Ik klaag niet altijd.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt. Het gezeik is minder dan andere jaren. Meestal positieve reacties. Sommige met humor. Maar Doublepain is natuurlijk de eerste klager.
Je bent niet de enigequote:Op maandag 4 maart 2013 23:09 schreef Againzender het volgende:
ik heb of opeens hooikoorts gekregen, of ik ben snipverkouden
van de natuur in de stad?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:09 schreef Againzender het volgende:
ik heb of opeens hooikoorts gekregen, of ik ben snipverkouden
daar is weinig natuur meer aanquote:
Over de homo's ?quote:
Nee, de opkomst van Pinksterkerken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over de homo's ?
Ga zo de herhaling kijken.
Oh was dat tegenlicht. Groter dan de Islam momenteel.quote:
Geloof is puur hoop verkopen met leuke marketingtools. Als je maar genoeg bidt en geld overmaakt naar de kerk komt dat hogere salaris vanzelf wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh was dat tegenlicht. Groter dan de Islam momenteel.
Ik begin ook zo'n geloofquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Geloof is puur hoop verkopen met leuke marketingtools. Als je maar genoeg bidt en geld overmaakt naar de kerk komt dat hogere salaris vanzelf wel.
Eng.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef borisz het volgende:
Trouwens Tong schiet eens op. Ze wachten op je in Vaticaanstad. Kardinaal Tong uit Hong Kong is de enige die nog ontbreekt.
Gisteren was ik bij Axel in de klas om hun mozaik project te bekijken. Hardstikke leuk natuurlijk. Maar aan het eind begon de juf nog over de lente, en dat ze had laten zien wat stuifmeel was, waar ze vervolgens met stuifmeel van een hazelaar ging lopen wapperen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |