SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks komt in de buurt bij aflevering 9....quote:Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vond het gewoon een saaie ep. Slechtste van het seizoen.
Download jij die van een paar gig ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:22 schreef stinkie het volgende:
Godgloeiende etc etc. Verkeerde ep te paken. Dacht na trainen lekker onderuit te kunnen zakken voor tv. Nu maar weer naar zolder naar de pc kruipen voor d juiste en tot morgenavond wachten
Zelfs die is bij in 10 minuten gedownload ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Download jij die van een paar gig ofzo?
Nee, maar ik wil of een paar uu slapen. Om 5 uur staan de kids wee aan mijn bed te rammelenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Download jij die van een paar gig ofzo?
Ahh zo, dan word het morgenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil of een paar uu slapen. Om 5 uur staan de kids wee aan mijn bed te rammelen
Bij mij ligt het eraan elke download is anders ene keer snel andere keer langzaamquote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelfs die is bij in 10 minuten gedownload ofzo?
Inderdaad, alsof het allemaal real time is... het is 24 niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef heywoodu het volgende:
Bazenaflevering
En ik snap de ophef niet helemaal over dat Michonne binnen een paar seconden die foto had? Ik vond het vrij duidelijk dat ze eerst een wachtende Carl lieten zien en dat het volgende shot gewoon "even later.." was (wat je in een tekenfilm dan in beeld ziet staan zeg maar)
constant met een opgejaagd gevoel kijken is ook niet alles, ik vond het een goede afleveringquote:Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef matthijst het volgende:
Nauwelijks actie, alleen maar blablabla met die geflipte neger.
En dat geklootviool met die Carl om een foto. Pffffffff... Doe dat ff in 1 minuut hey, uitgerekte bende.
Nog vier te gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef Lunice het volgende:
Volgende week de laatste aflevering van het seizoen?
Ja.quote:
Jij moet Jericho gaan kijken.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:33 schreef Discombobulate het volgende:
Zonet weer even de aflevering opnieuw gekeken en ik vind hem nu nog beter! Wauw.. Lennie James, wat een fantastische acteurEcht hulde aan die man!
Wat zou ik het super vinden dat Morgan nog een keer terug komt voor een heel seizoen ofzo, gezien Lennie James' drukke schema was hij in seizoen 2 niet beschikbaar en in seizoen 3 maar voor één of misschien nog 2? aflevering(en).
Op één of andere manier ben ik geobsedeerd door Morgan's personage en Lennie James die hem speelt.
Ben benieuwd hoe het verder gaat dit seizoen. Ik weet bijna wel zeker dat ze dit zo volhouden. Ik vond aflevering 9 niet echt super, maar de rest tot nu toe van het tweede helft van het seizoen is echt fantastisch gewoon en dan met name afleveringen 10 en 12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |