True true!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:01 schreef Maes het volgende:
![]()
Misschien kom ik ook wel weer, heb eigenlijk iets belangrijks van mijn werk maar sjoelen is leuker
Ik wist dat jij het weekend erop jarig bent want je hebt het ooit tegen me gezegd en toen heb ik het in mijn telefoon gezet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:36 schreef Monopoly het volgende:
OVB
Even rustig aan doen met de knaken + ik ben het weekend er op jarig. Moet even kijken hoe ik alles invulling ga geven.
Mono! Wanneer ben jij jarig? Misschien delen we onze verjaardag wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:36 schreef Monopoly het volgende:
OVB
Even rustig aan doen met de knaken + ik ben het weekend er op jarig. Moet even kijken hoe ik alles invulling ga geven.
Ah dan kan jij me ook uitsluitsel geven. Mijn verjaardag weet je al.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het weekend erop jarig bent want je hebt het ooit tegen me gezegd en toen heb ik het in mijn telefoon gezet.
24 Maart!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mono! Wanneer ben jij jarig? Misschien delen we onze verjaardag wel.
Eckte liefde ditquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het weekend erop jarig bent want je hebt het ooit tegen me gezegd en toen heb ik het in mijn telefoon gezet.
Dan schelen we één dagquote:
We kunnen gluhwein drinken met een vuurkorf voor de deur deze verjaardag/quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan schelen we één dagIk ben de 23e jarig.
Vorig jaar kon ik buiten zitten op mijn verjaardag, als ik de voorspellingen zie gaat dat dit jaar niet gebeuren.
Tegelijk met mijn vadertjequote:
Zodra mijn gezondheid het toe laat ga ik ze van mijn camera af halen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:34 schreef sp3c het volgende:
waar blijven alle foto's trouwens, volgens mij heb ik nog steeds allen die van Greys en die zijn matig
Gezellig!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen gluhwein drinken met een vuurkorf voor de deur deze verjaardag/
Ingepakt in kleren alsof we een poolexpeditie ondernemen
handen thuishoudenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:27 schreef sp3c het volgende:
op zich heb ik wel een slaapplaats
niet de eerstvolgende keer (over 2 weken) maar in principe kan het wel
10 minuten van Den Haag CS (of HS ongeveer even dichtbij)
Ik denk niet dat René dat goed vindquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:27 schreef sp3c het volgende:
op zich heb ik wel een slaapplaats
niet de eerstvolgende keer (over 2 weken) maar in principe kan het wel
10 minuten van Den Haag CS (of HS ongeveer even dichtbij)
En ik de 25e.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan schelen we één dagIk ben de 23e jarig.
Vorig jaar kon ik buiten zitten op mijn verjaardag, als ik de voorspellingen zie gaat dat dit jaar niet gebeuren.
En wij zijn tegelijkertijd jarig!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Tegelijk met mijn vadertjeGa ik dus ook niet meer vergeten
moeten we dat niet eerst overleggen?quote:
Aangezien ik je toch gestolen heb, nee..quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:07 schreef franklop het volgende:
[..]
moeten we dat niet eerst overleggen?
dat werd goed verwoord door de A's jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Aangezien ik je toch gestolen heb, nee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |