Nee gewone Macbook, maar wel de aluminium body. Fluitje van een cent.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:00 schreef Saninl het volgende:
[..]
Air kan niet toch? Dus dan ga ik uit van een pro?
Ik heb hem ondertussen ook in gebruik, maar mijn air sluit zich niet helemaal. Er blijft een ruimte over bovenaan de Air...?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Hier op kantoor die TwelveSouth, werkt prima.
Ik ook, ben ook alweer een tijdje tevreden met Safari.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Toen ik naar Mac overging bleef ik vastklampen aan Google Chrome. Maar ben overgestapt op Safari, en hell wat werkt het eigenlijk toch fijnMaar ik kan niet meer met tab tab spatie posten op FOK!. Moet elke keer op invoeren klikken. Wat bij Chrome en Firefox niet hoeft. Iemand een idee hier?
Hier een 13" Pro i.c.m. de BookArc - wat steviger dan de Air en werkt prima zo. Lijkt me hoe dan ook toch niet de bedoeling dat 'ie open blijft staan... is het scharnier misschien niet meer zo strak?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:58 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik heb hem ondertussen ook in gebruik, maar mijn air sluit zich niet helemaal. Er blijft een ruimte over bovenaan de Air...?
Hij blijft -gelukkig- wel in claimshell-mode, maartoch...?
Safari > Chrome op iOS hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik ook, ben ook alweer een tijdje tevreden met Safari.
Overigens gebruik ik op mijn telefoon en Windows wel nog altijd Chrome, daar valt wat dat betreft niet aan te tippen
GMTA.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Overigens gebruik ik op mijn telefoon en Windows wel nog altijd Chrome, daar valt wat dat betreft niet aan te tippen
Ik vind het scharnier nog redelijk "stroef" als ik hem op de studie oid als laptop gebruik...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:39 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hier een 13" Pro i.c.m. de BookArc - wat steviger dan de Air en werkt prima zo. Lijkt me hoe dan ook toch niet de bedoeling dat 'ie open blijft staan... is het scharnier misschien niet meer zo strak?
Maar ik heb Android (> iOS op telefoons - voor mij danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Safari > Chrome op iOS hoor
Voor mij dan
quote:
Ik heb Win7 via BootCamp draaien op mn MBP. En daar in Windowd gewoon die schijf hernoemd. En geen enkel probleem verder mee gehad.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:03 schreef J.Appleseed het volgende:
Aangezien de 10.8.3 update ook Boot Camp support voor Windows 8 brengt die maar even geinstalleerd. Heb op de 256GB SSD zo'n 75GB aan Windows gegeven. Plaats genoeg voor wat spelletjes en Office.
Mijn Boot Camp schijf heet echter standaard "BOOTCAMP" (ook zo charmant in hoofdletters altijd). Ik herinner me van vorige pogingen dat in Windows de C:\ simpelweg hernoemen naar, zeg, "Windows HD" niet goed wordt ontvangen door Mac OS. Dit resulteert namelijk in het niet meer herkend worden van de Boot Camp partitie.
Heeft iemand anders hier ervaringen mee (waarbij het wel is gelukt)?...
Doet ie helemaal niets of is het GateKeeper?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, heb even een clean install gedraaid. Alleen nu opent hij geen .pkg bestanden meer?
Mountain Lion 10.8.3.
Iemand een idee?
Op Mac en Windows gebruik ik ook Chrome. Het voordeel wat Chrome hier heeft is dat het automatisch alles synchroniseert tussen mijn Windows PC en mijn Mac. Maar wanneer de Windows PC de deur uit gaat en plaats gaat maken voor een Mac Mini, dan zal ik ook Safari gebruiken. De keren dat ik Safari gebruik, vind ik het een ontzettend fijne browser.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Gatekeeper al uitgeschakeld, mag helaas niet baten.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Doet ie helemaal niets of is het GateKeeper?
Hmm, zal het nog 'ns proberen dan. Maar oh wee als mijn Bootcamp het dadelijk niet meer doetquote:Op zondag 17 maart 2013 12:37 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb Win7 via BootCamp draaien op mn MBP. En daar in Windowd gewoon die schijf hernoemd. En geen enkel probleem verder mee gehad.
Je hebt wel alle drivers geinstaleerd?
Je muis ondersteboven houden en het vuil voor het lampje weghalen?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
Wat moe tje doen als je muis heel overactief is, in de zin dat de cursor continu helemaal naar boven of naar beneden in het scherm schiet als je de muis alleen maar licht beweegt?
Gebruik je een zwarte ondergrond? Daar kunnen ze soms niet tegen.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
Wat moe tje doen als je muis heel overactief is, in de zin dat de cursor continu helemaal naar boven of naar beneden in het scherm schiet als je de muis alleen maar licht beweegt?
Heel donkerbruin.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:25 schreef Viezze het volgende:
[..]
Gebruik je een zwarte ondergrond? Daar kunnen ze soms niet tegen.
Nope. Wat je wél zou kunnen doen is Mountain Lion op een kleine partitie installeren en dan een aparte partitie maken met je documenten. Zo kun je steeds een nieuw systeem erop zetten zonder je druk te maken over eventuele documenten.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:09 schreef Qwea het volgende:
Vraag :
Ik wil mountain Lion her installen.
Ik wil ENKEL de systeemmap vervangen. Die moet opnieuw "gebouwd worden" applicatiemap ook. Maar niet mijn documenten, downloads, enzulks.
Nu heb ik met mountian lion een reinstall gedaan. Vervangt hij niet de applicatie map. Is dit uberhaupt mogelijk zonder de hele disk te wissen?
Ja precies. Oke. Thnx iig voor de reply.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nope. Wat je wél zou kunnen doen is Mountain Lion op een kleine partitie installeren en dan een aparte partitie maken met je documenten. Zo kun je steeds een nieuw systeem erop zetten zonder je druk te maken over eventuele documenten.
Zal ik doen. Bedankt.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:00 schreef Viezze het volgende:
[..]
Zou het eigenlijk niet kunnen zijn dan, maar probeer toch eens wat anders.
Ik houd het wel bij mijn Alessandro MS1i'squote:Op maandag 18 maart 2013 12:02 schreef J.Appleseed het volgende:
Hmm, was eigenlijk van plan om vanmiddag Apple EarPods te gaan halen maar ben uiteindelijk voor de RHA MA450i Isolating in-ears gegaan. Schijnen echt extreem goed te zijn voor die prijs (kunnen tippen aan headphones van ± 150 euro) maar de touw-achtig-geweven kabel is een minpunt, naar het blijkt.
Ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |