volgende maandquote:Op maandag 4 maart 2013 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
blijft natuurlijk de vraag wanneer ik m'n key krijg van g2play
en echt niet eerder dan eind april krijgen we nieuwe key'squote:Op maandag 4 maart 2013 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ja sorry, we zijn door onze voorraad heen![]()
Teleurgesteld. Zeg maar af.quote:
Als ik de key tot mijn bezitting heb, heb ik geen bezwaar.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat mij betreft gelijk alMaar alleen als de drie andere mensen in mijn deel-regio dat ook goed vinden.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:18 schreef Metonae het volgende:
Wat ben ik op zo'n moment eigk blij dat ik eigen baas ben
have funquote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Kreeg zojuist mijn code in de mail en dus ben ik maar even de VPN methode aan het testen.
Ik doe me voor als iemand in Hong Kong, daar is het spel al uit. De verbinding is rete traag en niet enorm stabiel, maar ik kon me wel inloggen op Origin en kreeg daar de Hong Kong winkel te zien.
Product code ingevoerd en geaccepteerd. Toen het spannende moment, is hij unlocked in mijn game lijst? Jawel hoor!
Hij is nu heel traag aan het downloaden, ik weet niet wat er gebeurt als ik terug ga naar mijn eigen verbinding en IP
Dat werk niet, je had dat moeten doen terwijl je de game wou kopen.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Kreeg zojuist mijn code in de mail en dus ben ik maar even de VPN methode aan het testen.
Ik doe me voor als iemand in Hong Kong, daar is het spel al uit. De verbinding is rete traag en niet enorm stabiel, maar ik kon me wel inloggen op Origin en kreeg daar de Hong Kong winkel te zien.
Product code ingevoerd en geaccepteerd. Toen het spannende moment, is hij unlocked in mijn game lijst? Jawel hoor!
Hij is nu heel traag aan het downloaden, ik weet niet wat er gebeurt als ik terug ga naar mijn eigen verbinding en IP
Weet nog niet of ik er uiteindelijk in kom, ik juich nog niet uitbundigquote:
werkt wel als je niet pre ordered heb bij originquote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat werk niet, je had dat moeten doen terwijl je de game wou kopen.
Werkt wel degelijk, ik zie hem toch echt voor mijn neus downloaden nu.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat werk niet, je had dat moeten doen terwijl je de game wou kopen.
Heb je het bij een Amerikaanse winkel gekocht?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Werkt wel degelijk, ik zie hem toch echt voor mijn neus downloaden nu.
Je kan het toch proberen om de vpn eruit te flikkeren en te kijken of hij verder gaat?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef TigerXtrm het volgende:
je kan als het goed is nu terug naar je eigen connectiequote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Ja, Amerikaanse key store. Gokje gewaagdquote:Op maandag 4 maart 2013 22:30 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Heb je het bij een Amerikaanse winkel gekocht?
Gooit ie hem niet weer op slot als ie ziet dat ik in Nederland zit?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
je kan als het goed is nu terug naar je eigen connectie
Dan zet je het weer op de vpn?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gooit ie hem niet weer op slot als ie ziet dat ik in Nederland zit?
Oke sommige mensen hadden dit al geprobeerd, maar het lukte niet. Wou je de Hong Kong release hebben dan moest je VPN ingesteld zijn op Hong Kong en dan moest je de pre-game kopen, maar kennelijk werkt het gewoon bij jou!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja, Amerikaanse key store. Gokje gewaagd
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef Scorpie het volgende:
Zoveel moeite om een dag eerder te spelen met risíco op een ban...mij niet gezien.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef Scorpie het volgende:
Zoveel moeite om een dag eerder te spelen met risíco op een ban...mij niet gezien.
hij had een key gekocht bij een externe website. niet de preoder bij origin zelf.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Oke sommige mensen hadden dit al geprobeerd, maar het lukte niet. Wou je de Hong Kong release hebben dan moest je VPN ingesteld zijn op Hong Kong en dan moest je de pre-game kopen, maar kennelijk werkt het gewoon bij jou!
De links van de regio's verwijzen naar een website die niet geladen kan worden bij mij...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:04 schreef mschol het volgende:
beter krijg ik de key gewoon om 0:00 op de 8ste.. dan kan ik 3 dagen doortrekken
vreemd, hier werken ze primaquote:Op maandag 4 maart 2013 22:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
De links van de regio's verwijzen naar een website die niet geladen kan worden bij mij...
Je moet er wat voor over hebben. En risico op een ban is vrij minimaal. Ik heb gewoon netjes een key gekocht en een VPN gebruiken is ook niet illegaal. EA raad het alleen af omdat ze de stabiliteit van hun diensten niet kunnen garanderen.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik vind trouwens De Akelige Ambtenaren nog steeds een goede naam voor een regio.![]()
zou wel een stunt wezen. En dan ook niet meer terug krijgen naar Engelsquote:Op maandag 4 maart 2013 22:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben. En risico op een ban is vrij minimaal. Ik heb gewoon netjes een key gekocht en een VPN gebruiken is ook niet illegaal. EA raad het alleen af omdat ze de stabiliteit van hun diensten niet kunnen garanderen.
SimCity is de updates aan het downloaden! Processing large file...
Hoop dat ie niet straks in het Chinees is!
Hij doet het en netjes in het Engelsquote:Op maandag 4 maart 2013 22:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zou wel een stunt wezen. En dan ook niet meer terug krijgen naar Engelsdat je een nieuwe game moet kopen
Waarom niet via Bootcamp?!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:44 schreef Jaspro het volgende:
Ik heb een PC en mac en wil toch liever simcity op mijn mac, ook ben ik vanaf zondag een week afwezig, dus heb ik besloten te wachten tot de mac release. Ik sta nu in regio 4 dus daar kan ik uit... (Als ik terug ben ga ik wel 24/7 spelen dus wil ik er wel weer in als dat kan xD)
Pics we willen straks pics zien!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij doet het en netjes in het Engels
Wat wil je zien? Ik ga eerst nog even mijn meisje aandacht geven voor ik straks een week lang als een zombie achter SimCity zitquote:
Coolquote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef dekkered het volgende:
Regio 3 heeft nu ook zijn eigen IRC chat
Regio3 IRC
nog maals dank troel voor de hulp, ik ben echt een noob met IRC is wel weer duidelijk
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Das een coole regionaam, komt uit Star Wars
Heb je gewoon keihard van mij gejatquote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Das een coole regionaam, komt uit Star Wars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |