PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
h4x.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
wat is dit dan, al twee wedstrijden op rij gewonnen in divisie 1![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:20 schreef StijnDa het volgende:
Die goal van Van Bommel![]()
Volley van 25 meter ofzo, onderkant lat
Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef Djeetje het volgende:
Nieuwe foto's van zaterdag moeten even op de site komen dan kunnen jullie me rooie dop weer zien
Ook geniaalquote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]wat een pegel.
Hij heeft ook ooit nog eens een absurde gele kaart gehad. Kijk deze, hij raakt hem volgens mij niet eens:
ik weet nog dat heel Bernabeu klapte voor Ronaldinhoquote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het hele stadion volgens mij opstond en applaudiseerde
je lijkt vdm wel met je ronaldinhoquote:Op maandag 4 maart 2013 22:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik weet nog dat heel Bernabeu klapte voor Ronaldinho
Klopt. In mijn BBVA-team voor dat toernooi (ook 433) klopten de workrates niet helemaal. Kwam totaal niet uit de verf. Blij dat dat toernooi dicht is, kan ik die rotzooi weer verkopenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef Thezeurminator het volgende:
Hebben jullie ook dat als je in 4-3-3 speelt je het liefst een spits hebt met low/med of low/low. Met high workrates dan lopen ze vaak in de weg van je wingers. Die je natuurlijk altijd high/low moet hebben.
niemand hoeft je kop te zien.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef Djeetje het volgende:
Nieuwe foto's van zaterdag moeten even op de site komen dan kunnen jullie me rooie dop weer zien
Zat ik ook niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je bij Donovan Slijngaard in het team zat! [ afbeelding ]
Het verschil is alleen dat hij voor Feyenoord is en ik voor Ajax.quote:
Wingers in een 4-3-3 zonder high/low of high/med heb je echt helemaal niets aan. Heb liever een winger met 85 pace en high/low dan een winger met 90 pace met mid/lowquote:Op maandag 4 maart 2013 22:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
dat als je in 4-3-3 speelt je het liefst een spits hebt met low/med of low/low. Met high workrates dan lopen ze vaa
Ronaldinhoquote:
Als je 433 goed uitvoert, is pace niet eens zo heel boeiend. Tuurlijk moet een winger minstens 80 pace hebben, maar andere dingen zijn minstens zo belangrijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:34 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Wingers in een 4-3-3 zonder high/low of high/med heb je echt helemaal niets aan. Heb liever een winger met 85 pace en high/low dan een winger met 90 pace met mid/low
Sperma refereer jij naar?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
Hippocrates bestudeerde de 'lichaamssappen' vooral aan de hand van wat er uit kwam. Over welke 'sappen' had Hippocrates het?
dat weet ik dus niet, is voor ANW een vraagquote:
Als je alleen LB+Y doet heb je gelijk. Je kan iemand ook in de voetjes aanspelen he.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:34 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Wingers in een 4-3-3 zonder high/low of high/med heb je echt helemaal niets aan. Heb liever een winger met 85 pace en high/low dan een winger met 90 pace met mid/low
Doe maar sperma als je leuk wilt overkomen.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat weet ik dus niet, is voor ANW een vraag
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:43 schreef Thezeurminator het volgende:
Met bronze teams spelen en dan iedereen silver/gold player trainings kaarten geven is echt geweldig. Hele voorhoede 99 pace.
slijm, bloed, gele gal en zwarte galquote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
Hippocrates bestudeerde de 'lichaamssappen' vooral aan de hand van wat er uit kwam. Over welke 'sappen' had Hippocrates het?
Het gaat ook om veldbezetting. Als ik 433 speel wil ik dat de vleugels diep en breed staanquote:Op maandag 4 maart 2013 22:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je alleen LB+Y doet heb je gelijk. Je kan iemand ook in de voetjes aanspelen he.
Maak er een video op youtube van.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gaat ook om veldbezetting. Als ik 433 speel wil ik dat de vleugels diep en breed staan
Ik speel met mijn bronze teams met 2 wingers met 4 star skill moves. Ghezal en Hooi. Als ze niet diep staan dan heb je niets aan 4 star skill moves. En met bronze teams moet je niet in de voeten aanspelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je alleen LB+Y doet heb je gelijk. Je kan iemand ook in de voetjes aanspelen he.
Benzia ST?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik speel met mijn bronze teams met 2 wingers met 4 star skill moves. Ghezal en Hooi. Als ze niet diep staan dan heb je niets aan 4 star skill moves. En met bronze teams moet je niet in de voeten aanspelen.
oh wacht toch wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
haha Modric CDM
Die GJE was toch niet zo achterlijk als men denkt
zoek die post ook eens op dan van gjequote:Op maandag 4 maart 2013 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
oh wacht toch wel.
Het ging niet om het feit dat hij Modric CDM zette, want dat kan best, maar hij zette hem in een team waardoor alle 4 de aangrenzende spelers 7 chem kregen.
Nee ik vind Benzia kut spelen. Een spits met 33 strenght kan ik echt niets mee. Ik heb de baas Castilion in de spits. Echt een geweldenaar. heb nu 4 wedstrijden gespeeld met hem 14 goals. Vind hem veel fijner dan lumu.quote:
Even een post van zaterdag replyenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
oh wacht toch wel.
Het ging niet om het feit dat hij Modric CDM zette, want dat kan best, maar hij zette hem in een team waardoor alle 4 de aangrenzende spelers 7 chem kregen.
Nee, ik ben een lazy madafaka.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoek die post ook eens op dan van gje
1*5/2-1 = ...quote:
Je moet tegenwoordig examen doen in hoofd rekenen, omdat mensen alles doen via een rekenmachinequote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rekenen??
Heet dat geen Wiskunde meer tegenwoordig?
Neem anders ook even een extra taaltraining.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig examen doen in hoofd rekenen, omdat mensen alles doen via een rekenmachine
Dat zal best, maar dan kan het toch ook gewoon wiskunde zonder zakjapanner heten?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig examen doen in hoofd rekenen, omdat mensen alles doen via een rekenmachine
Wat heb je dan aan skills als je alleen achter een bal aanrent.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik speel met mijn bronze teams met 2 wingers met 4 star skill moves. Ghezal en Hooi. Als ze niet diep staan dan heb je niets aan 4 star skill moves. En met bronze teams moet je niet in de voeten aanspelen.
ik heb al bijles in taalquote:Op maandag 4 maart 2013 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neem anders ook even een extra taaltraining.
Schijnbaar niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan kan het toch ook gewoon wiskunde zonder zakjapanner heten?
Aangezien iedereen bij bronze teams verdedigers heeft met minimaal 75 pace zijn skills juist handig. Skill move naar binnen en je hebt 1 op 1.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan skills als je alleen achter een bal aanrent.
Rekentoets wordt vanaf volgend jaar een verplicht onderdeel van het havo en vwo examen. Veel leuker is nog dat er ook een spellingstoets komt, succes Djeetje (of hij ontloopt die regeling net aan).quote:Op maandag 4 maart 2013 22:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan kan het toch ook gewoon wiskunde zonder zakjapanner heten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Je hebt een 5 (quote:Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rekentoets wordt vanaf volgend jaar een verplicht onderdeel van het havo en vwo examen. Veel leuker is nog dat er ook een spellingstoets komt, succes Djeetje (of hij ontloopt die regeling net aan).
Neenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:57 schreef Confetti het volgende:
Werkt die truc met upgraded/IF cards met attribute kaarten nog?
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
Eeuwige respect van POTS. Bij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Het is dit jaar toch al verplicht.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rekentoets wordt vanaf volgend jaar een verplicht onderdeel van het havo en vwo examen. Veel leuker is nog dat er ook een spellingstoets komt, succes Djeetje (of hij ontloopt die regeling net aan).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het jaar erna telt hij wel mee.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:58 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je hebt een 5 () nodig om te slagen, en als je niet slaagt, telt hij niet mee
, dus wat het nut ervan is?
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:58 schreef Zhano het volgende:
[..]Zelfs als het een kerel zou zijn, zou ik hem doen. Dan ziet hij er beter uit dan 90% van de meisjes die ik ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Hoeveel meiden ken je ?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zelfs als het een kerel zou zijn, zou ik hem doen. Dan ziet hij er beter uit dan 90% van de meisjes die ik ken.
Thanks brah.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:58 schreef Thezeurminator het volgende:
Als mensen met Trundle spelen dan krijgen ze echt mijn respect.
Op een zolderkamer wonen doorgaans dan ook geen meisjes he, slimpiequote:Op maandag 4 maart 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zelfs als het een kerel zou zijn, zou ik hem doen. Dan ziet hij er beter uit dan 90% van de meisjes die ik ken.
Maar je zei net nog dat je trainingskaarten gebruikt en dat vind ik niet leukquote:Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Aangezien iedereen bij bronze teams verdedigers heeft met minimaal 75 pace zijn skills juist handig. Skill move naar binnen en je hebt 1 op 1.
Uiteindelijk gaat het meetellen in de regeling dat je voor Nederlands, wiskunde, Engels, spelling en rekenen maar één 5 mag hebben, dacht ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:58 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je hebt een 5 () nodig om te slagen, en als je niet slaagt, telt hij niet mee
, dus wat het nut ervan is?
Je doet toch vmbo, daar geldt dat niet eens (of alleen de spelling niet omdat ze weten dat dan iedereen faalt)quote:Op maandag 4 maart 2013 22:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het is dit jaar toch al verplicht.
Morgen moet ik rekenen examen doen als ik daarvoor niet slaag mag ik niet eens gewoon examen volgend jaar doen.
Ook heb ik dit jaar of begin volgend jaar dat spelling/taal examen waarvoor ik al bijles heb.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat kan niet, want die zitten opgesloten in de kelder.
was me 2e die ik opende, krijg normaal niks daarquote:Op maandag 4 maart 2013 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dafuq, heb jij nu ook al geluk met bronze packs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
En het is nog niet verplicht want ik zit in het examenjaar en hoef het niet (volgend jaar pas). Je moet hem nu doen omdat je volgend jaar examen hebt, is het niet een oefentoets?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het is dit jaar toch al verplicht.
Morgen moet ik rekenen examen doen als ik daarvoor niet slaag mag ik niet eens gewoon examen volgend jaar doen.
Ook heb ik dit jaar of begin volgend jaar dat spelling/taal examen waarvoor ik al bijles heb.
90 goals uit 332 wedstrijden dus dat is niet eens zo goed.quote:
ik doe vmbo tl (mavo).quote:Op maandag 4 maart 2013 23:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je doet toch vmbo, daar geldt dat niet eens (of alleen de spelling niet omdat ze weten dat dan iedereen faalt)
Haha had toevallig nog 3 pace kaarten over. Maar normaal gesproken skill ik meer.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar je zei net nog dat je trainingskaarten gebruikt en dat vind ik niet leuk
Wachten hontquote:Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef vandermar het volgende:
Zombies zo? Inception duurt nog half uurtje
Altijd maar grappen maken over de bronze cup en dan met moeite de finale winnenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
En deze jongen heeft zijn tweede cup binnengehengeld hoor![]()
de Bronze Cup
Zelden zo'n spannende wedstrijd gespeeld, 5atb spaans brons kutteam, gewonnen op penalties
Ik moet hem zo tog noch uitlatenquote:
Eind vorig jaar heb ik oefentoets gemaakt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
En het is nog niet verplicht want ik zit in het examenjaar en hoef het niet (volgend jaar pas). Je moet hem nu doen omdat je volgend jaar examen hebt, is het niet een oefentoets?
vind je het gek, 5atb ultra defensive kom je niet zomaar doorheen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Altijd maar grappen maken over de bronze cup en dan met moeite de finale winnen
Niet echt, maar wel een goede spelerquote:
Ik heb hem met mijn team met de 40 overall CM nog gewonnen omdat ik mijn Engelse bronzes inbracht na rustquote:Op maandag 4 maart 2013 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vind je het gek, 5atb ultra defensive kom je niet zomaar doorheen.
Hmm je hebt gelijk, moest laatst een artikel lezen en daarin stond dat het niet voor het vmbo werd ingevoerd, blijkt dus wel zo te zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik doe vmbo tl (mavo).
Het geldt wel bij ons hoor anders moest ik morgen toch wel niet dat rekenen examen doen ?
En volgend jaar heb ik dan spelling examen.
Dat is van vorige week deze week speelde hij als een beest.quote:
Rekenen vindt ik zo makkelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm je hebt gelijk, moest laatst een artikel lezen en daarin stond dat het niet voor het vmbo werd ingevoerd, blijkt dus wel zo te zijn.
Blijkt 4 op de 5 op vmbo bb te zakken
Lindje's kassameisje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Het zou wel verdiend zijn als hij hem krijgt maar ja Burak heeft 2 hattricks gemaakt en nog steeds geen IF dus het zal nu ook niet gebeuren.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef BDIL het volgende:
[..]gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]gast..... dat is bijna net zo erg als die van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee deze is erger
[..]Ban in 3.. 2.. 1..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Rekenen vindt ik zo makkelijk.
Maar ja dan taal/spelling nog en dat is echt een drama bij mij.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lindje's kassameisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
[..]Man shiiiit wat voor fetisjpagina's like jij op FBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen fetish, er zitten wel mongolen in mijn lijstquote:Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Man shiiiit wat voor fetisjpagina's like jij op FB
Terecht tochquote:Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef Thezeurminator het volgende:
WTF ik zie dat Mike van Duinen speler van de week is geworden. En niet Boetius...
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vond die van Rijst erger.Die met die liefen hond. [ afbeelding ]
Alleen jammer dat je geen piemel hebt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef Djeetje het volgende:
Bij ons is er een meisje op school die pijpt je voor 2 flesjes jilz.
Toevallig had ik 2 flesjes Jilz bij me
Ik quotTe en plakte de linkquote:
Lekker tochquote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef Djeetje het volgende:
Wat vond je vriendin daar van?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef Djeetje het volgende:
kijk nou maar uit zometeen gaat ie daar ook foto's van postenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je geen piemel hebt.
Ik kom liever klaar op een hond dan dat ik mijn lul in een paardenneus steek.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vond die van Rijst erger.Die met die liefen hond. [ afbeelding ]
Het was zijn vriendin...quote:
Liever beide niet, viespeuk.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kom liever klaar op een hond dan dat ik mijn lul in een paardenneus steek.
ik laat een makkelijke opmerking maar gaanquote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik doe het liever allebei niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat laatste was een grapje.quote:
Voor een sixpack gangbang ?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat laatste was een grapje.
Mijn vriendin heeft heel goed mond werk.
Dat meisje pijpt wel voor 2 flesjes jilz
tja leven of dood situatie enzoquote:Op maandag 4 maart 2013 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik doe het liever allebei niet. [ afbeelding ]
Nee, ik heb dit soort verhalen eerder gehoord over vmbo typesquote:
Interessantquote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef UltimateTeam het volgende:
Negredo IF komt er aan net 3 goals gemaakt.
Wie niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, ik heb dit soort verhalen eerder gehoord over vmbo types
Had hem eens als backup, deed het best aardig ja. En met 70 pace ofzo helemaal mooiquote:Op maandag 4 maart 2013 23:18 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Goede spits hoor had hem in me allereerste team.
Zeker wel iemand anders niet in dit topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
There is no such thing als een ''goede vmbo kant''quote:Op maandag 4 maart 2013 23:19 schreef Djeetje het volgende:
Alleen zit ik nog wel aan de goede vmbo kant en dat is Mavo.
Maar zij was ook wel heel dom ze gaf toe dat zij het was op een naakt foto
2 meiden op een andere school maakte zoenend een naaktfoto.
Als ze nou nog dikke billen of tieten hadden oke, maar dat hadden ze dus niet.
DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:
DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Posten en anders vind ik dat ik een dm er van magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
DM graag, ik stuur niks door/post niks, want diepe respectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Dan ben ik een goeie leerling van het vmbo.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
There is no such thing als een ''goede vmbo kant''
Ben je een neger?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan ben ik een goeie leerling van het vmbo.
Wil namelijk nog door naar Havo en dan fysio opleiding (fysiotherapeuten doen echt niks)
Ach ik heb ook vmbo gedaan en ben nu 19 en maak dit jaar mijn vwo af. Ik had in de onderbouw een concentratieprobleem dus presteerde niet op school. vmbo is echt dramatisch maar het wil nog niet zeggen dat er nooit wat van je terecht komt. In elke klas zaten wel 8 normale vmbo-ers.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
There is no such thing als een ''goede vmbo kant''
er is een verschil tussen willen en kunnen. En hoe kom je erbij dat fysiotherapeuten niks doen?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan ben ik een goeie leerling van het vmbo.
Wil namelijk nog door naar Havo en dan fysio opleiding (fysiotherapeuten doen echt niks)
Netjes.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:22 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ach ik heb ook vmbo gedaan en ben nu 19 en maak dit jaar mijn vwo af. Ik had in de onderbouw een concentratieprobleem dus presteerde niet op school. vmbo is echt dramatisch maar het wil nog niet zeggen dat er nooit wat van je terecht komt. In elke klas zaten wel 8 normale vmbo-ers.
Ik ben Havo/Vwo getestquote:Op maandag 4 maart 2013 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er is een verschil tussen willen en kunnen. En hoe kom je erbij dat fysiotherapeuten niks doen?
Posten of naar mij DMénSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
UT is down.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil jullie niet onderbreken maar de web app is weer down voor maintenance
en wat houdt zo'n test dan in?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben Havo/Vwo getest
Ik liep stage bij fysio en kom vaak zelf bij een fysio gewoon yolo
Hier ook ja.. de laatste 2 wedstrijden waren al heel erg laggy hier.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Thezeurminator het volgende:
sta 2-1 voor in mijn bronze final. Flikkert die EA server er uit..
Ik had 83 van de 88 punten op de drempel toets. Nu doe ik lol_hbo.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben Havo/Vwo getest
Ik liep stage bij fysio en kom vaak zelf bij een fysio gewoon yolo
HAHAHAHA Detective DTMquote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef detennismaster het volgende:
Tyf op Lindgren. Één grote hoax, kon ook niet anders.![]()
http://hey-girl-youre-beautiful.tumblr.com/post/42519941332
Johquote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef detennismaster het volgende:
Huh, mij stuurde hij deze.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef detennismaster het volgende:
Ja, maar 9 van de 10x weten ze al via een intake gesprek wat het probleem is.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en wat houdt zo'n test dan in?
En fysiotherapeuten behandelen mensen voor zover ik weet, dus moet je wel wat doen. Sowieso moet je bij elk werk iets doen.
bij mij doet hij het gewoon.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil jullie niet onderbreken maar de web app is weer down voor maintenance
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Huh, mij stuurde hij deze.
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef lekkervoorjekneus het volgende:
Godver, daar ging mijn kloonaccount.Homo.
Godver sukkel wie liet dit uitlekken ik haat julliequote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef lekkervoorjekneus het volgende:
Ik wilde dus hiermee de foto laten uitlekken. Daar ging mijn garp.
[ afbeelding ]
Zit niet veel hersenen in inderzaadquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Godver sukkel wie liet dit uitlekken ik haat jullie![]()
![]()
Ik vond deze echt al heel knapquote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
.
Oké, dat is niet het meisje. Ze is serieus knapper.Dat is namelijk wel gewoon waar. Mijn garpje van net mislukte.
Brazzersquote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik kan hier echt niet tegen. Was net lekker aan het traden en tussendoor een winstreak van 13 games en dan dit. Er is niets op tv en wil nog niet slapen.
Ik geloof je, ouwe zaadpiraatquote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
.
Oké, dat is niet het meisje. Ze is serieus knapper.Dat is namelijk wel gewoon waar. Mijn bedachte garpje van net mislukte.
Dit is echt iets wat ik gezegd kon hebbenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik kan hier echt niet tegen. Was net lekker aan het traden en tussendoor een winstreak van 13 games en dan dit. Er is niets op tv en wil nog niet slapen.
Heb je acc op brazzers ?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Porn is altijd net voor het slapen gaan dan slaap ik nog lekkerder.
Ja, ik zag het aan je DM. Broek op de enkels denk?quote:
quote:
quote:
quote:
Ik zou niet zeggen dat ik brazzers niet geil vind maar ik vind dat er betere dingen te vinden zijn op het web.quote:
Zoals ?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:31 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat ik brazzers niet geil vind maar ik vind dat er betere dingen te vinden zijn op het web.
Penis wat voor team om Negredo heen bouwen ? 1 spits systeem wordt em nietquote:Op maandag 4 maart 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Is het ongezond om een hele zak drop per dag te eten? [ afbeelding ]
Dat doe ik dagelijksquote:Op maandag 4 maart 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Zijn die mensen niks gewend ofzo?quote:
Omdat EA homo's zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef Thezeurminator het volgende:
Als ik zie hoeveel spitsen 3 goals hebben gemaakt schat ik de kans op een plekje voor boetius steeds lager in.Waarom kreeg Pelle,Vilhena en Boetius trouwens geen update..
Nee ben aant zombien maar tussendoor ff pagga slaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik zag het aan je DM. Broek op de enkels denk?![]()
[..]sukkel.
[..]
[..]
Ik doe het ook wel eens.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Ham met mosterd.quote:
Toefjes is een grotere baas tijdens het DM'en dan hier in het topicquote:Op maandag 4 maart 2013 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg serieus de mooiste van allemaal van Toefjes nu.![]()
* Lindgren. mompelt iets over mosterd na de maaltijd.
Ik weeg minder dan 70 kilo terwijl ik best ongezond eetquote:Op maandag 4 maart 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik doe het ook wel eens.
En je zie het resultaat.
Mosterd bij een zure sloot?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ham met mosterd.Kaas met mosterd.
Vandermars' zusje met mosterd.
weet ik veel verzin morgen wel watquote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Penis wat voor team om Negredo heen bouwen ? 1 spits systeem wordt em niet
Ik weeg 53 kilo ben 1,69 groot en eer elke dag 1 zak chips leegquote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weeg minder dan 70 kilo terwijl ik best ongezond eet
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
IK SNAP NU PAS WAAROM JE ZO HEET![]()
![]()
![]()
ALS IEMAND JE VRAAGT![]()
![]()
LOLOLOL WAAROM JE ZO DIK BENT
![]()
![]()
DAN ZEG JE GEWOON "van der mars"
![]()
![]()
HIHAHOHDODHAHA
DD
![]()
!!1!
jij moest zeker wel even garp0n om mijn reactie hequote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
+ nog 10 anderen.
[ afbeelding ]
Jullie voelden je wel speciaal zeker?
Een zak chips leeg eren. Wonderlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik weeg 53 kilo ben 1,69 groot en eer elke dag 1 zak chips leeg
...quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
IK SNAP NU PAS WAAROM JE ZO HEET![]()
![]()
![]()
ALS IEMAND JE VRAAGT![]()
![]()
LOLOLOL WAAROM JE ZO DIK BENT
![]()
![]()
DAN ZEG JE GEWOON "van der mars"
![]()
![]()
HIHAHOHDODHAHA
DD
![]()
!!1!
niet meer eten dusquote:Op maandag 4 maart 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik doe het ook wel eens.
En je zie het resultaat.
Ik eet nu ook chips, Doritosquote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik weeg 53 kilo ben 1,69 groot en eer elke dag 1 zak chips leeg
quote:
Zit er al eelt op?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij moest zeker wel even garp0n om mijn reactie he [ afbeelding ]
Bij Sevilla denk ik meteen aan Trochowskiquote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet ik veel verzin morgen wel wat
4231 denk ik
Klopt, zoooo sarcastisch ook af en toe.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toefjes is een grotere baas tijdens het DM'en dan hier in het topic![]()
Dat kan men zich haast niet voorstellen
Electronic jew arts heet het bedrijf ook wel dat fifa maaktquote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Thezeurminator het volgende:
Als moisander een IF krijgt ga ik helemaal flippen. zou de zoveelste goedkope ajax if zijn.
Mehhquote:
Ik heb nu sensational salsa maar ik vind de groene het lekkerstquote:
Jumbo en AH toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
deze zijn zo konkolekker alleen nergens meer te krijgen
[..]
blaren zelfs
Niet voor casual, wel voor onder een blauw pak.quote:
Kun je nagaan, ik heb nog niet eens een DM gestuurdquote:Op maandag 4 maart 2013 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn DM-box raakt vol. Ik heb hier best wel een paar DM-maatjes.
Hmmm ik wou wat suede voor casualquote:Op maandag 4 maart 2013 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niet voor casual, wel voor onder een blauw pak.
ik kom niet verder dan de plaatselijke hoogvliet. zal eens kijken bij AHquote:Op maandag 4 maart 2013 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het niveau van dit topic
[..]
Ik heb nu sensational salsa maar ik vind de groene het lekkerst
[..]
Jumbo en AH toch?
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toefjes is een grotere baas tijdens het DM'en dan hier in het topic![]()
Dat kan men zich haast niet voorstellen
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
blaren zelfs
Die hele hete toch ?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
blaren zelfs
Ben je ook nog echt van plan ze alle 6 te lezen?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:42 schreef detennismaster het volgende:
Wat zal ik nu doen:
Nog een afleveringetje Breaking Bad en dan slapen
Direct slapen
Nog even een paar bladzijde lezen en dan slapen
De eerste en tweede keuze zijn het leukst maar ik moet voor volgende week vrijdag nog 6 boeken lezen.
Mijn leesdossier kopen voor coins.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:42 schreef detennismaster het volgende:
Wat zal ik nu doen:
Nog een afleveringetje Breaking Bad en dan slapen
Direct slapen
Nog even een paar bladzijde lezen en dan slapen
De eerste en tweede keuze zijn het leukst maar ik moet voor volgende week vrijdag nog 6 boeken lezen.
Eigenlijk wel, scheelt veel op je mondeling...quote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben je ook nog echt van plan ze alle 6 te lezen?
Leiden is best grootquote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet je wel naar een redelijk grote AH want anders hebben ze die niet
Is dat die zwarte zak ?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dat is sizzling fajitaDie zijn te lekker maar moeilijk te krijgen.
Ik heb al mijn boeken al liggen hier.quote:
Lezen dan, kan wel oké zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, scheelt veel op je mondeling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |