen op deze leeftijd heeft een verleden, kinderen, exen etcetera. Het gaat allemaal wel wat anders dan toen ik 19 was. Maar goed ook want die energie heb ik niet meer haha.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:42 schreef VacaLoca het volgende:
Idd. Met 37/38 kan je toch nog wel veroorloven iig minstens een paar maanden even vrijgezellen bestaan te leven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |