abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123730364
Ehm.. het begon met:

Mijn vriendin blijkt geile sexchats te hebben met een oudere getrouwde kerel en ze hebben kennelijk een date voor de eerste keer. Volgende week. Ik heb de log....... Naar z'n vrouw mailen of niet?
PS contact met de dame in kwestie is mijnerzijds uiteraard al kaltgestellt..

[ Bericht 93% gewijzigd door Gizlijntje op 07-03-2013 00:21:13 ]
Draai het om.
pi_123730597
En daarna zei ik:
Ik ga niets doen. En nog even over het 'TS is ook fout' verhaal: ik heb nergens beweerd dat dat niet zo was. Maar: ten eerste heb ik het direct verteld, ten tweede is het zes jaar geleden (dus niet 'het sletje laat 'm direct weer in de steek') en heb ik dus ook het eén en ander geleerd van mijn eigen fouten. Ik steek m'n hand in eigen boezem waar dat kan, maar ik ben natuurlijk niet degene hier die 1. een neukdate afspreekt.
2. dat niet vertelt maar wel vrolijk over me heen schuift dezelfde nacht en
3. het ook nog in alle toonaarden ontkent.

Game on.
Draai het om.
pi_123730630
Gewoon doormailen natuurlijk :D kom op joh, je bent toch geen mietje?
pi_123730638
Here we go again :D

Goed dat je niks gaat doen en positief om te lezen dat je eindelijk je ex eens negatief neerzet. Hou dat laatste vast, dat heb je nodig om er overheen te komen.
  donderdag 7 maart 2013 @ 00:30:30 #5
165633 eriksd
The grand facade...
pi_123730924
Er waren kinderen in het spel hé? Dan zou ik het sowieso niet doen: teveel collaterale schade om je wraakgevoelens te botvieren. Wees de grotere man hier en kijk over een tijdje erop terug in de wetenschap dat jij juist hebt gehandeld.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_123731057
Deel 1 niet gelezen maar wat eriksd zegt. Laat ze lekker die date hebben, jij weet dat zij afgedaan heeft voor jou, als die vent in die relatie ook de klootzak wil uithangen zijn ze voor elkaar gemaakt. Hoe die vent dat in zijn familiesituatie aanpakt is aan hem. Geen energie meer aan besteden.
pi_123731093
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 00:30 schreef eriksd het volgende:
Er waren kinderen in het spel hé? Dan zou ik het sowieso niet doen: teveel collaterale schade om je wraakgevoelens te botvieren. Wees de grotere man hier en kijk over een tijdje erop terug in de wetenschap dat jij juist hebt gehandeld.
Doe ik dus ook niet. Bovendien heb ik een wijze les van stal gehaald die ik mijzelf lang geleden al eens had aangeleerd: verliefde of geile mensen zijn niet vatbaar voor je drama of zielige gedoe. Accepteer dat het gebeurt, vertel wat je voelt en laat haar het uitzoeken. Ga ondertussen afreageren en kijk later hoe je er voor staat. Maar ja, soms vergeet je dat wel eens in je zelfmedelijden he..
En nu... pff moet ik écht aan de internetdates ? 1x8 jaar, 1x6 jaar. Hallo wereld!
Draai het om.
pi_123731147
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 00:35 schreef Gizlijntje het volgende:

Doe ik dus ook niet. Bovendien heb ik een wijze les van stal gehaald die ik mijzelf lang geleden al eens had aangeleerd: verliefde of geile mensen zijn niet vatbaar voor je drama of zielige gedoe. Accepteer dat het gebeurt, vertel wat je voelt en laat haar het uitzoeken. Ga ondertussen afreageren en kijk later hoe je er voor staat. Maar ja, soms vergeet je dat wel eens in je zelfmedelijden he..
En nu... pff moet ik écht aan de internetdates ? 1x8 jaar, 1x6 jaar. Hallo wereld!
Ga eerst maar eens een tijdje vrijgezel zijn en ervaren wat het is om op jezelf terug te vallen, dan ben je misschien ook niet meer zo vatbaar voor een wispelturige meid.
pi_123731180
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2013 00:37 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ga eerst maar eens een tijdje vrijgezel zijn en ervaren wat het is om op jezelf terug te vallen, dan ben je misschien ook niet meer zo vatbaar voor een wispelturige meid.
Dat weet ik al wel... ben al oud hoor!
Draai het om.
pi_123731198
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 00:38 schreef Gizlijntje het volgende:

Dat weet ik al wel... ben al oud hoor!
Maar je wil na 8 jaar direct door naar de volgende? En wat is oud?
pi_123731291
Idd. Met 37/38 kan je toch nog wel veroorloven iig minstens een paar maanden even vrijgezellen bestaan te leven?
pi_123731309
Nee hoor, misschien gewoon even
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2013 00:39 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Maar je wil na 8 jaar direct door naar de volgende? En wat is oud?
Nou ja die acht jaar is niet onafgebroken. Het is zo iemand die in je leven blijft (tot nu dan). Ik wil niet door naar de volgende maar een sappige tussenpauzin voor een avondje zou me wel goed doen, haha.
Nou ja dat boeit niet hoe oud ik ben maar ik bedoel dat er ruimschoots voldoende alleen-momenten zijn geweest her en der.
Draai het om.
pi_123731346
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 00:42 schreef VacaLoca het volgende:
Idd. Met 37/38 kan je toch nog wel veroorloven iig minstens een paar maanden even vrijgezellen bestaan te leven?
Dat kan altijd wel denk ik. Iedereen op deze leeftijd heeft een verleden, kinderen, exen etcetera. Het gaat allemaal wel wat anders dan toen ik 19 was. Maar goed ook want die energie heb ik niet meer haha.
Draai het om.
pi_123731876
Als er geen kinderen waren was de keuze natuurlijk snel gemaakt. Met moet je niet doen.
pi_123733341
Er van uitgaande dat je de draak van een deel twee van gisteren niet hebt gelezen, kleine zijdelingse opmerking, maar ben een beetje voorzichtig met wat je zegt op internet Jouw identiteit en die van je ex zijn vrij gemakkelijk te vinden...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')