Er is geen ontkomen aan in mijn lijst van Active Topics.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:31 schreef Specularium het volgende:
Anders kan Elfletterig het weer niet vinden.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van twee begint de naam met een D,
Ja natuurlijk! Waar ben ik anders een azijnpisser voor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken omdat jouw username met een D begint?
Gek is dat he?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken omdat jouw username met een D begint?
Waar je mee omgaat, daar word je mee besmet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:07 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed Elfletterig ik vind dat jouw post wel azijn ademen af en toe hoor.
Iedereen met dubbel D.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Oh jee iedereen met een D komt opeens hiernaar toe
Hij vroeg erom.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Oh jee iedereen met een D komt opeens hiernaar toe
Nja je bent wel vaak heel vaak verongelijkt om triviale dingetjes, moet je niet anderen de schuld van geven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat, daar word je mee besmet.
Disana en De_Guidance, jullie zijn het niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel, wij D-mensen konden niet anders dan gaan raden.
Ik heb inderdaad ook geen dubbel D.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen dubbel D he?
Oh wacht, de mannen hier ook niet (hoop ik voor ze tenminste).
De_Guidance niet? Daar had ik net 50 euro op gezetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Disana en De_Guidance, jullie zijn het niet.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat zeker over Danny, maar die gaat jou gelijk bannen!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Zou een rare boel zijn, als ik de eigenaar van Fok! de toegang tot topics op z'n eigen website ontzeg....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het gaat zeker over Danny, maar die gaat jou gelijk bannen!
Oh, nu weer wel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En hoe eerder dit topic vol is, hoe beter.
De vorige vond ik ook veel beterquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Komt door de zure topictitel.
Dan wordt dat "Specularium"... - Pracht-titel. Iedereen blijft wegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Als je nou zorgt dat jij de lapo hebt, mag je zelf de nieuwe TT verzinnen.
Haha behalve hij zelf natuurlijk. Goed voor zijn ego zo een TT.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan wordt dat "Specularium"... - Pracht-titel. Iedereen blijft weg
Ik ben singlequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:26 schreef Specularium het volgende:
"Elfletterig heeft een vagina' zou ook een goeie titel zijn.
Kan het kloppen dat het van 4 kanten schijnt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
Even lekker voetbal kijken, jongens.
Ik zal af en toe mijn licht laten schijnen over de wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laat voor mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:38 schreef Specularium het volgende:
Rambo 4 komt om 23:10 op RTL7.
Lastig.
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:39 schreef Kesefkesef het volgende:
Praten jullie altijd zo langs elkaar heen?
1x, maar ik had gelezen over die petitie, vind ik maar onzin.quote:Op woensdag 6 maart 2013 07:47 schreef Karina het volgende:
Eet jij weleens kreeft? Van die levend gekookte?
Vind ik ook, of je dat beest nou een klap met een hamer geeft of in kokend water gooit, dood gaat hij toch wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 07:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
1x, maar ik had gelezen over die petitie, vind ik maar onzin.
Mag gewoon.quote:Op woensdag 6 maart 2013 07:49 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk zou ik dat niet eens weten, maar ik post het toch maar niet, of in KPD, daar mag bijna alles, qua bloot.
Je drukt zijn kop door met een mes, maar ja, mensen hebben het gelijk over onnodig lijden als je dat niet doet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 07:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook, of je dat beest nou een klap met een hamer geeft of in kokend water gooit, dood gaat hij toch wel.
Ik heb geen idee hoe lang het duurt tot zo een beest dood is als je het in kokend water gooit. Maar dan zou je dus ook geen oesters meer mogen eten, dat is nog erger, die eet je levend.quote:Op woensdag 6 maart 2013 07:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je drukt zijn kop door met een mes, maar ja, mensen hebben het gelijk over onnodig lijden als je dat niet doet.
Doet mij in de verte denken aan die halal vs. pin door de schedel discussie.
Hey Tem.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:28 schreef Tem het volgende:
Hap zeewater. Totaal overgewaardeerde rommel.
Precies dat ja, ik vond er echt niks aan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:28 schreef Tem het volgende:
Hap zeewater. Totaal overgewaardeerde rommel.
Als ze een beetje nat zijn enzo?quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:53 schreef Tem het volgende:
Ik vind mosselen wel lekker, met een sausje enzo.
Ik haat dat wijf.quote:
. Zie je. Vrouwen zijn net zo erg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Bij George Clooney denk ik helemaal niks, want die vind ik helemaal niet leuk. Doe mij Zlatan maar
Uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof het om het innerlijk gaat.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:21 schreef Specularium het volgende:
OProg in deze topicje, [ afbeelding ].
Jij hebt weinig recht van spreken wat dit betreft.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
Kijk je dat vrijwilligNog nooit gezien. Of heb je tips nodig dat je het daarom kijkt.
Ja. Omdat het echt zo ongehoord fascinerend slecht is dat ik dan toch steeds even een stukje kijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
Kijk je dat vrijwilligNog nooit gezien. Of heb je tips nodig dat je het daarom kijkt.
Ik ben nog nooit vreemdgegaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij hebt weinig recht van spreken wat dit betreft.
Nee maar je kijkt wel de meest razende mollenaidsprogramma'squote:Op woensdag 6 maart 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit vreemdgegaan.
En auch
Ja ik begreep het verkeerdquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee maar je kijkt wel de meest razende mollenaidsprogramma's
quote:
Nee ik hap altijd meteen zonder nadenkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je verwacht het niet weer niet he?
Foute mannen dus.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Doe effe normaal man.
meer voor zoiets:
[ afbeelding ]
Volgens mij is hij in het "echt" niet fout.quote:
Leuk als in grappig of leuk als inquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Martin Simek vind ik OOK een leuke vent ja
Tem zegt ook maar wat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Dat wist ik toch niet![]()
En ik geloof er niks van dat hij echt van streek is.
Nee dat zie je verkeerd, dan ben je meteen al een 10 bedoel je.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jezus, dan sta je gelijk al met 10-0 achter.
Is dat net zulk Oscarmateriaal als Street Fighter?quote:
Jullie vrouwen zien mannen alleen maar als een klomp vlees.quote:
Geweldige voetballer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zien mannen alleen maar als een klomp vlees.
quote:
Ik doe ook nietquote:
Nee maar Messi is ook lelijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:08 schreef OProg het volgende:
[..]
[..]
Ik doe ook nietomdat Messi een geweldige voetballer is.
En voor het staartje van Zlatan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
Ja maar jij kijkt alleen voor de hamstrings.
Ik ga niet over knap spreken, maar hij heeft wel een bazentattoo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Vind jij dat echt een knappe vent? Ik vind er niks aan. Met zijn baard.
Aantrekkelijk dan. Die tattoo is wel mooi, maar ik zou er niet mee gaan lopen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga niet over knap spreken, maar hij heeft wel een bazentattoo.
Waarom zitten al die voetballers tegenwoordig van onder tot boven onder de tattoos? Is dat hoe ze hun mannelijkheid willen tonen als in de watten gelegde, kapitalen verdienende jongvolwassenen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Aantrekkelijk dan. Die tattoo is wel mooi, maar ik zou er niet mee gaan lopen.
Schaapjes, de een begint ermee en de ander wil het ook.quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:41 schreef isogram het volgende:
[..]
Waarom zitten al die voetballers tegenwoordig van onder tot boven onder de tattoos? Is dat hoe ze hun mannelijkheid willen tonen als in de watten gelegde, kapitalen verdienende jongvolwassenen?
Slaap jij nooit?quote:Op donderdag 7 maart 2013 04:33 schreef Specularium het volgende:
Is dat je andere kloon, Elfletterig?
Staat toch gewoon op de site?quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:54 schreef Kentoet het volgende:
Karina, jij weet nog weleens wat hè? Waarom kan ik de aflevering van DWDD van gisteren nergens vinden?
Kijk, jij weet dat. Thanks.quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat toch gewoon op de site?
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/215860
Jawel, maar vrij weinig tussen de bedrijven door.quote:
Doe eens effe normaal man!quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:56 schreef Karina het volgende:
En veel gemist heb je niet in dit topic trouwens. Beetje slap gelul over het algemeen.
Oh dat laatste is wel kut, ik slaap zeker geen 8 uur per nacht. Als we dan allemaal gratis slaapmiddelen krijgenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, maar vrij weinig tussen de bedrijven door.
Elfletterig wil dat soort praktijken via de overheid aan banden leggen zodat iedereen 8 uur per dag heeft, minimaal.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:34 schreef Karina het volgende:
[..]Wil je zeggen dat er hier weleens iets interessants staat?
quote:Ik viel natuurlijk altijd op hele dikke negerinnen. Met die grote postzakken, tepels als sigarenpeuken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |