waarom kan je niet installeren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:32 schreef jackson het volgende:
Ik kan die game niet eens installeren... Wel koppelen aan mijn Origin-account maar niet eens installeren. Wat een hufters bij EA
da's al weken zo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:32 schreef jackson het volgende:
Ik kan die game niet eens installeren... Wel koppelen aan mijn Origin-account maar niet eens installeren. Wat een hufters bij EA
De officiële releasedatum ligt in de toekomst bla-bla-bullshitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tabletje onder de tong ouwe... Rustig aan is mijn adviesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:51 schreef Cowamundo het volgende:
Nog 1 keertje dan voor iedereen zodat we er over kunnen ophouden.....
Volgens DIT bericht op het EA forum komt hij in NL op 7 maart (woensdag) uit! (alleen berekenen ze dit in amerikaanse tijden.. dus hoe laat dan?)
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:00 schreef Romanus het volgende:
Wouw dat kan niet denk ik? o.oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, das real lifequote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:08 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ben ik nu zo scheel of is dat niet gewoon SC4 op die foto
Dat verhaal kwam omhoog omdat ea aanpassingen aan het doen waren aan een site zodoende dat de datum "apart" wasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:51 schreef Cowamundo het volgende:
Nog 1 keertje dan voor iedereen zodat we er over kunnen ophouden.....
Volgens DIT bericht op het EA forum komt hij in NL op 7 maart (woensdag) uit! (alleen berekenen ze dit in amerikaanse tijden.. dus hoe laat dan?)
Nou... in een twitter bericht van Ocean Quigley staat:
Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Netherlands, Norway, Poland, Spain, Sweden, Switzerland get #SimCity Wed at 3:01pm PST:
PST is amerikaanse tijd... zet je dat om naar Europa tijd (GMT) kom je op 23:01 MAAR omdat wij in Nederland leven en dat in GMT+1 valt wordt het 00:01 dus zoals eerder genoemd, in de nacht van woensdag op donderdag om 00:01!
Dit item is in de prullenbak van de eigenaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:08 schreef LinQ het volgende:
Regio 4:
Jullie kunnen mij nu jullie voorkeur PMen voor een plot. Een overzicht vind je hier:
https://docs.google.com/f(...)aFk/edit?usp=sharing
Daarnaast hebben we nog een naam nodig voor onze regio, als je een leuke naam weet PM mij die dan ook z.s.m.
Was de link even aan het updatenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:11 schreef Karmijn12 het volgende:
[..]
Dit item is in de prullenbak van de eigenaar.
Ik wil graag Harper Plains, maar ik doe NUTS voorzieningen en garbage, maar iemand in die cluster doet al NUTSquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:08 schreef LinQ het volgende:
Regio 4:
Jullie kunnen mij nu jullie voorkeur PMen voor een plot. Een overzicht vind je hier:
https://docs.google.com/f(...)aFk/edit?usp=sharing
Daarnaast hebben we nog een naam nodig voor onze regio, als je een leuke naam weet PM mij die dan ook z.s.m.
Heb je erbij gezet, zal morgen weer even een geupdate versie online gooienquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:13 schreef Karmijn12 het volgende:
[..]
Ik wil graag Harper Plains, maar ik doe NUTS voorzieningen en garbage, maar iemand in die cluster doet al NUTS
Niet met zekerheid. Mensen lijken niet in te willen trekken, overal staan huizen te koop en de bedrijven op hun beurt vertrekken omdat er niet genoeg shoppers zijn. Vrij vervelend. Ik ga eens een wat actievere regio zoeken en nog eens iets proberen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:05 schreef mschol het volgende:
[..]
geinige plaatjes
enig idee waarom het zoveel lastiger is?
Sorry, maar ik ben van gedachte verandertquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:15 schreef LinQ het volgende:
[..]
Heb je erbij gezet, zal morgen weer even een geupdate versie online gooien
Haha geen probleem, verander het meteen evenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:17 schreef Karmijn12 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben van gedachte verandertik verander mijn specializatie naar Mining, en ik wil graag Cottonwood Forest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |