Doe's foto dan, van je schoonzusquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef Tally het volgende:
Mijn moeder zei vorige week: de kleine lijkt op je schoonzus (zus van man) en toen was ik pissig. En toen zei ze: Okay op Honey Boo dan! Toen heb ik gegoogled en was ik enorm boos en heb ik mijn spullen gepakt en ben weggegaan (hormonen).
Later kreeg ik een smsje: geintje, ik mag ook niets!
Daar maak je gewoon geen geintjes over
Volgens mij heb je verschillende diktes. Je hebt er winterjassen (skijacks e.d.) van maar ook wel van die dunnere jasjes voor in de lente zomer herfst.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:04 schreef Nijna het volgende:
En Rock, voor de zomer ook niet te warm zeg maar? Tuurlijk zonder jassen weer dan is het gewoon zonder jas natuurlijk. Maar jij bent enthousiast dus!
Ja oh kunnen we het daar even niet over hebben zeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Plus dat je dan met die sneeuw en zut van aankomende week nog legitiem binnen kan zitten \O/
Ik hoop dan maar op sneeuw.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh oeps...
Enige kans dat je het bladerafval terug kan gooien over de planten? Of noppenfolie erover ofzo?
Nee, geen stress nog. Wel elke keer andere gegadigden voor het partijtje, dus ze moet vandaag de knoop doorhakkenquote:Op zondag 10 maart 2013 00:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heeft ze al stress? Bep is er eindelijk een beetje doorheen, ze is er helemaal bekaf van.
Van mij mogen ze het afschaffen die verjaardagen
Kater idd!quote:Op zondag 10 maart 2013 08:37 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij heeft er een kat in m'n bek gescheten. Ik heb me ook wel eens beter gevoeld. Katertje.
Oh moeilijkquote:Op zondag 10 maart 2013 11:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, geen stress nog. Wel elke keer andere gegadigden voor het partijtje, dus ze moet vandaag de knoop doorhakken.
Ik vind je lief! Maar het is beroerD, schatje!quote:Op zondag 10 maart 2013 10:24 schreef Gaoxing het volgende:
Ik stond vanmorgen duizelig en beroert op, maar het is gelukkig bijgetrokken: zes negenjarigen hebben elkaar de afgelopen paar uur af lopen maken met Nerfguns, en zitten nu natbezweet een DVD te kijken en kip met kleefrijst te eten. Bijna m'n verjaardagen van dit jaar weer achter de rug
Ha! Trui! Gao doet t ook!!quote:Op zondag 10 maart 2013 10:24 schreef Gaoxing het volgende:
Ik stond vanmorgen duizelig en beroert op, maar het is gelukkig bijgetrokken: zes negenjarigen hebben elkaar de afgelopen paar uur af lopen maken met Nerfguns, en zitten nu natbezweet een DVD te kijken en kip met kleefrijst te eten. Bijna m'n verjaardagen van dit jaar weer achter de rug
Ja, Gao weet wie t zegtquote:
Weet je, ik heb dus vijf keer naar dat woord gekeken he..... Omdat er iets niet klopte. Naja, ik claim uitputting by Nerf.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik vind je lief! Maar het is beroerD, schatje!![]()
![]()
![]()
Een wortelkanaalbehandeling is in ieder geval niet grappig.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:06 schreef danic het volgende:
Oei, vriend komt net thuis met vreselijke kiespijn. Dus morgen met spoed tandarts.
Klein puntje: hij is uit angst al een jaar of 8 niet geweest. Ik ben benieuwd wat dit gaat kosten...
Ik zou toch een ander behandelplan toekennen....quote:Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef Shandaly het volgende:
Zo iemand zou toch elke maand standaard een zwangerschapstest moeten doen?
Ze weet wel hoe ze zwanger wordt?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:35 schreef amaranta het volgende:
Heb ik ooit eens verteld over die bekende van mij, die op dr 16de op een dag buikpijn kreeg...en toen even later (paar uur) een dochter had?
En die ongeveer 2 jaar later na 24 wk ofzo erachter kwam weer zwanger te zjin.
En vorig jaar na ongeveer 31 wk erachter kwam weer zwanger te zijn.
Die vannacht weer onverwacht is bevallen.
En zogenaamd elke keer van niks wist?
Lekker handig ook, als je net wat anders geplanned hebt die dagquote:Op maandag 11 maart 2013 21:35 schreef amaranta het volgende:
Heb ik ooit eens verteld over die bekende van mij, die op dr 16de op een dag buikpijn kreeg...en toen even later (paar uur) een dochter had?
Zoiets inderdaad, ik zou echt knettergek worden... En niet toerekeningsvatbaar, dus de naam die ik zou geven, zou waarschijnlijk niet erdoor komen bij de ambtenaar van de burgerlijke stand.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:39 schreef trui het volgende:
Fucking Shit Shit!
Ohmy Gosh Gosh!
WhatThe FuckFuck!
Ik was al bang voor een zenuwbehandeling oid idd. Maar ik vond hem een bikkel vandaag.quote:Op maand maart 2013 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een wortelkanaalbehandeling is in ieder geval niet grappig.
Ja, een naam is nog het minste probleem.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Er zijn mensen met lijstjes in hun hoofd voor ooit of nooit
Zoals ik, ik heb wel een aantal favo's
Tja, het is wel even een overgang ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:49 schreef MeNicole2 het volgende:
Een buurvrouw hier op het pleintje had het toch ook. Al 2 grote meiden en paar maanden terug ineens bevallen. Die dacht dat ze in de overgang was!!
Achteraf zegt ze wel dat ze het had kunnen weten. Iets aangekomen, maar minder gesport, veel meer moe maar ook veel meer gewerkt. Zo had ze steeds gedacht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:31 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Tja, het is wel even een overgang ja.
Verhip! Ik ben zwangert!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Iets aangekomen, maar minder gesport, veel meer moe
Ach zolang je nog niet aan het bevallen bentquote:
Ik heb de lijstjes die ik voor allebei de geboortes had gemaakt nog in de foto-albums zitten, dus die zou ik altijd nog kunnen raadplegenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Er zijn mensen met lijstjes in hun hoofd voor ooit of nooit
Zoals ik, ik heb wel een aantal favo's
Er ligt inmiddels wel inderdaad een redelijk kapitaal aan Nerfs: daar zijn de afgelopen jaren heel wat verjaardagsenveloppen e.d. aan op gegaan. En hij kreeg er zondag maar liefst tweequote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef livelink het volgende:
leuk idee, zo'n Nerf-feestje. Heb je thuis zo'n kapitaal aan Nerfs liggen of heb je ze gehuurd? Hopelijk ben je inmiddels wat bijgekomen van alles. Alle andere zieken, snel beterschap gewenst. Het is echt een nare griep.
Dat is wat ik zelf bij moet betalen als ik de meest uitgebreide verzekering zou hebben. En dan heb ik nog niet alle behandelkosten gerekend zie ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:36 schreef amaranta het volgende:
900 euro voor acht kronen is niet duur. Dat betaal ik al voor 1 kroon.
* amaranta mompelt iets met wisselende partnersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen!
Als ik nu ineens zou bevallen zou ik doodblijven van schrik geloof ik. Een naam zou niet t moeilijkste zijn in ieder geval.
Maar 4 keer niet weten dat je zwanger bent? Ik zou na 1 keer al een gescheiden wassysteem, bedden en een driedubbele mastworp in zijn én mijn leiders gefixed hebben.
Ja dat begreep ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is wat ik bij moet betalen als ik de meest uitgebreide verzekering zou hebben.
Ja, alles wordt apart in rekenjng gebrachtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:44 schreef Estrys het volgende:
Hmm ik heb dus niet alle behandelkosten bij elkaar geteld. Dussss. Van het bedrag van 8 kronen kan je een auto kopen zie ik nu ik het echt ga berekenen
Ik heb maar eens even nagezocht wat Nerfs zijn, ik had er nog nooit van gehoord! Maar wel in de winkel zien liggen. Mijn kinderen houden het bij waterpistolenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:35 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik heb de lijstjes die ik voor allebei de geboortes had gemaakt nog in de foto-albums zitten, dus die zou ik altijd nog kunnen raadplegen
Overigens kan ik er echt niet bij hoor amaranta!
[..]
Er ligt inmiddels wel inderdaad een redelijk kapitaal aan Nerfs: daar zijn de afgelopen jaren heel wat verjaardagsenveloppen e.d. aan op gegaan. En hij kreeg er zondag maar liefst tweeMaar de andere jongens hadden er allemaal eentje bij zich. We hadden het ook erg vrij gelaten, ze regelden het allemaal zelf, want urenlange discussies schijnen er gewoon bij te horen
Daar kan ik me dan nog wel wat bij voorstellen, maar dan zou ik toch ook even heel hard over een naam moeten denken, en dan moet je het nog eens worden over de naam ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:49 schreef MeNicole2 het volgende:
Een buurvrouw hier op het pleintje had het toch ook. Al 2 grote meiden en paar maanden terug ineens bevallen. Die dacht dat ze in de overgang was!!
Dat is een tandarts die een beetje meedenkt. Hier is het woord kroon zelfs nog nooit gevallen. En nu begint hij ineens over 8 kronen. Gek dat ik daar dan een beetje over flip.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:12 schreef Saffier het volgende:
Mijn tandarts heeft me gewaarschuwd dat ik voorzichtig over 1 kroon na moet gaan denken. Dat doet ze op tijd zodat we de behandeling uit kunnen smeren en ik niet voor die idiote bedragen kom te staan. Dat gaat dus om 1 kies. In de toekomst moet ik over meer kiezen kronen hebben maar ook daar waarschuwt ze op tijd voor zodat het verspreid wordt. Beter voor mijn portemonnee
Ze had niet eens een man ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar kan ik me dan nog wel wat bij voorstellen, maar dan zou ik toch ook even heel hard over een naam moeten denken, en dan moet je het nog eens worden over de naam ook
Maar vanaf je 16de 4 keer zwanger en er telkens pas na de abortustermijn of bij de bevalling achterkomen? Neuh....
Vreemd idd.... bij mij is pas een kies getrokken, en om dat gat op te vullen zijn er een aantal mogelijkheden, maar het zou kunnen dat een implantaat moeilijk wordt omdat het kaakbot daar teveel aangetast is door de ontsteking waarvoor die kies getrokken moest worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is een tandarts die een beetje meedenkt. Hier is het woord kroon zelfs nog nooit gevallen. En nu begint hij ineens over 8 kronen. Gek dat ik daar dan een beetje over flip.
Nou ja, dat kan ook, ik heb ooit ook zo'n kindje gekregen, die is verder erg leuk opgedroogdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:29 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ze had niet eens een man ook
Maar 4 keer zonder te merken vind ik ook raar.
Je kan volgens mij nog gewoon een ontsteking onder de kroon krijgen. Ze slijpen het bovenste stuk eraf en plaatsen daar de kroon overheen. Een soort kapje zeg maar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:10 schreef PureEvil het volgende:
onstekingen zijn waardeloos :/
Ik zit er nu ook mee, heb peniciline...pijn is nu wel weg, maar ja....daarmee is het probleem niet opgelost denk ik. (en 't is nog eens een voortand ook nog ...).
De tandarts heeft tegen mij ook gezegd dat kronen de beste optie zijn....Maar...dan slijpen ze een stuk van je tand af, en je hebt er dus nog wel gevoel/pijn in (of dat kan dan alsnog later lijkt me?) 't is mij niet helemaal duidelijk
En dan nog maar niet te spreken over de pijn na de behandelingen![]()
Hmz, dan haalt dat bij mij niks uit vrees ik. Ik ben nu iig helemaal happy met mn voorraad ibrufen en paracetamolquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je kan volgens mij nog gewoon een ontsteking onder de kroon krijgen. Ze slijpen het bovenste stuk eraf en plaatsen daar de kroon overheen. Een soort kapje zeg maar.
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:43 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Lekker handig ook, als je net wat anders geplanned hebt die dag
Maarreh, tis wel een Vivi-Viva verhaaltje! DM-waardig
Iets onderaan het topic dat ik op mijn laptop wel zie maar niet op mijn iPad.quote:
Zou je aan haar vragen of ze misschien geïnterviewd wil worden?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:35 schreef amaranta het volgende:
bob et bobette toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, de bladen moeten iedere week weer volgeschreven worden natuurlijk.
Ik ga vandaag even de stad in.Op zoek naar een franstalige Suske en Wiske.
En wij mogen toch wel een beetje plagen?quote:
Ik zie jou helemaal niet in de DISCLAIMER bij de mods staan..! Pastte je er niet meer tussen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En wij mogen toch wel een beetje plagen?
je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:25 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik zie jou helemaal niet in de DISCLAIMER bij de mods staan..! Pastte je er niet meer tussen?
zij misschien niet maar wij wel hoor!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je hebt gelijk!![]()
zouden ze niet meer van me houden?
Hoezo niet meer?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je hebt gelijk!![]()
zouden ze niet meer van me houden?
dát is het. nou ja, dan blijft alles gewoon bij het oude.quote:
oh wat ontzettend lief! Verzin eens wat dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:39 schreef livelink het volgende:
Je moet jezelf gewoon nog bewijzen in een flinke rel, Buuv.
Ik wil je daar best mee helpen, maar ik weet eigenlijk niks om over te rellen.
In het verleden wilde het nog wel eens doorsijpelen. Dan maakte ik zonder Facebook ook nog wel eens wat mee. Maar dat zit er niet meer in, begrijp ik?quote:
Blijkbaar. Er was een fb groep, en die is gedelet na een discussie tussen 2 leden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:41 schreef livelink het volgende:
[..]
In het verleden wilde het nog wel eens doorsijpelen. Dan maakte ik zonder Facebook ook nog wel eens wat mee. Maar dat zit er niet meer in, begrijp ik?
Nee helaas, ik ben inspiratieloos. Ik kom niet verder dan opvoedingsrellen, borst- vs flesvoedingsrellen en werken vs niet werken. En ik zit daar niet meer zo emotioneel in als een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh wat ontzettend lief! Verzin eens wat dan?
Nou ja zeg! sneller dan het geluid ook!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:50 schreef livelink het volgende:
Het hoeft al niet meer...
Je staat er al bij. Je hoeft je als mod vandaag de dag ook niet meer te bewijzen
ik zocht de vind-ik-leuk knop...quote:
Oh dat is echt zuur. Ik heb laatst dus langer dan een uur moeten wachten op een MRI. Er was een apparaat stuk, en iedereen moest dus verzet worden naar de overige apparaten, en nog een spoed ofzo..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:11 schreef Vicky het volgende:
Lekker Livelink!
Ik heb een afspraak in het zh.. half uur uitloop. . Zucht
Opa en oma inschakelen voor een weekend ofzo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:59 schreef livelink het volgende:
Op mijn werk gaat het juist wel goed. Ik heb er moeite mee dat ik veel minder echt tijd voor mezelf heb![]()
Ik ren 's ochtends om 07.30 de deur uit en kom 's middags om 15.00 weer thuis en dan is Katja al thuis en Job komt een half uurtje later thuis. Het voelt alsof ik geen minuut meer voor mezelf heb. Ik weet dat het heel verwend klinkt, maar dat mis ik.
herkenbaar hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:59 schreef livelink het volgende:
Ik ren 's ochtends om 07.30 de deur uit en kom 's middags om 15.00 weer thuis en dan is Katja al thuis en Job komt een half uurtje later thuis. Het voelt alsof ik geen minuut meer voor mezelf heb. Ik weet dat het heel verwend klinkt, maar dat mis ik.
irritant!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh dat is echt zuur. Ik heb laatst dus langer dan een uur moeten wachten op een MRI. Er was een apparaat stuk, en iedereen moest dus verzet worden naar de overige apparaten, en nog een spoed ofzo..
Ja, jawel, zeker. Maar het went ook wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie instellingquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het biedt ruimte voor verandering zal ik maar zeggen
Ik zat op mijn telefoon mee te lezen, ipv van dat k verder scrolde quotte ik een post van Lilyquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:26 schreef livelink het volgende:
Wat ging niet lekker, Rijstebuiltje?
Saffier, veel plezier voor vanavond. Hopelijk kun je nog wat rusten.
ach lief taartje tochquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het er wel eens over gehad geloof ik ja. We zagen het al een tijdje aankomen maar ontslag nemen was ook geen optie. Er kan nu nog van alles gebeuren wat voor ons ook weer goed uit gaat pakkenDus we wachten rustig af
Met mij gaat het best ruk, eigenlijkZit te wachten op de passing van m`n rolstoel en scootmobiel. Ondertussen ga ik alleen maar achteruit dus ben benieuwd of ze daar iets mee kunnen.
Ach ja
en dan uitprinten, inlijsten en goed in het zicht ophangen!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het voelt onverdiend maar ik vind het toch heel erg lief van jullie
Ik schrijf hem bij in mn positieve dingen lijstje
Uiteraard!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En wij mogen toch wel een beetje plagen?
ja we hadden echt een topdag! volgende keer komen we jouw kant op!quote:Op zondag 17 maart 2013 11:02 schreef lily het volgende:
TF![]()
En dat klinkt zeker als een topdag, lady. Die hebben jullie maar mooi gehad.
Ja ? leuks gedaan ? of juist niks ?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:25 schreef Luigi het volgende:
Goedemoggel dames. Puik weekend gehad, op naar het volgende.
Ik hou niet van combineren ?quote:
dit was anders best een leuk een-tweetje.quote:
ook een een-tweetje.quote:
Zo ben ik , of eigenlijk meer 1-0 ?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit was anders best een leuk een-tweetje.
[..]
ook een een-tweetje.
gewoon voor de kast gaan staan, kies maar wat ?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:33 schreef Luigi het volgende:
Ik hou best van combineren, maar ik kan het kennelijk niet. Kreeg zaterdag weer aardig wat commentaar op wat ik mijn dochter had aangetrokken. (Niet van mijn dochter trouwens
).
Ja dat. Plus ik let altijd best op kleurtjes enzo maar kennelijk was dit een miskleun ofzo.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:34 schreef Joene het volgende:
[..]
gewoon voor de kast gaan staan, kies maar wat ?
ik kijk vooral of het roze is en er hello kitty op staat.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja dat. Plus ik let altijd best op kleurtjes enzo maar kennelijk was dit een miskleun ofzo..
Check.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:36 schreef Joene het volgende:
[..]
ik kijk vooral of het roze is en er hello kitty op staat.
quote:
Niet nee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
wij wel. alhoewel ravi liever een k3 regenboogjurkje wilquote:
Die fase ging hier gewoon over.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:36 schreef simmu het volgende:
[..]
wij wel. alhoewel ravi liever een k3 regenboogjurkje wil
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:24 schreef Ticootje het volgende:
Hier is er maar 1 de baas en die bepaald wat er gebeurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heeft ze goed voor elkaar dan!
Jij ook he! Vielen de biggetjes trouwens in de smaak? Die 'modder' alleen al zag er hemels uit!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet nee?
En nog gefeliciteerd trouwens! met je grote.
Ja! hij was heerlijk. (met bananencreme gevuld dus mooie tegenhanger voor alle chocola) de biggen liggen nog op de schaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Jij ook he! Vielen de biggetjes trouwens in de smaak? Die 'modder' alleen al zag er hemels uit!
Zodra het allemaal zo overdreven pedagogisch wordt gaat er bij mij van alles jeukenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Omdat ik het zeg is een buitengewoon effectieve discussiesmoorder.![]()
Ik ben ook niet zo van de meusli-opvoeding en hou wel van een beetje strakke hand. Maar dat wordt steeds minder nodig. Nu gewoon goede gesprekken en als het écht te gek gaat weten ze ook dat ik het meen als ik ze waarschuw.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zodra het allemaal zo overdreven pedagogisch wordt gaat er bij mij van alles jeuken. Zeg maar biologisch opvoeden en dat dan net iets te.
Precies!quote:Op maandag 18 maart 2013 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Er bestaat niet zoiets als te grote hompen marsepein!
geloof me, als ze baden in chocoladeroom, op chocoladebiscuit, met kitkat aan de rand en bananenroom in het midden bestaat er zoiets als te grote hompen marsepein.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Er bestaat niet zoiets als te grote hompen marsepein!
serieus?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:01 schreef Luigi het volgende:
Ik heb zaterdag ontdekt dat er ook zoiets als teveel sushi bestaat. Ik kijk nergens meer van op dus.
40 vegetarische dagen? Vertel?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
serieus?dat vind ik echt heel jammer en moeilijk te geloven ook. Als mijn 40 vegetarische dagen op zijn ga ik me toch een Sushi-bacchanaal aanrichten zeg.
Ik zei het ook?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
40 vegetarische dagen? Vertel?
Zelf? Of samen met het hele gezin?
?
Had ik al ? gezegd?
oh, da's zo'n bewustwordingsdingetje. http://www.dagenzondervlees.be/nl-BE/index.phpquote:Op maandag 18 maart 2013 13:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik weet dat ik hier ff wat minder geweest ben, maar que?
Ohjazo. Goed streven wel. Denk ik. Ik heb er de kracht niet voor.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, da's zo'n bewustwordingsdingetje. http://www.dagenzondervlees.be/nl-BE/index.php
ik dacht: 40 dagen, da's een eitje. nou haha. ik ben dus een échte vleeseter is gebleken. Máár! we eten echt lekker en gevarieerd. Dat heb ik er wel van geleerd.en het is wel een echte eyeopener. dus voortaan vlees van de boer-buurman, en wat minder. kan best.
Knap hoor!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, da's zo'n bewustwordingsdingetje. http://www.dagenzondervlees.be/nl-BE/index.php
ik dacht: 40 dagen, da's een eitje. nou haha. ik ben dus een échte vleeseter is gebleken. Máár! we eten echt lekker en gevarieerd. Dat heb ik er wel van geleerd.en het is wel een echte eyeopener. dus voortaan vlees van de boer-buurman, en wat minder. kan best.
Nou, ik vind het erg meevallen. Wel is het wat meer planwerk om je boodschappen te doen. Maar ik haal echt de lekkerste recepten van 24 kitchen bijvoorbeeld. Kruidige linzen met mangochutneyquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:17 schreef Luigi het volgende:
Zolang je niet militant vegetarisch wordt vind ik het prima allemaal.
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:17 schreef Luigi het volgende:
Zolang je niet militant vegetarischveganistisch wordt vind ik het prima allemaal.
Tuurlijk wel, stamppot andijvie met gebakken uitjes er doorheen, stamppot zuurkool met ananas en perzik. Peen en uien, gewoon zo. Wel met jus uit een pakje, dat dan weer wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
wij leerden dat stamppot zonder rookworst geen vreten is, ( dat rode ui en champignon een hele lekkere vervanger is voor spekjes) dat we vis héél erg missen en biefstuk. Dawast.
De rest kunnen we zonder.
Nou, ik vind er geen reet aan, peen en ui met niks. en boerenkool met niks. En vegetarische rookworst is echt heel erg sponzig.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:31 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, stamppot andijvie met gebakken uitjes er doorheen, stamppot zuurkool met ananas en perzik. Peen en uien, gewoon zo. Wel met jus uit een pakje, dat dan weer wel.
Maarja, ik zit nog midden in mijn 25000 dagen vegetarisch challenge. Ben al op de helft, dat wel. ;-)
Ik vind die vegetarische rookworst op zich best wel te eten. Boerenkool vind ik sowieso niet lekker, maar dat ligt meer aan de structuur.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik vind er geen reet aan, peen en ui met niks. en boerenkool met niks. En vegetarische rookworst is echt heel erg sponzig.falafel bij de peen en ui is wél lekker. en bij boerenkool hoort gewoon rookworst.
All you can eat zeg maar?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:01 schreef Luigi het volgende:
Ik heb zaterdag ontdekt dat er ook zoiets als teveel sushi bestaat. Ik kijk nergens meer van op dus.
Je bent een soort van aan het vasten?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |