Mooi gebaar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:32 schreef Adelante het volgende:
http://bit.ly/XObhCc
Nummer vier voor altijd van Theo Bos
Piet speelt gewoon met 22.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:36 schreef Mark het volgende:
Dat hadden ze met een keeper vast nooit gedaan
Hengelman, goeie naam voor een keeperquote:Op zondag 10 maart 2013 21:16 schreef Positive_Thinking het volgende:
En volgende week ook nog hoor
Gelukkig waren we niet de enige met wat geluk vandaag.
Overigens hebben we een keeper erbij tot eind dit seizoen.
Nick Hengelman (ex AGOVV) heeft contract tot einde seizoen.
Top 4 is toch wel bijna gegarandeerd zou ik zeggen? Vitesse staat 6 punten voor op Utrecht en 7 op Twente. Ik zie beide clubs dat niet meer inlopen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:28 schreef DeVinger het volgende:
Ach, je had gister natuurlijk allang uit de titelstrijd moeten liggen. Werkelijk een wonder dat je daar wint. Maar wie weet, het zou erg fijn zijn als we top4 halen en niet play-offs hoeven te spelen en daar lijkt het nu we steeds meer op. Maar goed, stel het lukt om tweede of eerste te worden, dat zou geweldig zijn maar daar geloof ik eigenlijk niet in. Zou wel een mooi cadeau voor Theo zijn
Hoe moet ik nou weten wat jij gelezen hebt.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:32 schreef Mark het volgende:
Theo zou meteen stoppen, volgens De Gelderlander
Wat las ik trouwens over een matpartij bij die herdenkingsbijeenkomst?
quote:Op maandag 11 maart 2013 13:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten wat jij gelezen hebt.
Absoluut geen jongetje.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:53 schreef Mark het volgende:
En pa van jongetje schopt agent tegen zijn hoofd. Lekker moment voor zo'n stupide actie
Mijn vader is op een begrafenis geweest waar bier en wijn werd geschonken omdat dat de laatste wens van de overledene was.quote:
Nondejus, wat interessant!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:20 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Mijn vader is op een begrafenis geweest waar bier en wijn werd geschonken omdat dat de laatste wens van de overledene was.
Daar bedoeld hij sarcastisch mee dat hij vindt dat Vitesse nog niet sterk genoeg vindt om nu al kampioen te worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:32 schreef Mark het volgende:
Theo zou meteen stoppen, volgens De Gelderlander
Wat las ik trouwens over een matpartij bij die herdenkingsbijeenkomst?
Hij geeft met zijn post aan dat het onnodig of raar is dat er bier op een begrafenis gedronken wordt en ik post vervolgens dat het vaker gedaan wordt, Ik snap niet waarom je nu zo dom reageert?quote:
Vind het wel mooi dat hij altijd word toegezongen, na zijn wissel ook.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Trouwens die Struikie is zo slecht he
Zo ook tegen Twente, Frank van der Struik in je elftal kan echt niet meer!
Het is een ware cult geworden om in het stadion sarcastisch te gaan applaudisseren voor Frankie, wanneer hij een pass geeft die aankomt.
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:05 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Hij geeft met zijn post aan dat het onnodig of raar is dat er bier op een begrafenis gedronken wordt en ik post vervolgens dat het vaker gedaan wordt, Ik snap niet waarom je nu zo dom reageert?Die spoiler lijkt me enigszins ongepast, zeker in een week waar een Vitesseicoon overleed aan kanker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een baasje he!quote:
Het is bijna aandoenlijk om te zien hoe hij zich probeert te bewijzen. Aan inzet schort het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:47 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Wat een baasje he!
Hij kan altijd wel gewoon direct naar huis na de wedstrijd. Waar andere spelers worden aangehouden voor een foto kan Struikie gewoon doorlopen.
Elke dag overlijden er tig mensen aan, en omdat er nu een Vitesseicoon aan overleden is mag het ineens niet meer gezegd worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:17 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Die spoiler lijkt me enigszins ongepast, zeker in een week waar een Vitesseicoon overleed aan kanker.
Met zijn lieve oogjes kijkt hij angstig de wereld in, bang om gepest te worden door de 'grote jongens'.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is bijna aandoenlijk om te zien hoe hij zich probeert te bewijzen. Aan inzet schort het in ieder geval niet.
In welk opzicht is hij niet bagger?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:06 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Opbouwend is Frenkie gewoon zwaar bagger, kun je beter Jarie hebben.
Oke, hij heeft zo nu en dan zijn momenten tijdens het uitverdedigen (of een keer een fraaie voorzet, aanvallend gezien). Je moet hem er wel inlaten anders kom je met Mori op de proppen, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
In welk opzicht is hij niet bagger?
Zien jullie Mori stuntelen in het tweede dan ofzo? Want de keren dat hij inviel, in het eerste, vond ik hem het zeer behoorlijk invullen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:08 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Oke, hij heeft zo nu en dan zijn momenten tijdens het uitverdedigen (of een keer een fraaie voorzet, aanvallend gezien). Je moet hem er wel inlaten anders kom je met Mori op de proppen, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:50 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Zien jullie Mori stuntelen in het tweede dan ofzo? Want de keren dat hij inviel, in het eerste, vond ik hem het zeer behoorlijk invullen.Ik heb hem enkele keren zien invallen voor Vitesse. Tegen Heerenveen (begon hij in de basis) dat was niet om aan te zien, continu bal verlies bij zijn passing, tevens werd hij overlopen. Ingevallen tegen Twente afgelopen weekend, veel te traag en houterig naar mijn mening. Ik heb hem verder niet in het tweede zien spelen, dus mijn mening is puur gebasseerd op zijn invalbeurten in de eredivisie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest kan ik mij zijn invalbeurten niet meer zo best herinneren.
okeokeoke
http://www.vitesse.org/ni(...)om_bij_vitesse_.htmlquote:Op maandag 11 maart 2013 19:19 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Absoluut geen jongetje.
Vader van iemand die ik ken loopt met bier naar buiten. GBO'er staat buiten en deelt meteen een tik uit. Die zoon ziet dat en begint op die GBO'er in te slaan. (Niet wetende dat het een GBO'er is, hij dacht dat het zomaar iemand was).
Die Aksandwich heeft aan Partizan Belgrado ook nog 2,5 miljoen gekost. Yasuda en Struikie kunnen echt niet meerquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:25 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Kalas zal wel verhuurd worden aan West-Bromwich, die zien er namelijk wel iets in. Van Aanholt blijft nog wel een seizoen, denk ik. Ik vind het in ieder geval een erg leuke verdediger, heeft zich erg goed ontwikkelt dit seizoen.
Die aksentijevic op de training een sprint zien trekken, dat was niet best iig. Vraag me ook af of hij ooit het eerste van Vitesse gaat halen. De enige spelers normaliter op de bank die er eventueel nog wel iets van kunnen zijn Frenkie en Yasuda. Dat zegt genoeg.
quote:Het is de onbekende kant van Wilfied Bony (24): de gevoelige, zich altijd om anderen bekommerende jongeman. Toen Vitesse een kleine week later in het Gelredome voor Bos een herdenkingsdienst organiseerde, was Bony als één van de eersten in het stadion present. Het merendeel van zijn ploegmakkers kwam die avond niet eens opdagen. Zoiets gaat er bij Bony totaal niet in.
dat vind ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:02 schreef remlof het volgende:
Ik vind anders dat ze gewoon moeten winnen van Feyenoord
Ik niet, FEY kampioen, VIT europeesquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:02 schreef remlof het volgende:
Ik vind anders dat ze gewoon moeten winnen van Feyenoord
Je doet nog altijd mee voor het kampioenschapquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik niet, FEY kampioen, VIT europees
Ja dus? Stink GBOquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:17 schreef DeVinger het volgende:
[..]
http://www.vitesse.org/ni(...)om_bij_vitesse_.html
Hij mag van mij zeggen wat hij wilt. Voorlopig stelt hij zich op het veld professioneel op en blijft hij scoren, hetgeen natuurlijk ook in zijn belang is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:19 schreef DeVinger het volgende:
Bony begint weer; gelukkig gaat hij niet voor het geld maar voor een mooie carriere
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)ik-meer-dan-hier.htm
Zeer opmerkelijk, op z'n minst. Er staat niet bij wie er wel en niet waren (of hoeveel er waren) en ik begreep dat iedereen vrij is gelaten wel of niet te komen, maar het lijkt me toch dat je dit doet.quote:
Laat Hofs lekker gaan, die voegt niets meer toe 'kind van de club' of nietquote:Hofs wacht nog altijd: ‘Zo ga je niet met een kind van de club om’
Nicky Hofs heeft al een jaar een mondelinge overeenkomst met de clubleiding van Vitesse om zijn aflopende verbintenis met een jaar te verlengen. De aan Willem II verhuurde Hofs kreeg de persoonlijke toezegging van eigenaar Merab Jordania dat hij kan blijven, maar de handtekeningen zijn nog altijd niet gezet. Tot onvrede van zaakwaarnemer Louis Laros.
“Zo ga je niet met een kind van de club om”, baalt Laros in gesprek met Voetbal International. Oud-profvoetballer Laros bevestigt dat de clubleiding van Vitesse beloofd heeft dat Hofs een nieuw contract kan tekenen. “De mensen binnen Vitesse bevestigen Nicky’s verhaal”, verzekert Laros.
Het is niet de eerste keer dat Laros zich laat horen over de kwestie-Hofs: in januari deed hij dat ook al in het Algemeen Dagblad. “Ik baal ervan dat het allemaal zo lang duurt. Er zijn allerlei beloftes gedaan, ook door eigenaar Jordania”, liet Laros destijds optekenen in het dagblad.
Naar " de snackbar " als je gewonnen hebt? Eigenaardige feestviering hebben jullie daar in Arnhem op voetbalgebied.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kijken of er nu meer fans naar de snackbar gaan. Er valt toch wat te winnen nu dit seizoen.
Misschien had ik een PI moeten gebruiken maar ik was sarcastisch. Ben geen Vitesse-supporter hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Naar " de snackbar " als je gewonnen hebt? Eigenaardige feestviering hebben jullie daar in Arnhem op voetbalgebied.
Maar ik hoop dat jullie nog lang meedraaien met de titelrace maar laten we wel eerlijk blijven dat jullie (als het er echt op aankomt) de eindstreep niet zullen halen maar het wel leuk was dat jullie zo lang bleven meedoen.
Volgend seizoen,uitgaande dat het elftal hetzelfde blijft, geef ik Vitesse een vrij goede kans te samen met Feyenoord om de landstitel binnen te halen.
Niet onbedoeld omdat hij genaaid wordt met zijn mondelinge overeenkomst.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of Streppel Hofs laat spelen tegen Vitesse. Zie Hofs de winnende voor Willem 2 nog wel onbedoeld binnenknikkeren.
Haha.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of Streppel Hofs laat spelen tegen Vitesse. Zie Hofs de winnende voor Willem 2 nog wel onbedoeld binnenknikkeren.
hahahaquote:'Als ik op deze manier doorga, komt de kans bij Oranje vanzelf'
Patrick van Aanholt blijft gewoon doorgaan met waar hij mee bezig is: prestaties leveren binnen het veld. Dat de buitenwacht hem steeds vaker en nadrukkelijker aan Oranje linkt, is voor de linksback van Vitesse niet meer dan een leuke bijkomstigheid. Zelf wil hij nog niet denken aan een plek in de selectie van Louis van Gaal.
Van Aanholt leeft met de stelregel dat hij zich zal moeten verbeteren zolang hij geen uitnodiging op de deurmat ontvangt. Volgens hem zal dat moment er komen wanneer hij op dezelfde voet door blijft gaan. “Ik heb nog geen uitnodiging gehad, dus blijkbaar moet ik nog harder werken”, verklaart hij in gesprek met Voetbal International.
De Chelsea-huurling zegt het als een extra motivatie te zien dat hij nog niet werd opgeroepen voor de nationale ploeg. “Natuurlijk wil ik voor het Nederlands elftal spelen, daar droomt iedereen van. Als ik op deze manier doorga, komt de kans vanzelf”, denkt hij echter. De 22-jarige verdediger kwam tot nog toe wel twaalf keer uit voor Jong Oranje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie ook nog mooie verhaaltjens?
[ Bericht 1% gewijzigd door JDude op 21-03-2013 11:21:53 ]It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |