PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
h4x.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
wat is dit dan, al twee wedstrijden op rij gewonnen in divisie 1![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:20 schreef StijnDa het volgende:
Die goal van Van Bommel![]()
Volley van 25 meter ofzo, onderkant lat
Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef Djeetje het volgende:
Nieuwe foto's van zaterdag moeten even op de site komen dan kunnen jullie me rooie dop weer zien
Ook geniaalquote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]wat een pegel.
Hij heeft ook ooit nog eens een absurde gele kaart gehad. Kijk deze, hij raakt hem volgens mij niet eens:
ik weet nog dat heel Bernabeu klapte voor Ronaldinhoquote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het hele stadion volgens mij opstond en applaudiseerde
je lijkt vdm wel met je ronaldinhoquote:Op maandag 4 maart 2013 22:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik weet nog dat heel Bernabeu klapte voor Ronaldinho
Klopt. In mijn BBVA-team voor dat toernooi (ook 433) klopten de workrates niet helemaal. Kwam totaal niet uit de verf. Blij dat dat toernooi dicht is, kan ik die rotzooi weer verkopenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef Thezeurminator het volgende:
Hebben jullie ook dat als je in 4-3-3 speelt je het liefst een spits hebt met low/med of low/low. Met high workrates dan lopen ze vaak in de weg van je wingers. Die je natuurlijk altijd high/low moet hebben.
niemand hoeft je kop te zien.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef Djeetje het volgende:
Nieuwe foto's van zaterdag moeten even op de site komen dan kunnen jullie me rooie dop weer zien
Zat ik ook niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je bij Donovan Slijngaard in het team zat! [ afbeelding ]
Het verschil is alleen dat hij voor Feyenoord is en ik voor Ajax.quote:
Wingers in een 4-3-3 zonder high/low of high/med heb je echt helemaal niets aan. Heb liever een winger met 85 pace en high/low dan een winger met 90 pace met mid/lowquote:Op maandag 4 maart 2013 22:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
dat als je in 4-3-3 speelt je het liefst een spits hebt met low/med of low/low. Met high workrates dan lopen ze vaa
Ronaldinhoquote:
Als je 433 goed uitvoert, is pace niet eens zo heel boeiend. Tuurlijk moet een winger minstens 80 pace hebben, maar andere dingen zijn minstens zo belangrijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:34 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Wingers in een 4-3-3 zonder high/low of high/med heb je echt helemaal niets aan. Heb liever een winger met 85 pace en high/low dan een winger met 90 pace met mid/low
Sperma refereer jij naar?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
Hippocrates bestudeerde de 'lichaamssappen' vooral aan de hand van wat er uit kwam. Over welke 'sappen' had Hippocrates het?
dat weet ik dus niet, is voor ANW een vraagquote:
Als je alleen LB+Y doet heb je gelijk. Je kan iemand ook in de voetjes aanspelen he.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:34 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Wingers in een 4-3-3 zonder high/low of high/med heb je echt helemaal niets aan. Heb liever een winger met 85 pace en high/low dan een winger met 90 pace met mid/low
Doe maar sperma als je leuk wilt overkomen.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat weet ik dus niet, is voor ANW een vraag
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:43 schreef Thezeurminator het volgende:
Met bronze teams spelen en dan iedereen silver/gold player trainings kaarten geven is echt geweldig. Hele voorhoede 99 pace.
slijm, bloed, gele gal en zwarte galquote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
Hippocrates bestudeerde de 'lichaamssappen' vooral aan de hand van wat er uit kwam. Over welke 'sappen' had Hippocrates het?
Het gaat ook om veldbezetting. Als ik 433 speel wil ik dat de vleugels diep en breed staanquote:Op maandag 4 maart 2013 22:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je alleen LB+Y doet heb je gelijk. Je kan iemand ook in de voetjes aanspelen he.
Maak er een video op youtube van.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gaat ook om veldbezetting. Als ik 433 speel wil ik dat de vleugels diep en breed staan
Ik speel met mijn bronze teams met 2 wingers met 4 star skill moves. Ghezal en Hooi. Als ze niet diep staan dan heb je niets aan 4 star skill moves. En met bronze teams moet je niet in de voeten aanspelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je alleen LB+Y doet heb je gelijk. Je kan iemand ook in de voetjes aanspelen he.
Benzia ST?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik speel met mijn bronze teams met 2 wingers met 4 star skill moves. Ghezal en Hooi. Als ze niet diep staan dan heb je niets aan 4 star skill moves. En met bronze teams moet je niet in de voeten aanspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |