Ik zag dat Cottonwood Forest 3 bij ore heeft en 3 bij coal, dus de beste mining stad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:17 schreef LinQ het volgende:
[..]
Haha geen probleem, verander het meteen even
Ben zelf ook even verhuisdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:19 schreef Karmijn12 het volgende:
[..]
Ik zag dat Cottonwood Forest 3 bij ore heeft en 3 bij coal, dus de beste mining stad.
Haha, was niet van plan te gaan minen of iets dergelijks, heb dus maar plaats gekozen met minste resources xDquote:
Dan nog moeten de Originservers geVPN'ed wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:45 schreef Jump het volgende:
Straks eens gaan kijken als de lokale MediaMarkt het embargo al doorbroken heeft
Ik krijg steeds een melding dat hij in de prullenbak zit?quote:
volgens mij krijgen vrijwel alle bekende keysites de key op de 8ste...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:20 schreef davedavy het volgende:
Mensen die kochten bij CDKeysHere krijgen hun key 8 Maart zei de man uit de support!
Bedankt voor het lezen van deze mededeling
GMG as well.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij krijgen vrijwel alle bekende keysites de key op de 8ste...
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:36 schreef Romanus het volgende:
G2play stuurt de key volgens mij ook pas vrijdag op. Dus ik ben er ook niet meteen vanaf dag 1
GMG doet het binnen 24 uur, staat op het forumquote:
Heb het ook daar gekocht vingers gekruist ja!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:00 schreef Cowamundo het volgende:
DirectGameCards:
SimCity is expected to be released 7th March 2013 - We are expecting to be able to deliver on March 6th or 7th. These deadlines can be subjected to change without a warning.
*fingers crossed*
YES! woohoo!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
GMG doet het binnen 24 uur, staat op het forum
das wel apart, aangezien ze op de site vermelden 8 maartquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
GMG doet het binnen 24 uur, staat op het forum
Sommige hebben hem al binnen, maar je moet toch wachtenquote:
Ik heb even de folder geshared ipv de file. Nu moet het goed blijven gaan:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:51 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Ik krijg steeds een melding dat hij in de prullenbak zit?
Meteen maar even van mijn vrije middag gebruik gemaakt en mijn PC helemaal opnieuw geinstalleerd zodat hij weer helemaal fris, fruitig en snel is!![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel apart, aangezien ze op de site vermelden 8 maart
achja, wat eerder kan geen kwaad
quote:Hi Guys,
I understand you’re all very eager to get your keys and play SimCity but I just thought I would clear a few things up.
Firstly the official release date for EU. As some of you mentioned, the EA site had listed the official release date for SimCity in the EU as Wednesday 6th March. This was incorrect and has since been corrected [help.ea.com].
Secondly, the keys. I can confirm that your keys will be going out within the next 24 hours. This means that you will receive your key in time to activate it before its release.
Please note there is no pre-load and you will not be able to download the game until its release.
/George
Fine by mequote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef IceDustbin2 het volgende:
Voor de mannen van regio 5: ik heb dibs op Yoshitoshi Strand.. 2 redenen, strand ipv beach. En yoshitoshi spreekt wel makkelijk uittevens jat ik zo geen resources van mensen die willen minen/drillen
Raar. Eerder hadden ze het namelijk over dat het wel mogelijk was om te preloaden. En dat van de datum had ik al voorspeltquote:
ach je moet toch wachtenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:08 schreef mschol het volgende:
[..]
yay,
LOL!
hij staat al bij m'n preorder (maar niet in m'n key lijst)
IRC lijkt me best.. Maarja, niemand daar te vinden natuurlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Fine by meWaar overleggen we nou eigenlijk?
het wordt wel intressant, ik verwacht de 7de dat hij automatisch upgrade naar de digital deluxequote:
Als je ze ff verder helpt met een kinkje zullen er wel mensen komen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:10 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
IRC lijkt me best.. Maarja, niemand daar te vinden natuurlijk
Je bedoeld die grote chatknop bovenin? en dan /j #Regio5quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
Als je ze ff verder helpt met een kinkje zullen er wel mensen komen waarschijnlijk
https://www.greenmangaming.com/user/account/#keysquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige hebben hem al binnen, maar je moet toch wachten
Hoe duur was het?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb bij Greenmangaming gekocht met 20% korting en ik heb de key al binnen
amazon-order gecancelled![]()
Ze zijn al 25 uur bezigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:09 schreef trance_fan het volgende:
Livestream van ign http://www.ign.com/videos/2013/03/05/ign-live-presents-simcity
En ik ben Nalyu in regio 5.
chatknop?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:13 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Je bedoeld die grote chatknop bovenin? en dan /j #Regio5
de stream is al zo lang aan maar ze zijn een kwartier geleden begonnenquote:
ik had het met 25% kortng gekocht. Uiteindelijk ipv 40e werd er maar 35,99e van mn CC afgeboekt.quote:
41.56 met 20% kortingquote:
[F.NL] RiverValley?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:15 schreef LinQ het volgende:
Niemand die een leuke naam heeft voor een regio? Haha. Zit zelf ook zonder inspiratie...
Alle namen die ik kan bedenken zullen een ban opleverenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:18 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
[F.NL] RiverValley?
Ben zelf ook een drama met namen maar iets is beter dan niets?
quote:Dear ,
You are receiving this email because the keys for SimCity Limited Edition that you have been waiting for have been just added to your account.
Ik wil je extra key wel overnemenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:20 schreef mschol het volgende:
LOL 5 minuten na registratie van key in origin krijg ik een mailtje van GreenmanGaming:
[..]
Ok als we niks anders kunnen verzinnen wordt het river valleyquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:18 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
[F.NL] RiverValley?
Ben zelf ook een drama met namen maar iets is beter dan niets?
Join anders even de chat en /j #Regio4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |