SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Die walker achter de bar werd gewoon net wakker en had wat opstartprobleempjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:20 schreef tralalala het volgende:
Die walker die achter de bar lag, wachtte expres totdat Carl over de bar heen hing.
Dan moet hij toch enige vorm van intelligentie hebben?
Je weet niet of ze er al 2 seizoenen van weg reizen, ze hebben (zoals in de serie gezegd werd) maandenlang eigenlijk een rondje gereden, en zijn dus geen kilometer verder weg gekomen daarin.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:01 schreef illusions het volgende:
Ik vind het alleen nog steeds onwaarschijnlijk blijven dat ze in 1 episode terugrijden naar waar ze al 2 seizoenen van wegreizen - ok met tussenpozes, maar ook flink wat reizen.
Mooi stom.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je weet niet of ze er al 2 seizoenen van weg reizen, ze hebben (zoals in de serie gezegd werd) maandenlang eigenlijk een rondje gereden, en zijn dus geen kilometer verder weg gekomen daarin.
Mjah, ik vind het vooral praktisch als het zeg maar elke keer in de TT zou staan. Vooral als latere inhakers van een serie het topic opzoeken. En het is natuurlijk vooral een indicatie waar we ongeveer zijn met de topicreeks.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:49 schreef ace_eleven het volgende:
Trouwens over de TT, ja ik vind het een erg vreemde TT, zeker aangezien je niet weet hoe hard zo een topic loopt en je misschien wel 2 of 3 weken doet met 1 topic
Ik heb nu pas door dat het gewoon om de aanduiding "S03E13" gaatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef ace_eleven het volgende:
Ach ja, ik stoor me er verder niet zo aan, als je TTs gaat stelen om het te realizeren, i wish you best of luck, wellicht wel een succesvol project![]()
Ik zou wellicht dan wel gewoon episode titles nemen, als je een nieuwe opent vlak na airing
O, en het valt MIJ nu pas op dat hij het idd (->s03e13) noteert ipv (s03e12->)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb nu pas door dat het gewoon om de aanduiding "S03E13" gaat
Tja, ik zou het in elk geval logischer vinden om het nummer van de huidige aflevering (die van de zondag daarvoor dus, de nieuwste) er dan in te zetten, en niet die van de volgende, zoals nu het geval is. Dan heb je dus het nummer erin van een aflevering waar alleen wat van een preview bekend is en wat uitsluitend in spoilers wordt besproken
Mwah, ooit waren ze op weg naar de CDC in Atlanta, maar we weten wat daarmee is gebeurd. Nu de wereld enigszins in puin ligt, en ze ervan op de hoogte zijn dat iedereen in een zombie verandert, is het niet zo heel vreemd dat ze wat rondzwerven, in plaats van echt weg te reizen.quote:
Een Breivik-je zeg maarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:33 schreef illusions het volgende:
Achja, enige nuttige move sowieso is om een eilandje te pakken en dat langzaam maar zeker uitmoorden.
Hehe. Nee, ik ga zeker geen topics stelen nu hoor hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb nu pas door dat het gewoon om de aanduiding "S03E13" gaat
Tja, ik zou het in elk geval logischer vinden om het nummer van de huidige aflevering (die van de zondag daarvoor dus, de nieuwste) er dan in te zetten, en niet die van de volgende, zoals nu het geval is. Dan heb je dus het nummer erin van een aflevering waar alleen wat van een preview bekend is en wat uitsluitend in spoilers wordt besproken
Huh? Bij de "previously in TWD" zie je toch juist dingen die je allemaal al hebt gezien (geen idee zelf, want ik download gewoon een versie waar dat uit is gehaald)?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef stinkie het volgende:
Qua spoilers: boeiend. De " previously in TWD" is ook 1 grote polier van wat er komen gaat. Dan kun je alles weg overslaan.
Daar moet je er echt 10 van in je groep hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:32 schreef shmoopy het volgende:
Goh, Michonne is toch een beetje menselijk?
Vind het meestal wel handig, ik heb wel vaak van die "oh ja" momentjes in de "previously in TWD". Nadeel alleen is dat je nu bijvoorbeeld al een paar shots zag van die gast (de neger, ben zn naam kwijt), en dan weet je dat ie in die uitzending al terugkomtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh? Bij de "previously in TWD" zie je toch juist dingen die je allemaal al hebt gezien (geen idee zelf, want ik download gewoon een versie waar dat uit is gehaald)?
En ja, boeiend. Ik hoef niet in een preview te zien dat Morgan terugkomt of iets dergelijks, dat wil ik zien op het moment dat ik de aflevering kijk, en daarin ben ik ongetwijfeld niet de enige.
Ze laten scčnes zien die te maken hebben met wat er gaat komen......quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh? Bij de "previously in TWD" zie je toch juist dingen die je allemaal al hebt gezien (geen idee zelf, want ik download gewoon een versie waar dat uit is gehaald)?
En ja, boeiend. Ik hoef niet in een preview te zien dat Morgan terugkomt of iets dergelijks, dat wil ik zien op het moment dat ik de aflevering kijk, en daarin ben ik ongetwijfeld niet de enige.
Ja ik had ook weinig twijfels over haar, maar veel andere mensen hadden dat (niet onbegrijpelijk) welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:47 schreef Norrage het volgende:
We wisten toch al lang dat ze een goed mens was joh. Ze heeft niks verkeerds gedaan, behalve dat ze gewoon skeptisch is over nieuwe mensen vertrouwen en zo. Ze is op haar hoede.
Pff, blij dat ik ze altijd zonder previously download dan zegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:49 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Nadeel alleen is dat je nu bijvoorbeeld al een paar shots zag van die gast (de neger, ben zn naam kwijt), en dan weet je dat ie in die uitzending al terugkomt
Dit. En bovendien leeft een topic doorgaans langer dan dat de recentste aflevering het hoofdonderwerp is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:50 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
tuurlijk is dat vervelend, een spoiler in je MYAT
liever kijk ik de episode voordat ik weet wat er gaat gebeuren, en ja titels kunnen ook spoilen
Eindeloze discussiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit. En bovendien leeft een topic doorgaans langer dan dat de recentste aflevering het hoofdonderwerp is.
Het lijkt me niet dat ze zomaar even 750km gereden hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:21 schreef Hazzard het volgende:
Bekijk het eens op de volgende manier. Die prison kan zomaar 700/800km verderop liggen. Dan zou Rick dus alle prisons in een omtrek van ±750km rondom zijn hometown moeten kennen. Lijkt me niet erg realistisch, vooral niet als je in een beetje afgelegen dorpje woont. Die zijn meestal toch iets meer gefocussed op hun eigen plek.
Dat lijkt voor NL veelquote:Op woensdag 6 maart 2013 07:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ze zomaar even 750km gereden hebben.
Dat mag dan toch wel besproken worden?quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:16 schreef Disorder het volgende:
Jezus. Stel je voor dat iets niet klopt in een serie of film.
Prima dat jullie het bespreken. Maar ik begrijp er echt helemaal niks van.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat mag dan toch wel besproken worden?
Kan wel. Met n hoofdwond.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat mag dan toch wel besproken worden?
Ik heb namelijk ook weer mijn twijfels met de gestorven mensen in de auto, die geen walkers leken te zijn geworden
In een wereld waar benzine niet meer uit de pomp komt lopen is dat ook wel een behoorlijke investering van je energie, ook in de vsquote:Op woensdag 6 maart 2013 07:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ze zomaar even 750km gereden hebben.
ja, maar toch, hoe snel heb je hersenbeschadeging bij zo een ongelukquote:
Benzine is vrij zeldzaam natuurlijk..dat ritje maak je niet zomaar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:40 schreef heywoodu het volgende:
Als ik in zo'n situatie me bedenk dat ik op een kilometer of 600 van mijn woonplaats zit, uur of 5-6 rijden dus, dan zou ik er denk ik wel een keer op een vroege morgen op uit gaan om te kijken of bijvoorbeeld m'n huis er nog staat
Misschien waren het al wel walkers geworden maar zaten ze gewoon vast met hun gordel en zijn er al andere mensen langsgekomen die een zwaard of iets anders door hun schedel hebben geprikt, of ze gewoon door het hoofd geschoten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
In een wereld waar benzine niet meer uit de pomp komt lopen is dat ook wel een behoorlijke investering van je energie, ook in de vs
[..]
ja, maar toch, hoe snel heb je hersenbeschadeging bij zo een ongeluk
of hersenletsel door de crash. Dat was volgens mij de verklaring van de makers vorig seizoenquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:57 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Misschien waren het al wel walkers geworden maar zaten ze gewoon vast met hun gordel en zijn er al andere mensen langsgekomen die een zwaard of iets anders door hun schedel hebben geprikt, of ze gewoon door het hoofd geschoten.
Das waar. Nou zitten ze al een tijd bij die gevangenis, misschien dat ze in de loop van de tijd steeds wat benzine gespaard hebben, of op runs wat extra meegenomen hebben ofzo, om een keer die rit te kunnen makenquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Benzine is vrij zeldzaam natuurlijk..dat ritje maak je niet zomaar.
Vast wel, maar voor noodgevallenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Das waar. Nou zitten ze al een tijd bij die gevangenis, misschien dat ze in de loop van de tijd steeds wat benzine gespaard hebben, of op runs wat extra meegenomen hebben ofzo, om een keer die rit te kunnen maken
Zoals nu dus...Ik vind het logisch hoorquote:
Ik ook, maar het punt van heywoodu was dat ze er dan al eens eerder op uit zouden zijn gegaan om eens te kijken hoe het er allemaal uit ziet en dat zie ik dus niet gebeuren. Voor een supply run is het gewoon te ver weg..nu moesten ze wel omdat ze de "zekerheid" van die wapens daar hadden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zoals nu dus...Ik vind het logisch hoor
Oh ik bedoelde niet zozeer dat ze er dan al eens eerder naartoe waren gegaan ofzo, maar dat ze wisten dat het op bijvoorbeeld 6 uur rijden ligt, en ze benzine hadden gespaard voor als ze die rit eens gingen maken. Met name om dan in 1 keer te gaan voor voorraden, wapens en als je er dan toch bent ook nog het zien van je huis.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook, maar het punt van heywoodu was dat ze er dan al eens eerder op uit zouden zijn gegaan om eens te kijken hoe het er allemaal uit ziet en dat zie ik dus niet gebeuren. Voor een supply run is het gewoon te ver weg..nu moesten ze wel omdat ze de "zekerheid" van die wapens daar hadden.
Boogchick?quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:29 schreef Ugjerke het volgende:
Ik had nog helemaal niet door dat die boogchick dood was trouwens. Volgens mij dachten een aantal mensen dat zij de bestuurder van het busje was, maar Maggie heeft haar neergeschoten.
Die Andrea liet oefenen met d'r boog, waarna Andrea van de muur afsprong om de walker met een mes neer te halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |