Ik zou hem zelf maken van een stukkie PVC pijp en en wat McGyvertechnieken. Carbage will be Carbage.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:16 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Compressor, blower en supercharger zijn dus de goede zoektermen.
Volgende vraag: Waar scoor ik zo'n oud ding?
Nee joh, geeft juist extra dat Carbage effectquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:01 schreef 2cv het volgende:
Ja, en dat met 1000+ RPM mee laten draaien
Overigens moet voor zo'n constructie de motor wel in de lengterichting geplaatst zijn. Overdwars kan ook, maar dat staat vrij debiel.
is het morgen goed?quote:
BruinmeteenwolkjeMelkmaarzekernietteveelquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:21 schreef Leandra het volgende:
Ja idd, alleen met melk....![]()
Wel heel veel melk![]()
Meer melk met koffie eigenlijk
Ik gooi er gewone melk in, koffiemelk vind ik niet lekker, dus dan moet ik wel meer gebruikenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
BruinmeteenwolkjeMelkmaarzekernietteveel
http://www.ibood.com/nl/nl/quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
Tips voor een nieuwe radio? Mijn vorige is gejat
Welke auto heb je? Merk/type/motorkofferbakinhoud/bouwjaar?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
Het liefst 1 die in mijn auto past trouwens
Citroen saxo uit '99. 3 deursquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke auto heb je? Merk/type/motorkofferbakinhoud/bouwjaar?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Autoweek geeft de keuze uit 2 modellen.
PTA / Auto-audio topic #4quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
Tips voor een nieuwe radio? Mijn vorige is gejat
quote:Hoi martijn ik ben rond 18:44 bij jou groet jeroen
quote:Sehr geehrter Herr Alexander <knip>,
wir freuen uns, dass Sie ab sofort unsere RechnungOnline nutzen.
Blablabla.
quote:Heer <knip>,
Bij deze de bevestiging dat de coniferen aan de zijkant van uw tuin geen deel uitmaken van het openbaar gebied en door u of uw verhuurder gekapt mogen worden.
quote:Geachte heer of mevrouw <knip>,
dank voor uw aanvraag voor een marchSpace appartement.
We hebben voor de aangevraagde periode reeds een optie op studio 1.
Vanaf morgen - 8 maart 2013 - beschikken we echter over een derde appartement.
Blablabla.
quote:Beste ouders,
Willen jullie er maandag aan denken om de toestemmingsbrief voor de Nick battle bij Maaike in te leveren?
quote:Dag ouders van groep 5b,
Nog even een herinnering aan ons verzoek om een bijdrage voor een potje voor kado's - zie in de bijlage onze brief van november 2012.
quote:Hi everybody
I hope you are well rested after the hectic weekend! Warm welcome to the SAWFA family.
You will be able to do your CPR course with Sue on the 18th of May after the Practical and written exams.
quote:Muts heb ik gemaakt
(inclusief een heleboel foto's van allerlei mensen)
Is toch niet meer normaal..quote:Margariet.
Ik heb gevraagd de info van Erwin rechtstreeks naar jou te sturen
Groetjes
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:12 schreef Anne het volgende:
Die mailtjes die ik ontvang, maar niet voor mij zijn, worden er steeds meer. De buit van vandaag bijvoorbeeld:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Is toch niet meer normaal..
Thanks!quote:
Forum Opties | |