ik had het met 25% kortng gekocht. Uiteindelijk ipv 40e werd er maar 35,99e van mn CC afgeboekt.quote:
41.56 met 20% kortingquote:
[F.NL] RiverValley?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:15 schreef LinQ het volgende:
Niemand die een leuke naam heeft voor een regio? Haha. Zit zelf ook zonder inspiratie...
Alle namen die ik kan bedenken zullen een ban opleverenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:18 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
[F.NL] RiverValley?
Ben zelf ook een drama met namen maar iets is beter dan niets?
quote:Dear ,
You are receiving this email because the keys for SimCity Limited Edition that you have been waiting for have been just added to your account.
Ik wil je extra key wel overnemenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:20 schreef mschol het volgende:
LOL 5 minuten na registratie van key in origin krijg ik een mailtje van GreenmanGaming:
[..]
Ok als we niks anders kunnen verzinnen wordt het river valleyquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:18 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
[F.NL] RiverValley?
Ben zelf ook een drama met namen maar iets is beter dan niets?
Join anders even de chat en /j #Regio4
Als je limited edition hebt kan je all drie voor 20 euro kopen..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:15 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
die prijzen voor die DLC zijn wel belachelijk... (maar stiekem had ik niks anders verwacht)
kon net niet eens mn eigen games laden omdat mn netwerk zou falenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:27 schreef lipjes het volgende:
Krijg het zelfs op mijn eigen netwerk....
Origin, whats the matter you...
Und nog eine mal
Denk het.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:28 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
kon net niet eens mn eigen games laden omdat mn netwerk zou falen
iedereen bashen op EA omdat de servers van sim city falen, maar t zijn de origin servers die falen!
dat heb ik al gedaan (morgen even afwachten, anders donderdag EA bellen dat ik mijn upgrade wil hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:26 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Als je limited edition hebt kan je all drie voor 20 euro kopen..
de disk is volgens mij niet verplicht, het zou mij zelfs niet verbazen als je alleen origin installeert vanaf de diskquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:38 schreef egelhond het volgende:
Ik ben donderdag om 11.30 uur vrij. Heb zoiets als ik dan na het werk gewoon de limited edition bij intertoys ga kopen hier om de hoek voor 49,95 weet ik zeker dat ik hem heb. Heb dan ook de nl versie dus geen gezeik verder. Mijn vraag:
Moet ik met de winkelversie de game alsnog downloaden? Oftewel zit er een cd/dvd bij ja of nee en moet ik altijd blijven spelen met de disk?
Updaten wss wel. Spelen zonder cd denk ik wel, de DRM zit al op het online spelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:38 schreef egelhond het volgende:
Ik ben donderdag om 11.30 uur vrij. Heb zoiets als ik dan na het werk gewoon de limited edition bij intertoys ga kopen hier om de hoek voor 49,95 weet ik zeker dat ik hem heb. Heb dan ook de nl versie dus geen gezeik verder. Mijn vraag:
Moet ik met de winkelversie de game alsnog downloaden? Oftewel zit er een cd/dvd bij ja of nee en moet ik altijd blijven spelen met de disk?
Lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:28 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
kon net niet eens mn eigen games laden omdat mn netwerk zou falen
iedereen bashen op EA omdat de servers van sim city falen, maar t zijn de origin servers die falen!
Zal waarschijnlijk pas echt 7 maart wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:48 schreef lipjes het volgende:
Crap, nee krijg em niet geactiveerd.
Nu maar hopen dat die dan vanavond om 00:01 actief komt, maar betwijfel het
Wordt gewoon morgen 12 uur 's avondsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:48 schreef lipjes het volgende:
Crap, nee krijg em niet geactiveerd.
Nu maar hopen dat die dan vanavond om 00:01 actief komt, maar betwijfel het
vast wel, genoeg mensen weten niet hoe en wat.. dus een cd die origin voor je installeert is het minste wat ik verwachtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:41 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Updaten wss wel. Spelen zonder cd denk ik wel, de DRM zit al op het online spelen.
Ik gok overigens dat je uberhaupt geen CD zal krijgen.
donderdag moet ik ook van 7-7 werkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wel kut morgen is mijn dag vrij en do moet ik fucking vroeg op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |