quote:
Op maandag 11 maart 2013 13:28 schreef DeVinger het volgende:Ach, je had gister natuurlijk allang uit de titelstrijd moeten liggen. Werkelijk een wonder dat je daar wint. Maar wie weet, het zou erg fijn zijn als we top4 halen en niet play-offs hoeven te spelen en daar lijkt het nu we steeds meer op. Maar goed, stel het lukt om tweede of eerste te worden, dat zou geweldig zijn maar daar geloof ik eigenlijk niet in. Zou wel een mooi cadeau voor Theo zijn

Top 4 is toch wel bijna gegarandeerd zou ik zeggen? Vitesse staat 6 punten voor op Utrecht en 7 op Twente. Ik zie beide clubs dat niet meer inlopen eerlijk gezegd.
Wat dat betreft al een geweldige prestatie van Fred Rutten, dat had ik vooraf eerlijk gezegd niet verwacht.
Gezien het programma mogen jullie zelfs reeël hopen op meer. Persoonlijk denk ik dat ADO-uit, Feyenoord-uit en Roda-uit jullie zwaarste wedstrijden worden, maar verder zie ik Vitesse niet veel puntverlies meer lijden.
Jammer voor mij, want ik ben voor Feyenoord, dus dat wordt nog spannend.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith