PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
hee marrie mathijsen is toch geschorst?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:00 schreef vandermar het volgende:
5atb pace kneusjehij scoort 3x uit de counter, daar stond ik even met de broek op de enkels. Gaat hij sssssh doen
ach, als hij dat leuk vindt
Ze mogen de AI van de verdedigers volgend jaar opkrikkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:10 schreef vandermar het volgende:
Mijn verdedigers lopen allemaal weg als ze niet geselecteerd zijn
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 04:49 schreef over_hedge het volgende:
Nog 150K over. Welke if halen? Die cf of if naldo?
CM Schweini/ Gundogan/ Luiz Gustavo ipv Muller, CF IF Gotze en dan Schweini CM of VdV CFquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:18 schreef Dudeweiser het volgende:
GAM / FUT kaartjes met verhoogde skills.
Heb maar 150kquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
CM Schweini/ Gundogan/ Luiz Gustavo ipv Muller, CF IF Gotze en dan Schweini CM of VdV CF
IF Naldo en Hummels achterin
Totaal geen last van.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze mogen de AI van de verdedigers volgend jaar opkrikkenLeuk dat iedereen voorin goed meeloopt maar achterin is het een puinhoop en vooral bij voorzetten
Het was inderdaad een verwijzing, voor mij zijn alle zilveren teams hetzelfdequote:Op zaterdag 2 maart 2013 04:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is hier niet "normaal" aan dan? Of is dit een verwijzing naar mijn nederlaag tegen jou, want dat was een compleet ander team
Je hebt een verdedigende middenvelder nodig, Zou Schwein pakken, heb je ook goed schot en passing.quote:
if gotze op if is wel een idee jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt een verdedigende middenvelder nodig, Zou Schwein pakken, heb je ook goed schot en passing.
Gomez of Lewan eruit, de ander als spits want de CF is wel een spelverdeler, dus daar dan IF Gotze ofzo.
Neuer gewoon erbij halen, goede keeper.
Kan ook, kan je nog de IF of SIF pakken, heb je nog wel genoeg coins voor lijkt me.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
if gotze op if is wel een idee jaNeuer vind ik maar kut. vind deze keeper veel beter
Ja ga ik doen. Moest alleen nog even kijken hoe ik het nog wilde veranderenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan ook, kan je nog de IF of SIF pakken, heb je nog wel genoeg coins voor lijkt me.
haha, ik had er net 1. Lag de keeper al op de grond, kon ik t toch niet laten om met Jozy het balletje nog breed te leggen op de Wijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest gisteren tegen Adler (volgens mij de UP of de IF) en die had de meest zieke reddingen ooit. Ook moest ik tegen iemand met Reus en Esswein die meerdere pogingen deed om sweaty te scoren maar het lukte hem niet omdat ik goed verdedigde. In heel divisie 1 heb ik geen sweaty goal tegengekregen en ik heb er ook geen 1 gemaakt
EA forumsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5-2-2-1 aanvallend![]()
Volgens mij roepen ze dit soort dingen op heel veel andere fora. Alleen op deze niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5-2-2-1 aanvallend![]()
nou daar merkte ik helemaal niks van hoor toen ik 5221 speeldequote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij roepen ze dit soort dingen op heel veel andere fora. Alleen op deze niet.
Misschien hebben ze dan toch wel gelijk.
ik ook niet, alleen maar counteren en verdedigen...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou daar merkte ik helemaal niks van hoor toen ik 5221 speelde
Ik heb geen idee, heb er nog nooit mee gespeeld. Maar misschien zijn wij net als een spookrijder, die zich verbaast waarom iedereen op de verkeerde baan rijdt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou daar merkte ik helemaal niks van hoor toen ik 5221 speelde
Filosofische Toefjesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb er nog nooit mee gespeeld. Maar misschien zijn wij net als een spookrijder, die zich verbaast waarom iedereen op de verkeerde baan rijdt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:27 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga even eten, moet zo hackeyen, groetjes
1 Mei jarig. Ben heel blij dat de koninginnedag voor altijd verplaatst isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zou ik wel chill vinden. Nog 5 maanden en 20 dagen
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
UP Bennat
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/152719451
Enige jammere is dat ik die Clasico Cup maar niet win. Paar keer finale, maar dan gaat het steeds mis. Verdedigend vind ik het ook maar zo-zo met Pepe en Miranda, maar geen zin om nog veel te gaan investerenquote:
Gossiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:51 schreef Revontulet het volgende:
Ben morgen jarig maar elk jaar is weer pijnlijk duidelijk hoe weinig vrienden ik heb
Het gaat niet om hoe veel vrienden je hebt, het gaat er om wat je aan ze hebtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:51 schreef Revontulet het volgende:
Ben morgen jarig maar elk jaar is weer pijnlijk duidelijk hoe weinig vrienden ik heb
Koop Ramos dan gewoon voor een paar dagen en verkoop hem weer?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Enige jammere is dat ik die Clasico Cup maar niet win. Paar keer finale, maar dan gaat het steeds mis. Verdedigend vind ik het ook maar zo-zo met Pepe en Miranda, maar geen zin om nog veel te gaan investeren
je kunt denk ik wel een paar fokkers inhuren?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:51 schreef Revontulet het volgende:
Daar zijn de mensen hier ook niet onverdeeld positief over, die schijnt alleen maar voorin te lopen...en dat doen mijn backs eigenlijk ook al te veelquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Koop Ramos dan gewoon voor een paar dagen en verkoop hem weer?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar zijn de mensen hier ook niet onverdeeld positief over, die schijnt alleen maar voorin te lopen...en dat doen mijn backs eigenlijk ook al te veel
Wat kost dat denk je?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je kunt denk ik wel een paar fokkers inhuren?
Mensen zeiken hier overal over. Niets mis met Ramos.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar zijn de mensen hier ook niet onverdeeld positief over, die schijnt alleen maar voorin te lopen...en dat doen mijn backs eigenlijk ook al te veel
Ik ga binnenkort ook een nieuw team maken, en heb dit op het oogquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ja BBVA is niet echt een hele geweldige competitie helaas
Als mijn TP leeg is wil ik mijn 2 teams verkopen en een paar nieuwe teams gaan maken ( gold en silver iig), maar ik heb weinig inspiratie
Nicequote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook een nieuw team maken, en heb dit op het oog
http://www.futhead.com/fifa/squads/6330657/
Zou kunnen, maar als ik me eenmaal voorneem dat dit team het moet gaan doen, heb ik ook geen zin meer om te sleutelenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen zeiken hier overal over. Niets mis met Ramos.
IF Lamela, speelde bij mij zo goedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kom wel voor 100K. 3 Uur, maar dan moet je wel een kado van te voren aan me geven dat ik aan jou moet schenken. En ik hou van kaashapjesquote:
Ik wissel deze teams af:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ja BBVA is niet echt een hele geweldige competitie helaas
Als mijn TP leeg is wil ik mijn 2 teams verkopen en een paar nieuwe teams gaan maken ( gold en silver iig), maar ik heb weinig inspiratie
41212quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:10 schreef Djeetje het volgende:
4-3-2-1 of 3-5-2 formatie voor silver squad ?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
4-3-2-1 of 3-5-2 en dan kom jij aan met 4-1-2-1-2 ?quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kom wel voor 100K. 3 Uur, maar dan moet je wel een kado van te voren aan me geven dat ik aan jou moet schenken. En ik hou van kaashapjes
Iedereen kan met Balo omgaan. Hij heeft alles, en als je het verprutst ramt hij zich er wel doorheen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Mooi team, al kan ik echt niet omgaan met Balo en IF Lamela
Balo is een beest in mijn BPL, dus neem aan dat dat ook voor de Serie A-versie gaat. De normale Lamela speelt al geweldig, dus deze is hopelijk nog beterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Mooi team, al kan ik echt niet omgaan met Balo en IF Lamela
Ik niet, en tegen mij presteert ie ook nooit echtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Iedereen kan met Balo omgaan. Hij heeft alles, en als je het verprutst ramt hij zich er wel doorheen.
Speelde bij mij veruit het beste, 352 komt bij mij wel op nummer 2quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
4-3-2-1 of 3-5-2 en dan kom jij aan met 4-1-2-1-2 ?
En waarom zal ik die formatie dan doen ?
Jo leave die dan ff, gaan we samenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:04 schreef vandermar het volgende:
Ronde 29, weer iemand die leaved, weer niet op leaderboard
Bij Fokkers nooit het onderste uit de kan willen halenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kom jij al voor dat soort fooien? Cheapass mofo
Haha ja dat snapte ikquote:
Geen reiskostenvergoeding?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij Fokkers nooit het onderste uit de kan willen halen
je hackt?quote:
Neuh, hij woont ook in Barendrecht, loont de moeite niet om 19 cent voor een kilometer te vragenquote:
oh dus voor mij geldt dat welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Neuh, hij woont ook in Barendrecht, loont de moeite niet om 19 cent voor een kilometer te vragen
HAHAHAA GELD WANT VERGOEDINGquote:
Kan niet, ga zo weg.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jo leave die dan ff, gaan we samen
Weer een smoesjequote:
Kun je die Jaja misschien vervangen door iemand met high DWR?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:25 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Denk alleen wel dat mijn middenveld word overlopen..
Achja in Brazilie kan je al een 'facebookvriendin' kopen, stuurt je dan berichtjes enzo.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]Wel een idee trouwens voor GJE'tjes. Vrienden verjaardagsservice. Ik zie een gat in de markt
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja in Brazilie kan je al een 'facebookvriendin' kopen, stuurt je dan berichtjes enzo.
Chicks spottenquote:
Jaja blijft hij isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kun je die Jaja misschien vervangen door iemand met high DWR?
quote:
Voetbalveldquote:
Chicks is dan niet op zijn plekquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voetbalveldik ben sceheidsrechter van een dames team
9 van de 10 meiden die voetballen zijn vies en dik.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Chicks is dan niet op zijn plek
Van de tegenstander wel, even op hun site gekekenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Chicks is dan niet op zijn plek
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van de tegenstander wel, even op hun site gekeken
In jouw regio misschien. Maar dat geldt daar niet alleen voor voetballende meiden, toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
9 van de 10 meiden die voetballen zijn vies en dik.
Ik had Balo in mijn team en die scoorde maar niet, Torres nu uit 9 wedstrijden 17 goalsquote:
In mijn regio wel ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In jouw regio misschien. Maar dat geldt daar niet alleen voor voetballende meiden, toch?
Bij mij wel, wij hebben 2 vrouwenteams. In voetbaloutfits ziet het er vaak niet geweldig uit, maar als die meiden naderhand in de kantine zitten, durf ik wel te zeggen dat de helft doable isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
In mijn regio wel ja.
Bij mijn club is er geen meiden voetbal.
Er speelt bij ons 1 meisje op de hele club en die zit gewoon in de B1 (jongens).quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij mij wel, wij hebben 2 vrouwenteams. In voetbaloutfits ziet het er vaak niet geweldig uit, maar als die meiden naderhand in de kantine zitten, durf ik wel te zeggen dat de helft doable is
BUKKAAKKKEEEEEE!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er speelt bij ons 1 meisje op de hele club en die zit gewoon in de B1 (jongens).
quote:
Nope, is dat nieuw?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je wist dat meiden een aparte kleedkamer dan hebben ?
Bij zo'n club bij mij in de buurt niet, maar dat meisje hoeft niet te douchen enzulksquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je wist dat meiden een aparte kleedkamer dan hebben ?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bij zo'n club bij mij in de buurt niet, maar dat meisje hoeft niet te douchen enzulks
quote:
dat is dan ook echt een pauperclub met maar 1 team in elke leeftijdscategoriequote:
Het is een opleiding's club waarvoor je moet worden gevraagd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is dan ook echt een pauperclub met maar 1 team in elke leeftijdscategorie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ongeveer het enige voordeel van hockey. Je hoeft niet op de site van de tegenstander te kijken of er lekkere wijven rondlopen, die zijn er altijd wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van de tegenstander wel, even op hun site gekeken
TIF Bale gaat voor minstens een paar mil.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:13 schreef Santello het volgende:
Hoeveel moet je betalen voor de laatste Bale IF?
Hij had het toch over voetbal ?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het enige voordeel van hockey. Je hoeft niet op de site van de tegenstander te kijken of er lekkere wijven rondlopen, die zijn er altijd wel.
Adrian en Rodrigoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Kleine aanpassingen gedaan, nog steeds niet met het team gespeeld maar las niet echt positieve dingen over Bojan en over het algemeen zijn mensen wel tevreden met Cazorla. Moest daardoor wel Parker wisselen voor Wilshere om 9 chem te halen. Adrian in plaats van Soldado, altijd leuk om met wat minder bekende spitsen te spelen.
[ afbeelding ]
Heb je daar al mee gespeeld? Ik weet niet waarom maar ik heb echt een goed gevoel bij Rodrigo.quote:
Ja echt bazen zijn het.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb je daar al mee gespeeld? Ik weet niet waarom maar ik heb echt een goed gevoel bij Rodrigo.
Ja wtfquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 15:30:21Special Happy Hr! 5pm-7pm UK. 4 diff pack types (1 at a time) in limited quantities. When 1 pack type runs out the next becomes available! reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 15:30:21Special Happy Hr! 5pm-7pm UK. 4 diff pack types (1 at a time) in limited quantities. When 1 pack type runs out the next becomes available! reageer retweet
Jammer, zit net packs te openenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja wtf
En dittwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 15:30:21Special Happy Hr! 5pm-7pm UK. 4 diff pack types (1 at a time) in limited quantities. When 1 pack type runs out the next becomes available! reageer retweet
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja wtf
En dittwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 15:30:21Special Happy Hr! 5pm-7pm UK. 4 diff pack types (1 at a time) in limited quantities. When 1 pack type runs out the next becomes available! reageer retweet
Leandro voor Adryan denk ik.quote:
Leuke formatie, speel ik momenteel ook mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Voor 5900 coins een team gekocht met veel spelers die ik nog wil proberen en in een formatie die ik nog wil proberen.![]()
[ afbeelding ]
Ze zeggen op het EA forum dat het beter speelt als 3-5-2. Je CM's moeten dan wel goede workrates hebben.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Leuke formatie, speel ik momenteel ook mee.
Real met een B opstellingquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
Zo helemaal verhuisd en wel, nu lekker real-barca kijken.
Ah tfoe.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Geen Ronaldo, Ozil, Di Maria en Xabi.
gonalons is echt een baasjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Voor 5900 coins een team gekocht met veel spelers die ik nog wil proberen en in een formatie die ik nog wil proberen.![]()
[ afbeelding ]
Waarom? Vind je 3-5-2 wel fijn spelen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gonalons is echt een baasjeAlleen deze formatie vond ik echt drie keer niks
ik vond die formatie ook drama.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gonalons is echt een baasjeAlleen deze formatie vond ik echt drie keer niks
ongelooflijk kwetsbaar achterin, constant 1 op 1 achterin. 352 vond ik ook wel aardig maar ook kwetsbaar. Ben wel bagger in verdedigen, dat moet ik er wel bij zeggen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarom? Vind je 3-5-2 wel fijn spelen?
Nocerino+De Rossi en dat 1 op 1 is grotendeels opgelost.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ongelooflijk kwetsbaar achterin, constant 1 op 1 achterin. 352 vond ik ook wel aardig maar ook kwetsbaar. Ben wel bagger in verdedigen, dat moet ik er wel bij zeggen.
quote:Special Happy Hour! 5pm-7pm UK time. 4 pack types available (one at a time) in limited quantities.
When 1 pack type runs out, the next one becomes available. HH is over once all packs are gone. 1st come, 1st served. Stay in-game to check out the offers!
Maar waarom zou je dan 3412 spelen ipv 352?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nocerino+De Rossi en dat 1 op 1 is grotendeels opgelost.
Aanvallend sterker, LM/RM zijn dominanter, meer ruimte in het centrum.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan 3412 spelen ipv 352?
Je hebt een CF in plaats van een CAM.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan 3412 spelen ipv 352?
LM en RM lijken me hetzelfdequote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Aanvallend sterker, LM/RM zijn dominanter, meer ruimte in het centrum.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:22 schreef Djeetje het volgende:
Wie heeft 1 leuk silver team voor mij hoeft niet heel duur te zijn aangezien ik er toch 2 moet vanwege afwisseling.
4-2-2-2 silver beviel me niet zo heel ergquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mijn beste silverteam(wel redelijk prijzig):
[ afbeelding ]
Ik zie net dat ik Traoré op LB kan zetten, dan kan Camara of Sané op CDM in plaats van Mvuemba.
Kutteam in een kutformatie. Een normale CM zou handig zijn. En Araujo is slecht tenzij je ermee kunt omgaan en ik denk niet dat jij daar het geduld voor hebt.quote:
anders kan Quincy niet, toch ?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die CM lozenSlechtste speler op zo'n belangrijke positie.
Nee waarschijnlijk niet, tenzij er nog een fatsoenlijke speler in de griekse competitie speelt of Ghanees is.quote:
Addoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niet, tenzij er nog een fatsoenlijke speler in de griekse competitie speelt of Ghanees is.
Dan moet wel die RCM op CM en deze speler op RCM, anders krijgt hij geen 9 chem.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:56 schreef Thorb het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/9048/ is de beste optie denk ik, wel wat klein.
Klopt, was even uitgegaan van dezelfde club en daarom volledige link geteld maar dat gaat niet op aangezien hij bij een andere club speeltquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan moet wel die RCM op CM en deze speler op RCM, anders krijgt hij geen 9 chem.
edit; oh op die manier ook niet, komt de RCM 0,5 link tekort.
Die LB bestaat ook nog eens nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kutteam in een kutformatie. Een normale CM zou handig zijn. En Araujo is slecht tenzij je ermee kunt omgaan en ik denk niet dat jij daar het geduld voor hebt.
Maak dit.quote:
Mooi teamquote:
Dit ziet er wel leuk uitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maak dit.
[ afbeelding ]
Die CB lijkt matig maar heeft 90+ sterngth en 70 pace.
Ja want die LB komt ook uit de Liga Adelante.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit ziet er wel leuk uit
Kan ik ook nog Jese voor Deulofeu doen toch ?
Even namaken in Futheadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja want die LB komt ook uit de Liga Adelante.
Die CDM is 300k op PS3 dus dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja want die LB komt ook uit de Liga Adelante.
krentquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die CDM is 300k op PS3 dus dat doe ik niet.
En dan neem ik Traore IF denk ik.
Die CDM is ook te koop als NIF.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die CDM is 300k op PS3 dus dat doe ik niet.
En dan neem ik Traore IF denk ik.
100k dacht ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die CDM is ook te koop als NIF.![]()
En IF Traoré komt uit TOTW 1 en is vrij prijzig!
Die Editquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die CDM is ook te koop als NIF.![]()
En IF Traoré komt uit TOTW 1 en is vrij prijzig!(bovendien bezit ik alle IF Traorés die nu op de markt staan.)
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:17 schreef vandermar het volgende:
Epic wedstrijd gefloten.
Wat aan het ouwehoeren met een chick van de tegenstander. Die begon te zeggen dat mijn jasje niet kon
Hoezo niet?
Omdat het van Feyenoord was
Onder de wedstrijd wat door
Ze was wel lief maar ook boos omdat ik geen penalty gaf
het is geen crisis in FUT land. Met je twee miljoen coinsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het is crisis.
Maar 300k voor een silver CDM is te veel.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is geen crisis in FUT land. Met je twee miljoen coins
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is geen crisis in FUT land. Met je twee miljoen coins
[ afbeelding ]
diaprojector?quote:
Vervang de spitsen en het zal weer goed spelen!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:26 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt een kutteam. Perfect in balans alleen kan ik niet met deze formatie spelen terwijl het vorig jaar een van mijn favorieten was
Sakho is gewoon een kutverdediger deze Fifaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:26 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt een kutteam. Perfect in balans alleen kan ik niet met deze formatie spelen terwijl het vorig jaar een van mijn favorieten was
ik stuur hem zometeen wel even SMLENOquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zeg tegen hem dat Oemtietie in foor foor too 2 kaa waard is
Dat snapt hij toch nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik stuur hem zometeen wel even SMLENO
Misschien is het een sub hoorquote:
Zijn je filmpjes nog niet internationaal doorgebroken danquote:
dikke aids ermeequote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:35 schreef Ajacied7 het volgende:
Nog 25 minuten tot het happy hour!!!
Spann0nd
Alles wordt toch snel uitverkocht en ik moet net eten wanneer het begint.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:35 schreef Ajacied7 het volgende:
Nog 25 minuten tot het happy hour!!!
Spann0nd
Het gaat mij dan ook meer om de dealtjes die ik kan kopen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alles wordt toch snel uitverkocht en ik moet net eten wanneer het begint.
Het is maar afwachten of die er gaan komen. QPR staat voorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het gaat mij dan ook meer om de dealtjes die ik kan kopen.
ik heb trouwens een silver team.quote:
zijn 2e al deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:44 schreef Thorb het volgende:
Ronaldo schiet ook weer eens een goede free kick
Ja leukquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:42 schreef Djeetje het volgende:
i
[..]
ik heb trouwens een silver team.
Even kijken hoe het speelt en dan kunnen we vanavond even een potje ?
Huilen in de kleedkamerquote:
Ik weet niet zeker of hij hem raakte, niet goed gezien maar de manier van duiken + reputatie maakt al snel dat de scheids hem niet geeft. Verder kan je wel alleen op de scheids haten maar kijk naar het spelquote:
is goed.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kom je anders nu ff tegen mij afreageren
quote:
Omdat ze protesteerdequote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:53 schreef Reemi het volgende:
Waarom rood Valdes? En zo veel geel in 1 minuut?
Ze werden helemaal locoooo bij barcaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:53 schreef Reemi het volgende:
"Commentaar" op de scheids.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:53 schreef Reemi het volgende:
Sanchez die viel? Nooit een penaltyquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of hij hem raakte, niet goed gezien maar de manier van duiken + reputatie maakt al snel dat de scheids hem niet geeft. Verder kan je wel alleen op de scheids haten maar kijk naar het spel
Ik snap nooit wat van zulke screenshotsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:54 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik nu blij moet zijn of niet
Kut dat barca weer verliest natuurlijk.
Het rare bedrag komt omdat ik gisteren ook 2x heb verloren, had daarom dit nog maar over van mijn 10 euro die ik had laten staan
#liefdagboek
Nee Adriano en hij werd wel geraakt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sanchez die viel? Nooit een penalty
Adriano dacht ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sanchez die viel? Nooit een penalty
mag toch hopen van nietquote:
Gvd ik zit er telkens naastquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:54 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik nu blij moet zijn of niet
Kut dat barca weer verliest natuurlijk.
Het rare bedrag komt omdat ik gisteren ook 2x heb verloren, had daarom dit nog maar over van mijn 10 euro die ik had laten staan
#liefdagboek
Ik heb 3,65 ingezet op winst voor real madrid voor een quotering van 2,80. Dat levert mij dus 10,22 opquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat van zulke screenshots
Gisteren had ik het ook slechtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gvd ik zit er telkens naastGister Watford en Crystal palace. Krijgt Watford 90ste min een goal tegen
![]()
Vandaag: Goal Rooney, winst chelsea en winst southampton...
Goudmijntje hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb 3,65 ingezet op winst voor real madrid voor een quotering van 2,80. Dat levert mij dus 10,22 op
Waardoor ik in 2 dagen een goede 22 cent winst heb![]()
Maar thanks, nu snap ik het tenminste (een beetje).quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeker. Financieel onafhankelijk in no time als het zo doorgaat.
Bij wie zit je? Bwin?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeker. Financieel onafhankelijk in no time als het zo doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |