lekker man!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dus gewoon op Woensdag 23:01, dat word nacht brakken.
Wanneer start je met regio 1?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lekker man!dat wordt tot zondag non-stoppo spelen hier.
wat mij betreft gelijk alquote:
Mooi, want dat was echt rete vervelend in SC4!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef Qunix het volgende:
Zo te zien kunnen wegen niet kapot gaan door rampen.
het is denk ik niet eens zo erg dat je stad niet zo enorm groot kan worden. in sc4 kon je juist niets anders dan een enorme stad maken.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:57 schreef jogy het volgende:
Het zijn inderdaad wel kleine gebieden maar ik heb mijn oude sc4 savegames erbij gehaald en meer dan een kwart van de grote map kreeg ik niet vol voordat ik het overzicht kwijt raakte. Dus ik heb er geen problemen mee en maak bij de online regio ook nog een eigen regio.
Ze willen je frustratie besparen voor als je net een mooie stad hebt gebouwd en er komt ineens een aardbeving ofzoquote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef Qunix het volgende:
Zo te zien kunnen wegen niet kapot gaan door rampen.
van vrijdag tot en met zondagquote:Op maandag 4 maart 2013 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lekker man!dat wordt tot zondag non-stoppo spelen hier.
boefje!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vrijdag dan maar een vroegertje nemen van mijn werk.
Van mij mag jequote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat mij betreft gelijk alMaar alleen als de drie andere mensen in mijn deel-regio dat ook goed vinden.
Het is de ziel van mijn eerstgeboren zoontje waard.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is de ziel van mijn eerstgeboren zoontje waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |