Doe's foto dan, van je schoonzusquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef Tally het volgende:
Mijn moeder zei vorige week: de kleine lijkt op je schoonzus (zus van man) en toen was ik pissig. En toen zei ze: Okay op Honey Boo dan! Toen heb ik gegoogled en was ik enorm boos en heb ik mijn spullen gepakt en ben weggegaan (hormonen).
Later kreeg ik een smsje: geintje, ik mag ook niets!
Daar maak je gewoon geen geintjes over
Volgens mij heb je verschillende diktes. Je hebt er winterjassen (skijacks e.d.) van maar ook wel van die dunnere jasjes voor in de lente zomer herfst.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:04 schreef Nijna het volgende:
En Rock, voor de zomer ook niet te warm zeg maar? Tuurlijk zonder jassen weer dan is het gewoon zonder jas natuurlijk. Maar jij bent enthousiast dus!
Ja oh kunnen we het daar even niet over hebben zeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Plus dat je dan met die sneeuw en zut van aankomende week nog legitiem binnen kan zitten \O/
Ik hoop dan maar op sneeuw.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh oeps...
Enige kans dat je het bladerafval terug kan gooien over de planten? Of noppenfolie erover ofzo?
Nee, geen stress nog. Wel elke keer andere gegadigden voor het partijtje, dus ze moet vandaag de knoop doorhakkenquote:Op zondag 10 maart 2013 00:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heeft ze al stress? Bep is er eindelijk een beetje doorheen, ze is er helemaal bekaf van.
Van mij mogen ze het afschaffen die verjaardagen
Kater idd!quote:Op zondag 10 maart 2013 08:37 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij heeft er een kat in m'n bek gescheten. Ik heb me ook wel eens beter gevoeld. Katertje.
Oh moeilijkquote:Op zondag 10 maart 2013 11:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, geen stress nog. Wel elke keer andere gegadigden voor het partijtje, dus ze moet vandaag de knoop doorhakken.
Ik vind je lief! Maar het is beroerD, schatje!quote:Op zondag 10 maart 2013 10:24 schreef Gaoxing het volgende:
Ik stond vanmorgen duizelig en beroert op, maar het is gelukkig bijgetrokken: zes negenjarigen hebben elkaar de afgelopen paar uur af lopen maken met Nerfguns, en zitten nu natbezweet een DVD te kijken en kip met kleefrijst te eten. Bijna m'n verjaardagen van dit jaar weer achter de rug
Ha! Trui! Gao doet t ook!!quote:Op zondag 10 maart 2013 10:24 schreef Gaoxing het volgende:
Ik stond vanmorgen duizelig en beroert op, maar het is gelukkig bijgetrokken: zes negenjarigen hebben elkaar de afgelopen paar uur af lopen maken met Nerfguns, en zitten nu natbezweet een DVD te kijken en kip met kleefrijst te eten. Bijna m'n verjaardagen van dit jaar weer achter de rug
Ja, Gao weet wie t zegtquote:
Weet je, ik heb dus vijf keer naar dat woord gekeken he..... Omdat er iets niet klopte. Naja, ik claim uitputting by Nerf.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik vind je lief! Maar het is beroerD, schatje!![]()
![]()
![]()
Een wortelkanaalbehandeling is in ieder geval niet grappig.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:06 schreef danic het volgende:
Oei, vriend komt net thuis met vreselijke kiespijn. Dus morgen met spoed tandarts.
Klein puntje: hij is uit angst al een jaar of 8 niet geweest. Ik ben benieuwd wat dit gaat kosten...
Ik zou toch een ander behandelplan toekennen....quote:Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef Shandaly het volgende:
Zo iemand zou toch elke maand standaard een zwangerschapstest moeten doen?
Ze weet wel hoe ze zwanger wordt?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:35 schreef amaranta het volgende:
Heb ik ooit eens verteld over die bekende van mij, die op dr 16de op een dag buikpijn kreeg...en toen even later (paar uur) een dochter had?
En die ongeveer 2 jaar later na 24 wk ofzo erachter kwam weer zwanger te zjin.
En vorig jaar na ongeveer 31 wk erachter kwam weer zwanger te zijn.
Die vannacht weer onverwacht is bevallen.
En zogenaamd elke keer van niks wist?
Lekker handig ook, als je net wat anders geplanned hebt die dagquote:Op maandag 11 maart 2013 21:35 schreef amaranta het volgende:
Heb ik ooit eens verteld over die bekende van mij, die op dr 16de op een dag buikpijn kreeg...en toen even later (paar uur) een dochter had?
En die ongeveer 2 jaar later na 24 wk ofzo erachter kwam weer zwanger te zjin.
En vorig jaar na ongeveer 31 wk erachter kwam weer zwanger te zijn.
Die vannacht weer onverwacht is bevallen.
En zogenaamd elke keer van niks wist?
Zoiets inderdaad, ik zou echt knettergek worden... En niet toerekeningsvatbaar, dus de naam die ik zou geven, zou waarschijnlijk niet erdoor komen bij de ambtenaar van de burgerlijke stand.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:39 schreef trui het volgende:
Fucking Shit Shit!
Ohmy Gosh Gosh!
WhatThe FuckFuck!
Ik was al bang voor een zenuwbehandeling oid idd. Maar ik vond hem een bikkel vandaag.quote:Op maand maart 2013 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een wortelkanaalbehandeling is in ieder geval niet grappig.
Ja, een naam is nog het minste probleem.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Er zijn mensen met lijstjes in hun hoofd voor ooit of nooit
Zoals ik, ik heb wel een aantal favo's
Tja, het is wel even een overgang ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:49 schreef MeNicole2 het volgende:
Een buurvrouw hier op het pleintje had het toch ook. Al 2 grote meiden en paar maanden terug ineens bevallen. Die dacht dat ze in de overgang was!!
Achteraf zegt ze wel dat ze het had kunnen weten. Iets aangekomen, maar minder gesport, veel meer moe maar ook veel meer gewerkt. Zo had ze steeds gedacht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:31 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Tja, het is wel even een overgang ja.
Verhip! Ik ben zwangert!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Iets aangekomen, maar minder gesport, veel meer moe
Ach zolang je nog niet aan het bevallen bentquote:
Ik heb de lijstjes die ik voor allebei de geboortes had gemaakt nog in de foto-albums zitten, dus die zou ik altijd nog kunnen raadplegenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Er zijn mensen met lijstjes in hun hoofd voor ooit of nooit
Zoals ik, ik heb wel een aantal favo's
Er ligt inmiddels wel inderdaad een redelijk kapitaal aan Nerfs: daar zijn de afgelopen jaren heel wat verjaardagsenveloppen e.d. aan op gegaan. En hij kreeg er zondag maar liefst tweequote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef livelink het volgende:
leuk idee, zo'n Nerf-feestje. Heb je thuis zo'n kapitaal aan Nerfs liggen of heb je ze gehuurd? Hopelijk ben je inmiddels wat bijgekomen van alles. Alle andere zieken, snel beterschap gewenst. Het is echt een nare griep.
Dat is wat ik zelf bij moet betalen als ik de meest uitgebreide verzekering zou hebben. En dan heb ik nog niet alle behandelkosten gerekend zie ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:36 schreef amaranta het volgende:
900 euro voor acht kronen is niet duur. Dat betaal ik al voor 1 kroon.
* amaranta mompelt iets met wisselende partnersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen!
Als ik nu ineens zou bevallen zou ik doodblijven van schrik geloof ik. Een naam zou niet t moeilijkste zijn in ieder geval.
Maar 4 keer niet weten dat je zwanger bent? Ik zou na 1 keer al een gescheiden wassysteem, bedden en een driedubbele mastworp in zijn én mijn leiders gefixed hebben.
Ja dat begreep ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is wat ik bij moet betalen als ik de meest uitgebreide verzekering zou hebben.
Ja, alles wordt apart in rekenjng gebrachtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:44 schreef Estrys het volgende:
Hmm ik heb dus niet alle behandelkosten bij elkaar geteld. Dussss. Van het bedrag van 8 kronen kan je een auto kopen zie ik nu ik het echt ga berekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |