Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Het plan is om CPC iets sneller dan M-tempo te lopen. Om en nabij de 5min/km. Twee weken later loop ik weer een HM (in Naaldwijk), en die wil ik op mijn beoogde M-tempo (5.20) gaan lopen.
Oh kijk aan, lekker hoor En dan de laatste 2 weken taperen? Of hoort die HM in 5'20 al daarbij? En zitten daar ook nog weer lange duurlopen (20+) bij? Sorry voor alle vragen, maar vind het wel vet om dat een beetje te volgen. Heb ik meteen een leidraadje voor als ik zelf volgend jaar ook zoiets ga proberen. Al ga ik dan misschien voor de eerste keer ook wel een keer een schema gebruiken. Tot nu toe eigenlijk alleen maar alles uit de losse pols gelopen.
Oh kijk aan, lekker hoor En dan de laatste 2 weken taperen? Of hoort die HM in 5'20 al daarbij? En zitten daar ook nog weer lange duurlopen (20+) bij? Sorry voor alle vragen, maar vind het wel vet om dat een beetje te volgen. Heb ik meteen een leidraadje voor als ik zelf volgend jaar ook zoiets ga proberen. Al ga ik dan misschien voor de eerste keer ook wel een keer een schema gebruiken. Tot nu toe eigenlijk alleen maar alles uit de losse pols gelopen.
Die tweede HM zit 3 weken voor de marathon. Anderhalve week voor de marathon hebben we nog een rustige duurloop van 2 a 2,5 uur. De zondag voor de marathon nog een 10-km wedstrijdje. Alle overige trainingen in de laatste twee weken zijn lichte bezigheidstherapie
@Brighteyes, herkenbaar! Ik heb vorige week ook nog een potje staan janken toen er allemaal gedoe was, daardoor kwam er ruzie en ik kon óók nog eens niet lopen
Die tweede HM zit 3 weken voor de marathon. Anderhalve week voor de marathon hebben we nog een rustige duurloop van 2 a 2,5 uur. De zondag voor de marathon nog een 10-km wedstrijdje. Alle overige trainingen in de laatste twee weken zijn lichte bezigheidstherapie
En dan staat 'ie in de laatste week voor de M keihard te stuiteren van alle energie die er dan niet uit kan, nja daar moet GotC je dan maar mee helpen..
En dan staat 'ie in de laatste week voor de M keihard te stuiteren van alle energie die er dan niet uit kan, nja daar moet GotC je dan maar mee helpen..
Geen tijd voor, want dan heb ik al mn energie hard genoeg nodig om te eten
Op maandag 4 maart 2013 22:07 schreef wyccie het volgende: YUR, een jaar geleden liep je je eerste HM in hetzelfde tempo als ik. En nu heb je je snelheid omhoog gegooid en ga je een hele marathon lopen, wow.
Dat is het plan ja Startbewijs is al binnen, nu nog heelhuids aan de start verschijnen
ik heb een spier in mn onderbeen... Dat wist ik niet.... (of eigenlijk, dat wist ik wel want die is volgens mij verantwoordelijk voor het ontstaan van shinsplints)
maar hij vond mijn ultra korte skivakantie niet tof na 5minuten lopen begon hij te kloten bij de minuut rust... jeetje, wat een verkrampte spier!
auw auw auw
on the bright side, volgens mijn fysio kan ik gewoon nog lopen moet ik een weekje rustiger dan normaal doen. Helaas lukte dat de laatste 3 minuten niet echt
[ Bericht 7% gewijzigd door Jumparound op 04-03-2013 23:10:05 ]
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy