Misschien mis ik iets maar 28,23 euro is toch wat anders dan de 15,95 waarmee ze adverteren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:02 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
Sauna, stoombad en zonnebank gaan wegPrijs blijft hetzelfde voor me, maar dit vind ik wel teleurstellend tbh
Edit: inb4 de vragen of ik een traantje gelaten heb tijdens het lezen hiervan
Als het in je macro's past, is het goed.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:23 schreef marcie216 het volgende:
De 20min workout gedaan, was best zwaar.
Ik ga eerst wat afvallen, daarna ga ik een abbo bij een sportschool nemen.
Is die optimel nou wel of niet goed? De 1 zegt van wel, de ander van niet !(als je het gebruikt om af te vallen)
Ja lol daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Misschien mis ik iets maar 28,23 euro is toch wat anders dan de 15,95 waarmee ze adverteren.![]()
Verder: als je er gewoon je ding kunt blijven doen (los squatrack en voldoende dumbbells bv) en er is niets beters in de buurt dan is blijven de enige keuze.
Voor mij is het ook een motivatie om te blijven trainen, ik vind het wel prettig om met gelijkgestemde mensen bezig te zijn, motiveerd me om harder en beter te trainen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:22 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar van die bekeerde zomerboys die zeggen dat je alleen in de gym wat kan bereiken is gewoon onzin. Het gaan om de contractie, boeiend hoe je die te weeg brengt.
Ik las dat t komt omdat groepslessen en drankjes etc blijven. Ik ga even kijken wat t wordt en anders zoek ik wel wat anders. Kan in ieder geval tot t eind van dit schooljaar bij mn stage trainen (een 65,- per maand bekakte gym ;p).quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Misschien mis ik iets maar 28,23 euro is toch wat anders dan de 15,95 waarmee ze adverteren.![]()
Verder: als je er gewoon je ding kunt blijven doen (los squatrack en voldoende dumbbells bv) en er is niets beters in de buurt dan is blijven de enige keuze.
Wat bedoel je met macro'squote:Op woensdag 6 maart 2013 15:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als het in je macro's past, is het goed.
Ik zou 90 euro opzij leggen voor de griffier.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:39 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik las dat t komt omdat groepslessen en drankjes etc blijven. Ik ga even kijken wat t wordt en anders zoek ik wel wat anders. Kan in ieder geval tot t eind van dit schooljaar bij mn stage trainen (een 65,- per maand bekakte gym ;p)
Dat is wat anders. Ieder z'n ding. Je kan met alle twee groter worden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Voor mij is het ook een motivatie om te blijven trainen, ik vind het wel prettig om met gelijkgestemde mensen bezig te zijn, motiveerd me om harder en beter te trainen.
Wat een baas is het ook hequote:
Hoe gaan ze dat groepslessen gedoe controleren? Anders gewoon lid worden van een andere Basic Fit en dan bij je huidige gym blijven sporten (je mag bij Basic Fit bij alle filialen sporten).quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:39 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik las dat t komt omdat groepslessen en drankjes etc blijven. Ik ga even kijken wat t wordt en anders zoek ik wel wat anders. Kan in ieder geval tot t eind van dit schooljaar bij mn stage trainen (een 65,- per maand bekakte gym ;p).
http://www.healthcity.nl/veel-gestelde-vragen-ombouw-healthcity
1. Welkom.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:48 schreef Rub33n het volgende:
Hallo,
Ik ben nu een jaar en 4 maanden aan het bodybuilden. Ik ben 1m86 en nu 21 jaar en begon met een gewicht van 69Kg. Wel eens wat mini pauzes gehad en een keer een maand niet ivm onderrug probleem (schoot uiteindelijk door naar me linker been). Probeer altijd 4 tot 5 keer in de week te sporten en dat gaat vaak prima.
Onderhand weeg ik 84 KG met nul extra vet erbij.
Ik vind helemaal mooi![]()
Mijn originele intentie was om 'aan te komen'. Mensen vonden altijd dat ik dun was, al kreeg ik het nooit zelf in mijn face te horen. Nu weet ik alleen niet meer van ophouden en ben van plan om de 88-90 te halen voor het eind van dit jaar.
Ik zal veel in deze reeks lurken dus leek het me wel zo aardig om ook even te zeggen wie ik ben.
Ja dat lijkt me ook lastig. Gelukkig heb ik er een jaar extra op zitten zoals vermeld.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
1. Welkom.
2. In 4 maanden van 69 naar 84kg zonder extra BF? Lijkt mij onmogelijk.
OK, niet goed gelezen. Maar dan nog 15kg massa aanzetten in 16 maanden, met een maand pauze lijkt mij niet realistisch.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:56 schreef Rub33n het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook lastig. Gelukkig heb ik er een jaar extra op zitten zoals vermeld.
Stukje lager;quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:54 schreef CarbonC het volgende:
Edit: in die FAQ wordt gesproken over 22,90 euro.Wazige bende.
Op de site van BasicFit staat overigens dat de incassokosten nu 2 euro per maand zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Stukje lager;
V: Kan ik ook kiezen voor alleen Fitness?
A: Dat kan. Je kiest dan voor een Puur Fitness abonnement voor 16,95 per maand via automatische incasso of 191,40 (12x15,95) in 1 keer af te rekenen. Om dit te regelen teken je wel voor een nieuwe Basic-Fit overeenkomst, looptijd en voorwaarden. Dit kan ingaan per 1-2-2013.
Ik zal wel even een before pic zoeken en als ik een beetje een goede heb gevonden zal ik wel een pic maken na het trainenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
OK, niet goed gelezen. Maar dan nog 15kg massa aanzetten in 16 maanden, met een maand pauze lijkt mij niet realistisch.
Iedereen aan het trainen in een mansion die is omgebouwd tot een gigantische gym met overal squatrekken en dumbells tot 130kg. Overal bad ass Fokkers die ''LIGHTWEIGHT BUDDY !"' naar elkaar schreeuwen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
En ondertussen zit Snakey lekker aan de tapas en sangria in de Spaanse zon
Klinkt een beetje als Project Hollywood alleen dan in een ander jasje.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iedereen aan het trainen in een mansion die is omgebouwd tot een gigantische gym met overal squatrekken en dumbells tot 130kg. Overal bad ass Fokkers die ''LIGHTWEIGHT BUDDY !"' naar elkaar schreeuwen.
En Papa Sneek met badjas aan, whisky erbij, laat zich pijpen door een crossfit chick, a lá Heffner
Ze moet aan haar grip werken, dit is niks.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:13 schreef CarbonC het volgende:
Mwa: doe mij Camille Leblanc-Bazinet maar:
[ afbeelding ]
Wie let er nou op haar grip?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze moet aan haar grip werken, dit is niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]Die van mij heeft olympische omvang... dat mag ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel van jullie trainen eigenlijk met een buddy? Ik train veelal alleen en ik merk toch wel dat ik harder ga als ik samen met iemand train...quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iedereen aan het trainen in een mansion die is omgebouwd tot een gigantische gym met overal squatrekken en dumbells tot 130kg. Overal bad ass Fokkers die ''LIGHTWEIGHT BUDDY !"' naar elkaar schreeuwen.
En Papa Sneek met badjas aan, whisky erbij, laat zich pijpen door een crossfit chick, a lá HeffnerYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |