Gewoon een beperkte laatbloeier die even heeft gepiekt imo. Nu is het wel erg slecht allemaal, maar straks eind van het jaar zal het nog wel stabiel top 30 zijn denk ik. Maar zeker niet meer top 15.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:08 schreef Norrage het volgende:
Maar ik vind het wel zielig voor Isner...daar gaan zijn 700 punten....Wat is er met Isner aan de hand de laatste maanden? Slaat geen deuk in een pakje boter
Hij speelt veel te verdedigend. Zodra hij weer wat meer gaat aanvallen gaat hij weer beter spelen imo. Wel jammer want hij heeft een tijdje echt zo ontzettend clutch gespeeld.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:08 schreef Norrage het volgende:
Maar ik vind het wel zielig voor Isner...daar gaan zijn 700 punten....Wat is er met Isner aan de hand de laatste maanden? Slaat geen deuk in een pakje boter
Lucky fucker, ik loop schade op door mijn firstround exit.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:21 schreef Tim86 het volgende:
Simon van 1-5 naar 7-5. Niks aan het handje.
[ afbeelding ]
Geluk dwing je af.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lucky fucker, ik loop schade op door mijn firstround exit.
Held.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:21 schreef wimderon het volgende:
Simon![]()
van 1-5 naar 7-5, 3 MP's overleefd.
Wat is Nadal slecht op de hoogte zeg.quote:
Da's wel heel snel zeg. Nadal is in een tweesetter al 47 minuten bezig tussen de punten door.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:23 schreef wimderon het volgende:
Gulbis gaat maar door zeg. Tipsarevic er met 6-2 6-0 af in 47 minuten.
De laatste keer dat ik Janko een leuke wedstrijd heb zien tennissen was zijn partij tegen Federer op de Australian Open in 2008. Ben ook geen fan van hem.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:41 schreef Norrage het volgende:
En Janko begon het jaar nog met een toernooiwinst...
Nou ik ben er niet rouwig om. Vervelende over-gerankte speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |