Oh ja diequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die Andrea liet oefenen met d'r boog, waarna Andrea van de muur afsprong om de walker met een mes neer te halen.
Ja, die heeft Maggie dus neergeschoten.quote:
Oh, dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, die heeft Maggie dus neergeschoten.
daarom lacht hij ook, itt Glenn die aangeraakt wordt door Loriquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze tegen rick haar pener aan duwt
Carl lacht ook, met Sophia achter zich waarvan niet duidelijk is wat ze daar precies doet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
daarom lacht hij ook, itt Glenn die aangeraakt wordt door Lori
Nee man, Dalequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:08 schreef Norrage het volgende:
Aaah ondanks dat kruis voor zijn hoofd zie ik die Dale weer voor me. Die vond ik wellicht nóg irritanter dan Lori...wat een irritante oude baas was dat zeg
Zeker. Die kon niet snel genoeg opgevreten worden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:31 schreef Norrage het volgende:
Hershel is wel een held. Die Dale was gewoon een kneus, met zijn betweterige blik
quote:
Moet je Henry, portrait of a serial killer eens kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:05 schreef Rijst het volgende:
Had laatst Jumper gezien. best raar om Merle in een andere rol te zien.
huh?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:51 schreef Kenju het volgende:
Verder iemand Black Ops 2 gespeeld? Herken je zijn stem ook meteen.
Ja, hij is Mike Harper. Heb je de singleplayer niet gespeeld? Best zonde.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:24 schreef BzP het volgende:
[..]
huh?
Ik speel BO2 bijna elke dag haha
Weliswaar alleen maar multiplayer.
Hoor je zijn stem in de singleplayer?
Ik vond Dale beter als Hershel. Ik vind Hershel gewoon irritant, maar dat is puur persoonlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:51 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vond Dale ook wel tof, met z'n RV.Ook al vervult Hershel de opa-rol beter, had ik het voor het verhaal leuker gevonden als Dale erbij was gebleven en dat Hershel desnoods op de boerderij was achtergebleven.
Heb de game nog.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ja, hij is Mike Harper. Heb je de singleplayer niet gespeeld? Best zonde.
COD2?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:52 schreef maurisioo het volgende:
Singleplayer COD
Singleplayer
COD
COD Zombies
Zombies![]()
The walking dead![]()
COD zombies in CoD2
Wat mensen irritant kunnen vinden aan Dale, Andrea, Carol, Carl en Shane kan ik goed begrijpen, maar bij Hershel kan ik dat helemaal nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Dale beter als Hershel. Ik vind Hershel gewoon irritant, maar dat is puur persoonlijk.
Ik erger me er gewoon aan hoe hij praat enzo. Van mij mag hij gewoon snel opgegeten wordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat mensen irritant kunnen vinden aan Dale, Andrea, Carol, Carl en Shane kan ik goed begrijpen, maar bij Hershel kan ik dat helemaal niet
Ik vind dat juist een van de weinigen die gewoon nog helemaal helder lijkt, en die ik niet zo snel van die achterlijke acties zie ondernemen als Rick of Carl ofzo.
Dan heb ik zeker iets gemist, vrij zeker dat CoD2 geen zombies hadquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:03 schreef maurisioo het volgende:
[..]
CoD2 niet meer kunnen herinneren.
CoD2 zombies online mod niet kennenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker iets gemist, vrij zeker dat CoD2 geen zombies had
Ik zie ook wel waarom inderdaad, ziet er vrij lame uit tbh.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
CoD2 zombies online mod niet kennen
Gameplay is wel leuk. Maarja, toch al wel een oud spel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie ook wel waarom inderdaad, ziet er vrij lame uit tbh.
Edit: Het youtube filmpje in ieder geval wat ik heb gevonden zo snel.
Sowieso, CoD2 = beste CoD ooit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:02 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Gameplay is wel leuk. Maarja, toch al wel een oud spel.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:41 schreef MaxC het volgende:
The Walking Dead The Game seizoen 2 komt deze herfst, kan niet wachten
Vetquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:41 schreef MaxC het volgende:
Ik las dat ze ook nog 'iets' tussendoor gaan uitbrengen, het zal me benieuwen wat dat is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:41 schreef MaxC het volgende:
Die shooter lijkt me dan weer niksquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik las dat ze ook nog 'iets' tussendoor gaan uitbrengen, het zal me benieuwen wat dat is.
En die shooter met Daryl en Merle komt over twee weken uit.
zombie modquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
CoD2 zombies online mod niet kennen
http://imgur.com/D4wcd
Andrea is gewoon een domme hoer in de seriequote:Op donderdag 7 maart 2013 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat mensen irritant kunnen vinden aan Dale, Andrea, Carol, Carl en Shane kan ik goed begrijpen, maar bij Hershel kan ik dat helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |